Sari la conținut

Triumph Tiger 800


Postări Recomandate

Salut.

 

Ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu o proba "pe loc" pe un Tiger 800 ? In principiu ma intereseaza varianta XC, dar e ok si cea "roadie". Vreau sa-mi fac o idee despre inaltimea seii si in general de pozitia la ghidon. Nu trebuie nici sa porniti motorul, doar sa-l incalec 1-2 minute :D .

 

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 250
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ovi_ice, vezi ca ziceau cei de la motoboom ca vor avea tiger 800 la teste, in Bucuresti. Scrie le pe pagina de fb, raspund rapid, si te pun in contact cu o persoana din Bucuresti.

Saptamana viitoare vb si eu cu ei, pentru cel de 1200, mi-au spus ca de pe 6 il au disponibil. Asa , nu te sui si atat, ci mergi cu el un pic, alta viata:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, interesant. Nu stiam ca o sa vina in Bucuresti. M-as fi dus si la Sebes pt ride-test daca aveam in plan sa-l cumpar nou. Dar asa, nu merita efortul (nici nu stiu daca o sa-mi placa - ultima oara am stat pe unul la SMAEB acum...mult prea multi ani :)))).

 

Ii sun sa vad ce zic, ca fb nu am :D.

 

Am reusit sa vad azi un Tiger 800 roadie (multumesc @Doctor X pt ajutor). Multumesc si lui @RuInCV pt disponibilitate.  Motocicleta e finisata foarte fain, pozitie ideala pt inaltimea mea, seile par a fi super comode. Ce ma ingrijoreaza la iesirile de pe asfalt sunt scaritele pasagerului sudate de cadru. Si faptul ca unghiul de bracaj pare cam mic. Plus ca se simtea mai top heavy decat modelele de la BMW cu rezervor sub sa.

Una peste alta, daca ar fi sa aleg Tiger-ul, m-as orienta spre modelul XR(x/t), nu XC-ul. Mi se pare ca pt touring pe asfalt (gen 90%) e mobra perfecta, oricum peste F700GS. 

 

@Adrian M. Am sunat la Motobom Sebes. M-au pus in legatura cu cineva din Bucuresti. Pentru tine sunt vesti bune, exista Tiger 1200 la ride-test ;) (in Bucuresti, in zona Baicului din ce am inteles). Si un Tiger 800XCA pe stoc (din pacate nu la test), macar ma pot sui si pe ala sa-mi fac o idee. Suna la nr de telefon de aici: https://www.motoboom.ro/contact/dealer--bucuresti/ ca sa stabilesti ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ajungi vis-a-vis de poligonul de la Electronicii. Un pic mai sus ii gasesti.

 

@ovi_ice Nu imi dau seama ce te ingrijoreaza la scaritele pasagerului. In mod normal daca iesi offroad nu prea mergi cu pasager, iar daca esti cu pasager ar trebui sa cazi intr-o pozitie total nefericita ca ele sa nu se plieze si sa se rupa. In segmentul asta cam orice model este mai top-heavy decat F650/700/800, dar la drum nu prea se mai simte diferenta. Maine nu se anunta ploaie, asa ca daca vrei sa mergi cu el un pic ne auzim la telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de faptul ca sunt sudate direct de cadru si se pot rupe cu tot cu acesta la un low side. E subiect destul de dezbatut pe forumuri (au fost multi patiti cu treaba asta) si unul pe care se bate saua de multa de vreme de revieweri. Nici la generatia noua nu au schimbat design-ul. Asta ar fi singura grija (sau frica) cu care as sta cand ies in afara asfaltului.

 

gravelslidedamage.jpg

 

Apropo de greutate, stiti careva cat are wet weight Tiger-ul 800 model dupa 2014 ? La cel din prima generatia cica ar fi 214 kg, dar dupa aia (gen 2 si 3) incepe sa devina neclar, fiindca Triumph mentioneaza doar dry weight in specs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai adauga si tu din manual benzina (>17..22 litri presupun), ulei (~4litri?), antigel (2-4litri? Chiar nu mai tin minte cat are o moto) si lichid de frana (asta cred ca e putin?) si ar trebui sa iesi aproape de cea uda.

 

Sa zicem un 20-25kg in plus ca popa?

Dubioasa aia cu sudatul scaritelor de cadru. 

Din citite pe aici - cand se iese cu moto de pe sosea cresc considerabil sansele sa faca contact cu planeta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.05.2019 la 15:36, Adrian M. a spus:

@ovi_ice, vezi ca ziceau cei de la motoboom ca vor avea tiger 800 la teste, in Bucuresti. Scrie le pe pagina de fb, raspund rapid, si te pun in contact cu o persoana din Bucuresti.

