Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Am si eu o nedumerire... Trebuie neaparat sa schimb cauciucul spate de pe o Honda Cbr 125r si nu stiu daca merge sa pun un cauciuc cu o marime mai mare ( cel initial este de 100/80), as dori sa stiu daca pot pune unul pe 110 sau 120...

 

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge un 110. I-am pus la CBR-ica sora-mii..dar, sa o duci la vulcanizare, ca nu sare talonul pe janta fara presiune mare..

120 nu prea are loc la bascula.

Succes.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de ales intre:

Bridgestone TW40 TW39

Bridgestone TW202 TW201

Dunlop K460 K460

 

...care e mai bun?

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare din nou. Urmeaza sa-mi schimb cauciucurile la Honda CBR F3 din 98.

 

Intrebarea mea este, ce cauciucuri sunt recomandate, sau imi recomandati pentru inceput?

 

As vrea sa le iau noi, avand bugetul undeva la 1000 lei + - 100 lei.

 

Ce marca si model de cauciucuri sunt bune?

 

Dimensiunea rotilor este 120/60/17 fata si 160/60/17 spate.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bune pentru ce?

Ce o sa faci cu motocicleta? Mergi cu ea in orice conditii, iesi numai cand e soare, iesi si cand e frig, pe ploaie iesi?

Preferi sa te tina mai mult dar cu o aderenta mai scazuta sau preferi ceva mai lipicios care te tine mai putin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Eu m-am dat un sezon juma' pe o pereche de Pirelli Diablo Rosso II si sunt foarte multumit de ele. Dupa 13.000 km s-a ''consumat'' fata iar spatele mai tine vreo 5000km deci, sunt destul de economice (la stilul meu de mers, nu exagerat de agresiv si foarte des cu pasager). Acum un an juma' am dat pe set 1100 lei ...

Dimensiunea cauciucurilor e identica cu a ta (deh, motociclete din '98 :) ) deci pretul ar trebui sa fie cam la fel. Ai grija insa ca exista doi indici diferiti de incarcare: H (55H+69H) si W (55W + 69W) ... H-ul este mai ieftin dar sunt proiectate pentru o viteza maxima de 210 km/h in timp ce W-ul este pana la 270 km/h.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dunlop sportmax sport smart

Ms, o sa ma interesez de ele.

 

Bune pentru ce?

Ce o sa faci cu motocicleta? Mergi cu ea in orice conditii, iesi numai cand e soare, iesi si cand e frig, pe ploaie iesi?

Preferi sa te tina mai mult dar cu o aderenta mai scazuta sau preferi ceva mai lipicios care te tine mai putin?

Cu motocicleta o sa vreau sa merg in orice conditii, cat despre cat sa ma tina cauciucurile, ei bine, asta nu stiu, nu cunosc limitele vietii unui cauciuc. As vrea si aderenta dar si fiabilitate insa as tinde mai mult spre aderenta dar nu sa iau unele, sa ma tina un sezon si apoi sa le schimb iar.

Ma candesc, ca daca as lua unele care sa-mi dea 50%-50% aderenta/fiabilitate, ca as putea, daca se poate sa maresc latimea cauciucului si astfel mai castig la capitolul aderenta. Se merita?

 

Salutare,

 

Eu m-am dat un sezon juma' pe o pereche de Pirelli Diablo Rosso II si sunt foarte multumit de ele. Dupa 13.000 km s-a ''consumat'' fata iar spatele mai tine vreo 5000km deci, sunt destul de economice (la stilul meu de mers, nu exagerat de agresiv si foarte des cu pasager). Acum un an juma' am dat pe set 1100 lei ...

Dimensiunea cauciucurilor e identica cu a ta (deh, motociclete din '98 :) ) deci pretul ar trebui sa fie cam la fel. Ai grija insa ca exista doi indici diferiti de incarcare: H (55H+69H) si W (55W + 69W) ... H-ul este mai ieftin dar sunt proiectate pentru o viteza maxima de 210 km/h in timp ce W-ul este pana la 270 km/h.

