Sari la conținut

Ducati Diavel 2011


Legnakrad.
 Share

Postări Recomandate

Scrie sa stie si poporul cu ce model ai facut 'primii' 78.000km si in ce stil.

 

 

stil combinat,st 2,de la 240 la 10 la ora

Mesaj completat

bre si mai stiu pa unu 800 ss 85000 km 7 ani,merge intr-un cilindru acu sa vedem ce are!!!!!!!!!!STIU, NU A FACUT NICI O REVIZIE DE 35000 KM DA MAI BOLBOROSESTE,,,, e ducati breee!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

stil combinat,st 2,de la 240 la 10 la ora

bre si mai stiu pa unu 800 ss 85000 km 7 ani,merge intr-un cilindru acu sa vedem ce are!!!!!!!!!!STIU, NU A FACUT NICI O REVIZIE DE 35000 KM DA MAI BOLBOROSESTE,,,, e ducati breee!!!!!!!!!!!!

 

 

Las ca-i proasta,ca cine stie cum incep rromanii sa fure si Ducati.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca s-au schimbat vremurile de cand existau "japoneze si altele".

Uite la ducati, gandeste'te ca ei s-au oferit sa ofere revizii din 12 in 12 mii de km (sau din 15 in 15 nu mai stiu exact).

 

pentru multistrada au la 24 de mii.

nu am avut ducati, am vrut sa imi iau dar m-am tot ferit la indemnul cunoscatorilor.

 

motoreta asta e senzatie, este exact ce imi doresc.

la primavara daca nu ma doboara criza o sa ma dau de zor cu o frumuste ca asta.

1200 multistrada rules! (stiu honda e honda)

 

P.S.

e frumusel si diavelul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru multistrada au la 24 de mii.

 

Deja mi se pare exagerat. Pe de alta parte nu stiu cati fac 24000 pe an? Pentru ca sigur e la 24 k sau 1 an,care vine primul.

Editat de Dan_06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja mi se pare exagerat. Pe de alta parte nu stiu cati fac 24000 pe an? Pentru ca sigur e la 24 k sau 1 an,care vine primul.

 

24 de mii pentru revizia la supape.

 

altfel, 2 ani garantie fara limita de kilometri cu 3 intervale obligatorii.

1000 / 6 luni

10.000 / 12 luni

20.000 / 24 luni

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita'te la multistrada 2010, Baiazide. In multe cazuri depaseste bmw-ul tau. Poti sa faci orice cu el. La design si inovatie, italienii sunt tari. (eu sunt fan suzuki deci nu laud gratuit)

 

Eu nu stiu cum poti compara multistrada cu k1300gt. Au in comun doar faptul ca au 2 roti. Eu nu folosesc motocicleta decat in excursii in afara orasului. In oras nu merita moto cu CC multi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pana la reglajul de supape, celelalte revizii sunt oarecum superficiale - gen verificat placute, curele de distributie, etc. Hell, Ducati te sfatuieste sa mergi la service si ca sa iti intinzi lantul :laugh:

 

Pe de alta parte, trebuie sa faca si ei bani din ceva. Japonezii vand sute de mii de unitati pe an in lume. Ducati daca vinde 20-25.000 de motociclete, e bine.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Fuarte frumos motor. Nu stiu cat sunt sau nu de fiabile Ducatiurile, ca n-am avut niciodata, dar daca as avea bani pentru unu ca asta, mi l-as lua cu siguranta. numai ca exercitiu de design si e grozav ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai deh, e facuta ca sa concureze cu V-Max. Si unde se vinde (cu succes) V-Max? In America. Acolo stilul asta "bulky"e la ordinea zilei. Si sincer intre V-Max si Diavel, il aleg pe ultimul.

 

Plus ca Ducati are obiceiul (cel putin in ultimul timp) sa scoata motociclete cu un design.. cel putin excentric, dar care "stand out". Si in afara de precedenta generatie de Multistrada, intr-un sens pozitiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg cum se poate face o mobra "de strada" monopost. Ca bucatica aia din spatele pilotului nu se poate numi sa de pasager. E clar facuta pentru o singura peroana.

Iar de frumoasa...mie mi se pare urata. Ca linie generala. In amanunte nu arata rau, dar in ansamblu nu-mi place.

