Sari la conținut

Aprilia tuareg.Sfaturi!


vasss
 Share

Postări Recomandate

Salut am o Aprilia Tuareg si recent i-am schimbat tot motorul pt ca la cel vechi care era de 49.7 cmc i se stricase ambielajul si am preferat sa cumpar unul din italia cu aceeasi bani.Motorul care l-am cumparat e de pe o aprilia af1,modificat cu un kit pollini ceea ce inseamna ca are o capacitate mai mare numai ca nu stiu de cat:))...Motorul l-am instalat la locul lui ..merge,trage,e mai puternit decat cel original DAR problema e ca nu avea si carburatorul(cica DellOrto de 19) si am fost nevoit sa pun admisia(gatul) si carburatorul DellOrto SHA 14/12 de la motorul vechi.Problema cea mare e ca nu sta absolut deloc la relantii si cam sub 3000rpm moare motorul,deci trebuie sa o turez tot timpul ca sa nu moara motorul.Care ar putea fi cauza?Carburatorul prea mic?..help!

Multumesc!

post-60835-1286730358_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai pe goagal si cauti cateva schite cu carburatoare de alea de 19 fabricate de firma aia ... identifici care e traseul aerului si benzinei prin jetul de relanti ... verifici asta si la carburatorul tau... daca "ascutitoarea" are capacitate mai mare cauti sa vezi daca "acul" ala din mijlocul pistonasului de la carburator are pe capatul neascutit mai multe canale , daca are mai multe canale muta siguranta aia mica pe canalul cel mai apropiat de capatul ascutit al "acului" ... sa lucrezi intr-un loc curat, astfel incat daca siguranta aia mica iti sare din mana, sa o mai poti gasi... adica nu pe gazon sau pe criblura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai pe goagal si cauti cateva schite cu carburatoare de alea de 19 fabricate de firma aia ... identifici care e traseul aerului si benzinei prin jetul de relanti ... verifici asta si la carburatorul tau... daca "ascutitoarea" are capacitate mai mare cauti sa vezi daca "acul" ala din mijlocul pistonasului de la carburator are pe capatul neascutit mai multe canale , daca are mai multe canale muta siguranta aia mica pe canalul cel mai apropiat de capatul ascutit al "acului" ... sa lucrezi intr-un loc curat, astfel incat daca siguranta aia mica iti sare din mana, sa o mai poti gasi... adica nu pe gazon sau pe criblura :wink:

 

 

E cam complicat pentru mine :) ,dar in principu cred ca am idee despre ce "ac" vorbesti ca am asistat de "N" ori la curatirea carburatorului,totusi cel mai bine e sa-i explic unui tov. care cunoaste mult mai multa mecanica decat mine.

 

Sa vad daca se poate cum spui tu desi ma insel ca e mic carburatorul.Intre timp poate gasesc pe cineva care vinde un DellOrto de 19 mm.

Multumesc Yuk :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Nu ai cumva un CDI de Aprilia tuareg NIPPONDENSO 070000-0780 .

Multumesc.

Salut!Am unul in plus pe care l-am primit recent din italia.E cu 4 mufe si are un cablu gros care e taiat.O sa-i fac maine o poza si o sa o postez aici:)

P.S : NU stiu exact daca e NIPPONDENSO 070000-0780

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...