Sari la conținut

Accident destul de grav - Mangalia - oct. 2010


one_crazy_biker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 169
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ cosmine , dupa ce te faci bine sa iei o galeata de asflat si sa astupi craterul, da ?? ca ai lasat o "escoriatie" de toate frumuseata chiar adanca pt curba aia:)))))

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am abordat odata un viraj si mi s-a infipt scarita in asfalt si ma invarteam ca titirezu in scarita ... am vomitat inainte sa se opreasca motorul... Las`o moarta ca macane pe asta cu scarita...sau poate k7`le are scaritele fixe.. :crack: zi ca ai fortat-o , te-a batut ghidonul si s-a intamplat... nu`i o rusine . Insanatosire grabnica ;)

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum in curba aia nu poti sa intri cu viteza prea mare pt ca nu poti sa intri dinspre exterior in interior(cum e corect) taind marcajul discontinuu... toate lumea stie ce se poate intampla :crack:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din tot razboiu de aici, postul asta mi se pare cel mai bun.

cand am vazut clipul am crezut ca te-ai speriat de tipul ala, dar daca zici ca e de la scarita e posibil ca greutatea impinsa in ele sa iti fi suspendat motoru iar restul e Can-can

 

Crezi ca n-au mai polizat baietii scaritele?? iti zic eu ca da... oricum cand incepi sa polizezi scarita deja urmeaza sa pierzi spatele... Nu sunt eu mare reisar... parerea mea de noob e ca a intrat prea tare . Era jumate pe jos inainte sa ajunga in punctul cel mai strans al curbei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar low side: a ales o trasa rea, scarita i s-a polizat din cauza ca a picat, iar spatele i-a fugit pentru ca i s-a terminat guma.clar o invatatura pentru importanta pozitiei corecte a corpului pe motor.genunchiul ala nu se pune jos ca sa dea bine la gagici, ci sa masori cu distanta fata de asfalt.in alta ordine de idei daca vrea slidere polizate mai bine le ia la strung pana invata una doua...

 

just my 2 cents

nu pot sa ma abtin, explica`mi si mie de ce a fost low side?? se vede clar cum aluneca pe partea stanga dupa care il arunca si motocicleta este violent arunca pe partea dreapta , o scarita indoita pana in cadru + semighidonul pe partea dreapta nu se rupe printr`un low side, chiar daca motoru se "rastoarna" de pe o parte pe alta. a fost prea violenta cazatura pe partea cealalta. din cate stiu low side- cazi pe partea inferioara a curbei, nu esti aruncat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QUOTE (george05 @ Oct 7 2010, 09:12 AM) *

sincer,nu ai dreptate.eu am scarite muuult mai joase ca si tine,ma dau si eu pe curbe(ceva mai multe de la mama natura),si dau iar si iar si iar cu ele pe jos.si stii ce?nici macar odata nu a am patit nimic,sa ma arunce and shit.cum zicea si stephon:UN LOW-SIDE de toata frumusetea wink.gif

 

 

clar low side: a ales o trasa rea, scarita i s-a polizat din cauza ca a picat, iar spatele i-a fugit pentru ca i s-a terminat guma.clar o invatatura pentru importanta pozitiei corecte a corpului pe motor.genunchiul ala nu se pune jos ca sa dea bine la gagici, ci sa masori cu distanta fata de asfalt.in alta ordine de idei daca vrea slidere polizate mai bine le ia la strung pana invata una doua...

 

just my 2 cents

 

 

asta nu o inteleg multi care au impreaia ca genunchiul pe jos este apogeul motoretismului! :crack: Georgele...iti mai aduci aminte de Cheia de anul trecut? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta se numeste highside . DIn cate banghesc eu in filmuletul lui nu prea vad sa il arunce asa si nici sa cada motorul pe partea cealalta. S-o fi intors dar nu era de la highside ci mai degraba ca s-a proptit de ceva... in jante etc .

PS : dupa ce s-a tarait motorul pe o parte 10m ala nu mai e highside neam... Doar asa cand le povestesti prietenilor la terasa . Suna mai bine : " frate am facut un highside.. " =))

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta se numeste highside . DIn cate banghesc eu in filmuletul lui nu prea vad sa il arunce asa si nici sa cada motorul pe partea cealalta. S-o fi intors dar nu era de la highside ci mai degraba ca s-a proptit de ceva... in jante etc .

stiu care este diferenta inre cele doua , iar in filmuet se vede clar cum este aruncat+ pe asflat era o urma relativ adanca de asflat "escoriat"(unde motoru s`a dat peste cap)dupa care niste dare de asflat putin zgariat

Mesaj completat

E CLAR lowside, probabil din bordura s-a intors motorul.

am vazut urmele de pe asflat, credema nu s`a intors in bordura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te ca a cazut si motorul a inceput sa faca piruete, abia atunci s-a intors.

