GRANDE PREMIO DE PORTUGAL

fannyflint

am dat peste _41_ pe RU si a zis de forumul asta ca e blestemat :P era suparat pe noi ca probabil nu acordam destula importanta curselor de nu facem tot timpul topic separat pentru fiecare cursa.

ma rog, de data asta fac eu pentru ca am sa va anunt ca am facut rost de 2 coduri pentru conturi pe racing underground. cine vrea unul sa zica pe thread-ul asta. nu pot sa zic c-o sa dau invitatiile primilor doi oameni care zic ca vor, mai intai tre' sa vad daca sunt fani rossi or ba :P)

asadar duminica avem cursaaaaaaaaaaa. uhm, cursa e la ora 2. de ce? si portughejii :D astia sunt pe dos?

programul de pe digi:

vineri

Motociclism : Antrenament 1 Estoril - Portugalia 11:00 live

Motociclism : Antrenamente 2 Estoril - Portugalia 15:00 live - digi sport plus

Motociclism : Antrenamente 1 Estoril - Portugalia 19:15 - digi sport plus

Motociclism : Antrenament 2 Estoril - Portugalia 00:30

sambata

Motociclism : Antrenamente 2 Estoril - Portugalia 07:00 - digi sport plus

Motociclism : Antrenament 3 Estoril - Portugalia 11:00 live

Motociclism : Calificari Estoril - Portugalia 23:45 premiera - digi sport plus (deci nu in direct, in premiera pt. tv romanesti)

duminica

Motociclism : WUP Estoril - Portugalia 11:00 live - digi sport plus

Motociclism : MOTO 2, GP si 125 cc Estoril - Portugalia 13:15 live - digi sport plus (deci iar nu vad hajde :D )

Motociclism : Antrenament 3 Estoril - Portugalia 01:15

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sunt tare curios ce o sa faca Sofuoglu , teoretic ar trebuii sa se bata pentru victorie .

Ca mi-am adus aminte , daca nu gresesc va fi pentru prima data cand va concura pe estoril , deci ii va fi cam greu dar cine stie , poate totusi o sa-l vedem pe podium .

Edited by Billy_thedoctor_46

Dani Pedrosa to return for Estoril GP 050609165702_dani_pedrosa.jpg

After withdrawing from the Australian GP two weeks ago, Dani Pedrosa will attempt to ride this weekend at Estoril.

According to the Spaniard, the two Friday practice sessions will be also be fitness test, to see if he?s recovered enough strength after fracturing his left collarbone at Motegi. His doctors at the Institut Universitari Dexeus in Barcelona have removed the stitches following his surgery October 2nd and have given him the green light to return to action.

"We get back on track this weekend at Estoril and, in principle, the situation should be much better than it was for me in Australia," said the Honda rider. The Estoril circuit is not as demanding as Phillip Island and this should help me to feel more comfortable on the bike. Plus I've had some more time to recover which should help too. This kind of injury needs time to heal and with two more weeks having passed I?m really looking forward to seeing how much the shoulder has improved. I went to visit the doctor last Tuesday to have the stitches removed, and the scar is fine. I've been doing some more rehabilitation on the muscles and I have some more strength, but I will not be able to fully judge how much difference there is until I get on the bike on Friday morning. Also, I think it can be positive for me that there will be two practice sessions on Friday again, as we had in Aragon. In terms of the track layout, Estoril has some hard braking areas and it's bumpy, but the fact that it has more right hand corners than left can be good for us. So, I'm looking forward to getting there with my team and seeing how I feel."

Sunt tare curios ce o sa faca Sofuoglu , teoretic ar trebuii sa se bata pentru victorie .

Ca mi-am adus aminte , daca nu gresesc va fi pentru prima data cand va concura pe estoril , deci ii va fi cam greu dar cine stie , poate totusi o sa-l vedem pe podium .

Sofuoglu merge la moto2 la Estoril?

