Sari la conținut

Problema pornire


Tomek
 Share

Postări Recomandate

Salut>am un scuter gilera runner model 2010.Scuterul are 2000km.Problema mea e urmatoarea:dupa ce merg cu motorul o ora , o jumate de ora si il las apoi o jumate de ora 10 min nu conteaza cat si vreau sa-l pornesc nu reusesc deloc.Plus ca in mers imi scoate un fum extraordinar de mult.Imi uda bujia foarte mult.dar cand e rece porneste din prima.Compresie are segmentii sunt buni.Nu stiu dece imi face aceste probleme.Pana de curand nu mi-a facut.De o luna asa deodata a inceput.E posibil ca debitu la ulei sa fie prea mare si sa mi-o inece?La garantie nu ma pot duce pentru ca eu l-am luat la pana a 2a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut>am un scuter gilera runner model 2010.Scuterul are 2000km.Problema mea e urmatoarea:dupa ce merg cu motorul o ora , o jumate de ora si il las apoi o jumate de ora 10 min nu conteaza cat si vreau sa-l pornesc nu reusesc deloc.Plus ca in mers imi scoate un fum extraordinar de mult.Imi uda bujia foarte mult.dar cand e rece porneste din prima.Compresie are segmentii sunt buni.Nu stiu dece imi face aceste probleme.Pana de curand nu mi-a facut.De o luna asa deodata a inceput.E posibil ca debitu la ulei sa fie prea mare si sa mi-o inece?La garantie nu ma pot duce pentru ca eu l-am luat la pana a 2a

bujia este ancrasata adica este plina de mizerie , fumul este albicios ? cauzele pot fi : baga ulei prea mult sau folosesti un ulei de amestec prost sau ai debitul de benzina ff mare . Remediile sunt : baga un ulei mai bun , eu foloseam unul de la omv era o ideie mai scump dar ff bun , si mergi la un meserias trb sa fie unul in galati , braila sa se uite la carburatia ta sa faca un reglaj asta daca nu te bagi tu sa il reglezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fumul e albicios.Ciudat e ca atunci cand e rece porneste la sfert.Am luat motul 2t la 50 de lei litru.uleiul asta l-am folosit si la o aprilia rs 125 si la un peugeot jet force 2008.Cu nici una din cele de mai sus nu am avut problema asta.Oare o fi debitul de la ulei prea mare?Adica se poate regla de undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum a pornit.Chiar nu pot sa=mi dau seama ce are.SCuterul a fost delimitat fiind scoasa doar saiba aceea de la variator.E posibil sa aiba una in carburator?Si aia sa fie cauza?Acum ajunge la 70km.h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit manualul.Vad acum ce trebuie exact sa fac

Mesaj completat

manualul pe care l-am gasit e in limba germana si nu reusesc deloc sa inteleg.Daca are cineva un manual de gilera runner va rog sa mi-l trimite-ti si mie.Da-ti un msg ceva.Oricum diseara voi scoate carburatorul petrnu a vedea daca are limitator acolo si daca el e "buba"

Mesaj completat

Revin cu o completare.azi am fost cu scuterul plecat vreo 30 de min.Apoi am incercat sa-l pornesc in seara asta.Nu am reusit.Scot bujia si vad pe ea mici bule ca sa zic asa ca si cum ar fi apa.Dau la pedala fara bujie si imi umple mana de bule de apa.de unde e apa asta?e posibil sa faca condens?(ceea ce nu cred) sau sa fie de la garnitura e la chiulasa si sa-mi scape apa la piston?:-?

Mesaj completat

chiar nu stie nimeni?nu a mai patit nimeni asa ceva?

Editat de Tomek
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...