Sari la conținut

Ducati Diavel 2011


Legnakrad.
 Share

Postări Recomandate

:) 15.000 km pe 2 motoare nu e ceva impresionant ca sa iti dai seama de fiabilitate.. Oricum aproape toate motoarele astea de generatie mai noua nu au probleme cu asa ceva asa ca n'are sens sa va contraziceti atat. Daca tot vreti sa luati in cont banii cheltuiti pe motor atunci mai bine va certati la consum :) Daca stai sa te gandesti un motor care consuma 4% si il repari o data pe an e mai ieftin la 'intretinere' ca unu care consuma 7% si nu se strica neam. Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca tot ce te intereseaza la o motocicleta e sa te coste cat mai putin, nu iti iei italiana. Poti avea aproximativ aceleasi performante cu un Ferrari sau cu un GTR (care e de doua ori mai ieftin) dar in cazul GTR-ului tot o cheie de Nissan ai in buzunar. La fel si la motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ce te intereseaza la o motocicleta e sa te coste cat mai putin, nu iti iei italiana. Poti avea aproximativ aceleasi performante cu un Ferrari sau cu un GTR (care e de doua ori mai ieftin) dar in cazul GTR-ului tot o cheie de Nissan ai in buzunar. La fel si la motociclete.

 

Un rezumat mai concret si mai elegant nu cred ca se poate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa o iei asa, la orice topic dedicat unui model/marci de pe forumul asta miroase a rasini de ceva. Cauta contra-exemplul, te provoc :P

sunt pareri obiective destule pe forumul asta.

Uite exemplu: Banditul are cel mai prost si enervant sistem de intindere/reglare a lantului dintre toate mobrele pe care le-am vazut!

 

Da, Ducati-urile alea... conform careia Ducati sunt naspa si nefiabile si deci nejustificat de scumpe.

cauta pe mobile.de, mobre din germania, cu 1-2 propr.

Compara un Ducati Monster 750 cu un Honda CB750 ambele din 2002-2003 cu ~35.000 km pe bord. Ai sa vezi ca sunt cam la acelasi pret.

 

 

Din nou, te provoc: da-mi un singur exemplu de un Ducati

Faptul ca Ducati nu rezista la fel de bine ca o japoneza la carpeala si reviziile facute in praf in fata blocului si cand isi aminteste proprietarul, asta e alta treaba :)

Mergem la vara la intalnirile ducatistilor de la academie si numaram mobrele cu blocul motor sudat? pariu ca una din 4 are blocul sudat?

 

Repet, imi plac Ducatiurile dar sa nu sarim calul. Imi plac dar nu pot ignora faptul ca cele pre-2000 au probleme de fiabilitate sau ca sunt cine stie ce legende.

 

Legende sunt modele de mobre, nu marci, Legenda e HD Panhead, Triumph Boneville, GSXR 750 pre '90, Honda CB 750 primele modele, etc

Poti sa le spui cult-bike, daca vrei.

 

"tot o cheie de Nissan o sa ai in buzunar" vai, ma scuzati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand o sa le faca fiabile poate am sa consider ducati in lista de cumparaturi. Momentan doar arata bine. Cand o sa si mearga mai vorbim.

 

Nu vreau ca primul service sa fie transformat din schimb ulei in schimb supape.

 

bre, tu nu esti nenea ala care a facut praf o honda 1000rr 2010?! :)

Editat de @jinx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta pe mobile.de, mobre din germania, cu 1-2 propr.

Compara un Ducati Monster 750 cu un Honda CB750 ambele din 2002-2003 cu ~35.000 km pe bord. Ai sa vezi ca sunt cam la acelasi pret.

 

Domnule, ma refeream la motocicletele Ducati care sunt importate la noi de prin sudul Italiei, la preturi mici, neintretinute, forjate, carpite si julite, si care servesc drept referinta unor nestiutori si bagaciosi care nu prea au idee de ceea ce inseamna o motocicleta italiana. Treaba sta in felul urmator: in ziua de azi, cu 2000 euro iti iei o Honda buna de tras inca multi km fara probleme. Dar un Ducati ba. Punct.