La ora 15 este motogp maine, tocmai au anuntat pe digisport. Inca mai sunt cateva minute din antrenamentele la moto2, dar au difuzat decat pana la ora 14 cei de la digisport. Ideea e ca ploua torential si emotiile sunt mari :D

Pacat pentru unii ca nu vad HD, eu ma bucur tare mult ca vad cursa in format 4:3 :laugh: ca la tv-ul meu se vedea ca naiba 16:9 si cei de la samsung "au uitat" sa ii puna si functia de comutare pe alt format de imagine.

Qualifying delayed at Estoril

Saturday, 30 October 2010

Heavy rain has led to a delay to the start of the qualifying sessions for the bwin Grande Premio de Portugal. Further information is due from Race Direction at 2.30pm local time.

The start of the qualifying sessions at the bwin Grande Premio de Portugal has been delayed due to heavy rain at the Estoril circuit on Saturday afternoon, leaving large amounts of water on the track.

Race Direction will give further information on the situation at 2.30pm local time.

Mesaj completat

Relentless rain and high winds at Estoril on Saturday made it another difficult day for the MotoGP World Championship riders, and after careful consideration from Race Direction the decision to cancel qualifying in the afternoon meant the starting grid was decided on the combined times of the practice sessions.

Thanks to his best effort of 1’48.522 in the second session on Friday afternoon Fiat Yamaha rider Jorge Lorenzo gained his seventh pole position of the season, the 42nd of his World Championship career which equalled Jorge MartĂ­nez Aspar’s record as the Spanish rider with the best qualification record.

“It’s just too bad with the wind and the water on the track, so I think it better to cancel the session,” said the 2010 MotoGP World Champion. “It’s good for us because we have our seventh pole of the season! It may be one of the easiest, but I’m very happy and we’ll see what the weather offers us tomorrow.”

At just 0.135s off Lorenzo, Ducati rider Nicky Hayden will start from the front row for the third time this season, and the American acknowledged the decision to cancel the session was the correct one given the treacherous conditions.

“As riders of course we want to be out there but it’s too windy and people would just get hurt. They’ve made the right decision to call it off and we’re on the front row so we’ll take it!” he said, before allaying any concerns about not having had enough time to sound out the track.

“We’re all professionals and have been riding these bikes for years, so we have some information on this track. It would be a gamble if it is dry tomorrow but even if it is wet we have practiced in it. We will see what weather we get tomorrow and line up and try to work!”

Valentino Rossi will complete the front row after taking his factory M1 round in the third fastest time in the practice sessions, 0.361s off Lorenzo’s marker, and the Italian was in confident mood that he can put in a good race on Sunday.

“It’s clearly the right decision because it’s impossible to ride in these conditions, there’s too much water on the track,” he started. “It’s a shame of course because it would have been good to have another go on the wet track and go for pole, but I am happy to be on the front row and I have a good pace and balance on the bike. I hope for better conditions for the race.”

The warm up sessions have been rescheduled to last 30 minutes for each class on Sunday, and Rossi continued: “We will have the warm up, and it may be better if there is rain because everybody has their set-up for this! I have a good wet setting on the bike, we tried a few small things today, and we have good potential in the wet. If it’s dry we will try anyway!”

The MotoGP practice session is due to start at 9.20am local time, with the race scheduled at 1pm local time.

Cam putin timp au avut pilotii sa se dea pe Estoril inainte de cursa. O sa ii fie cam greu lui Checa sa se obisnuiasca cu motorul...mai ales ca vine din SBK unde s-a dat pe un Ducati 2V de 1200. Spies iarasi nu a apucat sa cunoasca circuitul, asa ca nici lui nu o sa ii fie usor.

Salutare.

Cine are posibilitatea (si dorinta) sa ii ajute sa vada cursa si cei care nu au digi, rog postati link-uri inainte de curse (in special motogp).

Multam fain.

Spahiul Sofuoglu o sa rupa norii ;) Cred ca o sa castige.

