Sari la conținut

Postări Recomandate

A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc??

 

Am eu pe VFR 800. Parerea mea e sa ramai la 3. PR4 mi se par cam tari si de cand le-am pus alunec intr-o veselie pe uscat. Am avut 2 seturi de PR3 pe aceeasi motocicleta si au tinut fiecare peste 20.000km. Asta probabil or sa tina 25-30.000? Nu cred ca am eu rabdare sa merg atat de mult cu cu.rul strans. Daca stiam ca sunt cu mult mai tari nu le luam si ramaneam la PR3. Singurul lucru pe care nu ti-l pot spune este despre diferenta la mers pe ploaie. Am mers doar pe asfalt ud si mi s-au parut execrabile in comparatie cu 3.

 

Daca pe VFR-ul meu PR3 au tinut peste 20.000km, iar eu merg in general cu bagaje, pe CBR-ul tau de 600, care e mult mai usor, ar trebui sa tina macar cat la mine.

 

Asa ca sfatul meu e sa nu iti iei 4. Daca am avea un asfalt mai aderent ar fi o solutie, dar asa nu. Eu personal nu cred ca le tin mai mult de 15.000 si o sa imi cumpar tot 3 daca or mai fi in fabricatie.

 

 

PS. Am uitat sa te intreb cat de agresiv mergi. Daca nu mergi foarte agresiv si nu tii sa duci spatele la capat poti sa mergi si pe 4.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma roade si pe mine o intrebare. Sa luam un tip de gume, Dunlop GPRacer. Cum se alege compozitia in functie de temperatura din zilele de circuit, cum se alege acel soft-medium-endurance?

Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun?

Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie?

 

Eu un aspect pe care inca nu l-am inteles :(

 

La Dunlop, compozitiile se aleg functie de temperatura asfaltului si rugozitate.

La GP racer poate e mai putin important si poti merge pe medium lejer indiferent de conditii. Slick-urile insa sunt foarte sensibile:

 

1009798_10151562432232634_1245462068_n.j

 

O prezentare mai detaliata pe link-ul asta: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CE4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.artgum.com.pl%2Fpub%2Ffiles%2FKatalogi%2FMoto%2FCopy%2520of%2520Final%2520D212%2520GP%2520Pro%2520sales%2520presentation.pptx&ei=2NoaVL69O6P5yQPT-ICgBw&usg=AFQjCNFHDSH6WsdBoxoHfp9x37LP-CpqXQ&sig2=hpPHYe2CyIqimGlgrAQNdg&bvm=bv.75097201,d.bGQ

 

Au mai modificat compozitiile. Pana la gama 2013 era pe dos fata de Pirelli: hot - soft; cold - hard. Acum e si mai complicat sa alegi perfect :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@S3RJ, deja m-am cam acomodat cu mobra si nu prea o las sub 5000 de ture. N-o omor in rosu, dar deja am trecut de mersul de incepator. PR2 e cam la fel cu PR4, pe spate, din cate inteleg. La franari mai nasoale sau la accelerari in forta se simte. Deci, urmeaza un PR3 pentru spate :)


» Post actualizat in 18 Sep 2014 13:38

Multumesc pentru raspuns! Conteaza raspunsul pertinent, pe langa caterinca de rigoare. Nu e ieftin un cauciuc nou, incat sa imi permit o alegerea proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dunlop, compozitiile se aleg functie de temperatura asfaltului si rugozitate.

La GP racer poate e mai putin important si poti merge pe medium lejer indiferent de conditii. Slick-urile insa sunt foarte sensibile:

 

1009798_10151562432232634_1245462068_n.j

 

O prezentare mai detaliata pe link-ul asta: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CE4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.artgum.com.pl%2Fpub%2Ffiles%2FKatalogi%2FMoto%2FCopy%2520of%2520Final%2520D212%2520GP%2520Pro%2520sales%2520presentation.pptx&ei=2NoaVL69O6P5yQPT-ICgBw&usg=AFQjCNFHDSH6WsdBoxoHfp9x37LP-CpqXQ&sig2=hpPHYe2CyIqimGlgrAQNdg&bvm=bv.75097201,d.bGQ

 

Au mai modificat compozitiile. Pana la gama 2013 era pe dos fata de Pirelli: hot - soft; cold - hard. Acum e si mai complicat sa alegi perfect :)

Am inteles urmatoarele: atata timp cat nu ma dau la 5 grade si nici la 40, GpRacer mediu fata-spate e bun pentru nivelul meu.

