Sari la conținut

Discutii Intre Noi


OVK
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

În ultimele săptămâni v-clic-ul meu a fost folosit zilnic, uneori cu pasager (masă totală eu+pasager 150kg), Âşi se comportă foarte bine. N-are nici un fel de problemă, porneÂşte din prima, merge foarte bine. Are în jur de 7500 km Âşi n-am schimbat cureaua Âşi nici alte piese importante.

 

Scuterul e prevăzut cu locaÂşuri unde pasagerul să-Âşi aÂşeze picioarele dar nu sunt comode (cel puțin aÂşa spune pasagerul). AÂş vrea să-i ataÂşez eu niÂşte scărițe astfel încât să fie mai comod. Am văzut azi pe stradă un scuter prevăzut cu scărițe retractabile, asemănătoare cu cele de la motocicletă. Mi-a plăcut, era foarte comod pentru pasager.

Se găsesc undeva scărițe pe care le-aÂş putea monta la scuterul meu sau are cineva idee cum pot construi unele? Mi-am format deja o schiță în cap însă vreau să colaborăm pentru a găsi soluția optimă. AÂş vrea să le fac astfel încât să nu modific scuterul - să nu-l găuresc, să nu sudez de el fel Âşi fel de lucruri sau orice alte modificări de gen.

 

 

Credeți că e vina pasagerului, poate nu ține picioarele cum trebuie acolo? I-am spus să încerce alte poziții dar zice că doar aÂşa poate. Pune vârfurile picioarelor în locaÂşurile acelea. Eu, cu scuterul oprit, singur, am încercat să ocup poziția pasagerului Âşi eram tentat să pun călcâiele. Poziția era ciudată, ceva gen chopper însă parcă era mai comod aÂşa. Cum e corect? Aveți o poză cu poziția corectă?

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni tot cu de-astea va mai ocupati? Deci e incredibil baietelul ala iuiu. Cred ca nesimtirea lui chiar nu are limite :scratch: Cand am sa trec pe la cuca macaii acolo pe la el negresit am sa-l salut :kali:

 

Toate bune si frumoase in continuare, asfalt uscat si salutari cu farul.

 

P.S. - Poate ajung la cursa de pe AMCKart de maine seara, poate mai vb atunci. Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt nou pe forum. :kali:

 

Vreau sa cumpar un scuter Garelli Capri 50cc si am si eu doua intrebari poate ma puteti ajuta:

 

- Daca nu am domiciliul in Bucuresti, pot plati taxa de inregistrare la primarie si sa circul cu el prin capitala?

- Ce parere aveti despre alegerea mea, e ok pentru un incepator?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri! :scratch:

 

Numai bine,

 

Ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În ultimele săptămâni v-clic-ul meu a fost folosit zilnic, uneori cu pasager (masă totală eu+pasager 150kg), Âşi se comportă foarte bine. N-are nici un fel de problemă, porneÂşte din prima, merge foarte bine. Are în jur de 7500 km Âşi n-am schimbat cureaua Âşi nici alte piese importante.

 

Scuterul e prevăzut cu locaÂşuri unde pasagerul să-Âşi aÂşeze picioarele dar nu sunt comode (cel puțin aÂşa spune pasagerul). AÂş vrea să-i ataÂşez eu niÂşte scărițe astfel încât să fie mai comod. Am văzut azi pe stradă un scuter prevăzut cu scărițe retractabile, asemănătoare cu cele de la motocicletă. Mi-a plăcut, era foarte comod pentru pasager.

Se găsesc undeva scărițe pe care le-aÂş putea monta la scuterul meu sau are cineva idee cum pot construi unele? Mi-am format deja o schiță în cap însă vreau să colaborăm pentru a găsi soluția optimă. AÂş vrea să le fac astfel încât să nu modific scuterul - să nu-l găuresc, să nu sudez de el fel Âşi fel de lucruri sau orice alte modificări de gen.

 

 

Credeți că e vina pasagerului, poate nu ține picioarele cum trebuie acolo? I-am spus să încerce alte poziții dar zice că doar aÂşa poate. Pune vârfurile picioarelor în locaÂşurile acelea. Eu, cu scuterul oprit, singur, am încercat să ocup poziția pasagerului Âşi eram tentat să pun călcâiele. Poziția era ciudată, ceva gen chopper însă parcă era mai comod aÂşa. Cum e corect? Aveți o poză cu poziția corectă?

 

 

Si eu as vrea niste scarite pentru v clicul meu dar nu prea am unde sa le pun :scratch: si in legatura cu locasul pentru picioare este mia comod sa pui calcaiele :kali:

Editat de andrew2406
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gopop zip (sau alta marca copie care seamana leit) are scarite foarte bune retractabile, dar sunt sudate de cadru, daca ai putea sa te uit la un scuter gopop zip sau leader de la first bike ar fi bine ca nu sunt greu de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine ma macina aceeasi problema Victor.

Cand mai iau din cand in cand prietena in spate, care mai este si micuta (1.65m), nu are nici o sansa sa tina picioarele in locul dedicat si sa mai stea si comod sau sa nu ma incomodeze pe mine atunci cand opresc.

Am tot studiat si eu problema si singura solutie pe care o vad este ori sa gaurim carena si sa prindem scarita de cadru, ori sudate niste tevi de cadru care sa permita montarea scaritelor pe ele, dar sub carena.

Daca ai alte idei, te ascult cu mare interes :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare , si nu am vrut sa incep topic nou am un peugeot de prin 92 e vechi nu prea are demaraj dar cand prinde viteza peste 40 de odata se schimba totul parca se ambaleaza mai tare fuge pana la 80 max si nu inteleg dc are demarajul asa incet , daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator:).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare , si nu am vrut sa incep topic nou am un peugeot de prin 92 e vechi nu prea are demaraj dar cand prinde viteza peste 40 de odata se schimba totul parca se ambaleaza mai tare fuge pana la 80 max si nu inteleg dc are demarajul asa incet , daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator:).

 

Posibil sa fie rolele prea grele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă gândeam să le poziționez în exterior iar brațele de prindere să aibă un cot (sau mai multe, în forma literei Z pentru ocolirea carenei), astfel încât să le prind sub carenă de cadru. Prinderea aÂş vrea s-o fac cu două coliere rigide, strânse cu Âşuruburi. Sub "fălcile" de prindere, care să fie confecționate dintr-o țeavă secționată longitudinal, să pun o garnitură de protecție din cauciuc sau din piele, pentru a nu zgâria cadrul. Astfel, dacă mă hotărăsc să renunț la ele, desfac colierele Âşi gata, cadrul rămâne intact iar carenele deasemenea.

Pare complicat sistemul, însă cred că l-aÂş putea construi din platband mai gros sau cornier mai subțire pe care să-l îndoi Âşi să-l sudez. Mai greu e de "proiectat" decât de realizat în sine.

Am aparat de sudură electric (dar nu mă ajută la îndoire), flex Âşi toate cele. AÂş avea mare nevoie de autogen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...