 

Bafta!

La Pirelli Diablo Rosso II m-am gandit si eu initial, dar asta pur si simplu din auzite. Cat despre H si W, H-ul mi-ar fi de ajuns. Diferentele sunt doar la top speed sau si la materiale/durata de viata/aderenta?

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms, o sa ma interesez de ele.

 

Cu motocicleta o sa vreau sa merg in orice conditii, cat despre cat sa ma tina cauciucurile, ei bine, asta nu stiu, nu cunosc limitele vietii unui cauciuc. As vrea si aderenta dar si fiabilitate insa as tinde mai mult spre aderenta dar nu sa iau unele, sa ma tina un sezon si apoi sa le schimb iar.

Ma candesc, ca daca as lua unele care sa-mi dea 50%-50% aderenta/fiabilitate, ca as putea, daca se poate sa maresc latimea cauciucului si astfel mai castig la capitolul aderenta. Se merita?

 

La Pirelli Diablo Rosso II m-am gandit si eu initial, dar asta pur si simplu din auzite. Cat despre H si W, H-ul mi-ar fi de ajuns. Diferentele sunt doar la top speed sau si la materiale/durata de viata/aderenta?

Ms

Eu as merge mai mult pe cauciucuri moi sa le schimb mai des, decat sa tina mai mult dar mai tari.

Incidentele s-au rarit simtitor de cand fac asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul depinde de ce faci cu motocicleta si stilul de mers. Nu compara cat l-a tinut pe el cu cat vrei sa te tina pe tine.

Cauciucul moale iti da o aderenta mai buna deci poti sa te lasi mai mult pe curbe si o poti face la viteze mai mari

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan.Andrei

Ajusteaza presiunea pe spate. Nu e normal ca spatele sa se consume mai repede ca fata.

 

Merci pentru recomandare. Presiunea o verific destul de des, si incerc sa o mentin mereu la valorile recomandate in cartea tehnica. Stilul de mers a determinat uzarea mai rapida a cauciucului fata (merg 95% cu pasager, franez mult cu fata, nu plec tare de la semafor si nu ma dau pe o roata), cel din spate a fost mai ''menajat'' :) Oricum, mobra e folosita 45% pentru touring, 45% pentru oras (trafi intens dimineata si seara, nu liniute pe Kiseleff) si 10% pentru ocazionalele serpentine (Cheia, Siriu, Trans/Alpina/Fagarasan). Per total sunt foarte multumit de cauciucuri.

 

@bezaru

Conteaza foarte mult si stilul de mers cand alegi un cauciuc ... am auzit de oameni care mergeau si 5000km pe Rosso II dar complet opus de cum merg eu (racing, accelerari bruste si violente, pe o roata, burn-out-uri, circuit). Daca nu planuiesti sa mergi 95% din timp la limita eu zic ca Rosso II ofera un raport foarte bun intre aderenta uscat/ud, pret si durabilitate. Modelul oricum este Dual Compund - adica pe centru este mai dur pentru mersul in linie dreapta iar pe margini este mult mai moale pentru aderenta in curbe ... la extreme este chiar ''slick'', fara profil pentru aderenta maxima in situatii extreme.

Daca vrei sa te simti mai in siguranta, in principal la franari cu fata, poti sa faci o smecherie ... sa pui Rosso II pe spate pentru durabilitate si sa pui un cauciuc mai sport (gen Rosso Corsa) pe fata pentru aderenta mai buna la franare.