 

Faptul ca in Germania sunt la acelasi pret e cu totul alta treaba. Germanii (si belgienii, olandezii, etc.) isi ingrijesc cu totul altfel motocicletele. Iar la ei, motocicletele italiene sunt ceva (mult) mai sus in stima si respect decat pe la noi. De ce? Poate se pricep mai mult. Sau poate ca sunt mai prosti. Una din doua.

 

Mergem la vara la intalnirile ducatistilor de la academie si numaram mobrele cu blocul motor sudat? pariu ca una din 4 are blocul sudat?

 

In primul rand accept pentru faptul ca am impresia ca matale esti prost informat si ca suferi de boala asta comuna cu "n-am avut italiana niciodata, dar stiu eu mai bine de la ala si de la alalalt cum sta treaba". Zi si tu despre motoreta ta ce a e cea mai buna si cea mai cu motz, sau despre orice motoreta pe care ai detinut-o. Dar nu vorbi despre ce nu ai. Si nu, aia cu "era sa imi iau" nu se pune :)

 

Apoi, aici o dai si in altceva: da, sunt vreo 2 sau 3 motoare de Ducati sudate (oare de Honda si Suzuki cate or fi...?!?), dar daca ai ajuns sa spui ca o motocicleta e prosata si nefiabila doar pentru ca (de exemplu) prinderile blocului motor cedeaza cand dai cu ea de pom, cade in rapa, sau cand o bagi cu bascula in canal cand duci si pasager, cred ca ar fi bine sa iti ie un Zundapp din WW2. Sau un tanc, ma rog.

 

N-or fi cele mai fiabile la partea electrica. Bujiile se schimba des. Se abureste geamul de la turometru cand ploua, da. Daca nu schimbi curelele de distribuitie la timp, poti sa dai de dracu. Nu suporta bine frigul. Uleiul se schimba si el des, si da, sunt cazuri in care electrica a aluat foc. Dar motoarele alea Desmodue racite pe aer sunt rezistente ale naibii. Poate pentru ca sunt foarte simple si racite pe aer.

 

Asadar, mai vorbim prin primavara la academie. Sau, si mai bine, dupa ce o sa ajungi sa detii si tu o italiana, ca sa iti poti da parerea ta personala, si nu a altora, reinterpretata :)

 

Da, e o mostra epica de eleganta sa iti iei Ferrari doar ca sa nu ai "cheie de Nissan" in buzunar.

 

Acum nu stiu daca nu vrei sa nu poti sa intelegi sensul mesajului. Poate iti doresti sau iti autoinduci faptul ca a avea o masina sport italiana e doar o dovada de snobism. Ok, da, poate in Romania. Dar mai iesi si tu prin lume, mai stai prin alte locuri si invata sa vezi si altfel lucrurile. Cand iti iei o italiana (fie ea masina sau motocicleta) iti cumperi ceva in care s-a pus suflet si pasiune, ceva cu istorie si pedigree.

 

Poate va ajuta pe amandoi sa intelegeti mesajul mai bine si sa va simtiti mai putin lezati daca o punem asa: unii dintre noi prefera sa aiba un Lamborghini Miura in garaj decat un GTR tunat. Asta e, suntem niste bieti snobi pacatosi.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule, ma refeream la motocicletele Ducati care sunt importate la noi de prin sudul Italiei, la preturi mici, neintretinute, forjate, carpite si julite, si care servesc drept referinta unor nestiutori si bagaciosi care nu prea au idee de ceea ce inseamna o motocicleta italiana. Treaba sta in felul urmator: in ziua de azi, cu 2000 euro iti iei o Honda buna de tras inca multi km fara probleme. Dar un Ducati ba. Punct.

 

Apoi, aici o dai si in altceva: da, sunt vreo 2 sau 3 motoare de Ducati sudate (oare de Honda si Suzuki cate or fi...?!?), dar daca ai ajuns sa spui ca o motocicleta e prosata si nefiabila doar pentru ca (de exemplu) prinderile blocului motor cedeaza cand dai cu ea de pom, cade in rapa, sau cand o bagi cu bascula in canal cand duci si pasager, cred ca ar fi bine sa iti ie un Zundapp din WW2. Sau un tanc, ma rog.

