Sari la conținut

Discutii Intre Noi


OVK
 Share

Postări Recomandate

Poza e facut pe 21 decembrie.

Pe 27 decembrie nu mai era zapada deloc, si am iesit la o tura mia lunga.Am facut 10km. :) Blanaaa :love:

 

 

La multi ani!

Toate bune si frumoase va doresc, si sa aveti multe iesiri cu scuterele si cat mai putine incidente!

LA MULTI ANI!

post-32903-1262280890_thumb.jpg

post-32903-1262280907_thumb.jpg

post-32903-1262280930_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare motomartieni :love:

 

vreau sa imi cumpar un kit de 70 pt aerox si ma intereseaza daca e greu de pus. trebuie neaparat sa il pun la service sau ma descurc cu niste cunostinte minime + un tutorial ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca te descurci, nu iti trebuie mare scoala.

Desfaci, schimbi si pui la loc. :love:

 

uite un mic tutorial

 

Vezi sa ai o sageata pe piston si trebuie montat pistonul cu sageata in jos, spre evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei semi-sintetic sau full sintetic.

Recomand ca in rodaj sa folosesti ulei full sintetic.Ai sa vezi dupa de ce.

Si fa-i rodajul ca la carte!! Daca vrei sa nu se buleasca sau dupa 2-300km sa spui ca:"Bah nu mai merge cum mergea!".

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi perfect cu ulei full sintetic ,castrol cu 70 de lei litrul...nu-i mare scofala de montat.

nu e mare scofala de montat..dar este ,stai linistit..cunosc multi care s-au pomenit cu motoarele praf la primul kilometru...sigurantele de la piston,de la bolt..asta e ideea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-i secretu`?

secretul e ca la montaj sigurantele sa intre pe fix in canelurile pistonului, si sa le dai cu surubelnita varfurile in afara zonei de iesire,cu timpul din cauza vibratiilor risti sa iasa singure si sa-ti zgarie cilindrul. cunosc cazuri,nu din auzite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

secretul e ca la montaj sigurantele sa intre pe fix in canelurile pistonului, si sa le dai cu surubelnita varfurile in afara zonei de iesire,cu timpul din cauza vibratiilor risti sa iasa singure si sa-ti zgarie cilindrul. cunosc cazuri,nu din auzite.

Mi s-a întâmplat odata chestia asta la un scuter.

Un mecanic i-a schimbat setul, după ceva timp a sărit una dintre siguranț€ Âşi a făcut praf si cilindrul si segmenții par©ă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

secretul e ca la montaj sigurantele sa intre pe fix in canelurile pistonului, si sa le dai cu surubelnita varfurile in afara zonei de iesire,cu timpul din cauza vibratiilor risti sa iasa singure si sa-ti zgarie cilindrul. cunosc cazuri,nu din auzite.

asta am patit si eu asta vara cand am montat un kit nou, dupa 300 km a trebuit sa pun altul :cheers:...a sarit o siguranta si s-a facut praf...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...