Pe de alta parte eu nu mi-as cumpara o mobra dupa cat e de frumoasa. Sau, ma rog, asta al fi cam ultimul criteriu.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg cum se poate face o mobra "de strada" monopost. Ca bucatica aia din spatele pilotului nu se poate numi sa de pasager. E clar facuta pentru o singura peroana.

 

Da, este. Ducati sunt motociclete de egoisti. Nu se impart cu nimeni. Si nu e neaparat un lucru rau ;)

 

Pe de alta parte eu nu mi-as cumpara o mobra dupa cat e de frumoasa. Sau, ma rog, asta al fi cam ultimul criteriu.

 

De asta ai o motocicleta japoneza, si tot de asta nu-ti vei lua probabil niciodata o "italianca" ;) (Nu spun ca japonezele nu sunt frumoase, dar nu iti iei o nipona pentru cum arata, ci din alte considerente.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este. Ducati sunt motociclete de egoisti. Nu se impart cu nimeni. Si nu e neaparat un lucru rau ;)

 

 

 

De asta ai o motocicleta japoneza, si tot de asta nu-ti vei lua probabil niciodata o "italianca" ;) (Nu spun ca japonezele nu sunt frumoase, dar nu iti iei o nipona pentru cum arata, ci din alte considerente.)

N-am zis ca nu mi-as lua Ducati. Cred ca daca as avea bani de mai mult de doua mobre si sa am si pentru o intretinere corespunzatoare mi-as lua si un Ducati. Ziceam doar ca nu mi-as alege mobra dupa cum arata decat in cazul in care mi-as permite o colectie de peste 5 bucati, sa zicem.

KLE-ul mi l-am luat pentru ca m-am dat cu al unui prieten si mi-a placut extrem de mult. Daca ar fi fost italieneasca nu m-ar fi deranjat deloc. In plus o consider urata rau. Doar ca nu ma intereseaza absolut deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ce imi place de voi, astia cu japoneze si vestita fiabilitate japoneza. Va spune cineva ca aveti nevasta nu tocmai frumoasa si voi spuneti "da ma, dar are suflet bun". Nu inteleg de ce pe un topic despre lansarea unui model italian tot timpul se aduce in discutie vestita fiabilitate japoneza. La fel si pe topicul cu MV Agusta F3 se trezeste unul sa spuna ca R6 e cea mai cea, probabil fiind singura motocicleta pe care a mers. Apoi vine un altul care spune ca japonezele sunt atat mai fiabile si mai performante (ok, fie ca voi) dar si mai frumoase cu design avangardist :) . Tobele alea facute din burlanul casei, borcanele pt lichide luate direct din camara bunicii, oglinzi ca cea in care si-a ras tata prima mustata, bascula facuta direct din balustrada balcoanelor din blocul in care stau eu (fabricatie 1978), rezervoare ca niste gogsari... da! elemete de avangarda. Si ati mai auzit voi cum vorbeste satul ca Ducati se topeste in mers. Nu ati mers pe asa ceva dar ati auzit voi bine.

 

On topic: poze.

post-13268-1290818368_thumb.jpg

post-13268-1290818383_thumb.jpg

post-13268-1290818394_thumb.jpg

post-13268-1290818402_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daan - subscriu :) Ca posesor de Ducati va pot spune : cu ocazia unui drum la Ducati Saarland - Germania, am avut o discutie de cateva ore cu patronul reprezentantei respective. In luna aceea venise un client sa-si faca revizia la un monster LA 160.000 KM!. Da ati citit bine O SUTA SAIZECI DE MII. Al doilea veteran era programat peste 4 luni, la 90.000 KM NOUAZECI DE MII. Asta ca sa calmez pe cei cu basme gen Ducati nu e fiabil. Poate au ei cunostinta despre japoneze ca au ajuns la asa rulaj.

Eu personal sunt extrem de multumit de motorul meu, in 2 sezoane am facut 24.000 km , sunt deci la a 2-a revizie generala. Nu ma voi sui pe alta marca de motor, in viitorul apropiat ma voi orienta si spre un 1198 SP.

