Sari la conținut

Postări Recomandate

aia din poza e guma de masina...

daca este vorba de o guma de motor... nu bine deloc... inseamna ca e veche rau...

ai camera sau e tubless?

nu stiu dar iti zic modelul cauciucului. Bridgestone BT 45 (http://www.nationalbiketyres.co.uk/images/uploads/Battlax-BT-45-Rear.jpg)

 

:))) esti amuzant cu umplutul crapaturilor )). Pare batran, presupun ca e de prin 2003-2005. Poate sa-ti explodeze, nimic mai mult

 

am umplut crapaturile fiindca am facut itp-ul. :) si sa fie si mai comic l-am dat si cu crema de ghete...

Editat de Catalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cum mai zicea cineva... e loterie.

 

exista si tubeless si tube type. ... tu stii, se vede la valva

daca este cu camera e mai safe.

 

oricum nu este bine sa mergi pe gume asa vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti merge linistit cat nu tragi tare de ea chiar mai mult. Si eu am un BT45 pe spate si s-a copt crunt.. am taieturi > pe el. O sa-mi comand altul, dar deocamdata merge si asa. Nu e pericol de explozie, stratul acela e doar la suprafata si nu ajunge in contact cu solul.

Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nu stiu cum naiba poate cineva sa dea asemenea sfaturi....

eu unu' am mers pe gume muci. dar NU AS RECOMANDA NIMANUI sa faca asa ceva.

 

la moto gumele sunt mai importante decat la masina..

daca anvelopa aia este crapata asa de tare pe talon este sigur veche. un dot?

oricum nu ar fi in nici un caz recomandat sa se plece la drum cu gume vechi, tari, coapte si MAI ALES cu "bube" pe talon.

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In teorie, durata de viata a unui cauciuc este de 40.000 km sau 4 ani (la conserve). Daca imbatranesc prematur se schimba mai devreme. Treaba ta daca vrei sa risti, eu nu as merge cu un cauciuc in starea aia.

Editat de cobra_00711
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asfaltul acelasi gust are si de pe hayabusa... si de pe chopper... si de pe gs500...

 

La gs cred ca e tubeless, nu pe camera... si in momentul in care cauciucul in sine crapa in halul ala, armatura din interior credeti ca mai e in stare buna? de aderenta nu mai zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pozele astea nu se vede nimic... daca arata ca in prima poza pusa de tine, atunci e grav. Oricum, cand incepe sa crape, e imbatranit deja. In functie de crapaturi, pe care doar tu le vezi, poti sa-ti dai seama daca e grav sau nu, cat de mari sau de fine sunt crapaturile... si daca te risti sau nu sa pleci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o sa faci nici o explozie, stai linistit. Riscuri de asa ceva ar exista la accelerari f puternice, frane barbare sau eventual ceva gropi f rele. Accelerari puternice la GS-ul tau n-ai cum face, ai grija la blocat franele si la gropi si n-o sa patesti absolut nimic. BT45-ele meu de pe spate are sub 5 ani vechime si doar cca 6000 de km, s-a copt pe o parte de la soare; o sa-l mai folosesc anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate lumea stie ca se repara crapaturi de gen cu crema neagra de pantofi.

Daca panzele din cauciuc inca sunt bune poti sa mergi (BT45 e de tip bias ply), dar incet, aderenta nu cred ca mai ai daca e asa veche. Verifica si presiunea.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut 95 km in 2h dar am ajuns ok :) . Multumesc tuturor pentru sfaturi. De aici o sa ma duc direct sa il schimb

Bravo! Cea mai buna alegere.

 

asfaltul acelasi gust are si de pe hayabusa... si de pe chopper... si de pe gs500...

 

La gs cred ca e tubeless, nu pe camera... si in momentul in care cauciucul in sine crapa in halul ala, armatura din interior credeti ca mai e in stare buna? de aderenta nu mai zic...

+110!

 

N-o sa faci nici o explozie, stai linistit. Riscuri de asa ceva ar exista la accelerari f puternice, frane barbare sau eventual ceva gropi f rele. Accelerari puternice la GS-ul tau n-ai cum face, ai grija la blocat franele si la gropi si n-o sa patesti absolut nimic. BT45-ele meu de pe spate are sub 5 ani vechime si doar cca 6000 de km, s-a copt pe o parte de la soare; o sa-l mai folosesc anul asta.

Esti super membru, si banuiesc ca ai ceva experienta (sper ca nu doar virtuala) si vorbesti aberatii, de un cauciuc "kamikaze", ba chiar ii zici omului sa stea linistit. Pai daca in 5 ani ai 6000 km pe motor (cauciucul tau s-a copt la soare, si sunt sigur ca nu de la folosirea excesiva), de ce dai asemenea sfaturi incepatorilor??

 

mergi linistit :)

mai ales ca motoreta ta nu este una de alergat , sa se incalzeasca excesiv .

Si tu esti mai destept? Stii ce inseamna pana / explozie pe moto? Vorbesti din experienta, sau din "auzite"? Si la 20 km/h poti sa o patesti... Auzi, mergi linistit!!! Pfff, ce sfaturi mai dati, oameni buni.

Editat de scania.topline
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana sa bubuie un cauciuc moto e cale lunga..... alea sunt mituri urbane...... nu spun ca e imposibil, e doar improbabil...... in general, cu majoritatea gumelor, mai faceam in jur de cel putin 600 km dupa ce iesea sarma..... in momentul in care ajungea la stratul inferior de se toceau sarmele, se desumfla cauciucul in vreo 2 zile. Nu sunt inconstient, nu sunt sado, stiu doar ca guma aia nu o sa bubuie din senin........ bineinteles, e mai bine sa previi...... dar atata vreme cat se merge cu viteze normale si nu se activeaza modul racheta, in prealabil e safe. Trebuie doar atentie sporita...... ride safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oripilat de ce monstruozitati am putut citi pe acest topic... 600km DUPA ce iesea sarma!!! Nu se pune problema de explozie, insa la o guma veche, mai ales daca deja prezinta crapaturi, aderenta este cu siguranta mult afectata si, oricat de atent ai merge, nu poti anticipa o situatie neprevazuta, cand ai nevoie de o franare de urgenta...

 

In plus, initiatorul topicului se referea la traseul Cluj-Zalau... adica muntii Mesesului, unul dintre cele mai virajate trasee pe care le-am intalnit prin tara. Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire!

daca ai zis ca ai citit acest topic ai fi vazut ca deja mi-am comandat cauciucul. astept doar sa vina si sa il montez

Editat de Catalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...