Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

E posibil sa ai ceva micro-fisuri in cauciuc si in timp se dezumfla; sau e posibil sa-ti scape pe la valva, iar in cazuri si mai rare daca ai ceva geanta f usor deformata. Pt micro-fisuri ai putea incerca cu un spray de-ala de pana, dar oricum in principiu ar trebui sa-ti iei un alt cauciuc in viitorul apropiat.

 

Mai bine elucideaza misterul inainte sa arunce cu bani...

 

poate-i de la janta, poate-i valva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are ceva dacă pun cauciuc de 170/60/17 in loc de 160/60/17 pe un sv650s din 1999. Știu ca talonul vă fi mai mic cu vreo 6 mm, dar ma interesează dacă influențează negativ ciclistica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine imi poate da un sfat?

am un supermoto incaltat cu Dunlop Roadsmart fata 120/70/17 si spate 160/60/ 17...problema este ca nu prea le pot inclina ( nu sunt Rosi :D ) dar am ajuns la limita cu ele.

Ce merge pe supermoto sa aiba ‟balonaj cat mai mare„. sa aiba durabilitate medie (nu vreau sa ma tina doar un sezon) si sa fie aderente pe curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine imi poate da un sfat?

am un supermoto incaltat cu Dunlop Roadsmart fata 120/70/17 si spate 160/60/ 17...problema este ca nu prea le pot inclina ( nu sunt Rosi :D ) dar am ajuns la limita cu ele.

Ce merge pe supermoto sa aiba ‟balonaj cat mai mare„. sa aiba durabilitate medie (nu vreau sa ma tina doar un sezon) si sa fie aderente pe curbe.

 

 

O fata care e frumoasa si devreme acasa... :P

Daca ai ajuns la limita, da-i asa tot inainte!

vreau mai mult .e foarte putin... parca as avea cauciucuri de dacie.. si cu ele te inclini mai mult :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca stiu? Am trecut si eu prin asta, e o buba a acestui model. Nu se etanseaza perfect de geanta. In principiu trebuie curatata buza care se lipeste de janta, cu un spalator de cratite, ceva usor rugos. Dupa ce=l umfli la 3 atm, ii pui un incalzitor sil=l tii 1 ora cel putin, poate se etanseaza. Destul de greu, e destul de des intilnit defectul asta la vechile D211, in special la cauciucul fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten a avut aceeasi problema, s-a dus la vulcanizare, au facut exact ce ai zis tu dar nu l-a tinut in incalzitor, si tot pierde presiune. O sa ii fac mai des presiunea si aia e. Oricum trebuie schimbat la anul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ceva dacă pun cauciuc de 170/60/17 in loc de 160/60/17 pe un sv650s din 1999. Știu ca talonul vă fi mai mic cu vreo 6 mm, dar ma interesează dacă influențează negativ ciclistica

 

De fapt 170/60/17 e > ca 160/60/17. Cu raspunsul la ciclistica nu te pot ajuta din nefericire pt ca n-am testat. Eu zic ca n-ar trebui sa influenteze negativ daca iti incape (nu risti sa-ti frece pe bascula). Eu am pus pe fata 120/70/17 in loc de 110/80/17 la Zephyr si e mai bine ca inainte; la mine insa dimensiunile cauciucului s-au modificat putin.. s-a modificat raportul intre latime si inaltime mai mult.

 

Am vazut pe topicul de SV ca cineva a pus un 180, deci cel de 170 incape sigur. Diferentele intre 180/55 si 160/60 sunt mari, deci nu ma mir ca nu i-a placut.

Editat de Cooler
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

pentru ca uneori dimensiunea din fabrica e aiurea, gen guma de 180 pe janta de 6... :)

 

e mai ok 180 pe janta de 6" (si stii despre ce motor vorbim) decat 180 pusa pe SV 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