 

N-or fi cele mai fiabile la partea electrica. Bujiile se schimba des. Se abureste geamul de la turometru cand ploua, da. Daca nu schimbi curelele de distribuitie la timp, poti sa dai de dracu. Nu suporta bine frigul. Uleiul se schimba si el des, si da, sunt cazuri in care electrica a aluat foc. Dar motoarele alea Desmodue racite pe aer sunt rezistente ale naibii. Poate pentru ca sunt foarte simple si racite pe aer.

 

Asadar, mai vorbim prin primavara la academie. Sau, si mai bine, dupa ce o sa ajungi sa detii si tu o italiana, ca sa iti poti da parerea ta personala, si nu a altora, reinterpretata :)

 

 

 

Acum nu stiu daca nu vrei sa nu poti sa intelegi sensul mesajului. Poate iti doresti sau iti autoinduci faptul ca a avea o masina sport italiana e doar o dovada de snobism. Ok, da, poate in Romania. Dar mai iesi si tu prin lume, mai stai prin alte locuri si invata sa vezi si altfel lucrurile. Cand iti iei o italiana (fie ea masina sau motocicleta) iti cumperi ceva in care s-a pus suflet si pasiune, ceva cu istorie si pedigree.

 

Poate va ajuta pe amandoi sa intelegeti mesajul mai bine si sa va simtiti mai putin lezati daca o punem asa: unii dintre noi prefera sa aiba un Lamborghini Miura in garaj decat un GTR tunat. Asta e, suntem niste bieti snobi pacatosi.

Moamaaa..deci man...toti ne iubim motoretele dar mai las-o moale si si tu cu ducatismul asta fanatic.frateeee..ducati rulzz am inteles toti deja din toate posturile tale. honda si restul japonetelor sumt plictisitoare,aiurea,nu sunt cu nimic mai bune...etc etc etc and shit.com'on domoleste-te si tu...noroc

Mesaj completat

Btw...sunteti off-topic grav...iar post-urile tale interminabile nu isi au locul aici.

 

Cat despre Diavel,s-a discutat exact cat erabde asteptat

Mesaj completat

Btw...sunteti off-topic grav...iar post-urile tale interminabile nu isi au locul aici.

 

Cat despre Diavel,s-a discutat exact cat erabde asteptat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moamaaa..deci man...toti ne iubim motoretele dar mai las-o moale si si tu cu ducatismul asta fanatic.frateeee..ducati rulzz am inteles toti deja din toate posturile tale. honda si restul japonetelor sumt plictisitoare,aiurea,nu sunt cu nimic mai bune...etc etc etc and shit.com'on domoleste-te si tu...noroc

 

Pai deja suntem destul de putini, asa ca trebuie sa compensam cu fanatism, nu? :alcy: Acum serios, stiu ca am fost off-topic si imi cer scuze fata de cei care aveau intentia sa citeasca exclusiv despre Diavel intrand pe acest thread. Mie imi plac nespus italienele in general (fie ele masini sau motorete), dar nu de asta am postat. Am intervenit ca sa imi spun parerea despre un lucru pe care il detin, "cu care traiesc" zi de zi si pentru a ma distinge de altii care, dupa parerea mea, au niste consideratii eronate pentru simplul fapt ca nu decurg din experienta lor personala ci "din auzite" - un lucru destul de comun in Romania, din pacate.

 

OK, stiu ca e forum public si ca fiecare posteaza cam ce vrea si cum vrea, dar un incepator (in ale acestui forum si in ale motociclismului in general) care ar citi pe motociclism.ro ar ramane socat de stigmatizarea de care au parte mobrele italiene. De-asta e nevoie ici-colo si de o parere contrastanta si, zic eu, relevanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-asta e nevoie ici-colo si de o parere contrastanta si, zic eu, relevanta.

true....eu sunt fan japoneze(masini si moto),dar nu am absolut nimic impotriva chestiilor Made in Italy.doar ca adevarul e undeva la mijloc intre ce sustii tu si restu fanilor ANTI-DUCATI(ca de fapt sunt anti ducati nu sunt pro japonia) :alcy: ...noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daan - subscriu :alcy: Ca posesor de Ducati va pot spune : cu ocazia unui drum la Ducati Saarland - Germania, am avut o discutie de cateva ore cu patronul reprezentantei respective. In luna aceea venise un client sa-si faca revizia la un monster LA 160.000 KM!. Da ati citit bine O SUTA SAIZECI DE MII. Al doilea veteran era programat peste 4 luni, la 90.000 KM NOUAZECI DE MII. Asta ca sa calmez pe cei cu basme gen Ducati nu e fiabil. Poate au ei cunostinta despre japoneze ca au ajuns la asa rulaj.

