Sari la conținut

Scule de calitate - de unde le cumparam?


mavetz

Postări Recomandate

57 minutes ago, einstein1984 said:

Are dreptate, dar in romania nu o sa -i dea nimeni

 

Nu are dreptate si iti explic si de ce, in primul rand comparatia cu incendiile din spitale este cel putin fortata pentru ca in cazul motorului cel mai rau lucru care s-ar putea intampla ar fi ca masina sa se strice si sa ramai in drum iar asta nu se intampla deodata ci treptat, adica ai timp sa tragi pe dreapta si sa opresti masina in siguranta.

 

In al doilea rand nu are dreptate pentru ca procedura de reparatie prevazuta de producator nu poate sa difere fata de cea facuta de fratele meu. Cata vreme acea camasa de injector se gaseste de cumparat inseamna ca procedura de reparatie inseamna schimbarea ei si implicit rectificarea scaunului pe care se aseaza acea camasa de injector. Chiar daca s-ar fi cumparat camasa noua scaunul pe care etanseaza tot trebuia rectificat pt ca altfel nu ar fi etansat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 16 minute, mobiletron a spus:

 

Nu are dreptate si iti explic si de ce, in primul rand comparatia cu incendiile din spitale este cel putin fortata pentru ca in cazul motorului cel mai rau lucru care s-ar putea intampla ar fi ca masina sa se strice si sa ramai in drum iar asta nu se intampla deodata ci treptat, adica ai timp sa tragi pe dreapta si sa opresti masina in siguranta.

 

In al doilea rand nu are dreptate pentru ca procedura de reparatie prevazuta de producator nu poate sa difere fata de cea facuta de fratele meu. Cata vreme acea camasa de injector se gaseste de cumparat inseamna ca procedura de reparatie inseamna schimbarea ei si implicit rectificarea scaunului pe care se aseaza acea camasa de injector. Chiar daca s-ar fi cumparat camasa noua scaunul pe care etanseaza tot trebuia rectificat pt ca altfel nu ar fi etansat.

 

 

Da si nu.

Un prieten bun a avut neplacta surpriza sa ii moara motorul in timp ce depasea un camion. Noroc ca nu este genul care sa forteze depasiri si nu venea nimeni din fata. (masina era un Passat 1,9tdi daca este cineva curios)

Asadar un defect aparent minor poate ca in functie de imprejurari sa duca la situatii mult mai grave decat am putea anticipa.

 

O procedura de reparatie de aceea a fost inventata: pentru ca in urma efecturarii acesteia sa ai garantia ca repartia este corect facuta si te poti baza pe ea. Evidnet ca tu poti sa o repari si altfel decat prevede procedura producatorului, si rezultatul sa fie (aparent) acelasi. Si toate sunt bune si frumoase pina se intampla un kakat precum cel de la Maternitatea Grivita sau de la Piatra Neamt si apoi te trezesti in fata unui porcuror, cu o foaie de hartie alba si un pix pe masa si dai cu subsemnatul pana iti iese.

Efecturarea reparatiilor conform procedurilor producatorului te absolva de orice raspundere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Silver Arrow said:

Da si nu.

Un prieten bun a avut neplacta surpriza sa ii moara motorul in timp ce depasea un camion. Noroc ca nu este genul care sa forteze depasiri si nu venea nimeni din fata. (masina era un Passat 1,9tdi daca este cineva curios)

Asadar un defect aparent minor poate ca in functie de imprejurari sa duca la situatii mult mai grave decat am putea anticipa.

 

Astfel de cazuri sunt numeroase, chiar si la masini noi la care nu au existat interventii sau care au fost reparate numai in reprezentante, inclusiv cele din strainatate. Deci de astfel de probleme te poti lovi si la masini construite sau reparate "corect". In cazul descris mai sus masina nu se poate opri deodata, pana s-ar produce defectiunea ar incepe sa creasca temperatura motorului iar asta se intampla treptat, pana sa fie reparata se intampla in 30-40 minute de mers continuu iar pe drumuri scurte de 5-10km masina nu prezenta nici un simptom.

