Sari la conținut

Postări Recomandate

FRATILOR NU MAI FURATI CURENT.Presiune e prevazuta de constructorul motocicletei nu al cauciucurilor si doar aia e cea buna si deobicei e 2.5 fata cu 2.9 spate.Cum sa mergi cu 2 sau sub 2?Pai danseaza motocicleta pe asfalt voi nu o simtiti cum fandeaza mai ales in viraje?

:crack: ...AND HERE WE GO AGAIN!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saracul om :(

Habar n-are pe ce lume traieste.

 

Esti un pic prea dur. Ionut are nevoie de intelegere si indrumare.

 

 

@Ionut

 

Cel mai simplu este sa dai un search pe google referitor la presiunea in caucicuri in general si despre Pilot Power 3 ( cele despre care este vorba in topic ) in special.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRATILOR NU MAI FURATI CURENT.Presiune e prevazuta de constructorul motocicletei nu al cauciucurilor si doar aia e cea buna si deobicei e 2.5 fata cu 2.9 spate.Cum sa mergi cu 2 sau sub 2?Pai danseaza motocicleta pe asfalt voi nu o simtiti cum fandeaza mai ales in viraje?

 

Ionut, sunt n topicuri pe forumul asta despre cauciucuri si presiuni. Iti recomand sa te documentezi putin si apoi te vei convinge. Si da, presiunea e data de producatorul de anvelope, deoarece e singurul care-i stie compozitia si proprietatile. De exemplu exista anvelope cu tehnologie NTEC, unde se folosesc presiuni mult mai mici. Trebuie doar sa te interesezi :)

 

Esti un pic prea dur. Ionut are nevoie de intelegere si indrumare.

 

 

@Ionut

 

Cel mai simplu este sa dai un search pe google referitor la presiunea in caucicuri in general si despre Pilot Power 3 ( cele despre care este vorba in topic ) in special.

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus pe spate prea mult pt Ntec.

Scade-l la 1.5-1.7. Dupa ce se incalzeste, in cativa km de curbe, vei avea la cald mai mult, evident iar gripul va fi foarte bun.

Se poate merge si cu 1.9-2.0 pe spate dar banuiesc ca nu te intereseaza foarte mult consumul la o forja pe serpentine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mergeam cu 2.5 fata si tot 2.5 spate.

Nu am avut niciodata problema pe viraje sau linie dreapta!

Fiecare merge cu presiuna care o considera ok si care face moto sa se comporte bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum incep sa inteleg motivul pentru care se creaza atit de mare confuzie si de ce, cei care cauta o informatie folositoare, pleaca de aici si mai debusolati :)

 

 

Initiatorul topicului a intrebat ce presiune sa foloseasca intr-un pneu foarte performat pentru un mers mai sportiv in afara orasului, pe drumuri virajate.

 

I se raspunde de Ionut cu convingere sa citeasca pe bascula.

 

Andrew pune un film cu un nene care se refera la mersul in oras si la un caucicuc mai tare/longeviv/neperformant.

 

Dragos isi spune parerea ( foarte corecta de altfel ) din experienta acumulata pe un Chopper ( imi cer scuze daca am gresit insa nu ma pricep la cruisere - choppere ) care cu siguranta foloseste un cauciuc din cu totul alta clasa de grip, geometrie si longevitate.

 

 

In final toata lumea are dreptate insa nici un raspuns nu este folositor si asta deoarece s-au amestecat merele cu perele, patrunjelul si conopida in acelasi recipient.

 

p.s. lipseste opinia unui scuterist si a unui endurist sa iasa salata perfecta :D

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: ...AND HERE WE GO AGAIN!

Clar! :tempted:

 

Acum incep sa inteleg motivul pentru care se creaza atit de mare confuzie si de ce, cei care cauta o informatie folositoare, pleaca de aici si mai debusolati :)

 

 

Initiatorul topicului a intrebat ce presiune sa foloseasca intr-un pneu foarte performat pentru un mers mai sportiv in afara orasului, pe drumuri virajate.

 

I se raspunde de Ionut cu convingere sa citeasca pe bascula.

 

Andrew pune un film cu un nene care se refera la mersul in oras si la un caucicuc mai tare/longeviv/neperformant.

 

Dragos isi spune parerea ( foarte corecta de altfel ) din experienta acumulata pe un Chopper ( imi cer scuze daca am gresit insa nu ma pricep la cruisere - choppere ) care cu siguranta foloseste un cauciuc din cu totul alta clasa de grip, geometrie si longevitate.