Eu personal sunt extrem de multumit de motorul meu, in 2 sezoane am facut 24.000 km , sunt deci la a 2-a revizie generala. Nu ma voi sui pe alta marca de motor, in viitorul apropiat ma voi orienta si spre un 1198 SP.

Cam atat cu parantezele, acum ontopic : nu imi place modelul V-MAX, deci logic nici Diavelul . DAR nu inseamna ca nu e frumos (gusturile nu se discuta). Ba chiar mai mult, am aflat din surse Ducati ca e exhipat cu tehnologie de ultima ora, si ca ar avea handling mult mai bun si sportiv decat concurenta. Ca de fiecare data Ducati puncteaza la greutate scazuta, design, putere, ciclistica bine cunoscuta unica.

 

Ca sa inchei glorios, dau dreptate unui coleg forumist, care zicea ca in RO - tara non-Ducati nu are rost sa ne racim gurile noi ducatistii, nu avem cu cine si pentru ce.

 

So long

Ro nu este tara anti-ducati poate forumul da, dar pe strada am vazut o pondere destul de mare de Monstere. Ca pondere stam destul de bine doar ca Ro este tara anti-moto, dar asta e alta discutie.

Ce nu am vazut pe la noi sunt HM-uri, MTS-uri, etc... si asta spune multe.

Eh... Unde e IMSAT-ul care se batea cu Honda la vanzari...?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

.. Si un scurt (p)review cu accent cat se poate de american:

Mesaj completat

Un articol cat se poate de relevant despre Ducati, despre evolutia unei marci, despre ce este de fapt Diavel se poate citi AICI.

 

Din el am distilat urmatorul paragraf:

 

"The inconvenient truth in Italy is that the Ducati Diavel wasn’t made for the current Ducatisti — it was made for future ones. It shouldn’t be surprising that the Diavel is unappealing to many of the already indoctrinated, and that’s likely well and fine by Ducati. It’s not looking to up-sell its current rider base to this $17,000-$20,000 motorcycle, instead the Italian company is looking for fresh meat for the brand."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

e un model f reusit estetic si tehnic. mie imi place f mult si e in stilul Ducati! se vede multa atentie pe detalii. pt unii care scriu pe aici, le spun ... cand am pofta sa mananc ciorba de burta, sarmale cu mamaliguta ... nu merg la un restaurant chinezesc!!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

off: ce-i cu furtunasul ala care atarna la min 1:20? in curba de dreapta cu incetinitorul? Exact sub moto, pe mijlocul ei.

 

on: imi place cum arata ca moto.

 

ce nu-mi place: 100 de displayuri (2 adica :P )...si cam atat.

 

mai misto mi se par turometrele analogice...nimic nu poate inlocui ACUL :P

 

cand o sa am moto cu turometru digital, cred ca o sa-mi schimb parerea, sau n-o sa ma mai intereseze... incerc sa ma uit mai mult la drum :moron:

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu am avut Ducati 749 pana acum 1 luna si nu ma pot plange de nimic. L-am desfacut cat de cat de "haine" si pot spune ca este per total mai calitativ si mai bine gandit ca o japoneza din aceeasi perioada. Momentan am japoneza doar din cauza bugetului redus pentru o noua motocicleta. In curand sper sa mearga mai bine lucrurile si cu siguranta tot pe Ducati voi miza, desii nici un MV Agusta nu este exclus :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutari.

Pun si eu o intrebare poate naiva, dar imi asum riscurile de a fi injurat.

Am un Suzuki Intruder M1800R si dupa ce am tot citit si vizionat review-uri cu Diavel, mi-a cam placut.

Ramane sa merg la Bucuresti la reprezentanta sa cer un drive-test.

Ce ziceti? Merita tranzitia de la Intruder la Diavel, tinand cont ca ambele sunt Power-Cruiser-e?

Am mai avut o tentativa anul acesta sa trec de la Intruder la V-Rod Night Rod, dar dupa discutii si in final un drive-test, am ramas la Intruder.

Va astept cu sugestii si reclamatii cu maxim interes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...