 

2 minutes ago, Silver Arrow said:

 

O procedura de reparatie de aceea a fost inventata: pentru ca in urma efecturarii acesteia sa ai garantia ca repartia este corect facuta si te poti baza pe ea. Evidnet ca tu poti sa o repari si altfel decat prevede procedura producatorului, si rezultatul sa fie (aparent) acelasi. Si toate sunt bune si frumoase pina se intampla un kakat precum cel de la Maternitatea Grivita sau de la Piatra Neamt si apoi te trezesti in fata unui porcuror, cu o foaie de hartie alba si un pix pe masa si dai cu subsemnatul pana iti iese.

Efecturarea reparatiilor conform procedurilor producatorului te absolva de orice raspundere.

 

Cine spune ca reparatia nu a fost facuta corect? AdrianB1? Sa fim seriosi, cred ca nu a reparat nimic in viata lui. Stie cineva procedura de reparatie in acest caz? Intreb doar de dragul dicutiei, trebuie sa fie identica cu cea a etansarii injectoarelor dar as vrea sa o vad extrasa din manualul de reparatie Opel. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mobiletron asa este ca discutam de discutie.

Esenta este  urmatoarea: efectuarea reparatiei conform procedurii constructorului te absolva de raspundere daca iese ceva nasol.

Departe de mine sa contest ca reparatia facuta de tine nu este buna si functionala.

Sunt convins ca ai inteles ce am vrut sa spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Silver Arrow said:

Sunt convins ca ai inteles ce am vrut sa spun.

 

In principiu inteleg, problema e ca paralela este fortata si nici nu este argumentata. Nu a prezentat nimeni procedura de service si sunt convins ca nici nu o va prezenta pentru ca sunt doar vorbe goale tipice internetului. Reparatia nu a fost efectuata de mine dar daca ar fi fost cazul probabil ca la fel ar fi fost facuta avand in vedere datele problemei.

 

In alta ordine de idei sa revenim on topic, mai jos doua scule care nu au fost cumparate ci facute dupa necesitatile mele. Un suport de filiera de 5mm cu gaura de centrare, am facut-o acum cativa ani la un strungar cu gandul sa fabric spite pt Ural si Dnepr dar ideea s-a dovedit a nu fi fezabila dpdv comercial. Totusi astazi am avut nevoie ca dintr-o spita mai lunga de Ural sa fac o spita mai scurta pentru Dnepr iar dispozitivul s-a dovedit a fi foarte util:

 

20201125_125818.thumb.jpg.ab2a87ad76378780be432cfa14f80743.jpg

 

20201125_125823.thumb.jpg.3f2af769fc4a7ecf93de5688865492d6.jpg

 

20201125_125840.thumb.jpg.af33c59df4e0a99224c4582597dec9ec.jpg

 

20201125_125816.thumb.jpg.33115fc4424fb51ff7bfcf4731b718b8.jpg

 

Al doilea dispozitiv este o placa de centrare pentru roti cu spite. Placa a fost proiectata in Autocad si realizata de o firma care debiteaza cu laser, eroare maxim o zecime de milimetru. Am gandit-o tot pentru roti de Ural si Dnepr iar in gaura din centru am pus un ax de 20mm pentru a fixa roata. Aceasta placa imi permite sa centrez o roata mai repede si mai usor fata de centrarea rotilor in furca de centrare si imi ofera posibilitate sa fac offsetul de 5mm pentru butuc fata de janta:

 

20201125_132209.thumb.jpg.8947c1ce480981c426d44ccf8a57cf2c.jpg

 

Placile de 5mm pt offset:

 

20201125_132235.thumb.jpg.977773e9568d257d076157be9032353a.jpg

 

Produsul finit:

 

20201125_130802.thumb.jpg.dfca99ff0ab855b825774ac79678bf28.jpg

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, GoodKat a spus:

Drobul de sare este mare pe acest forum.

3 prieteni au avut (separat) accidente aeronautice din cauze tehnice, urmarile: unul e in scaun cu rotile, un decedat si 3 supravietuitori cu rani minore.  Culmea, ca nici macar nu a fost vreo chestie "reparata" de amicii lui mobiltron la mijloc, dar toate accidentele se puteau preveni daca ar fi facut niste verificari de care ei nu stiau.

 

"Stie cineva procedura de reparatie in acest caz?" In 2 din cazuri era inlocuirea unor componente, in altul o modificare recomandata de producator intr-un service bulletin. E in regula sa faci o improvizatie daca ramai cu masina in drum si vrei sa ajungi pe roti intr-un loc unde poti sa suni o platforma, dar nu sa ramai cu o improvizatie si sa mergi cat se poate de mult, ca "nu se intampla nimic rau".

