Sari la conținut

Accident destul de grav - Mangalia - oct. 2010


one_crazy_biker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 169
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oki cum zici tu.....Zi si mie te rog frumos ce ai invatat tu din greseala acestuia??? :crack:

 

 

am invatat destule, cum sa NU depasesc coloana (nu iti dau link- cauta si tu), cum se merge pe ploaie, sa NU imi cumpar vitezana (MULTUMESC THOMAS PT TOPICA TA), cum se depaseste, cum se franeaza, cum se ia o curba, cum NU se ia o curba, cum se merge in grup, ce se face in caz de urgenta, etc etc etc.

 

 

Tu ai invatat ce - ca e raiderul bine - atunci invata de la el - echipament full (asta inseamna si cizme).

 

 

imi pare mie sau tu esti mult prea incisiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna filmarea. Trasa proasta.

ai ochiul bun. a intrat tare si larg, a incercat sa stranga da' i s-a terminat cauciucul. eu am vazut un low-side. banuiesc ca s-a temut ca-l acroseaza pe pokemonul ala care statea sa traga poze in mijlocul drumului...

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asfaltul si topografia drumului te fura acolo, mai ales pe sensul in care s-a petrecut accidentul, pe sensul dinspre 2 mai spre Mangalia era sa o imbulinez de cateva ori si eu, probabil calitatea asfaltului si microdenivelarile din curba imi faceau roata spate sa topaie, o curba mai sigura si cu un unghi mai mare de inclinare este aceea dupa liniile ferate, inainte de 2 mai, dupa pod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

pareri impartite f nice, eu am fost in intamplare, n-am franat , nu m-am speriat etc. Am facut asta nu o data nu ma laud cu asa ceva. Scarita s-a infipt in asfalt a aruncat spatele si mi-a pus moto travers cu directia de drum. Urmari high-side, eu mana fracturata la incheietura si ceva contuzii. Echipament full, costum dintr-o bucata cizme Sidi Vortice manusi race, casca etc. Si-au facut treaba max. Motoru nu mai conteaza

Bafta la toata lumea and drive safe. Poate nu vine de la cineva care a condus safe dar toti facem imprudente si o data se intampla

Asfalt uscat

 

Imi pare bine ca esti ok! Scaritele nu sunt rabatabile in sus, cum a intrat in asfalt? Ai vrut sa o inclini mai mult in momentul ala si ai auzit scarita? Ca poate doar te-ai inclinat prea mult si ai facut low-side, zgomotul atingerii scaritei fiind o chestie secundara, cum a fost de fapt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu scaritele OEM nu am reusit niciodata sa ating asfaltul cu varful, doar cu surubul acela de prelungire care se infileteaza in scarita, dar si asa..se rabateaza, poate a atins cu prelungirea scaritei si i-a dat vreun soc (frana de motor si accelerat brusc dupa). Cum am zis, curba e dubioasa, te face sa intrii cu incredere in ea, e o curba pe care o subestimeaza multi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

pareri impartite f nice, eu am fost in intamplare, n-am franat , nu m-am speriat etc. Am facut asta nu o data nu ma laud cu asa ceva. Scarita s-a infipt in asfalt a aruncat spatele si mi-a pus moto travers cu directia de drum. Urmari high-side, eu mana fracturata la incheietura si ceva contuzii. Echipament full, costum dintr-o bucata cizme Sidi Vortice manusi race, casca etc. Si-au facut treaba max. Motoru nu mai conteaza

Bafta la toata lumea and drive safe. Poate nu vine de la cineva care a condus safe dar toti facem imprudente si o data se intampla

Asfalt uscat

 

insanatosire grabnica si daca vrei sa inveti ceva din toate astea ascultat-i pe oamenii astia de mai jos. :crack:

 

ai ochiul bun. a intrat tare si larg, a incercat sa stranga da' i s-a terminat cauciucul. eu am vazut un low-side.

 

 

 

Ce atatea highside-uri bai nene? este fix un lowside de mare exceptie!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de pareri tuturor,stiu k de la calc poate se vede altfel. Eu v-am explicat ce stiu ca mi s-a intamplat acum voi stiti poate mai bine. Oricum parerile sunt bine venite si chiar nu ma deranjaza.Cat despre viraju respectiv al stiu ca pe buzunaru meu. Iar sincer o scarita care suporta greutatea pilotului nu prea se mai rabateaza sincer

restul e can-can

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai frate...o curba aveti in zona si nici pe aia nu ati invatat-o? :crack: ;)

 

era destul de frig in ziua aia= asflatu clar era rece, daca au oprit acolo, iar dupa tipu a vrut sa faca o poza, inseamna ca gumele erau reci.

 

eu am ajuns intamplator dupa 10-15 min dupa accident, ne`a oprit un garcea si am crezut ca ne da amenda( mai eram cu inca un moto) pt ca si noi am intrat in curba aplecati ;)

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de pareri tuturor,stiu k de la calc poate se vede altfel. Eu v-am explicat ce stiu ca mi s-a intamplat acum voi stiti poate mai bine. Oricum parerile sunt bine venite si chiar nu ma deranjaza.Cat despre viraju respectiv al stiu ca pe buzunaru meu. Iar sincer o scarita care suporta greutatea pilotului nu prea se mai rabateaza sincer

restul e can-can

numai bine

Si daca stii virajul ala asa bine aia e trasa de intrare ma berbec? :crack:

Ma bucur ca nu ai nimic,ca de invatat vad ca ai inceput!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai frate...o curba aveti in zona si nici pe aia nu ati invatat-o? :crack: ;)

;) ..true

 

bine ca esti bine ridere,putea sa se lase mult mai nasol.fierul nu conteaza :D

Mesaj completat

Iar sincer o scarita care suporta greutatea pilotului nu prea se mai rabateaza sincer

 

sincer,nu ai dreptate.eu am scarite muuult mai joase ca si tine,ma dau si eu pe curbe(ceva mai multe de la mama natura),si dau iar si iar si iar cu ele pe jos.si stii ce?nici macar odata nu a am patit nimic,sa ma arunce and shit.cum zicea si stephon:UN LOW-SIDE de toata frumusetea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca stii virajul ala asa bine aia e trasa de intrare ma berbec? :D

Ma bucur ca nu ai nimic,ca de invatat vad ca ai inceput!

 

Accept pareri de la motociclisti!!!!! Gabi ai prins o linie dreapta si cand sa-i dai a 4-a hop gaborii :crack: ;)

Nu te mai da in trase si altele ca n-are rost.

Dc ai commentarii am aceelasi tel nu are rost de sfaturi "parintesti" pe forum

Any way probabil e de la calculator ;)

All the best

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer,nu ai dreptate.eu am scarite muuult mai joase ca si tine,ma dau si eu pe curbe(ceva mai multe de la mama natura),si dau iar si iar si iar cu ele pe jos.si stii ce?nici macar odata nu a am patit nimic,sa ma arunce and shit.cum zicea si stephon:UN LOW-SIDE de toata frumusetea :crack:

 

clar low side: a ales o trasa rea, scarita i s-a polizat din cauza ca a picat, iar spatele i-a fugit pentru ca i s-a terminat guma.clar o invatatura pentru importanta pozitiei corecte a corpului pe motor.genunchiul ala nu se pune jos ca sa dea bine la gagici, ci sa masori cu distanta fata de asfalt.in alta ordine de idei daca vrea slidere polizate mai bine le ia la strung pana invata una doua...

 

just my 2 cents

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...