Saptamana viitoare vb si eu cu ei, pentru cel de 1200, mi-au spus ca de pe 6 il au disponibil. Asa , nu te sui si atat, ci mergi cu el un pic, alta viata:D

Eu aș vrea să văd pe viu un Scrambler 1200, dar nu cred că se va întâmpla prea curând. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, ovi_ice a spus:

E vorba de faptul ca sunt sudate direct de cadru si se pot rupe cu tot cu acesta la un low side. E subiect destul de dezbatut pe forumuri (au fost multi patiti cu treaba asta) si unul pe care se bate saua de multa de vreme de revieweri. Nici la generatia noua nu au schimbat design-ul. Asta ar fi singura grija (sau frica) cu care as sta cand ies in afara asfaltului.

 

gravelslidedamage.jpg

 

Apropo de greutate, stiti careva cat are wet weight Tiger-ul 800 model dupa 2014 ? La cel din prima generatia cica ar fi 214 kg, dar dupa aia (gen 2 si 3) incepe sa devina neclar, fiindca Triumph mentioneaza doar dry weight in specs.

 

M-am uitat la al meu, ca mie nu mi s-a parut nimic ciudat. La XRT am suportii de bagaj inclusi si dupa parerea mea suportul de la scaritele pasager a fost gandit asa ca sa fie un punct de sprijin pentru montajul siportilor de bagaj. Cu aia montati nu mai ai nici o grija, orice soc se distribuie uniform si esti safe. O sa pun si 2 poze un pic mai tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am luat un F800GS 2014, moto cumparata de la Bavaria (deci provenienta Ro).

 

Dupa o mie si una de simulari pe cycle-ergo in care pe F800GS ma arata pe varfuri, am gasit unul cu saua joasa (850 mm) si pot sa ating cu jumate de talpa (ambele picioare). Saua e ingusta tare si conteaza lucrul asta, eu la fel stateam de exemplu pe V85 TT care are conform spec-urilor 830 mm seat height. Am traversat ieri Bucurestiul de la un capat la altul ca sa duc capra acasa si n-am avut nici o problema la semafoare (chiar daca eram incarcat cu 2 side case-uri si top case din metal - deci vreo 20kg pe putin in plus), se simte foarte bine balansata, am fost mirat ca pot sa fac u-turn-uri mai usor cu autobuzul asta decat cu XJ6-le detinut anterior :D .

 

Asta e, chiar ii ziceam si lui @RuInCV in weekend, pana la urma e vorba si de disponibilitate, Tiger 800 gasisem doar unul la Oradea (varianta XC 1st gen, cumparata de la Motomus - deci nu eram sigur de cei 19k km din bord), F800GS am gasit aici in Bucuresti cu istoric de service complet si pret f bun, in plus mi se pare ca o jucarie de manevrat.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si pozele promise.

 

@ovi_ice Astept impresii dupa o tura mai lunga. Seile mai inguste nu cred ca sunt la fel de confortabile la drum lung, desi aici treaba e subiectiva si depinde de conformatia fesiera (sa fiu cat mai PG).

IMG_20190511_132644.jpg

IMG_20190511_132657.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu scărițele e valabilă doar la unele tipuri de suporturi laterale. De exemplu cele originale și cele de la SW Motech nu se prind de suportul de scărițe. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înseamnă că au copiat modelul de la Givi, pentru că arată identic. Ale mele nu-s așa, dar s-au plâns mulți despre sistemul vechi și probabil le-au înlocuit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Gata revizia generală după achiziție: schimb fluide și filtre, schimb bujii, servisat furca, uns și gresat lanț și cabluri, curățat și sincronizat clapete de accelerație.

A trebuit să îi actualizez software-ul de management al motorului, pentru că, la o verificare după VIN pe site-ul Triumph, mi-au apărut două rechemări în service: una pentru soft, cealaltă pentru prinderea topcase-ului original de placă. Actualizarea am făcut-o la Motoexpert în București, la recomandarea Motoboom.

I-am montat și o protecție de radiator, pe care am găsit-o la reducere la 19,2 lire sterline pe worldoftriumph.com:

https://www.worldoftriumph.com/triumph-accessories/tiger-800-accessories/tiger-800-674841/tiger-800/triumph-aluminium-radiator-guard-kit.html

 

Surprize la revizie:

- filtru de aer praf (deși în cartea de service a fostului proprietar italian se menționa că a fost schimbat la revizia de 20000 km)

- bujii probabil originale, neschimbate în 40000 km, cât are motoreta acum

- antigel negru de atâta murdărie, neschimbat niciodată

- ulei de furcă de culori diferite în tuburile furcii

- clapete de accelerație murdare (la fel, în cartea de service se spune că operațiunea a fost făcută la 20000 km)

 

I-am făcut și celebrul "12 minute tune", pentru adaptarea la condițiile climatice de aici. 