 

A pierdut aderenta, moto nu mai era recuperabila pe trasa, a derapat si cu fata si cu spatele si abia dupa aia s-a intors. Motivul accidentului nu este un highside. Secunda 9 din filmulet este momentul in care s-a panicat ca ia curba drept, face highside deja pe la secunda 10 cand el era deja pe jos, cu carena stanga polizata.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te ca a cazut si motorul a inceput sa faca piruete, abia atunci s-a intors.

ma uit atent, chiar mai atent decat ar trebuii, face piruete si atata, nu stiu cum sa`ti desenez ca am fost la fata locului dupa 10-15 min de la acc , am vazut cum arata motoru si urmele de pe asflat un semigidon rupt si scarita indoita pana in cadru nu se rupe daca motocicelta se da peste cap la 10-20 km/h in fine. trebuia sa fie cu zoom filmarea si numai aveam converstia asta :crack:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai noi vorbim romaneste aici ? a facut dupa aia un highside unde si-a facut praf cele enumerate de tine dar a cazut din lowside, a intrat ca berbecu, a luat prima curba drept, a dus pionieru la ecluza..ce expresii sa mai bag aici =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune ... termenii astia ingineresti ne mananca urechile . se poate sa se fi tavalit motorul si pe partea cealalta , nu zic nu ! avea ceva viteza ! insa highside eu stiu ca e "chestia" aia cand pierzi spatele si apoi brusc motorul vine sub tine( tu esti la ghidon) . Ori daca motorul s-a culcat pe o parte si se duce taras poa` sa faca apoi si 15 tumbe ca ala nu se mai cheama highside bre .

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secunda 9 din filmulet este momentul in care s-a panicat ca ia curba drept, face highside deja pe la secunda 10 cand el era deja pe jos, cu carena stanga polizata.

din cate stiu eu carena stanga nu avea nimic, de aia am crezut ca imi iau amenda cand m`a oprit garcea, am zis ca si baiatu care era acolo de statea cu motocicleta a fost amendat. eu din cate am vazut carena stanga nu avea nimic nici marca partea stanga a coditei ( partea dreapta a coditei era sparta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai noi vorbim romaneste aici ? a facut dupa aia un highside unde si-a facut praf cele enumerate de tine dar a cazut din lowside, a intrat ca berbecu, a luat prima curba drept, a dus pionieru la ecluza..ce expresii sa mai bag aici =))

da ai dreptate, dar tot nu explica cum riderul a fost aruncat ...cel putin asta vad eu :crack: daca roata spate iti aluneca si te arunca fara sa revina roata spate in poztia initiala , dar te arunca... tot high side se numeste... low side e atunci cand cazi jos ... motoru poate sa zboare spre cer ca nu are nici o importanta.

 

in cele mai multe cazuri cand faci high side si ai echipement .. nu ti`se rupe mana ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu low side- cazi pe partea inferioara a curbei, nu esti aruncat .

si ce naibi s-a intampalt acolo?!ia sa te intreb eu ceva; rider-ul pe ce parte a cazut?!nu DOAR pe partea stanga cumva?!?!?!

 

stiu care este diferenta inre cele doua , iar in filmuet se vede clar cum este aruncat+ pe asflat era o urma relativ adanca de asflat "escoriat"(unde motoru s`a dat peste cap)dupa care niste dare de asflat putin zgariat

Mesaj completat

 

am vazut urmele de pe asflat, credema nu s`a intors in bordura

 

cred ca tu urmaresti alt filmulet.te rog sa vizionezi doar pana la secunda 9.e tot ce conteaza.dupa motocicleta s-a intors(nu a facut highside, ci doar a 'agatat" asfaltul si s-a rostogolit in aer) :crack:

 

ps: nu a zis nimeni ca nu a dat cu scarita de asfalt, doar ca s-a intamplat asta dupa ce a cazut ;)

Editat de @jinx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul se duce taras pe stanga pana in tarana aia... acolo incepe "nebunia lu` Salam" cu tumbe , triplu surub cu dubla piulita pe spate , etc . ce draci nu mai vb romaneste ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule... lowside sau highside e efectul , motivul (sau cum dracu s-o zice ) din cauza caruia cazi... Odata ce ai cazut si motorul se tavaleste nu mai intereseaza pe nimeni cate piruete face in aer...

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...