Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu se poate. cel mult, cu mare chinuiala poti regla tachetii....

Nasola veste... Mi se pare al dracu de greu sa scot motorul!

» Post actualizat in 08 Jan 2015 11:34

Ce ma nerveza datu jossu motor de pe cadru ))

Cum faci asta omulee??? Incer si eu sa-l dau jos, dar ma sperii de ce vad pe acolo!!! Cabluri, conducte, furtunase, etc :eek: Ai ceva video sau macar sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Vreau sa intru in cercul intruderistilor si intentionez sa-mi cumpar un C800. Problema este ca are cam 90 000 km , ceea ce mi se pare cam mult .Proprietarul are carte service si o gramade de facturi/devize de la service deci ar fi un motor intretinut.

Intrebarea mea este daca se merita sa iau un motor la km astia , motocicleta avand cam 7 ani.

La ce cheltuieli ar trebui sa ma astept ( in afara de cele uzuale: ulei, filtre , lichide , etc.)?

La o masina la km astia deja trebuia schimbata distributia, la motoare nu e la fel? In manualul de la Suzuki nu am gasit la ce interval se schimba distributia.Si ca o ultima intrebare, stiti pe cineva in Bucuresti ( mecanic sau doar priceput) care ar fi dispus sa mearga cu mine ( nu gratis, desigur) sa=si dea cu parerea despre motor?

Asta ar fi prima motocicleta pt. mine, nu prea stiu la ce sa ma uit si am sanse mari sa raman pieton rapid daca iau motorul de capul meu.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasola veste... Mi se pare al dracu de greu sa scot motorul!

» Post actualizat in 08 Jan 2015 11:34

 

Cum faci asta omulee??? Incer si eu sa-l dau jos, dar ma sperii de ce vad pe acolo!!! Cabluri, conducte, furtunase, etc :eek: Ai ceva video sau macar sfaturi?

» Post actualizat in 08 Jan 2015 15:22

Eu am etichetat absolut fiecare cablu, mufă, furtun, etc... Când l-am pus înapoi pe cadru doar am citit pe etichete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 08 Jan 2015 15:22

Eu am etichetat absolut fiecare cablu, mufă, furtun, etc... Când l-am pus înapoi pe cadru doar am citit pe etichete.

Nu e foarte greu de dat jos motorul, trebuie sa "rupi" cadrul si iese destul de lejer, daca desfaci toate cu atentie maxima. Dar, trebuie sa ai grija cu desfacutul motorului....ca nu poti umbla la supape, daca nu dai chiulasele jos, si alea ies cu tot cu cilindru, insa cu mare grija, sa nu rupi patina care intinde lantul de la distributie...Dupa aia, iti trebuie alte garnituri de chiulasa, etc. Concret, ce nevoie ai sa umbli la supape? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Vreau sa intru in cercul intruderistilor si intentionez sa-mi cumpar un C800. Problema este ca are cam 90 000 km , ceea ce mi se pare cam mult .Proprietarul are carte service si o gramade de facturi/devize de la service deci ar fi un motor intretinut.

Intrebarea mea este daca se merita sa iau un motor la km astia , motocicleta avand cam 7 ani.

La ce cheltuieli ar trebui sa ma astept ( in afara de cele uzuale: ulei, filtre , lichide , etc.)?

La o masina la km astia deja trebuia schimbata distributia, la motoare nu e la fel? In manualul de la Suzuki nu am gasit la ce interval se schimba distributia.Si ca o ultima intrebare, stiti pe cineva in Bucuresti ( mecanic sau doar priceput) care ar fi dispus sa mearga cu mine ( nu gratis, desigur) sa=si dea cu parerea despre motor?

Asta ar fi prima motocicleta pt. mine, nu prea stiu la ce sa ma uit si am sanse mari sa raman pieton rapid daca iau motorul de capul meu.

Multumesc anticipat!

orienteaza-te la ceva cu km mai putintei...la 90K ar fi trebui sa aiba deja distributia schimbata (in manualele deservice nu zice nimeni nimic, dar pe la 60-70K ar trebui schimbata).

Acuma depinde si de cati $$$$ esti dispus sa dai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e foarte greu de dat jos motorul, trebuie sa "rupi" cadrul si iese destul de lejer, daca desfaci toate cu atentie maxima. Dar, trebuie sa ai grija cu desfacutul motorului....ca nu poti umbla la supape, daca nu dai chiulasele jos, si alea ies cu tot cu cilindru, insa cu mare grija, sa nu rupi patina care intinde lantul de la distributie...Dupa aia, iti trebuie alte garnituri de chiulasa, etc. Concret, ce nevoie ai sa umbli la supape? :)

Dupa ce am folsit o benzina proasta(85) din prostie, pur si simplu la un moment dat primul cilindru a incetat sa functioneze. Chinuri, incercari, reglaje, etc am ajuns sa masor compresia. Primul cilicindru 6, al doilea 12! Asa am ajuns la ideea ca am ars supapele. Cat am avut benzina de 85 aprox. 50-60 de km, pana am ajuns la o benzinarie de am schimbat benzina din rezervor, ziceai ca nu am tobe si dadea niste rateuri de ma salutau pana si politistii :)) . Deci...asa a ajuns tractorul meu sa arate ca in imaginea alaturata!

