Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2.1-2.2 fata si 1.9-2.0 spatele.

Daca simti ca nu ai aderenta poti sa mai scazi spatele. Daca scazi si fata, teoretic poti avea pata de contact mai mare. Nu stiu insa cu cat cresti aderenta.

Cert este un lucru- daca scazi presiunea pe fata prea mult scade si manevrabilitatea, directia devenind greoaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus pe spate prea mult pt Ntec.

Scade-l la 1.5-1.7. Dupa ce se incalzeste, in cativa km de curbe, vei avea la cald mai mult, evident iar gripul va fi foarte bun.

Se poate merge si cu 1.9-2.0 pe spate dar banuiesc ca nu te intereseaza foarte mult consumul la o forja pe serpentine.

 

Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura.

Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.1-2.2 fata si 1.9-2.0 spatele.

Daca simti ca nu ai aderenta poti sa mai scazi spatele. Daca scazi si fata, teoretic poti avea pata de contact mai mare. Nu stiu insa cu cat cresti aderenta.

Cert este un lucru- daca scazi presiunea pe fata prea mult scade si manevrabilitatea, directia devenind greoaie.

 

 

Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura.

Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? :)

 

Eh, ti-ai luat degeaba gume smechere :) Cu o pereche de gume din ebonita ai fi mers la fel :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura.

Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? :)

 

Cu repsect iti spun ca nu este o presiune mica sau exagerat de mica.

Carcasa Ntec este foarte rigida fata de alte anvelope. Practic nu ai nevoie sa umfli mult anvelopa. Daca ar fi sa fie mica presiunea si guma sa devina instabila, ai simti-o. Ai cuvantul meu ca am mers cu presiunea asta la rece pe motocicleta de 100 si nu am avut nici o neplacere.

Ai dreptate cu umflarea spatelui mai mult daca duci pasager sau bagaje insa ma gandesc ca GPracer e o anvelopa pentru egoisti, care meg singuri pt sprinturi si nu touring.

Daca insa vrei sa mergi pana la mare sau ai de batut un drum drept le umfli mai mult 1.7-1.9.

un prieten de-al meu a facut un drum pe GSXR600 pana la Milano cu Gp racer si nu a bagat pe spate presiune mare in regim de autostrada. Gumele au rezistat bine, nu le-a patratit.

Ma rog, cred ca se intelege ca in regim de autostrada nu forjezi cu 280 pt ca automat o incingi pe mijloc si o faci patrata. Pe drum drept o lasi mai lejer, plimbare la drum drept ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, cum se mai incalzeste putin o sa incerc cu 1.7 pe spate sa vad cum se simte (la 2 cat e acum intradevar e destul de tare). Am Sportsmart nu Gp211, ar trebui sa tina mai mult mijlocul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o anvelopa excelenta sportmartul

Incearca mai multe presiuni, in special cand o scoti pe viraje si vei descoperi singur unde este combinatia de grip si stabilitate care se potriveste cel mai bine stilului tau de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin Power Pure ce presiune recomandati? (R1).

Cand am luat motorul avea 1,8 fata si era foarte instabila chiar si la o banala schimbare de directie pe autostrada, nu mai vorbesc de mers pe viraje.

Acum merg cu 2,2 fata si 2,3 spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum incep sa inteleg motivul pentru care se creaza atit de mare confuzie si de ce, cei care cauta o informatie folositoare, pleaca de aici si mai debusolati :)

 

 

Initiatorul topicului a intrebat ce presiune sa foloseasca intr-un pneu foarte performat pentru un mers mai sportiv in afara orasului, pe drumuri virajate.

 

I se raspunde de Ionut cu convingere sa citeasca pe bascula.

 

Andrew pune un film cu un nene care se refera la mersul in oras si la un caucicuc mai tare/longeviv/neperformant.

 

Dragos isi spune parerea ( foarte corecta de altfel ) din experienta acumulata pe un Chopper ( imi cer scuze daca am gresit insa nu ma pricep la cruisere - choppere ) care cu siguranta foloseste un cauciuc din cu totul alta clasa de grip, geometrie si longevitate.