 

AdrianB1 nu a reparat nimic in viata lui, doar mai face intretinere la avioane cand timpul ii permite. De obicei schimba piese sau face reglaje, singura "reparatie" a fost un Pitot care dadea indicatii aiurea pe decolare dintr-o problema de montaj a unui mecanic certificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, AdrianB1 a spus:

3 prieteni au avut (separat) accidente aeronautice din cauze tehnice

(...) 

AdrianB1 nu a reparat nimic in viata lui, doar mai face intretinere la avioane cand timpul ii permite.

Vreo legătură? :huh: Întreb pt un prieten. 😈 Nu știu câți prieteni zburători ai, dar mi se par cam mulți cei accidentați... 

Acum pe bune, intervenția de care te-ai legat chiar nu se încadrează la "cârpeală", și sunt mai multe cârpeli făcute pe avioane de linie, nu mai vorbesc de motocicletele userilor de pe moticiclism, așa că ai putea lua o pauză. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.11.2020 la 10:25, Cavaleru a spus:

pana la urma fiecare repara asa cum cere clientul iar acesta tre sa isi asume urmarile..

Nu, pentru operatiunile in service raspunde unitatea de service, singura raspundere pe care o are clientul e daca refuza reparatia. Incearca tu cand iti vine inspectia la instalatia de gaze sa le spui "rasufla, asa o vreau eu, eu sunt clientul si lasati-o asa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, AdrianB1 a spus:

Nu, pentru operatiunile in service raspunde unitatea de service, singura raspundere pe care o are clientul e daca refuza reparatia. Incearca tu cand iti vine inspectia la instalatia de gaze sa le spui "rasufla, asa o vreau eu, eu sunt clientul si lasati-o asa".

Fratemeleu dar numai băşini din astea grele ne dai cu aviaţie, cu gaze, ai uitat de Chalenger şi de Musk

Am în faţă un raport de la un concesionar moto din Annecy care a dat drumul unui scuter să plece fără frîne iar la sf a scris aşa:

Pour memoire

Problème électrique sur pompe ABS

Remplace fusible ABS

Purge circuit ABS avant et arrière

Freins ne fonctionnent pas

Ideea este că jegul din service voia să pună diagnoza iar clientul a refuzat, în fapt el era acolo pt a schimba un pneu. Drept urmare i-a dat drumul fără să pună siguranţa de la ABS, lăsîndu-l cu frînă doar pe spate.

Defectul a fost fost doar siguranţa de 10A.

Eu cînd văd unul ca mobiletron îmi scot pălăria

 

 

 

 

Editat de adrianm
subl ns
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa spui cu raportul respectiv? Clientul a plecat refuzand reparatia, nimeni nu a sustinut altceva. Una e sa refuze clientul sa i se faca o reparatie si alta e sa i se faca o reparatie neconforma (care nu e specificata de producator). Greu de inteles, poate pana la urma pricepi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă aș avea câte 100€ pt fiecare dudă de la reprezentanțe care a ajuns ulterior la mine mi-aș lua cel puțin un 09 Tracer nou... 

Adriene, spor la reparat numai conform standardelor și doar în ateliere 100% autorizate! 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O recomandare de cric hidraulic tip butelie sa ridice o masina de 2,2T? M-am orientat spre un BGS de 5 sau 6T. Ceva mai bun/calitativ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bgs, alege alt "brand". Eu îs fan Yato, nema probleme de ani buni.

Spune ce gardă are mașina și câți bani ești dispus să cheltui.

https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/cricuri/hidraulice/cilindrice/yato/yt-1702-cric-hidraulic-cilindric-5t

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BGS is goange? Ca bani de Beta sau Snap-On n-am :D

Am mai gasit unul la Draper, astia stiam ca inca mai fac chestii de calitate.

 

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut senzatia ca-s mai nemti apoi am citit ca-s produse in Taiwan. Am gasit Draper si Facom. Ma mai uit si dupa o cheie in T culisabila si mai vad dupa. Sa am in masina acolo, ca nu am incredere in cricul masinii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Scule de calitate - de unde le cumparam?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...