Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

pentru strada niciodata nu mi-au placut gumele d211. da, odata incalzite si un drum de cheia sunt dementiale! dar in rest pur si simplu... nu! mai ales pe ud! nu plec pe ploaie de dement (decat rar) dar daca ma prinde imi place sa imi fac de cap. astea nu m-au lasat niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pp2ct

cand si-au facut ciclul de incalziri-raciri parca-s cu buton! deodata fug de sub tine! :) in rest sunt ok, daca vrei neaparat poti sa te ridici pe o roata si pe ud.

 

 

aici nu discutam de circuit ca noi n'avem bani de circuit. si fara sa jignesc pe nimeni amkart sau selena (bacau) nu e circuit.

asa ca ciclurile astea...stiu ca au un nr (habarnam cate) de inclazire/racire dupa care cica nu mai sunt bune.

 

acum mai e ceva. la c-ta nu ai unde sa te dai pe curbe. asa ca intr-un an daca reusesc sa fac 3-5 iesiri la munte. asta insemna ca cauciucurile mele au 5 cicluri :) , in 5mii de km...cred ca rezista :) , vb de michelin pp2ct.

 

zicea cineva ca nu e diferenta, ca e la nivel da cap . nu e adevarat E DIFERNTA.

asa cum am zis conti sport attak noi le-am simt ca pp2ct cu uzura 80%....

 

eu vreau sa schimb pp2ct, da vreau sa schimb cu ceva mai bun. si parca nu vreau sa mor de nervi ca dau 250iuro pe ceva mai naspa........

 

la o concluzie am ajuns, la primavara cumpar 2ct :D n-am bani sa-i risc

 

sau mai e o varianta: cumpar --sportmax q2---(ca pana acum @stress e cel mai credibil). si daca nu-mi plac le cumperi de la mine?

da cu 1 ciclu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

si pe strada se intampla ciclurile alea. nu la fel de repede dar se intampla. ideea e ca de fiecare data cand guma se incalzeste (nu trebuie sa ajunga la si evapora nu-stiu-ce componente din cauciuc astfel intarindu-se. in legatura cu q2 sunt un pic mai rotunde, nu ascutite, cum am mai spus dar nu e problema cu aplecatul odata reglata suspensia cum trebuie. in schimb au pata de contact mai lata vs mai lunga cum au pp2ct si asta ajuta la uzura. adica se "patratesc" mai greu decat cele ascutite pe drum drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru strada niciodata nu mi-au placut gumele d211. da, odata incalzite si un drum de cheia sunt dementiale! dar in rest pur si simplu... nu! mai ales pe ud! nu plec pe ploaie de dement (decat rar) dar daca ma prinde imi place sa imi fac de cap. astea nu m-au lasat niciodata.

 

 

Pai tocmai,am dat exemple de gume cu aderenta mare pe uscat ,omu oricum a zis ca ploaie nu se pune problema si chiar daca te prinde iei curbe din ghidon ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BT 002/003 / Supercorsa / D211.

 

 

eu mai optez pentru combinatie adica fata sa fie mai soft decat spatele. pentru treaba cu franarea si alunecarea. spatele il mai controlezi dar la fata e mai dificil cand iti fuge.

 

am avut BT 002 si Supercorsa (nu mai stiu exact care ca sunt si astea de 3 feluri.) am fost multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mai optez pentru combinatie adica fata sa fie mai soft decat spatele. pentru treaba cu franarea si alunecarea. spatele il mai controlezi dar la fata e mai dificil cand iti fuge.

 

adevarat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesante comentariile insa ca de obicei, ca in cazul tuturor dezbaterilor de tipul "cel mai bun...", nu se poate trage o concluzie transanta.

 

Nu exista "cel mai bun" cauciuc ci "cel mai potrivit". Nu poti amesteca in discutie doua motoare ca, spre exemplu, R6 si XX. Regimurile de cuplu/putere/turatie cat si greutatea si distributia sa sunt prea diferite ca sa poti face o comparatie obiectiva intre mai multe marci/tipuri de gume. In plus, mai trebuie luat in calcul si configuratia geografica in care se ruleaza preponderent si, nu in ultimul rand, stilul de pilotaj al fiecaruia.

