Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu am Pilot Power 2CT - DOT March 2012. Le-am achizitionat anul trecut in Aprilie si am parcurs cu ele in jur de 14.000 km - mers lejer, dintre care in jur de 2500 (sau mai mult) trip prin balcani.

 

Mergand foarte mult cu pasager guma spate s-a "patratit", in rest sunt ok si pe uscat si pe ploaie daca mergi rezonabil (nu rossi). Vara ai destul grip si pe curbe, se incalzesc destul de repede (termin programul la ora 18:00, si de la Honda Blvd Expozitiei pana la Arc sunt ok - vara).

 

In vara asta planuiesc o alta plecare si o sa vina vremea sa le schimb...sau cel putin guma pe spate....dar daca ar fi sa imi iau un set nou mi-as luat tot 2CT...sau Pirelli DRC (despre care am citit ca nu sunt de lepadat).

 

Spor si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.michelinmotorcycle.com/pubs/fitment2012.pdf

 

Uitati-va in pdf-ul celor de la Michelin, explica exact componenta cauciucurilor, recomandarile unde si cum se folosesc.

 

Pagina 5/56

Mai devreme am pus gama Michelin, uite si gama Dunlop:

 

http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/index.jsp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai suficienta RABDARE ca sa nu-i spun altfel poti face multe.eu de exemplu am facut o remorca de la zero si am reusit inmatricularea ei dar a fost si prima si ultima din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Pilot Power 2CT - DOT March 2012. Le-am achizitionat anul trecut in Aprilie si am parcurs cu ele in jur de 14.000 km - mers lejer, dintre care in jur de 2500 (sau mai mult) trip prin balcani.

 

Mergand foarte mult cu pasager guma spate s-a "patratit", in rest sunt ok si pe uscat si pe ploaie daca mergi rezonabil (nu rossi). Vara ai destul grip si pe curbe, se incalzesc destul de repede (termin programul la ora 18:00, si de la Honda Blvd Expozitiei pana la Arc sunt ok - vara).

 

In vara asta planuiesc o alta plecare si o sa vina vremea sa le schimb...sau cel putin guma pe spate....dar daca ar fi sa imi iau un set nou mi-as luat tot 2CT...sau Pirelli DRC (despre care am citit ca nu sunt de lepadat).

 

Spor si asfalt uscat!

 

 

14mii km cu PP2CT?! :eek:

 

Iti bati joc de ele, daca tot mergi cuminte si mai mult pe drumuri drepte mai potrivite ar fi un tip orientat spre touring. De ce nu incerci ROAD3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul asta inceaca D211

 

am avut pe spate de nou anu trecut. m-a tinut cam 7-8000Km. nu mai mult. am avut o iesire pe pista, si vreo 250Km pe autostrada in Italia, mers sportiv. cand m-am oprit de la mers pe autostrada, uzura era vizibila. in schimb nu am avut ocazia in care sa ma plang de aderenta pe uscat sau franare.

 

exact aceiasi chestie am constatat-o si eu. odata ajuns la alea moi, nu te mai trage inima sa retrogradezi.

 

 

abia astept sa le pun :) si sper sa observ trecerea de la Dunlop D208RR la Gp Racer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema!

Pe F3 am ambele cauciucuri Pilot Power iar la cel de spate mi-a intrat un cui de 5, bun... am fost la o vulcanizare cu roata si le-am zis sa-mi puna un petec pe interior dar culmea ca iasa putin aer pe aceea gaura, ce ma sfatuiti sa-i mai fac sa nu mai iese aer? este pacat de cauciuc ca are uzura doar 10%

Scuze ca am postat aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema!

Pe F3 am ambele cauciucuri Pilot Power iar la cel de spate mi-a intrat un cui de 5, bun... am fost la o vulcanizare cu roata si le-am zis sa-mi puna un petec pe interior dar culmea ca iasa putin aer pe aceea gaura, ce ma sfatuiti sa-i mai fac sa nu mai iese aer? este pacat de cauciuc ca are uzura doar 10%

Scuze ca am postat aici...

este un Spray cu o spuma special care il bagi in cauciuc si se infunda porul/gaura. nu stiu mai exact unde se gaseste si cat costa. cred ca pe louis.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sprayul respectiv se foloseste in caz de urgenta daca faci pana in drum, iti umple cauciucul cu spuma ca inca sa te poti deplasa.

Spray-ul nu-ti repara/infunda nici o gaura. E folositor pentru cei care nu au roata de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

Ma rog sa ma lamuriti intr-o chestiune. cat de mult se recomanda scaderea presiunii in pneuri pentru mersul mai sportiv (drumuri virajate, franari mai agresive, nu prin oras, nu pe pista...).