Cam atat cu parantezele, acum ontopic : nu imi place modelul V-MAX, deci logic nici Diavelul . DAR nu inseamna ca nu e frumos (gusturile nu se discuta). Ba chiar mai mult, am aflat din surse Ducati ca e exhipat cu tehnologie de ultima ora, si ca ar avea handling mult mai bun si sportiv decat concurenta. Ca de fiecare data Ducati puncteaza la greutate scazuta, design, putere, ciclistica bine cunoscuta unica.

 

Ca sa inchei glorios, dau dreptate unui coleg forumist, care zicea ca in RO - tara non-Ducati nu are rost sa ne racim gurile noi ducatistii, nu avem cu cine si pentru ce.

 

So long

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF:

 

ai putea numi frumoasa motocicleta pe care o detii acum?

 

Hahaha! Nicidecum! Nu este nici mai ieftina (la intretinere) ca un Ducati, nici mai fiabila. E versatila, e motocicleta de care am nevoie si care mi-a cazut accidental in mana.

 

sau e chestia aia cu strugurii?

 

In acest caz, chiar nu! E doar o parere, mi se pare cel mai nereusit model de la Ducati - mult sub standardele lor de design.

 

ON:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, mie chiar imi plac ducatiurile, era cat p-aci sa-mi iau Monster 750, dar am renuntat din cauza ca era prea mic (gabaritic vorbind pt mine), chiar imi plac ducatiurile, aspect, sunet, performanta motorului, bicicleta etc...

 

dar a inceput sa miroasa a rasini de ducatist/harleyist p-aici si asta nu-i a buna.

 

Ca tot vorbim de marca samd: Nici Ducati, nici HD, nu mai sunt atat de neatins in RO, cel putin, Ducatiurile SH, au acelasi pret si uneori chiar mai mic decat japonezele din aceeasi clasa.

 

Sa recunoastem, Ducati a avut unele probleme cu fiabilitatea pana in 2000, si credeti-ma ca nu vb din auzite, repet: am fost la un pas sa fiu calare pe Monster.

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar a inceput sa miroasa a rasini de ducatist/harleyist p-aici si asta nu-i a buna.

 

Daca vrei sa o iei asa, la orice topic dedicat unui model/marci de pe forumul asta miroase a rasini de ceva. Cauta contra-exemplul, te provoc :)

 

Ca tot vorbim de marca samd: Nici Ducati, nici HD, nu mai sunt atat de neatins in RO, cel putin, Ducatiurile SH, au acelasi pret si uneori chiar mai mic decat japonezele din aceeasi clasa.

 

Da, Ducati-urile alea de 600cc (cel mai mic si ieftin motor fabticat de Ducati) din '94, aduse la mana a 6-a din Italia cu 15.000 km pe bord si 95.000 reali, la care s-au schimbat curelele de distrubutie cand erau franjuri, cauciucurile cand erau la sarma, uleiul la 10-15.000 km (daca merg japonezele asa, italienele de ce nu ar merge) si cu cadrul stramb de la wheelie-uri. Da, alea sunt cam la acelasi pret ca o japoneza de aceeasi clasa si generatie si, poate lucrul cel mai important, contribuie la faima extrem de obiectiva si bine-fondata conform careia Ducati sunt naspa si nefiabile si deci nejustificat de scumpe.

 

Sa recunoastem, Ducati a avut unele probleme cu fiabilitatea pana in 2000, si credeti-ma ca nu vb din auzite, repet: am fost la un pas sa fiu calare pe Monster.

 

Din nou, te provoc: da-mi un singur exemplu de un Ducati cu istorie scrisa de service, caruia i s-au facut toate reviziile la timp si care a avut probleme mecanice majore. Sunt la al doilea Monster (primul fiind din 2001, deci exact la perioada la care te referi tu) si in total am spre 15.000 km pe Ducati. In acest timp, in afara de consumabile de uzura (cauciucuri, placute, bujii, curele, reparatii de la cazaturi, etc.) am cumparat 3 becuri de pozitie pe spate si 2 sigurante electrice. No further comment.

 

Faptul ca Ducati nu rezista la fel de bine ca o japoneza la carpeala si reviziile facute in praf in fata blocului si cand isi aminteste proprietarul, asta e alta treaba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...