Catalin Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) aia din poza e guma de masina... daca este vorba de o guma de motor... nu bine deloc... inseamna ca e veche rau... ai camera sau e tubless? nu stiu dar iti zic modelul cauciucului. Bridgestone BT 45 (http://www.nationalbiketyres.co.uk/images/uploads/Battlax-BT-45-Rear.jpg) )) esti amuzant cu umplutul crapaturilor )). Pare batran, presupun ca e de prin 2003-2005. Poate sa-ti explodeze, nimic mai mult am umplut crapaturile fiindca am facut itp-ul. si sa fie si mai comic l-am dat si cu crema de ghete... Editat Iulie 12, 2013 de Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) ca sa iti faci o idee http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/d211gp-front-detail.jpg la ce mobra ai tu poti sa le si cosi crapaturile alea daca mergi incet cu ea Editat Iulie 12, 2013 de MotĂśrizer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 ca sa iti faci o idee http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/d211gp-front-detail.jpg mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 cum mai zicea cineva... e loterie. exista si tubeless si tube type. ... tu stii, se vede la valva daca este cu camera e mai safe. oricum nu este bine sa mergi pe gume asa vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) la mine sunt pe sidewall reinforcement crapaturile Editat Iulie 12, 2013 de Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Poti merge linistit cat nu tragi tare de ea chiar mai mult. Si eu am un BT45 pe spate si s-a copt crunt.. am taieturi > pe el. O sa-mi comand altul, dar deocamdata merge si asa. Nu e pericol de explozie, stratul acela e doar la suprafata si nu ajunge in contact cu solul. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 ... nu stiu cum naiba poate cineva sa dea asemenea sfaturi.... eu unu' am mers pe gume muci. dar NU AS RECOMANDA NIMANUI sa faca asa ceva. la moto gumele sunt mai importante decat la masina.. daca anvelopa aia este crapata asa de tare pe talon este sigur veche. un dot? oricum nu ar fi in nici un caz recomandat sa se plece la drum cu gume vechi, tari, coapte si MAI ALES cu "bube" pe talon. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 eu merg asa de la 1 mai 2013 de cand am observat o crapatura in cauciuc si uite cum au trecut ~5000 km daca are camera n-are nici o treaba ca doar nu e hayabusa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 pai asta zic. nu ma duc tare. 70-80 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobra_00711 Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) In teorie, durata de viata a unui cauciuc este de 40.000 km sau 4 ani (la conserve). Daca imbatranesc prematur se schimba mai devreme. Treaba ta daca vrei sa risti, eu nu as merge cu un cauciuc in starea aia. Editat Iulie 12, 2013 de cobra_00711 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 asfaltul acelasi gust are si de pe hayabusa... si de pe chopper... si de pe gs500... La gs cred ca e tubeless, nu pe camera... si in momentul in care cauciucul in sine crapa in halul ala, armatura din interior credeti ca mai e in stare buna? de aderenta nu mai zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 asa arata cauciucul:https://www.dropbox.com/s/n80y190aitu5l3y/classifieds-40429-0-31257100-1367596554.pnghttps://www.dropbox.com/s/j52xhiwkqlyc9h9/file_502183_phpomresr.png crapaturile se observa doar daca te apropii foarte tare de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Din pozele astea nu se vede nimic... daca arata ca in prima poza pusa de tine, atunci e grav. Oricum, cand incepe sa crape, e imbatranit deja. In functie de crapaturi, pe care doar tu le vezi, poti sa-ti dai seama daca e grav sau nu, cat de mari sau de fine sunt crapaturile... si daca te risti sau nu sa pleci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 o sa ma duc dar nu depasesc 65 km/h. nu cred ca o sa fie grav in caz ca fac explozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 "altii moare si nu are" cauciucul tau, am vazut cauciucuri mai rele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 N-o sa faci nici o explozie, stai linistit. Riscuri de asa ceva ar exista la accelerari f puternice, frane barbare sau eventual ceva gropi f rele. Accelerari puternice la GS-ul tau