Sari la conținut

Triumph Tiger 800


Postări Recomandate

Acum 38 minute, raducanescovan a spus:

OMG

Ce-i cu zoaia aia

Acu...am schimbat si eu niste antigel si la transalp si la africana...da niciodata nu o fost asa murdar...sau poate e motul din ala verde care s-a uzat excesiv?

 

Cel mai probabil n-a fost schimbat niciodată. Nu cred că ar fi arătat în halul ăsta după 20000 km.

 

În altă ordine de idei, a trebuit să înlocuiesc un semnalizator spate (hibă știută la modelul ăsta), lipit cu superglue de către fostul proprietar, care a cedat prima dată când am scos husa de pe mobră.

Am găsit unele la wemoto, cică specifice Triumph, la jumătate de preț față de cele originale. Surpriză: deși corpul semnalizatorului e identic, mufa și prinderea diferă, pentru că sunt de fapt semnalizatoare pentru Yamaha YZF R125.

1895760090_SemnalYamahaTiger.thumb.jpg.0e21a5b552956f47833ff83d05e192dd.jpg

Așa că a trebuit să înlocuiesc firele cu cele din semnalizatorul original și să sculptez prinderea tubulară a piciorului semnalizatorului pentru a intra în gaura de ghidaj/fixare din apărătoarea spate.

 

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 250
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 27 minute, RuInCV a spus:

 

Am bagajele "originale" adica Givi Outback rebranduite. Faza e ca amandoua sunt parca varianta de 37L si eu as fi preferat sa am 47L pe stanga ca sa fie mobra simetrica ... dar deocamdata nu am avut probleme cu spatiul.

Ma uitam la Givi Dolomiti 30 L, caut laterale cat de mici, dar daca vrei sa vinzi Outback’urile, fa-mi un pret si discutam. Oricum va trebui sa fac niste schimbari, sa vand textilele(care merg pe orice suport), si sa ma orientez ori spre doua outback de 37 si sa tin suportii, ori spre altele cu tot cu rack si sa vand si suportii originali. Multe permutari de n luate cate K,  ar fi mai simplu sa iau direct Outback. Deci, le vinzi?:)))

Acum 1 oră, Doctor X a spus:

 

 

Daca esti nesigur pe istoricul motocicletei, merita sa investesti intr-un OBD2 port si un software specializat Triumph compatibil Android/IOS. Iti da informatii despre km reali, istoric de erori, plus o multime de operatiuni de mini/maxi-tuning, rescriere soft(cu ceva amendamente), resetare intervale service,verificari specifice, etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Raisa_c a spus:

Daca esti nesigur pe istoricul motocicletei, merita sa investesti intr-un OBD2 port si un software specializat Triumph compatibil Android/IOS. Iti da informatii despre km reali, istoric de erori, plus o multime de operatiuni de mini/maxi-tuning, rescriere soft(cu ceva amendamente), resetare intervale service,verificari specifice, etc. 

 

Am luat deja un OBD2 Bluetooth, plus TuneECU și TigerTool, dar încă n-am apucat să le folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Doctor X a spus:

 

Am luat deja un OBD2 Bluetooth, plus TuneECU și TigerTool, dar încă n-am apucat să le folosesc.

Salut, imi poti spune si mie de unde le-ai cumparat (adresa sau linkuri)? Tocmai am dat o cautare rapida pe Amazon U.K. dar nu am găsit chiar ce trebuie, sau am fost neatent. Aproape întotdeauna cand am facut revizii taraboanței la United, mai ales înainte de ture lungi, baietii au uitat sa îmi reseteze intervalul de service. Evident, cum ieșeam din tara imi aparea și cheița de revizie pe bord, sa tot mergi in tura lunga asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Tumtum a spus:

Salut, imi poti spune si mie de unde le-ai cumparat (adresa sau linkuri)? Tocmai am dat o cautare rapida pe Amazon U.K. dar nu am găsit chiar ce trebuie, sau am fost neatent. Aproape întotdeauna cand am facut revizii taraboanței la United, mai ales înainte de ture lungi, baietii au uitat sa îmi reseteze intervalul de service. Evident, cum ieșeam din tara imi aparea și cheița de revizie pe bord, sa tot mergi in tura lunga asa...

 

https://techstar.ro/71-testere-diagnoza-auto

 

Trebuie să verifici dacă sunt compatibile cu software-ul pe care vrei să îl folosești. 

https://www.tiger800.co.uk/index.php/topic,16987.0.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Doctor X a spus:

 

https://techstar.ro/71-testere-diagnoza-auto

 

Trebuie să verifici dacă sunt compatibile cu software-ul pe care vrei să îl folosești. 

https://www.tiger800.co.uk/index.php/topic,16987.0.html

Foarte mulțumesc, o sa le iau si eu cat de curand. 🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am de gând să nu țin Calu' doar pe asfalt, ar trebui să-l pregătesc pentru ce-i mai rău, așa că am nevoie de părerile și experiența voastră.