Attached Thumbnails
  • post-88003-0-35062800-1420651890_thumb.j

 

 

 

 

 

Cand am avut benzina de 85 in rezervor , a dat rateuri continuu nu mai tragea (am folosit socul sa ma pot deplasa), s-a oprit de vreo 6 ori. Am shimbat benzina, am pus si un pic de aditiv, am curatat carburatoarele si a fost ok. Sincer nu mai mi s-a parut nimic suspect. Dupa cca 250-300 de km, eram la un semafor, toate bune si frumoase, se face verde, bag mana in gaz si motorul moare!!! Din acel moment a inceput sa mearga doar intr-un piston. S-a intamplat de 4-5 ori, la o anumita turatie (3-4 mii, zic eu) , sa functioneze si primul cilindru, dar daca reduceam sau acceleram un pic mai rapid se oprea . Am verificat, curatat, spalat ,reglat carburatorul la cilindrul cu pricina si nimic. Intr-un tarziu am cumparat un ceas de compresie si am verificat compresia: 6 la primul si 12 la al doilea. Asa am ajuns la concluzia ca pot fi arse supapele... nu cred ca se pot strange sau slabii asa... Sau poate am prajt secmentii! Nu stiu ce sa cred.

Aaa, am verificat si bujiile! Prima era uda, putin afumata iar a doua era ok. Le-am schimbat intre ele de multe ori; mai reglam, mai migaleam la carburator si le shimbam iara! Nica!!! Prima umeda, adoua ok. Am verificat scanteia si era buna, la fel pe ambele fise.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dupa ce am folsit o benzina proasta(85) din prostie, pur si simplu la un moment dat primul cilindru a incetat sa functioneze. Chinuri, incercari, reglaje, etc am ajuns sa masor compresia. Primul cilicindru 6, al doilea 12! Asa am ajuns la ideea ca am ars supapele. Cat am avut benzina de 85 aprox. 50-60 de km, pana am ajuns la o benzinarie de am schimbat benzina din rezervor, ziceai ca nu am tobe si dadea niste rateuri de ma salutau pana si politistii :)) . Deci...asa a ajuns tractorul meu sa arate ca in imaginea alaturata!

Attached Thumbnails
  • post-88003-0-35062800-1420651890_thumb.j

 

 

 

 

 

Cand am avut benzina de 85 in rezervor , a dat rateuri continuu nu mai tragea (am folosit socul sa ma pot deplasa), s-a oprit de vreo 6 ori. Am shimbat benzina, am pus si un pic de aditiv, am curatat carburatoarele si a fost ok. Sincer nu mai mi s-a parut nimic suspect. Dupa cca 250-300 de km, eram la un semafor, toate bune si frumoase, se face verde, bag mana in gaz si motorul moare!!! Din acel moment a inceput sa mearga doar intr-un piston. S-a intamplat de 4-5 ori, la o anumita turatie (3-4 mii, zic eu) , sa functioneze si primul cilindru, dar daca reduceam sau acceleram un pic mai rapid se oprea . Am verificat, curatat, spalat ,reglat carburatorul la cilindrul cu pricina si nimic. Intr-un tarziu am cumparat un ceas de compresie si am verificat compresia: 6 la primul si 12 la al doilea. Asa am ajuns la concluzia ca pot fi arse supapele... nu cred ca se pot strange sau slabii asa... Sau poate am prajt secmentii! Nu stiu ce sa cred.

Aaa, am verificat si bujiile! Prima era uda, putin afumata iar a doua era ok. Le-am schimbat intre ele de multe ori; mai reglam, mai migaleam la carburator si le shimbam iara! Nica!!! Prima umeda, adoua ok. Am verificat scanteia si era buna, la fel pe ambele fise.

 

Dupa sfaturile catorva persoane de pe celalalt topic, ai facut ceva din ce ti s-a specificat pe acolo?

Eu ti-am zis sa verifici asezarea la punc semnul de pe volanta cu jocul la supape, concret ce ai facut la motor de cand ai inceput sa postezi, ca fara a te hotara sa incerci cate ceva, motorul ala singur nu se face.....incearca sa iei pe rand sfaturile primite si pune osu la treaba,,,.....scrii pe forum dupa ce ai mai umblat la cate ceva.Mergi de la variantele simple spre cea mai complicata.Pana la schimbatul supapelor, a segmentilor, a pistoanelor....sunt cativa pasi care nu necesita prea multa munca, doar un pic de atentie....

Salutari si spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

de ieri,sunt mandrul posesor al unui suzuki intruder c800 k7!

vreau sa va intreb unde pot croma niste piese ( crash bar,semicardu coburi,protectie evacuare) in Bucuresti?

