Sari la conținut

Ducati Diavel 2011


Legnakrad.
 Share

Postări Recomandate

De ce nu arata toate motoarele asa ??! Streetfighter, hypermotard, multistrada si acum.... Ducati_Diavel_News_[554x370]_554x370.jpg

ducati-diavel-photo-1.jpg

03ducati-mega-monster.jpg

sursa - http://www.ducati.com/news/the_name_is_dia...2/1827/index.do

http://hellforleathermagazine.com/2010/10/...iavel/?gal=1#/1

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu mi se pare ca Diavel arata extraordinar. Nu e urat ce-i drept, dar ca design, puteau sa-l faca sa fie mai "wow!"... Nu e mai fioros decat un V-Max, dar e mai ieftin, mai bine echipat si mai ales mai agil - si probabil mai fun (ca doar de-asta e Ducati).

 

Imi plac power-cruiser-ele (am fost fan al vechiului V-Max), dar intre Diavel si Streetfighter, am sa il aleg pe cel din urma. Eventual varianta S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand o sa le faca fiabile poate am sa consider ducati in lista de cumparaturi. Momentan doar arata bine. Cand o sa si mearga mai vorbim.

 

Nu vreau ca primul service sa fie transformat din schimb ulei in schimb supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, eu am un ST din '98 cu care am mers 11.000 km, n-am facut nici pana de cauciuc.

In legatura cu service-ul, il fac singur, nu e mare branza.

 

PS: Eu sunt incepator in ale motocicletelor, dar am observat o oarecare incordare a posesorilor de japoneze in legatura cu Ducati. Care e treaba? E drept ca o supersportiva Ducati costa ceva bani dar... asta e, nu te obliga nimeni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Si uite asa iar se baga in seama niste neni din-astia care nu au avut in viata lor Ducati, dar totusi cred ca le stiu pe toate doar pentru ca au schimbat multe motociclete la viata lor. De ce?.. Ma depaseste..

 

Sunt la al doilea Ducati (la mana a 2-a!) si nu am avut nici o problema tehnica pana acum. Dar probabil ca nu conteaza. Si totusi eu nu ma bag sa comentez despre calitatea, prestanta, fiabilitatea unui Kawasaki sau Honda. De ce? Pentru ca nu am detinut.

 

Sper sa faca si altii la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Eu sunt incepator in ale motocicletelor, dar am observat o oarecare incordare a posesorilor de japoneze in legatura cu Ducati. Care e treaba? E drept ca o supersportiva Ducati costa ceva bani dar... asta e, nu te obliga nimeni!

 

Nu e de bani, imi permit maine un 1098. Problema este calitatea. Nu arunc banii pe prostii

Mesaj completat

... Si uite asa iar se baga in seama niste neni din-astia care nu au avut in viata lor Ducati, dar totusi cred ca le stiu pe toate doar pentru ca au schimbat multe motociclete la viata lor. De ce?.. Ma depaseste..

 

Imi permit ca e forum public. Dar ca sa fiu la obiect, am prieteni prin service-uri. Nu vrei sa stii povesti horror.

 

Acum normal ca nu am avut, pentru ca am gandit inainte sa cumpar un motor. :D Cand vezi 100 review-uri proaste si unul care se bate cu mana pe piept ca nu i s-a stricat ... INCA. Sa fie sanatos. Eu am fugit instant de oferta respectiva.

Editat de Baiazid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine bre Baiazid. Lasa-ne pe noi astia mai prosti sa ne luam Ducati. Tu, ca esti destept, ia-ti Honda si BMW, ca sunt de departe mai bune, mai fiablie, mai distratictive si mai calitative decat Ducati.

 

Asta e, pe noi nu de duce atat de mult capu'. Poate o sa ne desteptam intr-o zi si o sa ne luam toti japoneze. Sau poate nu. Dar pana una-alta, lasa-ne sa ne bucuram de topicul asta care pana la urma ne este dedicat.

 

Cheers mate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ma bat cu pumnul in piept, doar constat!

Am auzit si eu de horror, dar pleaca de la faptul ca baietii destepti nu isi fac reglajul de 10000km al supapelor.

Eu pot sa inteleg faptul ca japonezul iti ofera performanta si/sau fiabilitate mare la pret mic. Asta e mare lucru. Dar am vazut multe japoneze la viata mea si chiar am mers cu cateva, dar nu mi-a luat niciuna graiul. Niste prieteni din Germania erau foarte respectuosi cu marca asta, si chiar m-am mirat ca la noi e invers. Cine stie, poate stim noi mai bine?

Spunand toate astea cred ca m-am facut inteles ca nu incerc aici sa conving pe cineva sa-si ia Ducati, sau ce avantaje/dezavantaje are!