Ce scut pentru motor recomandați? Opțiuni ar fi destule (original, Touratech, SW Motech, Hepco & Becker, ADVSpec, etc.)

Aceeași întrebare pentru înălțătoare de ghidon.

Mulțam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am original si pare destul de ok (la vreo 150-200 km facuti pe off road). 

 

Cat despre inaltatoare de ghidon, am vazut unele prin ultimul video de la Ryan F9 care par destepte, uita-te la video mai intai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.06.2019 la 14:59, Doctor X a spus:

Cum am de gând să nu țin Calu' doar pe asfalt, ar trebui să-l pregătesc pentru ce-i mai rău, așa că am nevoie de părerile și experiența voastră.

Ce scut pentru motor recomandați? Opțiuni ar fi destule (original, Touratech, SW Motech, Hepco & Becker, ADVSpec, etc.)

Aceeași întrebare pentru înălțătoare de ghidon.

Mulțam!

Am avut ADVSPEC si era extrem de solid. Impreuna cu niste capace de motor R&G stanga/dreapta, poti s-o bagi pe cele mai rele coclauri fara frica (prea mare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am făcut rost de înălțătoare de ghidon originale, de 3 cm, la 40 de iepuroi de la un forumist din Irlanda de Nord (noi sunt vreo 76 euro plus transport din Germania). Cele de la Rox sunt cam scumpe, totuși, pentru niște fiare care înalță ghidonul, plus că unii s-au plâns că adaugă vibrații. 

Pentru scut mai aștept, că acu-s cam lefter. :(

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa dau si eu un feedback despre Tiger 800 XCA 2018: am luat motocicleta de noua in Mai 2018 de la Motoboom. Foarte de treaba Ciprian, patronul. De atunci si pana acum am facut 39.000 km. 

plusuri : tinuta de drum foarte buna on si off road. garda la sol foarte ok. Saua incalzita isi merita toti banii cand ploua sau e rece afara. Tempomatul la drum lung e aur, mai ales ca am avut ture lungi si orice moment in care iti mai poti odihni incheietura de la mana dreapta e binevenit. Toba Arrow suna bestial daca ii scoti db killer-ul.  La drum lung l-am pus la loc. Farurile cu LED sunt ce trebuie, proiectoarele te fac vizibil in orice moment al zilei. Furca fata reglabila faca viata mai usoara cand vrei sa mergi offroad sau mai agresiv pe curbe pe asfalt. Priza de incarcare de langa contact e foarte utila la drum lung.

 

minusuri : dupa prima revizie de 800km motocicleta are tendinta sa moara cand tragi ambreiajul, mai ales in oras, dar am patit si in afara. Am rezolvat sa nu mai moara asa des setand maneta de ambreiaj pe pozitia 3. Cel mai nasol e cand moare pe offroad si risti sa-ti faca o frana de motor unde nu te astepti.

 

- manca ulei, Motul 7100 il papa de numa numa, ultimile 2 schimburi mi-am comandat Castrol din Germania si e mai ok cu el, mai manca, dar nu asa mult ca si Motul

- se pare ca nivelul uleiului din furca din fabrica nu a fost cum trebuie. Recomand sa faceti revizia la fiecare 10k km si la furca sa nu patiti ca mine prin tari straine sa fiti nevoiti sa servisati furca

- discurile de frana fata si-au facut joc in prinderi si in oras mai ales si simte foarte urat cand franezi, are o bataie care apoi se simte la plecare (nu se schimba pe garantie desi este garantie 2 ani, prea multi km)

- de ceva vreme motorul merge sacadat intre 3-4000 de ture. se pare ca se duc discurile de ambreiaj sau ceva de genul, cel mai probabil nici asta nu se v-a schimba pe garantie

- in cutiile laterale originale intra apa 🙄

- un minus din punct de vedere al soft-ului, nu poti trece in mers din mod on orad in mod offroad pana nu te opresti pe loc.