Forza Dottore! :laugh: :D

ma rog, de data asta fac eu pentru ca am sa va anunt ca am facut rost de 2 coduri pentru conturi pe racing underground. cine vrea unul sa zica pe thread-ul asta. nu pot sa zic c-o sa dau invitatiile primilor doi oameni care zic ca vor, mai intai tre' sa vad daca sunt fani rossi or ba :D)

Vad ca nimeni nu s-a aratat interesat de conturile de pe underground...

As vrea eu, daca se poate si daca mai e valabila oferta. Promit va voi posta link-urile curselor asa cum ai facut-o si tu de fiecare data.

Daca se da vreun test pentru asta, sunt deschis ;) :laugh:

Nu as posta aici motivele pt. care as merita un astfel de "gift", ca sa nu zica lumea ca ma dau mare.

Pacat de Sofuoglu, dupa ce a condus de la distanta cursa....8 secunde, pe sfarsit i s-a dus partea dreapta a cauciucului si a terminat doar pe 5.

Spies a cazut in turul de formare.....incredibil. A facut highside. Sa vedem daca reuseste sa concureze.

Spies a cazut in turul de formare si se pare ca are entorsa sau luxatie la glezna stanga.

Rossi conduce (l-a depasit foarte frumos pe sicana pe Lorenzo) si se departeaza constant de Lorenzo.

Stoner a cazut si a abandonat (era pe locul 3).

Hayden e acum pe 3, a condus pentru scurt timp inainte sa fie Rossi primul.

Simoncelli, Dovizioso si Pedrosa pe 4, 5 si 6.

Mesaj completat

Lorenzo l-a ajuns pe Rossi. Intre Lorenzo si Hayden sunt peste 11.5 secunde.

Lorenzo l-a depasit pe linis dreapta la final pe interior, 12 laps to go.

Mesaj completat

Final: Lorenzo, Rossi, apo la distanta mare Dovizioso si Simoncelli (depasi pe linia dreapta la final), apoi Hayden si pe 6 Randy de Puniet, apoi Edwards si Pedrosa.

Se pare ca Spies are fractura la glezna stanga (scria "left ankle dilocation", eu am tradus entorsa sau luxatie, comentatorii au spus la final fractura).

Edited by georgem

Sper ca aia de-l musca de cooor tot timpul pe Lorenzo sa se mai abtina dupa cursa de azi!Omul nu e campion degeaba, asta e clar! Daca nu cadea Stoner cred ca ar fi fost o lupta in 3...asa a fost Lorenzo,Rossi si restul lumii!

P.S. Dovizioso a jucat bine cu Simoncelli, i-a luat podiumul la mustata!

P.S. 2, nu stiu de HD dar cursele pe digisport si digisport plus se vad foarte bine! :laugh:

Domnu' doctor, scuzati va rog, ia priviti-mi spatele. O data,si inca o data.Si inca o data.

Frumos pana cu 12 ture inainte de final. Lorenzo nu are rival pe masura. Ma gandeam ca Lorenzo e un campion de conjunctura pana cand am vazt ca si daca Rossi castiga cele 4 ture in care nu a fost prezent, Iorghe tot in fata medicului ar fi fost. Deci se poate spune clar : un campionat castigat de Iorghe. Sezonul viitor deja se anunta palpitant. Sper ca Dovi (favoritul meu) sa faca treaba.A,si tineti ochii pe Simonceli. Baiatul a crescut mare.

Edited by Budd

Foarte interesanta si partea a doua a cursei de la 125 (dupa steagul rosu). Marquez era pe 2 cand s-a oprit cursa, dar in turul de formare a cazut si a avariat motocicleta. si nu a reusit s-o repare in timp util, asa ca a plecat ultimul. In primul viraj era deja pe locul 4, a cazut pe 5, apoi a ajuns repede pe 3, si in cele din urma a castigat. In ultimul tur s-a depasit cu Terol de cateva ori, insa a castigat destul de clar.

Edited by georgem