A rămas doar să-i schimb gumele și mă liniștesc pentru moment. Va urma înlocuirea parbrizului (probabil cu Puig) și a șeii pasagerului, dar doar când voi mai strânge ceva bănuți la ciorap.

 

Cam așa arată Calu' (ăsta i-e numele), scos la păscut cu frații lui în carne și oase:

 

DSC_0101.JPG

Modelul este Tiger 800 ABS, anul nașterii 2011, aproape 41000 km la bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Tocmai ce i-am montat un alt parbriz de la Madstad. Am avut initial montat parbrizul mai inalt de la Triumph, dar s-a dovedit a fi prea scurt pentru pasager.

 

O sa revin cu poze si mai ales cu impresii dupa ce il testez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 14.05.2019 la 14:19, RuInCV a spus:

Uite si pozele promise.

 

@ovi_ice Astept impresii dupa o tura mai lunga. Seile mai inguste nu cred ca sunt la fel de confortabile la drum lung, desi aici treaba e subiectiva si depinde de conformatia fesiera (sa fiu cat mai PG).

IMG_20190511_132644.jpg

IMG_20190511_132657.jpg

Ai rack lateral PL6401cam, ai cutii laterale pentru ele? Am citit ca se potrivesc doar Givi Trekker outback, fara alte variante de cutii:( mi-am luat anul trecut niste textile de la Givi UT808 de 25L, arata foarte bine si sunt super facute, singurul inconvenient e ca de fiecare data trebuie sa le dai jos de pe moto, strapuri, chingi, desfa-le, cara-le :) si am decis ca mi-ar fi mai utile cutii laterale.

insa sistemul de prindere pe care il avem e f restrictiv ...

La 04.06.2019 la 15:10, Doctor X a spus:

 

DSC_0101.JPG

Modelul este Tiger 800 ABS, anul nașterii 2011, aproape 41000 km la bord.

Sa-l stapanesti sanatos! E aceeasi culoare cu al meu:)

cine si unde sunt Motoexpert? I-ai facut si sincronizarea valvelor la 40k(presupunand ca fostul proprietar le-a facut la 20k).

Acum 19 minute, Raisa_c a spus:

Ai rack lateral PL6401cam, ai cutii laterale pentru ele? Am citit ca se potrivesc doar Givi Trekker outback, fara alte variante de cutii:( mi-am luat anul trecut niste textile de la Givi UT808 de 25L, arata foarte bine si sunt super facute, singurul inconvenient e ca de fiecare data trebuie sa le dai jos de pe moto, strapuri, chingi, desfa-le, cara-le :) si am decis ca mi-ar fi mai utile cutii laterale.

insa sistemul de prindere pe care il avem e f restrictiv ...

Sa-l stapanesti sanatos! E aceeasi culoare cu al meu:)

cine si unde sunt Motoexpert? I-ai facut si check-up’ul valvelor la 40k(presupunand ca fostul proprietar le-a facut la 20k).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Raisa_c a spus:

Sa-l stapanesti sanatos! E aceeasi culoare cu al meu:)

cine si unde sunt Motoexpert? I-ai facut si sincronizarea valvelor la 40k(presupunand ca fostul proprietar le-a facut la 20k).

 

 

Mulțam!

 

Motoexpert sunt cei cu care colaborează Motoboom în București. Au interfața și software-ul de diagnostic de la Triumph și îi găsești pe șoseaua Electronicii nr. 19, mai precis aici:

 

https://goo.gl/maps/9ZSFo4LDqxuBv84t8

 

Contact: Radu Constantinescu, 0726 288 288.

 

Nu țin minte să se fi făcut și sincronizarea cât am stat atunci pe lângă motoretă. Știu doar că s-a făcut actualizarea de software la ECU și reglarea din software a clapetelor de accelerație. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Doctor X a spus:

 

Mulțam!

 

Motoexpert sunt cei cu care colaborează Motoboom în București. Au interfața și software-ul de diagnostic de la Triumph și îi găsești pe șoseaua Electronicii nr. 19, mai precis aici:

 

https://goo.gl/maps/9ZSFo4LDqxuBv84t8

 

Contact: Radu Constantinescu, 0726 288 288.