Cat de mult afecteaza timpul de incalzire, perfomantele dinamice dar si durabilitatea pneului ?

Pe GSR-ul meu se recomanda 36psi fata/spate (248 kPa) dar am vazut/citit ca se recomanda pentru mers mai sportiv scaderea pana la 230 kPa (34 psi).

e OK sa variez presiunea pentru tipul de mers sau sa raman la 'ce specifica producatorul' ?

 

Am postat aici din doua motive. 1. banuiesc ca e o chestie banala, pe care trebuia sa o stiu. 2. poate mai intereseaza si pe altii...

 

Multumesc anticipat. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

Ma rog sa ma lamuriti intr-o chestiune. cat de mult se recomanda scaderea presiunii in pneuri pentru mersul mai sportiv (drumuri virajate, franari mai agresive, nu prin oras, nu pe pista...).

Cat de mult afecteaza timpul de incalzire, perfomantele dinamice dar si durabilitatea pneului ?

Pe GSR-ul meu se recomanda 36psi fata/spate (248 kPa) dar am vazut/citit ca se recomanda pentru mers mai sportiv scaderea pana la 230 kPa (34 psi).

e OK sa variez presiunea pentru tipul de mers sau sa raman la 'ce specifica producatorul' ?

 

Am postat aici din doua motive. 1. banuiesc ca e o chestie banala, pe care trebuia sa o stiu. 2. poate mai intereseaza si pe altii...

 

Multumesc anticipat. Numai bine

 

Referinta: 2.2 fata cu 2.0 spatele la rece.

O singura exceptie la gumele ntec, adica Dunlop Gp Racer, GP Pro, GP, Sportsmart la care se merge cu 2.1-2.2 fata si spatele 1.4-1.5 pe curbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa inca 2 sezoane si 2 set-uri de cauciucuri schimbate revin cu impresii.

 

Pe Pilot Sport si Pirelli Dragon (carcase construite asemanator cu majoritatea cauciucurilor existente pe piata) am testat presiuni variind intre 1.9 (primavara sau toamna, singur pe moto) si 2.7 (vara, cu pasager). Sub 2.2 nu mi-a placut cum se comporta motocicleta: reactioneaza mai lent la schimbarile de directie, uzura pneului si consumul de benzina un pic mai ridicate. Am avut neplacerea sa dau intr-o groapa adanca si s-a deformat carcasa incat mi-a ajuns vopseaua cu care era scris numele de pe peretele lateral direct pe buza jantei... daca avea presiune 2.0 pe fatza sigur indoia janta.

 

Am achizitionat recent o perche de Dunlop Sportsmart NTEC, carcasa vizibil mai rigida chiar si la pipait. Presiune 2.0 bar fata + spate, se comporta ca si cum as fi avut 2.4-2.5 pe cauciucurile vechi. Am ramas surprins cat de mare este efectul rigiditatii carcasei asupra presiunii.

 

NTEC-ul este o tehnologie care se gaseste doar pe Dunlop, dar am vazut ca au scos si Michelin 2CT+ (compozitia de cauciuc tare se continua si sub partile laterale ale cauciucului pentru o rigiditate sporita), concluzionand ca presiunea se va adapta in functie de rigiditatea unui cauicuc modern.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremea asta, puine-i 2.0 fata si 1.9 spate. Cum se incalzeste creste-i usor presiunea pina la 2.1 cu 2.0 in plina vara.

 

Daca mergi pe drept ( autostrada ) sau cu pasager mai adauga putin sa compensezi greutatea.

 

Am citit mult despre cauciucurile astea si par foarte bune ( na ... inlocuiesc Power Pure care multi pling dupa ele ).

 

Sa le plimbi cu placere.



Vreau sa mai adaug ceva deoarece am observat ca esti din Ploiesti si banuiesc ca o sa `ataci` cu ele zonele virajate din imprejurimi.

 

Pentru un randament cit mai bun a pneurilor ( feedback/confidenta, aderenta, longevitate ) trebuie neaparat sa-ti reglezi si suspensia corespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRATILOR NU MAI FURATI CURENT.Presiune e prevazuta de constructorul motocicletei nu al cauciucurilor si doar aia e cea buna si deobicei e 2.5 fata cu 2.9 spate.Cum sa mergi cu 2 sau sub 2?Pai danseaza motocicleta pe asfalt voi nu o simtiti cum fandeaza mai ales in viraje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...