Editat de vgv21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu vgv21. Si nemtii sunt prosti. Altfel cum iti poti explica faptul ca ajung sa dea 30.000 euro pe un Ducati care are doar 80 de cai (vezi MH900evoluzione)?

 

Lasa, noi sa fim sanatosi ..cu tot cu Ducati-urile noastre.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ma bat cu pumnul in piept, doar constat!

Am auzit si eu de horror, dar pleaca de la faptul ca baietii destepti nu isi fac reglajul de 10000km al supapelor.

 

Este posibil, dar stiu personal un caz care la 5000-6000km s-a sudat cuzinetele de arbore. Avea ulei destul, era in intervalul de service 1000-10000km.

 

Ducati ca si KTM sunt extra bune in domeniile lor: Pista si respectiv competitie enduro. Dar SUXXX really bad la anduranta. Adica daca vrei sa il iei si sa il tii 10 ani, nu e bine.

 

Nu zic ca japo, germa si brit sunt TOATE bune. Si ei au avut modele fucked-up. Dar over-all au avut foarte multe modele reusite.

 

 

 

Mesaj completat

Bine bre Baiazid. Lasa-ne pe noi astia mai prosti sa ne luam Ducati. Tu, ca esti destept, ia-ti Honda si BMW, ca sunt de departe mai bune, mai fiablie, mai distratictive si mai calitative decat Ducati.

 

Nu te-am/v-am facut prosti. Am spus doar ca imi aleg foarte atent un produs pe care dau banii. Adica studiez putin review-uri despre companie overall, despre modelul respectiv, analizez recalls aparute, citesc un pic pe forumuri ...

 

Practic este free market: fiecare face ce vrea cu banii lui. Dar asta nu inseamna ca a facut o alegere optima.

 

Nu te supara pe mine ca nu ai de ce. Pentru orice produs vei gasi aplaudaci si gica-contra. In cazul de fata eu fac parte din categoria gica-contra. In gasca mea sunt singurul cu bmw. Astia cam urasc BMW si mi-au zis-o. Dar nu ma supar pe ei ca fiecare are dreptul la o opinie.

 

Cand alegem un model fiecare pune in balanta diferiti factori: bani, costuri ulterioare, fiabiliate, design, fashion .... etc. Depinde de prioritati.

 

Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

 

 

eu fac parte din categoria gica-contra. In gasca mea sunt singurul cu bmw. Astia cam urasc BMW si mi-au zis-o. Dar nu ma supar pe ei ca fiecare are dreptul la o opinie.

 

 

 

Cheers

 

 

Si eu sunt singurul posesor de Ducati din grupul meu, si ai mei urasc Ducati dar nu mi-au zis-o, caci eu vreau argumente concrete, dar ii vad ca se uita cam chioras. Unu mi-a zis chiar ca el are impresia ca Ducati e cam pentru "oameni mai saracuti, asa...", un fel de motocicleta saracului probabil. M-a distrat asta! Pe aia care urasc BMW din grupul tau chiar nu-i inteleg, BMW e o marca ce de la infiintare a pus accent pe ergonomie si fiabilitate, acolo designerii preiau plansele dupa ce inginerii si-au facut de cap, nu invers. Ori sa urasti BMW doar ca e urat (asta nu e si opinia mea) mi se pare o mare prostie. Acuma... fiecare isi ia ce crede ca-l reprezinta, cum ar fi sa avem toti BMW-uri, sau R1, si sa mai fie si aceeasi culoare?

 

Sunt oameni pasionati de fiare, de bijuterii mecanice, ca mine, carora le place sa mai si mestereasca la ele, sunt unii pasionati de viteza, astia sunt mai multi, si mai sunt cei figuranti, astia sunt cei mai multi.

 

Asa e si cu motocicletele, unele sunt fotomodele, unele fete de casa, care stiu sa faca ciorba de zarzavat si nu te intreaba unde ai fost, si altele care se imbraca bussiness, stau mult pe la sedinte si aduc bani acasa. Mie mi-au placut intotdeauna fotomodelele!

Editat de vgv21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de bani, imi permit maine un 1098. Problema este calitatea. Nu arunc banii pe prostii

Mesaj completat

 

 

Imi permit ca e forum public. Dar ca sa fiu la obiect, am prieteni prin service-uri. Nu vrei sa stii povesti horror.

 

Acum normal ca nu am avut, pentru ca am gandit inainte sa cumpar un motor. :D Cand vezi 100 review-uri proaste si unul care se bate cu mana pe piept ca nu i s-a stricat ... INCA. Sa fie sanatos. Eu am fugit instant de oferta respectiva.

 

Fiecare isi lauda fierul, americanii spun ca in momentul in care aud Ducati = 'expensive'.