Toate bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il stapinesti sanatos ! Si eu is curios ,n am auzit in Ro sa iti poti face undeva o cromare de calitate .

multumesc frumos!

eu am mai auzit in cateva locuri,dar am postat in speranta ca o sa intalnesc pe cineva care chiar a facut asta si a fost multumit de rezultat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos!

eu am mai auzit in cateva locuri,dar am postat in speranta ca o sa intalnesc pe cineva care chiar a facut asta si a fost multumit de rezultat.

vezi la OMDIC, mai este SalCompany, dar aia te belesc de bani, si am mai citit pe aici de un anume Nea Bratu. Personal, am cromat la OMDIC si am fost multumit de rezultat....daca slefuiesti tu piesele inainte, cu atat mai bine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, îmi puteti spune unde găsesc coburi de plastic cu tot cu soporti pt un Intruder C800 din 2010.

 

Incearca aici: http://www.motorcyclehouse.co.uk/suzuki-boulevard-c50-saddlebags.htm

Sunt din plastic dar imbracate in piele. Fac livrari si in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

de ieri,sunt mandrul posesor al unui suzuki intruder c800 k7!

vreau sa va intreb unde pot croma niste piese ( crash bar,semicardu coburi,protectie evacuare) in Bucuresti?

Toate bune !

Eu am cromat, in vara, ceva piese de la un MZ in Bucuresti la Sal Company si am platit 7 e pe decimetru (preturile lor fiind intre 7 si 15 e/dcm) iar toata lucrarea a fost 500e.

Ca si calitate eu spun ca este f. buna iar acest lucru mi-a fost confirmat si de restauratorul motocicletei mele, care mi-a cerut nr. de telefon de la atelierul respectiv pt. a-l recomanda eventualilor sai clienti mai "pretentiosi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cromat, in vara, ceva piese de la un MZ in Bucuresti la Sal Company si am platit 7 e pe decimetru (preturile lor fiind intre 7 si 15 e/dcm) iar toata lucrarea a fost 500e.

Ca si calitate eu spun ca este f. buna iar acest lucru mi-a fost confirmat si de restauratorul motocicletei mele, care mi-a cerut nr. de telefon de la atelierul respectiv pt. a-l recomanda eventualilor sai clienti mai "pretentiosi".

mi se pare destul de piperat la pret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci! Dupa ce eram cu motorul gata de dat jos (mai aveam cateva suruburi si cardanul de desfacut) am reusit sa iau legatura cu un "doctor" de la mine din Brebu si acesta m-a certat ca inca nu verificasem jocul la supape. Descumpanit si suparat pe mine am purces la aceasta operatiune... In urma masuratorilor a reiesit cca 0.02!!! Un pic de injuraturi la propria persoana si am reglat la 0,10 admisia si 0,15 evacuarea. Am verificat compresia si larece ceasul indica 9,2! M-am apucat de montat cele necesare pentru al porni, l-am pornit, l-am lasat sa mearga (intre timp ceva aventuri cu benzina in rezervor, care era putina, si eu nu am stiut de pozitia rezerva de la robinet... dar am invatat!) si am luat din nou compresia: 11!!! Evrica! -am zis! Dar acum cilindrul al doilea nu mai merge! Compresia de la 12 la aproape 9! De ce oare??? Ghinion, prostie sau asa trebuie sa fie! O sa repet reglajul supapelor si la al doilea si la primul... Dar tractorul nu e mort! Cateva "injectii" si o "frectie" si isi va reveni complet! Multumesc tuturor pentru sfaturi! Revin cu detalii si poate ceva poze de final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Liviu ce compresie ai acum dupa ce ai reglat ?? eu am mai patit la o motocicleta sa imi ude bujia din cauza scanteii anemice si anume ca nu facea contact bine un papuc de la bobina de inductie.... incearca sa schimbi bobinele de inductie intr-e ele si vezi rezultatul dar cu carburatia sa fie bine optimizata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare tobe silvertail pentru vs1400 sau vs800 ..stare buna . Poza e luată de pe net ..daca cineva e interesat i pot face poze reale

pret 200 euro (noi sunt de la 400 la 600)

...merg pe un vl de 1500?....pune și niște poze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut !

 

Vreau sa trec de la un sport-touring(gsxf600), la suzuki boulevard. Un amic mi-a zis sa nu fac aceasta alegere pentru ca pe chopper ai pozitie naspa la drum lung si ca o sa-mi blestem zilele. Zicea ca el in viata lui nu o sa se mai urce pe asa ceva (el a condus o Yamaha XVS 1100 V-Star).

Ce ma sfatuiti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trecut de la GSX 1100F la intruder 750. Cred ca totul depinde ce conformatia fiecarui individ. Parerile sunt impartite... Pana la urma pe nici o motoreta nu stai confortabil sute de km. Eu unul m-am impacat destul de bine cu majoritatea modelelor pe care le-am calarit. Fiecare model are si plusuri si minusuri. Daca te stii pretentios din acest punct de vedere (comfort la drum lung) eu zic sa rogi pe cineva sa incerci modelul de-l tintesti. Bafta siii "comfort sporit" !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...