 

 

In final toata lumea are dreptate insa nici un raspuns nu este folositor si asta deoarece s-au amestecat merele cu perele, patrunjelul si conopida in acelasi recipient.

 

p.s. lipseste opinia unui scuterist si a unui endurist sa iasa salata perfecta :D

 

Dragos ii vorbeste din experienta de 6 ani pe vitezana in speta GSXR 750, CBR 600 F3, VTR 1000 Firestorm.

Daca ai fi fost curios ai fi vazut pe profilul meu trecut clar ce si cum.

Am citit f bine ce vrea omul si nu as fi atat de.... sa dau sfat ce si cum folosesc pe chopper!

 

Eu foloseam 2,5 fata si 2.5-2.6 spate pe vitezana, pe chopper daca aveam de spus ceva intram la alta sectiune, multumesc ptr atentie totusi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat!

 

 

Nu exista o formula fixa! Totul depinde de tipul motorului si al gumelor, greutate, temperatura ambianta, configuratia drumului, calitatea asfaltului... si nu in ultimul rand, de stilul de condus.

 

Recomandarea producatorului este un bun punct de plecare si reprezinta compromisul ideal pentru toata lumea.

 

Daca nu "stii cum e cel mai bine" inseamna ca esti inca in faza de inceput a intelegerii fenomenului moto... si NU ai nevoie de ajustari ale presiunii. Oricum, diferentele nu sunt uriase si tin mai mult de nuanta decat de fond.

 

dupa ce bagati atm cat trebuie

la ce perioada LE MAI VERIFICATI??????

 

Mai degraba de cate ori LE MAI AJUSTATI? Spun asta deoarece eu merg cu ele "tun" pe autostrada, le mai inmoi un pic pe drumuri "normale" si cobor mult sub ce recomanda producatorul pe trasee foarte virajate (SportSmart NTEC).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat!

Pai citeste si tu mai sus. Mai da un search si mai gasesti vreo 3-4 topicuri pe tema asta (e unul chiar epic, de "n" pagini). Si daca nu o sa intelegi mare lucru (ceea ce e fff probabil din cauza parerilor contradictorii), vezi ca gasesti pe site-ul producatorului presiunile recomandate (sau chiar pe guma).

Bafto delo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi nu intelegi un lucru in chestia asta cu alegerea presiunilor si alegerea pneurilor. Tot timpul trebuie sa ne punem mintea la contributie si sa vedem pe cine sa credem.

 

GHID DE SORTARE A INFORMATIEI

 

Se raspunde in oglinda la intrebarile: Cat de tare ma dau? Cat de tare ma dau pe curbe? Cat de mult ma inclin pe curbe?

 

Recomand apoi sa se mearga la plimbare, la circuitele locale unde va dati voi si sa intrati in vorba cu baietii care se dau "cam ca voi". Apoi intrebati si baietii care se dau mult mai tare ca voi. Vedeti ei ce setari au?Ce cauciucuri?

 

Si atunci cand vezi ca toti aia care merg MUUUUUUUULT mai tare ca tine si se inclina mult mai mult, toti recomanda anumite pneuri si anumite presiuni ia-te dupa aia.

 

Daca nu te intereseaza sa mergi tare si sa te inclini tare, la fel. Mergi si mai intreaba-i pe aia care merg cam la fel ca tine.

 

Faptul ca cineva a schimbat 3-4 motorete sport cu care a mers drept cu 80km/h de parada nu il face un gume-guru, sau presiuni-guru! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mergeam cu 2.5 fata si tot 2.5 spate.

Nu am avut niciodata problema pe viraje sau linie dreapta!

Fiecare merge cu presiuna care o considera ok si care face moto sa se comporte bine!

Si eu tot la fel, merge ok GPZ-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. pai daca mergi "destul de tare " , ia-l pe cel mai scump (care cred eu e si cel mai bun ) . eu tocmai mi-am luat dunlop qualifier , mi-as fi luat qualifier 2 , dar pentru iesirile mele doar in weekend, si mers mai mosnegeste, chiar nu aveam nevoie . bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...