departe de mine gandul de a denigra aceasta marca,va intreb pe cei ce folositi aceasta marca daca ati intampinat aceeasi problema sau gresesc eu:
-anul trecut dupa aproximativ 7000 km ,la roata spate mi s-au desprins efectiv 2 crampoane,ruland spre casa pe aceea dublura din interior a cauciucului
am pus asta pe seama dotului 2008.Am cumparat o noua pereche de Tourance(noi.de la un cunoscut dealer),dimensiuni :90/90/21 54s, 130/80/17 65s,dot 2013 ,fabricatie Brazilia
-ca si garantie mi s-a mentionat limita de 6000km sau 4mm dimensiune crampon
am rulat cu ele cca 7-8000 km( inteleg ca au iesit din garantia,dar mi e greu sa cred ca asta este durata de viata a acestui brand),iar acum observ aceeasi problema:la roata spate, cauciucul crapa in dreptul crampoanelor...este doar o chestiune de timp pana se vor desprinde
mentionez ca am 80kg,pasagera 50,moto,un kle 500,cca 200kg, a fost tinuta in garaj incalzit peste iarna,am rulat preponderent pe asfalt(maxim 5% din km facuti pe macadam), am respectat presiunea in cauciucuri,verificand-o la aproape fiecare iesire
motoreta sta la umbra vara,sub husa si este "calarita" saptamanal.

post-61112-0-00589200-1407327743_thumb.jpg

post-61112-0-74627600-1407327760_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga mai mult aer in ele s-ar putea sa fie presiunea problema.

Cu pasager trebiue marita presiunea mie asa mi-sa spus,"am respectat presiunea in cauciucuri" depinde care presiune ai respectat-o cu pasager sau fara dar ma gandesc ca sti despre ce e vorba.

Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga mai mult aer in ele s-ar putea sa fie presiunea problema.

Cu pasager trebiue marita presiunea mie asa mi-sa spus,"am respectat presiunea in cauciucuri" depinde care presiune ai respectat-o cu pasager sau fara dar ma gandesc ca sti despre ce e vorba.

am respectat presiunea pentru mers cu pasager(2,3 bari),anvelopa ramanand cu aceea presiune si la mersul solo,ceea ce, cu siguranta nu a dus la asta;in plus este a 2-a pereche la care mi s-a intamplat asta

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu esti singurul care a patit asta...am un prieten (@Doru 1900) care a patit acelasi lucru, i-au sarit "caramelele" de pe roata spate cind mergea pe Transalpina. Remediul a fost schimbarea urgenta cu un alt cauciuc, alta marca! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu esti singurul care a patit asta...am un prieten (@Doru 1900) care a patit acelasi lucru, i-au sarit "caramelele" de pe roata spate cind mergea pe Transalpina. Remediul a fost schimbarea urgenta cu un alt cauciuc, alta marca! :peace:

asta va urma cu siguranta...ma gandeam ca sunt eu berbec si gresesc,dorind sa le mai dau o sansa astora de le produc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma am pus Dunlop Roadsmart, sa vedem cum sunt dupa ce am dat jos Pilot Power (care m-au tinut 17.000 km :) )

 

au trecut 10.000 km.

facuti in regim de touring si f incarcat (pasager + bagaje). viteze: autostrada: 110-130, autobahn: 130-170 km/h, DN/E: 80-110 km/h

s-au consumat asa (dupa estimarile mele): fata mai are cam 70%, spatele cam 50%.

aderenta: f buna, chiar si in conditii de ploaie/mazga (am mers o zi intreaga in Scotia pe ploaie, de la 9 dim la 8 seara, si nu am simtit niciodata ca "fuge" de sub mine, dar nici nu m-am dat sa pun genunchiu jos, intelegeti voi) sau frig (tot in Scotia, intr-o zona gen Transalpina, dar mai lunga ~100 km, erau 9 grade Celsius la pranz)

performanta: le-am dus si la capat de cateva ori...oarecum fara sa-mi dau seama, adica nu ma asteptam, am vazut ca-s duse la cap cand oprisem.

diferente fata de Michelin PP: se lasa "mai greu"mobra (e si normal, nu sunt la fel de ascutite), impresia mea e ca se incalzesc mai repede si mai mult...le-am si topit putin (adica au facut 'muci' din-aia pe laterale)...150 km de curbe, largi dar constante, una dupa alta (side-note, pe drumul asta aveam zambetul pe moaca non-stop :D ). presiunea recomandata de Suzuki/Dunlop...2.3 fata, 2.5 spate, facuta cand apucam (de obicei cand mi se parea ca-s lasate), pe care, desi senzatie era ca se lasa, si-o pastreaza (diferente de maxim 0.2-0.3 la temperaturi ambiantale f diferite 10-30 grade). Amortizeaza mai bine ca PP-urile, dar in acelasi timp directia e mai greoaie pe loc si la viteze mici, tocmai d-asta si aveam impresia ca se lasa, dar la compresor era bine.

 

Overall, le recomand pt ce am facut eu... cand o sa ajung sa ma dau singur pe mobra cheala(fara bagaje) mai 'reising' o sa va zic si cum se comporta acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...