n-ai cum face, ai grija la blocat franele si la gropi si n-o sa patesti absolut nimic. BT45-ele meu de pe spate are sub 5 ani vechime si doar cca 6000 de km, s-a copt pe o parte de la soare; o sa-l mai folosesc anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) mergi linistit mai ales ca motoreta ta nu este una de alergat , sa se incalzeasca excesiv . Editat Iulie 12, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Toate lumea stie ca se repara crapaturi de gen cu crema neagra de pantofi. Daca panzele din cauciuc inca sunt bune poti sa mergi (BT45 e de tip bias ply), dar incet, aderenta nu cred ca mai ai daca e asa veche. Verifica si presiunea. Editat Iulie 12, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Am facut 95 km in 2h dar am ajuns ok . Multumesc tuturor pentru sfaturi. De aici o sa ma duc direct sa il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Am facut 95 km in 2h dar am ajuns ok . Multumesc tuturor pentru sfaturi. De aici o sa ma duc direct sa il schimb Bravo! Cea mai buna alegere. asfaltul acelasi gust are si de pe hayabusa... si de pe chopper... si de pe gs500... La gs cred ca e tubeless, nu pe camera... si in momentul in care cauciucul in sine crapa in halul ala, armatura din interior credeti ca mai e in stare buna? de aderenta nu mai zic... +110! N-o sa faci nici o explozie, stai linistit. Riscuri de asa ceva ar exista la accelerari f puternice, frane barbare sau eventual ceva gropi f rele. Accelerari puternice la GS-ul tau n-ai cum face, ai grija la blocat franele si la gropi si n-o sa patesti absolut nimic. BT45-ele meu de pe spate are sub 5 ani vechime si doar cca 6000 de km, s-a copt pe o parte de la soare; o sa-l mai folosesc anul asta. Esti super membru, si banuiesc ca ai ceva experienta (sper ca nu doar virtuala) si vorbesti aberatii, de un cauciuc "kamikaze", ba chiar ii zici omului sa stea linistit. Pai daca in 5 ani ai 6000 km pe motor (cauciucul tau s-a copt la soare, si sunt sigur ca nu de la folosirea excesiva), de ce dai asemenea sfaturi incepatorilor?? mergi linistit mai ales ca motoreta ta nu este una de alergat , sa se incalzeasca excesiv . Si tu esti mai destept? Stii ce inseamna pana / explozie pe moto? Vorbesti din experienta, sau din "auzite"? Si la 20 km/h poti sa o patesti... Auzi, mergi linistit!!! Pfff, ce sfaturi mai dati, oameni buni. Editat Iulie 12, 2013 de scania.topline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 puteai sa faci linistit si 995 km, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Pana sa bubuie un cauciuc moto e cale lunga..... alea sunt mituri urbane...... nu spun ca e imposibil, e doar improbabil...... in general, cu majoritatea gumelor, mai faceam in jur de cel putin 600 km dupa ce iesea sarma..... in momentul in care ajungea la stratul inferior de se toceau sarmele, se desumfla cauciucul in vreo 2 zile. Nu sunt inconstient, nu sunt sado, stiu doar ca guma aia nu o sa bubuie din senin........ bineinteles, e mai bine sa previi...... dar atata vreme cat se merge cu viteze normale si nu se activeaza modul racheta, in prealabil e safe. Trebuie doar atentie sporita...... ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Sunt oripilat de ce monstruozitati am putut citi pe acest topic... 600km DUPA ce iesea sarma!!! Nu se pune problema de explozie, insa la o guma veche, mai ales daca deja prezinta crapaturi, aderenta este cu siguranta mult afectata si, oricat de atent ai merge, nu poti anticipa o situatie neprevazuta, cand ai nevoie de o franare de urgenta... In plus, initiatorul topicului se referea la traseul Cluj-Zalau... adica muntii Mesesului, unul dintre cele mai virajate trasee pe care le-am intalnit prin tara. Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Toate lumea stie ca se repara crapaturi de gen cu crema neagra de pantofi. Exact la asta ma gandeam si eu - ca in filmul The World's Fastest Indian - un film care merita vazut! Revenind la subiect - ia o pauza decat sa risti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 (editat) Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire! daca ai zis ca ai citit acest topic ai fi vazut ca deja mi-am comandat cauciucul. astept doar sa vina si sa il montez Editat Iulie 13, 2013 de Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.