Povesti poti auzi, dar o parere nu faci 5000km pe acel fier nu e in regula sa crezi parerile unui neavizat. "Ori suntem motoristi, ori nu mai suntem"

 

Banii nu-i dai pe prostii cand iti cumperi un lucru, dar vei simtii ca faci acest lucru cand n-ai avut chef de el si te-ai luat dupa altii. Povestea cu fiabilitatea este veche, tine de mentalitate sau de noroc. Cunosc marea parte a propietarilor de Ducati din rromania si iti pot spune ca povestea cu fiabilitatea este inventata, cat despre preturi cu mici exceptii sunt mai ieftine ca japonezele sau nazistele.

 

Dar sa revenim la subiect. Diavelul arata intr-un mare fel, sper sa detina in continuare ciclistica pe care o intalnesti pe celebrul Monster 620. Din poze imi da impresia ca este combinatia intre StreetFighteru de 1100 si un cruiser. Arata bine si abia astept sa-l vad live.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cred ca asta au si vrut sa faca: sa se intoarca la "izvorul de inspiratie" din care a iesit Monster-ul original in '93.

 

Monster-ul nou (si aici o sa ma injure San daca citeste, dar..) e prea orientat pe incepatori si tineret si nu mai are nici un element de design definitoriu. Pus intre un Gladius si un Z750 nu are aceeasi prestanta fata de cel vechi, pe care il puteai recunoaste dintr-o mie.

 

Diavel va fi un pic la fel: ceva sexy si agil care sa contrasteze cu ceea ce este practic singura concurenta de masa, V-Max. Inca nu sunt un mare fan al design-ului, dar, cum zic englejii, "maybe it'll grow on me in time"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil, dar stiu personal un caz care la 5000-6000km s-a sudat cuzinetele de arbore. Avea ulei destul, era in intervalul de service 1000-10000km.

 

daca e din romania il stiu si eu...si e discutabil...in afara de el la noi eu mai stiu un singur caz...EU, da aveam 78000 km cu el si 5 ani(l-am luat nou),mi-a facut Caprita cuzineti si a rectificat arborele,iar andu l-a pus pe picioare, de atunci am mai ars 7000km,si il am de 7 ani, deci mai am 3 sa fie fiabila...he,he,he!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e din romania il stiu si eu...si e discutabil...in afara de el la noi eu mai stiu un singur caz...EU, da aveam 78000 km cu el si 5 ani(l-am luat nou),mi-a facut Caprita cuzineti si a rectificat arborele,iar andu l-a pus pe picioare, de atunci am mai ars 7000km,si il am de 7 ani, deci mai am 3 sa fie fiabila...he,he,he!!!!!

 

 

Dar nu mi se pare normal sa dai o caruta de bani si sa ai surprize de genul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrie sa stie si poporul cu ce model ai facut 'primii' 78.000km si in ce stil.

 

 

Mesaj completat

Monster-ul nou (si aici o sa ma injure San daca citeste, dar..) e prea orientat pe incepatori si tineret si nu mai are nici un element de design definitoriu.

 

La ce scoli moto se fac in romanica, greu mai trecem de acest stadiu de incepatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sunt 2 cazuri in 8 ani de cand e ducati la romanica,zi la baeti ce-ai patit cu honda,ca urla netu!

 

Dar nici ca imi mai iau Honda. Oricum la mine e ok ca le-am dat-o inapoi si am luat bmw. Nexam probleme de atunci, si sunt la al 2-lea bmw.

 

Eu am auzit mai multe cazuri horror la Ducati decat la honda, in ciuda faptul ca honda vinde mult mai multe motoare decat ducati.

Editat de Baiazid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nici ca imi mai iau Honda.

 

Eu am auzit mai multe cazuri horror la Ducatti ...

 

 

Asta ti am spus si eu cu o pagina mai devreme, e posibil sa gresesti daca te iei dupa altii si vorbesti de un lucru pe care nu l-ai avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca s-au schimbat vremurile de cand existau "japoneze si altele".

Hai sa fim sinceri din 2004 (cel putin) pana acum exista decat modele reusite si modele nereusite. Nu prea mai exista firme proaste si firme bune.

Uite la ducati, gandeste'te ca ei s-au oferit sa ofere revizii din 12 in 12 mii de km (sau din 15 in 15 nu mai stiu exact). Daca aveau asa mari probleme cu fiabilitatea,

nu cred ca erau ei fraieri sa ofere reviziile la intervale asa de mari. Si daca vrei sa vezi motor fiabil si foarte reusit, uita'te la multistrada 2010, Baiazide. In multe cazuri depaseste bmw-ul tau. Poti sa faci orice cu el. La design si inovatie, italienii sunt tari. (eu sunt fan suzuki deci nu laud gratuit)

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...