mobiletron Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 57 minutes ago, einstein1984 said: Are dreptate, dar in romania nu o sa -i dea nimeni Nu are dreptate si iti explic si de ce, in primul rand comparatia cu incendiile din spitale este cel putin fortata pentru ca in cazul motorului cel mai rau lucru care s-ar putea intampla ar fi ca masina sa se strice si sa ramai in drum iar asta nu se intampla deodata ci treptat, adica ai timp sa tragi pe dreapta si sa opresti masina in siguranta. In al doilea rand nu are dreptate pentru ca procedura de reparatie prevazuta de producator nu poate sa difere fata de cea facuta de fratele meu. Cata vreme acea camasa de injector se gaseste de cumparat inseamna ca procedura de reparatie inseamna schimbarea ei si implicit rectificarea scaunului pe care se aseaza acea camasa de injector. Chiar daca s-ar fi cumparat camasa noua scaunul pe care etanseaza tot trebuia rectificat pt ca altfel nu ar fi etansat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 Acum 16 minute, mobiletron a spus: Nu are dreptate si iti explic si de ce, in primul rand comparatia cu incendiile din spitale este cel putin fortata pentru ca in cazul motorului cel mai rau lucru care s-ar putea intampla ar fi ca masina sa se strice si sa ramai in drum iar asta nu se intampla deodata ci treptat, adica ai timp sa tragi pe dreapta si sa opresti masina in siguranta. In al doilea rand nu are dreptate pentru ca procedura de reparatie prevazuta de producator nu poate sa difere fata de cea facuta de fratele meu. Cata vreme acea camasa de injector se gaseste de cumparat inseamna ca procedura de reparatie inseamna schimbarea ei si implicit rectificarea scaunului pe care se aseaza acea camasa de injector. Chiar daca s-ar fi cumparat camasa noua scaunul pe care etanseaza tot trebuia rectificat pt ca altfel nu ar fi etansat. Da si nu. Un prieten bun a avut neplacta surpriza sa ii moara motorul in timp ce depasea un camion. Noroc ca nu este genul care sa forteze depasiri si nu venea nimeni din fata. (masina era un Passat 1,9tdi daca este cineva curios) Asadar un defect aparent minor poate ca in functie de imprejurari sa duca la situatii mult mai grave decat am putea anticipa. O procedura de reparatie de aceea a fost inventata: pentru ca in urma efecturarii acesteia sa ai garantia ca repartia este corect facuta si te poti baza pe ea. Evidnet ca tu poti sa o repari si altfel decat prevede procedura producatorului, si rezultatul sa fie (aparent) acelasi. Si toate sunt bune si frumoase pina se intampla un kakat precum cel de la Maternitatea Grivita sau de la Piatra Neamt si apoi te trezesti in fata unui porcuror, cu o foaie de hartie alba si un pix pe masa si dai cu subsemnatul pana iti iese. Efecturarea reparatiilor conform procedurilor producatorului te absolva de orice raspundere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 2 minutes ago, Silver Arrow said: Da si nu. Un prieten bun a avut neplacta surpriza sa ii moara motorul in timp ce depasea un camion. Noroc ca nu este genul care sa forteze depasiri si nu venea nimeni din fata. (masina era un Passat 1,9tdi daca este cineva curios) Asadar un defect aparent minor poate ca in functie de imprejurari sa duca la situatii mult mai grave decat am putea anticipa. Astfel de cazuri sunt numeroase, chiar si la masini noi la care nu au existat interventii sau care au fost reparate numai in reprezentante, inclusiv cele din strainatate. Deci de astfel de probleme te poti lovi si la masini construite sau reparate "corect". In cazul descris mai sus masina nu se poate opri deodata, pana s-ar produce defectiunea ar incepe sa creasca temperatura motorului iar asta se intampla treptat, pana sa fie reparata se intampla in 30-40 minute de mers continuu iar pe drumuri scurte de 5-10km masina nu prezenta nici un simptom. 2 minutes ago, Silver Arrow said: O procedura de reparatie de aceea a fost inventata: pentru ca in urma efecturarii acesteia sa ai garantia ca repartia este corect facuta si te poti baza pe ea. Evidnet ca tu poti sa o repari si altfel decat prevede procedura producatorului, si rezultatul sa fie (aparent) acelasi. Si toate sunt bune si frumoase pina se intampla un kakat precum cel de la Maternitatea Grivita sau de la Piatra Neamt si apoi te trezesti in fata unui porcuror, cu o foaie de hartie alba si un pix pe masa si dai cu subsemnatul pana iti iese. Efecturarea reparatiilor conform procedurilor producatorului te absolva de orice raspundere. Cine spune ca reparatia nu a fost facuta corect? AdrianB1? Sa fim seriosi, cred ca nu a reparat nimic in viata lui. Stie cineva procedura de