 

Gumele la set, imperecheate fata-spate vin de obicei din fabrica diferite, atat ca si compozitie (fata va fi mai moale) cat si ca profil (spatele va fi mai ascutit). Canalele de evacuare a apei sunt si ele calculate in asa fel incat spatele sa completeze fatza. Practica "stricarii" echilibrului prin folosirea pe fata a unei gume mai moi (adica in realitate mult mai moi) si/sau alt profil nu este benefica decat daca este bine justificata si se aplica independent, pentru anumite cazuri specifice. Doar ca fapti divers, multi nu stapanesc bine tehnica "trail-brake" iar unii nici macar nu au auzit de ea asa ca un anumit tip de gume sau combinatii recomandate ca "cea mai buna" nu numai ca nu vor aduce un plus de manevrabilitate sau siguranta ci poate fi chiar periculoasa.

 

Toti suntem tentati sa cautam si sa ne depasim limitele personale insa de cele mai multe ori ignoram constrangerile tehnice. Oricat te'ai chinui sa gasesti cele mai bune gume pentru un XX spre exemplu, acestea nu vor reusi niciodata sa compenseze lipsa oricarui reglaj la suspensia fata si lipsa posibilitatii ajustarii comprimarii si revenirii pe cea de pe spate.

 

Cea mai buna imbunatatire pe care o poti aduce motocicletei, sensul de gume, suspensii, frane, setari, etc., este... imbunatatirea performantelor pilotului!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain a punctat hgx diferenta dintre motoare R6 vs XX... Pilotii celor doua motoare efectiv nu au cum sa simta 2 seturi de cauciucuri identice la fel din cauza constructiei motorului, din cauza locului unde se dau mai mult si nu in ultimul rand din cauza LOR.

Cand vine vb de gume esti obiectiv doar pana la un anumit punct dupa care intervine logica "ce e al meu e cel mai bun".

 

Se vede deja clar ca unora le plac cauciucuri mai tuguiate si unora cauciucuri mai plate...

 

Din cauza asta nu cred ca se va ajunge la o concluzie pe tema gumelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mai optez pentru combinatie adica fata sa fie mai soft decat spatele. pentru treaba cu franarea si alunecarea. spatele il mai controlezi dar la fata e mai dificil cand iti fuge.

 

am avut BT 002 si Supercorsa (nu mai stiu exact care ca sunt si astea de 3 feluri.) am fost multumit de ele.

 

Ai dreptate - pentru strada, caucucurile DOT approved (gume de pista omologate pentru strada) se pot alege pe compozitii. Eu prefer pe fata medium si spatele Endurance sau Hard (depinde ce gasesc mai "eftin" :)) Nici soft pe fata nu e rau pentru strada avand in vedere ca multe drumuri sunt prafuite si/sau cu astalt foarte neted, lucios.

 

Trail braking - franarea in curba, eu n-o practic la mers pe strada. Conditiile de drum se schimba constant si nu am idee cat tine asfaltul sau cat de calda e guma si prefer sa nu risc. Recunosc ca mi-e teama sa merg tare si foarte tare pe strada. Dupa ce m-am inclinat mai tare iau degetele de pe maneta de frana. E drept ca sapar momente cand trebuie sa incetinesti tare de tot sau sa opresti intr-un viraj deci tehnica trebuieste exersata.

Franarea in curba este spectaculoasa pe circuit pentru ca raman mereu surprins cat de bine tin cauciucurile si cat de mult pot sa aplec motoreta pe frane. Nu-s nici pe depare un as al curselor ci incerc sa ma distrez si pe cat posibil sa ma autodepasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Sunt o gramada de baieti si aici pe forum care aduc ! :D

m-ai ajutat de m-ai spart

http://www.google.ro/search?q=Dunlop+Sport...86b5febe4e8ac93

 

alege tu din lista aia si zi-mi care e ala care vinde sportmax ca eu nu l-am gasit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Acolo la goagl scrie in dreapta "Pagini in limba romana" sau "Pagini din Rromania" ,dai tu click acolo si apare .../index.php?showtopic=101757&st=380 .

 

Asta e un exemplu,hai ca nu e greu ! Daca vrei ,poti ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo la goagl scrie in dreapta "Pagini in limba romana" sau "Pagini din Rromania" ,dai tu click acolo si apare .../index.php?showtopic=101757&st=380 .

 

Asta e un exemplu,hai ca nu e greu ! Daca vrei ,poti ! :D

 

las-o naibi ca ma si plictisesti cu ironiile tale si cu linkuri & posturile din 2006 & 2007 ( Cauciucuri Noi Pe Stoc ! 2006 & 2007 ..asta e topicul) . daca ai ceva de zis spune la obiect unde gasesc cauciucurile de care intrebam . anvlelopemoto.eu la care banuiesc ca faceai referire nu au asa ceva!