 

Din proprie experienta iti spun ca m-am lasat aproape pana la limita cu ele (si cu pasager) si nu am pierdut niciodata aderenta fara motiv... o singura data la viteza mai mica am avut o surpriza in momentul cand am luat o pata de ulei (dar atunci nu cred ca te salveaza nici slick-uri de circuit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Road 3 le am de vre-o 3000 k, sunt dual compound, pe mijloc sunt putin mai dure iar pe margini mai moi sa ai aderenta pe curbe. Mai dur pe mijloc nu inseamna tare, bagi unghia in el. Le-am ales pentru ca ma mai dau si pe ploaie si gumele astea chiar fac diferenta + ca arata foarte bine profilul :). Pun si 2 poze de la un shooting, din pacate nu am facut poze dupa ce le-am montat.

post-68410-0-67155300-1377778196_thumb.jpg

post-68410-0-66620900-1377778205_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg, si diferenta in km care este? Cu cele moi cat ai mers? Ce marca recomanzi?

Nu calculez asa, dar in mare m-au tinut cam jumatate decat ma tineau cele mai tari cu care luasem motorul, Pirelli Diablo

La ultimele 2 schimburi am pus Michelin Pilot Power 2CT ..faza e ca nu le pun noi ca sa pot sa-ti fac o estimare corecta.

Oricum astea le schimb cam la 1-1,5 sezoane, pentru cum merg eu batraneste sunt ok.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Dan.Andrei Ideea este ca nu pot spune ce stil de mers am, momentan am un scuter(vmax 60-65) dar banuiesc ca stilul de condus motorul este asemanator cu cel de condus masina. Daca este asa si eu sunt genul care merge batraneste. In general nu sunt atras foarte mult de vitezane, mi-ar placea foarte mult un chopper/touring, insa am avut o ocazie si urmeaza sa-mi cumpar cbr-ul. Am zis ca pentru inceput, e numai bun pentru a ma invata cu mersul pe ele. Nu sunt adeptul vitezei.

Cat despre pata de ulei...n-ai ce sa-i faci:D

 

 

Pilot Road 3 le am de vre-o 3000 k, sunt dual compound, pe mijloc sunt putin mai dure iar pe margini mai moi sa ai aderenta pe curbe. Mai dur pe mijloc nu inseamna tare, bagi unghia in el. Le-am ales pentru ca ma mai dau si pe ploaie si gumele astea chiar fac diferenta + ca arata foarte bine profilul :). Pun si 2 poze de la un shooting, din pacate nu am facut poze dupa ce le-am montat.

Interesanta ideea cu dual compund. Planuiesc sa merg pe orice(ploaie,vant,caldura,etc....mai putin zapada:D). Cat despre profil, ce-i drept, cand iti aluneca motorul, nu ma mai gandesc la cum arata profilul:D.

 

 

Nu calculez asa, dar in mare m-au tinut cam jumatate decat ma tineau cele mai tari cu care luasem motorul, Pirelli Diablo

La ultimele 2 schimburi am pus Michelin Pilot Power 2CT ..faza e ca nu le pun noi ca sa pot sa-ti fac o estimare corecta.

Oricum astea le schimb cam la 1-1,5 sezoane, pentru cum merg eu batraneste sunt ok.

Am inteles. Grea decizie si cu cauciucurile astea:) Defapt cu toate este.

Oricum in principiu, daca e sa gasesc, cred ca ar fi indicat sa-mi iau cauciucuri diferite. Moale fata, mai rigid spate.

 

Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj?

 

Din cate am inteles eu de la persoane care au incercat, chiar daca bascula iti permite montarea unui cauciuc mai lat nu este recomandat de catre producator sa faci asa ceva. Eu personal am avut doar marimea de cauciucuri recomandata in cartea tehnica deci nu ma pot pronunta din experienta dar am auzit de persoane care se plangeau de o ''degradare'' a ciclisticii motocicletei (comportament imprevizibil pe virare, voblaj, supra/sub virare, etc.). Nu stiu totusi daca acest lucru se aplica doar la modelul meu de motocicleta sau la toate. Plus ca ''un cauciuc mai lat'' la motocicleta nu este acelasi lucru cu un cauciuc mai lat la masina :) ... este mai mult o treaba de estetica decat de performante. Oricum, las pe cineva cu experienta sa se pronunte, eventual care a incercat treaba asta chiar pe un CBR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...