 

Per total o motocilceta buna, dar cu anumite probleme care nu ai vrea sa le ai la un motor nou. Daca nu as fi toata ziua pe moto, probabil l-as fi dus inapoi la Motoboom si ziceam ca-l iau inapoi doar cand totul merge ok. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Pentru cei cu Tiger 800/800XC, la World of Triumph e din nou reducere la protecția de radiator (19,8 lire) și la kitul de alarmă "SRA approved" (33,76 lire):

 

https://www.worldoftriumph.com/triumph-accessories/tiger-800-accessories/tiger-800-674841/tiger-800/triumph-aluminium-radiator-guard-kit.html

 

https://www.worldoftriumph.com/triumph-accessories/tiger-800-accessories/tiger-800-674841/tiger-800/triumph-alarm-kit-s4-sra-approved.html

 

Transportul până în România e 15 lire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pont! Aș adăuga și eu că  până pe 10 decembrie sunt reduceri mari (chiar și de 85%) la anumite accesorii pe site-ul Triumph UK, însă nu știu dacă expediază in alte țări. Poate aveți un prieten in UK ori poate sunteți chiar voi pe-acolo.

https://www.triumphmotorcycles.co.uk/accessories/offers/adventure

https://www.triumphmotorcycles.co.uk/accessories/offers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,

Am  intrat si eu in hora de citeva zile cu un XRX din 2016.  M-am indragostit de el pe loc de cum l-am vazut.  Facut test drive, batut palma si luat. Simbata asta il ridic de la dealer. 

 

20200104_111604[1].jpg

20200104_112330[1].jpg

20200104_111826[1].jpg

20200104_111846[1].jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Am reușit, în sfârșit, să montez înălțătoarele de ghidon și suportul pentru GPS d la SW Motech. În plus, am rezolvat și unul dintre proiectoarele din handguards, căruia i se smulsese un fir din soclu.

Săptămâna viitoare schimb lanțul și pun pinion de 15 pe față.

Remarcabil e că motocicleta a pornit la sfert după șase luni de repaus, chiar dacă bateria e "no name". :)

 

SAVE_20200605_222753.jpg

SAVE_20200605_222904.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.06.2020 la 8:36, Doctor X a spus:

Am reușit, în sfârșit, să montez înălțătoarele de ghidon și suportul pentru GPS d la SW Motech. În plus, am rezolvat și unul dintre proiectoarele din handguards, căruia i se smulsese un fir din soclu.

Săptămâna viitoare schimb lanțul și pun pinion de 15 pe față.

Remarcabil e că motocicleta a pornit la sfert după șase luni de repaus, chiar dacă bateria e "no name". :)

 

SAVE_20200605_222753.jpg

SAVE_20200605_222904.jpg

De cit sint si cum au influentat? a fost nevoie sa schimbi cabluri/ furtunuri?  Ma bate si pe mine un gind sa pun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, reverend a spus:

De cit sint si cum au influentat? a fost nevoie sa schimbi cabluri/ furtunuri?  Ma bate si pe mine un gind sa pun

Sunt înălțătoarele originale de 3 cm. Nu a fost nevoie de modificări, deși am și un mănunchi de cabluri în plus.

Deocamdată nu pot să mă pronunț de utilitatea lor, pentru că am mers doar de la mecanic până la birou, dar, dacă n-aș fi avut handguards, probabil că ghidonul ar fi trecut pe deasupra oglinzilor mașinilor mici (cu excepția celor de teren și a dubelor). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, Doctor X a spus:

Sunt înălțătoarele originale de 3 cm. Nu a fost nevoie de modificări, deși am și un mănunchi de cabluri în plus.

Deocamdată nu pot să mă pronunț de utilitatea lor, pentru că am mers doar de la mecanic până la birou, dar, dacă n-aș fi avut handguards, probabil că ghidonul ar fi trecut pe deasupra oglinzilor mașinilor mici (cu excepția celor de teren și a dubelor). :)

Ms. Astept o evaluare mai elaborata:-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
La 09.06.2020 la 15:58, Doctor X a spus:

Sunt înălțătoarele originale de 3 cm. Nu a fost nevoie de modificări, deși am și un mănunchi de cabluri în plus.

Deocamdată nu pot să mă pronunț de utilitatea lor, pentru că am mers doar de la mecanic până la birou, dar, dacă n-aș fi avut handguards, probabil că ghidonul ar fi trecut pe deasupra oglinzilor mașinilor mici (cu excepția celor de teren și a dubelor). :)


Vezi ca tu si la KLE tineai handguardurile prea inclinate in jos. Poate d-aia nu trec nici astea de oglinzi. Rasuceste-le un pic mai in sus.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Speedy.K a spus:


Vezi ca tu si la KLE tineai handguardurile prea inclinate in jos. Poate d-aia nu trec nici astea de oglinzi. Rasuceste-le un pic mai in sus.

Postare de amu-s 2 ani. :)

O fi gasit solutia de atunci,banuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Speedy.K a spus:

Haoleu!  Tre sa schimb dioptriile...

😁😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...