reparatie in acest caz? Intreb doar de dragul dicutiei, trebuie sa fie identica cu cea a etansarii injectoarelor dar as vrea sa o vad extrasa din manualul de reparatie Opel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 @mobiletron asa este ca discutam de discutie. Esenta este urmatoarea: efectuarea reparatiei conform procedurii constructorului te absolva de raspundere daca iese ceva nasol. Departe de mine sa contest ca reparatia facuta de tine nu este buna si functionala. Sunt convins ca ai inteles ce am vrut sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 E imens, a luat-o la vale si creste pe zi ce trece. Eu unul m-am lamurit cu service-urile mari, treaba mai buna s-a facut la masini si la mobre de catre privati (cu atestat sau nu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 6 hours ago, Silver Arrow said: Sunt convins ca ai inteles ce am vrut sa spun. In principiu inteleg, problema e ca paralela este fortata si nici nu este argumentata. Nu a prezentat nimeni procedura de service si sunt convins ca nici nu o va prezenta pentru ca sunt doar vorbe goale tipice internetului. Reparatia nu a fost efectuata de mine dar daca ar fi fost cazul probabil ca la fel ar fi fost facuta avand in vedere datele problemei. In alta ordine de idei sa revenim on topic, mai jos doua scule care nu au fost cumparate ci facute dupa necesitatile mele. Un suport de filiera de 5mm cu gaura de centrare, am facut-o acum cativa ani la un strungar cu gandul sa fabric spite pt Ural si Dnepr dar ideea s-a dovedit a nu fi fezabila dpdv comercial. Totusi astazi am avut nevoie ca dintr-o spita mai lunga de Ural sa fac o spita mai scurta pentru Dnepr iar dispozitivul s-a dovedit a fi foarte util: Al doilea dispozitiv este o placa de centrare pentru roti cu spite. Placa a fost proiectata in Autocad si realizata de o firma care debiteaza cu laser, eroare maxim o zecime de milimetru. Am gandit-o tot pentru roti de Ural si Dnepr iar in gaura din centru am pus un ax de 20mm pentru a fixa roata. Aceasta placa imi permite sa centrez o roata mai repede si mai usor fata de centrarea rotilor in furca de centrare si imi ofera posibilitate sa fac offsetul de 5mm pentru butuc fata de janta: Placile de 5mm pt offset: Produsul finit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 @mobiletron Strungul tău e chiar chinezesc sau doar îl alinţi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 E chinezesc 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 Acum 10 minute, mobiletron a spus: E chinezesc 100%. Pare mişto, mic dar eficace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 Acum 14 ore, GoodKat a spus: Drobul de sare este mare pe acest forum. 3 prieteni au avut (separat) accidente aeronautice din cauze tehnice, urmarile: unul e in scaun cu rotile, un decedat si 3 supravietuitori cu rani minore. Culmea, ca nici macar nu a fost vreo chestie "reparata" de amicii lui mobiltron la mijloc, dar toate accidentele se puteau preveni daca ar fi facut niste verificari de care ei nu stiau. "Stie cineva procedura de reparatie in acest caz?" In 2 din cazuri era inlocuirea unor componente, in altul o modificare recomandata de producator intr-un service bulletin. E in regula sa faci o improvizatie daca ramai cu masina in drum si vrei sa ajungi pe roti intr-un loc unde poti sa suni o platforma, dar nu sa ramai cu o improvizatie si sa mergi cat se poate de mult, ca "nu se intampla nimic rau". AdrianB1 nu a reparat nimic in viata lui, doar mai face intretinere la avioane cand timpul ii permite. De obicei schimba piese sau face reglaje, singura "reparatie" a fost un Pitot care dadea indicatii aiurea pe decolare dintr-o problema de montaj a unui mecanic certificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 Acum 2 ore, AdrianB1 a spus: 3 prieteni au avut (separat) accidente aeronautice din cauze tehnice (...) AdrianB1 nu a reparat nimic in viata lui, doar mai face intretinere la avioane cand timpul ii permite. Vreo legătură? Întreb pt un prieten. Nu știu câți prieteni zburători ai, dar mi se par cam mulți cei accidentați... Acum pe bune, intervenția de care te-ai legat chiar nu se încadrează la "cârpeală", și sunt mai multe cârpeli făcute pe avioane de linie, nu mai vorbesc de motocicletele userilor de pe moticiclism, așa că ai putea lua o pauză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 @AdrianB1 Ultima ta postare este penibila, spui singur ca domeniul aviatiei e plin de incompetenti dar in acelasi timp si tu activezi in acelasi domeniu si emiti pareri. Iti dai seama ca opiniile tale sunt egale cu zero tu fiind tot un incompetent din domeniul aviatiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 pana la urma fiecare repara asa cum cere clientul iar acesta tre sa isi asume urmarile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Noiembrie 30, 2020 Share Postat Noiembrie 30, 2020 La 26.11.2020 la 10:25, Cavaleru a spus: pana la urma fiecare repara asa cum cere clientul iar acesta tre sa isi asume urmarile.. Nu, pentru operatiunile in service raspunde unitatea de service, singura raspundere pe care o are clientul e daca refuza reparatia. Incearca tu cand iti vine inspectia la instalatia de gaze sa le spui "rasufla, asa o vreau eu, eu sunt clientul si lasati-o asa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 30, 2020 Share Postat Noiembrie 30, 2020 (editat) Acum 3 ore, AdrianB1 a spus: Nu, pentru operatiunile in service raspunde unitatea de service, singura raspundere pe care o are clientul e daca refuza reparatia. Incearca tu cand iti vine inspectia la instalatia de gaze sa le spui "rasufla, asa o vreau eu, eu sunt clientul si lasati-o asa". Fratemeleu dar numai băşini din astea grele ne dai cu aviaţie, cu gaze, ai uitat de Chalenger şi de Musk Am în faţă un raport de la un concesionar moto din Annecy care a dat drumul unui scuter să plece fără frîne iar la sf a scris aşa: Pour memoire Problème électrique sur pompe ABS Remplace fusible ABS Purge circuit ABS avant et arrière Freins ne fonctionnent pas Ideea este că jegul din service voia să pună diagnoza iar clientul a refuzat, în fapt el era acolo pt a schimba un pneu. Drept urmare i-a dat drumul fără să pună siguranţa de la ABS, lăsîndu-l cu frînă doar pe spate. Defectul a fost fost doar siguranţa de 10A. Eu cînd văd unul ca mobiletron îmi scot pălăria Editat Noiembrie 30, 2020 de adrianm subl ns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Decembrie 1, 2020 Share Postat Decembrie 1, 2020 Ce vrei sa spui cu raportul respectiv? Clientul a plecat refuzand reparatia, nimeni nu a sustinut altceva. Una e sa refuze clientul sa i se faca o reparatie si alta e sa i se faca o reparatie neconforma (care nu e specificata de producator). Greu de inteles, poate pana la urma pricepi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 1, 2020 Share Postat Decembrie 1, 2020 Așa e când se despica firul în 14. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 1, 2020 Share Postat Decembrie 1, 2020 (editat) Dacă aș avea câte 100€ pt fiecare dudă de la reprezentanțe care a ajuns ulterior la mine mi-aș lua cel puțin un 09 Tracer nou... Adriene, spor la reparat numai conform standardelor și doar în ateliere 100% autorizate! Editat Decembrie 1, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 11, 2020 Share Postat Decembrie 11, 2020 O recomandare de cric hidraulic tip butelie sa ridice o masina de 2,2T? M-am orientat spre un BGS de 5 sau 6T. Ceva mai bun/calitativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 11, 2020 Share Postat Decembrie 11, 2020 (editat) Nu bgs, alege alt "brand". Eu îs fan Yato, nema probleme de ani buni. Spune ce gardă are mașina și câți bani ești dispus să cheltui. https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/cricuri/hidraulice/cilindrice/yato/yt-1702-cric-hidraulic-cilindric-5t Editat Decembrie 11, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 11, 2020 Share Postat Decembrie 11, 2020 (editat) BGS is goange? Ca bani de Beta sau Snap-On n-am Am mai gasit unul la Draper, astia stiam ca inca mai fac chestii de calitate. Editat Decembrie 11, 2020 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 11, 2020 Share Postat Decembrie 11, 2020 Am auzit diverse povești despre respectivele scule, inclusiv livrări la sfântu' așteaptă. Yato e o opțiune foarte bună pentru un utilizator normal. Oricum asiguri mașina cu capre, nu lași greutatea doar pe cric, nu? Sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Decembrie 11, 2020 Share Postat Decembrie 11, 2020 1 hour ago, adidas said: BGS is goange? Ca bani de Beta sau Snap-On n-am Am mai gasit unul la Draper, astia stiam ca inca mai fac chestii de calitate. bgs sunt destul de mult peste yato la capitolul scule hobby. bgs, hbm sunt ok pt. "civili"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 11, 2020 Share Postat Decembrie 11, 2020 Inclusiv aici s-a discutat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 11, 2020 Share Postat Decembrie 11, 2020 Am avut senzatia ca-s mai nemti apoi am citit ca-s produse in Taiwan. Am gasit Draper si Facom. Ma mai uit si dupa o cheie in T culisabila si mai vad dupa. Sa am in masina acolo, ca nu am incredere in cricul masinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.