 

Nu țin minte să se fi făcut și sincronizarea cât am stat atunci pe lângă motoretă. Știu doar că s-a făcut actualizarea de software la ECU și reglarea din software a clapetelor de accelerație. 

Ma refeream la check’up valve clearence, se face la 20k, 40k, 60k samd conform manualului(am scris eu gresit initial sincronizare), sigur nu p-au facut pt ca se desface motorul si se masoara toleranta shimsurilor, e un subiect destul de dezbatut pe forumurile de afara, mai ales ca e destul de costisitor si time-consuming. Intrebam ca am cu al meu 23-24k km si singurul pe care l-am amenintat ca-l impovarez cu sarcina e TNG, spre nemultumirea lui(e adeptul japonezelor). Stiam ca doar DualMotors au tangente cu Triumphul, ma bucur sa aud ca avem si alte variante. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Raisa_c a spus:

Ma refeream la check’up valve clearence, se face la 20k, 40k, 60k samd conform manualului(am scris eu gresit initial sincronizare), sigur nu p-au facut pt ca se desface motorul si se masoara toleranta shimsurilor, e un subiect destul de dezbatut pe forumurile de afara, mai ales ca e destul de costisitor si time-consuming. Intrebam ca am cu al meu 23-24k km si singurul pe care l-am amenintat ca-l impovarez cu sarcina e TNG, spre nemultumirea lui(e adeptul japonezelor). Stiam ca doar DualMotors au tangente cu Triumphul, ma bucur sa aud ca avem si alte variante. Multumesc!

 

Probabil ai vrut să spui United Motors. :)

Eu mai știu pe cineva care poate să-și bage nasul în Triple, dar acum a luat o pauză forțată. El mi-a curățat și mi-a reglat fizic clapetele de accelerație. Când revine la muncă vă dau de știre.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Doctor X a spus:

 

Probabil ai vrut să spui United Motors. :)

Eu mai știu pe cineva care poate să-și bage nasul în Triple, dar acum a luat o pauză forțată. El mi-a curățat și mi-a reglat fizic clapetele de accelerație. Când revine la muncă vă dau de știre.

 

 

Exact :)) UnitedMotors! Sunt cu Tigrul in vacanta si aparent si memoria denumirilor e cu noi la plimbare. In cartea de Italia iti scria ceva la revizia de 20k de valve?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Raisa_c a spus:

In cartea de Italia iti scria ceva la revizia de 20k de valve?

 

Nu scrie și, chiar dacă ar fi fost menționat în carte că ar fi fost făcută, nu aș fi crezut, după ce am constatat că nici măcar reviziile uzuale n-au fost respectate. Nu știu dacă service-urile la care fostul proprietar a făcut reviziile doar s-au prefăcut că le fac sau dacă doar și-au pus ștampila pe carte.

Exemple:

- antigel (cică schimbat la 20000 km):

1252818119_WhatsAppImage2019-05-29at12_39_43.thumb.jpeg.a432aa38d2be6ac5092b96deacb8cbb1.jpeg

 

- filtru de aer (idem; original Triumph):

385589989_WhatsAppImage2019-05-29at11_42_21.thumb.jpeg.c578bb040dfcf4916b4f5f050dbe3159.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In toamna il duc totusi pt check’up, inainte sa faca 30k. Masoara tolerantele si in general la ce am citit pe forumuri, multe au nevoie de schimbarea shinurilor abia la 40k, la 20 doar le verifica. 

@RuInCV cum e cu suportii laterali? Tu ce tip de bagaje pui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, Doctor X a spus:

 

 

- antigel (cică schimbat la 20000 km):

1252818119_WhatsAppImage2019-05-29at12_39_43.thumb.jpeg.a432aa38d2be6ac5092b96deacb8cbb1.jpeg

 

 

 

OMG

Ce-i cu zoaia aia

Acu...am schimbat si eu niste antigel si la transalp si la africana...da niciodata nu o fost asa murdar...sau poate e motul din ala verde care s-a uzat excesiv?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Raisa_c a spus:

In toamna il duc totusi pt check’up, inainte sa faca 30k. Masoara tolerantele si in general la ce am citit pe forumuri, multe au nevoie de schimbarea shinurilor abia la 40k, la 20 doar le verifica. 

@RuInCV cum e cu suportii laterali? Tu ce tip de bagaje pui?

 

Am bagajele "originale" adica Givi Outback rebranduite. Faza e ca amandoua sunt parca varianta de 37L si eu as fi preferat sa am 47L pe stanga ca sa fie mobra simetrica ... dar deocamdata nu am avut probleme cu spatiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...