 

s-au adunat pe forumul asta numai folozofi la adunat de "postari"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
las-o naibi ca ma si plictisesti cu ironiile tale si cu linkuri & posturile din 2006 & 2007 ( Cauciucuri Noi Pe Stoc ! 2006 & 2007 ..asta e topicul) . daca ai ceva de zis spune la obiect unde gasesc cauciucurile de care intrebam . anvlelopemoto.eu la care banuiesc ca faceai referire nu au asa ceva!

 

s-au adunat pe forumul asta numai folozofi la adunat de "postari"....

 

userul mac sigur aduce :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gasesc Sergiu. Inclusiv eu o sa aduc gume de anul asta. Daca nu ma insel ai trecut pe la mine si acum iti faci bugetul pt toate reparatiile, corect? :cheers:

yap, pai ne vedem la primavara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las-o naibi ca ma si plictisesti cu ironiile tale si cu linkuri & posturile din 2006 & 2007 ( Cauciucuri Noi Pe Stoc ! 2006 & 2007 ..asta e topicul) . daca ai ceva de zis spune la obiect unde gasesc cauciucurile de care intrebam . anvlelopemoto.eu la care banuiesc ca faceai referire nu au asa ceva!

 

s-au adunat pe forumul asta numai folozofi la adunat de "postari"....

 

 

Salut,

 

Nu face afirmatii de genul asta ! Suntem importatori oficiali ai marcii Dunlop in Romania(si printre putinii care acordam factura si garantie !) iar postul este din 2006 pt ca atunci a fost prima postare ! Daca te-ai fi uitat la ultima pagina ai fi vazut ca ultima postare este mai noua de 2006-2007 sau pe site-ul indicat de tine mai sus ai fi vazut Q2 la o simpla cautare ! Nu am primit nici o cerere de la userul tau pt Q2 iar daca ar fi fost ai fi vazut ca exista aceste anvelope in Bucuresti la noi.

 

Fi mai atent pe viitor ! ;)

 

Numai bine,

 

Victor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor, ma gandeam ca te legi de "filozofi" ;)

ai dreptate nu le-am vazut eu la timp. le-am vazut abia dupa ce l-am injurat bine pe filozof :banana:)

 

http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=...rt&Itemid=1

....e buna factura si garantia dar pretul+tva nu e cel care ma intereseaza pe mine deocamdata, dar multumesc de recomandare.

 

treaba e in felul urmator. regulamentul zice :

Atentie, sub nicio forma nu sunt permise mesajele de vanzare/cumparare sau reclamele (directe sau indirecte, facute de useri ce au interes direct - comercianti) la produse sau marci.

 

deci dragi prieteni , cand cineva mai intreaba de vreun produs anume puteti da linkul fara probleme intrucat nu vindeti produsul si nu sunteti interesati direct (vorba regulamentului :banana: ) . si asa scapam de filozofi si gasim si ce cautam fara certuri si 100 de postari inutile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am o teorie....

 

cu cat producatorul este intr-o zona mai rece cu atat cauciucul e facut "si pt rece" (va rog sa nu radeti)

;adica un Metzeler (nemtesc) sau Dunlop, Bridgestone (joponeze) s-ar potrivi mai bine la noi decat in Italia sau Spania.

Nu prea am incredere in italieni si spanioli, sigur nu fac treaba ca un japonez sau neamt..oricat de Pirelli sau Michelin ar fi cauciucul :D

 

Ma gandesc la un Metzeler M5 Interact. A probat careva ? Poate sa zica cum e fara de alceva?

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
am o teorie....

 

cu cat producatorul este intr-o zona mai rece cu atat cauciucul e facut "si pt rece" (va rog sa nu radeti)

;adica un Metzeler (nemtesc) sau Dunlop, Bridgestone (joponeze) s-ar potrivi mai bine la noi decat in Italia sau Spania.

Nu prea am incredere in italieni si spanioli, sigur nu fac treaba ca un japonez sau neamt..oricat de Pirelli sau Michelin ar fi cauciucul :D

 

Ma gandesc la un Metzeler M5 Interact. A probat careva ? Poate sa zica cum e fara de alceva?

 

:)

 

 

michelin sunt francezi. dar nu asta e treaba. cauciucurile (toate) se testeaza conform unor reguli minime, indiferent de locul sau clima de unde vin ele "de la mama lor". ce iese peste sunt cele mai bune. acum depinde evident si de tipul motorului si de cat de "bun" e pilotul si de cat de bine sunt setate suspensiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...