 

 

In final toata lumea are dreptate insa nici un raspuns nu este folositor si asta deoarece s-au amestecat merele cu perele, patrunjelul si conopida in acelasi recipient.

 

p.s. lipseste opinia unui scuterist si a unui endurist sa iasa salata perfecta

Ai uitat biciclistul si manipulatorul de pe 41. =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu cu Avon pe spate stie ceva dar nu stie tot. Trebuie sa-si mai confectioneze niste hartiute decupate ca sa scrie toata povestea ;)

In ziua de azi, oricine pune un clip pe tuba e o autoritate in domeniu

Am mai pus imaginilea astea pe un topic, poate baga cineva la cap:

ROADSMART-II_IRP_chart.jpg

dunlop-sportmax-q2-tires-16.jpg

 

Pata de contact creste cu inclinarea si apoi scade pe masura ce se ajunge la marginea anvelopei. Fortele de frecare depind de marimea petei de contact. Sper sa nu mai aud ideea care s-a invatat la scoala generala, cum ca frecarea nu depinde de marimea suprafetelor aflate in contact, pentru ca acele ipoteze nu se aplica la anvelope.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AI GRIJA DE SANATATEA TA ,scade presiunile din anvelope cat mai rpd posibil

DOAMNE FERESTE

 

pe intelesul tau,anvelopa ca sa se incalzeasca trebuie sa se deformeze,mergand cu 2.5 fata si 2.9 spatele combinand asta cu anvelopele de lemn pe care le ai pe motocicleta,nu ajung sa se deformeze asa de bine incat sa se incalzeasca,ele o sa TZOPAIE pe asfalt de unde ... => mai multe lucruri neplacute !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.1-2.2 fata si 1.9-2.0 spatele.

Daca simti ca nu ai aderenta poti sa mai scazi spatele. Daca scazi si fata, teoretic poti avea pata de contact mai mare. Nu stiu insa cu cat cresti aderenta.

Cert este un lucru- daca scazi presiunea pe fata prea mult scade si manevrabilitatea, directia devenind greoaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus pe spate prea mult pt Ntec.

Scade-l la 1.5-1.7. Dupa ce se incalzeste, in cativa km de curbe, vei avea la cald mai mult, evident iar gripul va fi foarte bun.

Se poate merge si cu 1.9-2.0 pe spate dar banuiesc ca nu te intereseaza foarte mult consumul la o forja pe serpentine.

 

Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura.

Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.1-2.2 fata si 1.9-2.0 spatele.

Daca simti ca nu ai aderenta poti sa mai scazi spatele. Daca scazi si fata, teoretic poti avea pata de contact mai mare. Nu stiu insa cu cat cresti aderenta.

Cert este un lucru- daca scazi presiunea pe fata prea mult scade si manevrabilitatea, directia devenind greoaie.

 

 

Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura.

Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? :)

 

Eh, ti-ai luat degeaba gume smechere :) Cu o pereche de gume din ebonita ai fi mers la fel :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura.

Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? :)

 

Cu repsect iti spun ca nu este o presiune mica sau exagerat de mica.

Carcasa Ntec este foarte rigida fata de alte anvelope. Practic nu ai nevoie sa umfli mult anvelopa. Daca ar fi sa fie mica presiunea si guma sa devina instabila, ai simti-o. Ai cuvantul meu ca am mers cu presiunea asta la rece pe motocicleta de 100 si nu am avut nici o neplacere.

Ai dreptate cu umflarea spatelui mai mult daca duci pasager sau bagaje insa ma gandesc ca GPracer e o anvelopa pentru egoisti, care meg singuri pt sprinturi si nu touring.

Daca insa vrei sa mergi pana la mare sau ai de batut un drum drept le umfli mai mult 1.7-1.9.

un prieten de-al meu a facut un drum pe GSXR600 pana la Milano cu Gp racer si nu a bagat pe spate presiune mare in regim de autostrada. Gumele au rezistat bine, nu le-a patratit.

Ma rog, cred ca se intelege ca in regim de autostrada nu forjezi cu 280 pt ca automat o incingi pe mijloc si o faci patrata. Pe drum drept o lasi mai lejer, plimbare la drum drept ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, cum se mai incalzeste putin o sa incerc cu 1.7 pe spate sa vad cum se simte (la 2 cat e acum intradevar e destul de tare). Am Sportsmart nu Gp211, ar trebui sa tina mai mult mijlocul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...