Daca o sa vreau sa cresc si sa trec macar la GP-uri trebuie sa fac interpolare intre tabele alea! :)

 

Merci!

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca si SupercorsaSC V2 sau Bridgestone R10. Sunt generatii mai noi si, foarte posibil sa fie mai bune.

D211 sunt bune dar cam grele. Spre deosebire, D212 sunt mai usoare si au profil mult mai agil. Totusi sunt foarte scumpe.

D211 au avantajul ca, din clasa lor de anvelope sunt cele mai durabile.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@S3RJ, deja m-am cam acomodat cu mobra si nu prea o las sub 5000 de ture. N-o omor in rosu, dar deja am trecut de mersul de incepator. PR2 e cam la fel cu PR4, pe spate, din cate inteleg. La franari mai nasoale sau la accelerari in forta se simte. Deci, urmeaza un PR3 pentru spate :)

» Post actualizat in 18 Sep 2014 13:38

Multumesc pentru raspuns! Conteaza raspunsul pertinent, pe langa caterinca de rigoare. Nu e ieftin un cauciuc nou, incat sa imi permit o alegerea proasta.

Pai foarte bine, ai asteptat pana ti-a raspuns un om care foloseste asa ceva. Eu n-aveam ce sa zic, n-am mers cu niciunul din ele, am mers mai demult cu un PR2 pe alta mobra si in niciun caz nu pun asa ceva pe motocicleta mea, deci nu te supara de caterinca, asa e in tenis! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D211 sunt bune dar cam grele. Spre deosebire, D212 sunt mai usoare si au profil mult mai agil. Totusi sunt foarte scumpe.

D211 au avantajul ca, din clasa lor de anvelope sunt cele mai durabile.

am mers prima data pe d212 cu motocicleta unui prieten,nu-mi venea sa cred ce feedback bun aveam de la cauciucuri si cat de rpd se inclina(cat de agila era),urmatoarea iesire mi-am pus si eu si am numai cuvinte de lauda

» Post actualizat in 18 Sep 2014 14:19

nu credeam ca este asa mare diferenta intre d211 si d212 pana nu am testat ,credeam ca e doar asa ... "de marketing"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cu suparare, sincer. PR2-ul e cam "lemn" la duritate, macar ca ma tine cu picioarele pe pamant si ma tempereaza. E ok, dar mare diferenta fata de PR3. Am avut Conti ceva sport ce erau lemn lemn, apoi PR2 pe spate si PR3 pe fata. PR3 e mult mai moale.

Editat de mishutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!Am nevoie de o parere/sfat

Pt sezonul urmator ar fii nevoie sa schimb gumele ,lunile urmatoare o sa incerc sa l e cumpar.Care credeti ca is mai potrivite pt mine,moto Hornet 2001 ,fac intre 3-4 mii km pe sezon(urmatorul sper ca voi avea timp pt mai multi) nu ma dau tare pe curbe ,anul acesta 90% din km parcursi i am facut in afara orasului

Deci ,care dintre urmatoarele credeti ca ar fii cele mai potrivite:

Dunlop Qualifier

Pirelli Diablo Strada

Metzeler Roadtec Z6

Michelin PR2

Le am scris in functie de pret ,cel mai scump fiind Michelin

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Z6 Interact. Primii doi ani au fost foarte ok. Al treilea an moto nu a fost folosita, iar in vara asta deja am mers cam cu frica deoarece s-a simtit ca sunt cam vechi. Dar, cand erau noi, au avut aderenta foarte buna atat pe uscat cat si pe ud. Sunt anvelope de touring care s-au comportat foarte bine. Pe restul nu le-am incercat asa ca nu iti pot spune nimic in legatura cu ele

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M am gandit si la PR 3 sau 4 dar sunt destul de scumpe

un set de Diablo strada costa cat un spate de PR3, nu-s fantastice dar daca nu ai ambitii de racer poti merge foarte bine cu ele, le schimbi dupa 2 sezoane.

 

qualifier 1 au fost foarte bune la vremea lor dar nu o sa gasesti decat stock foarte vechi (d'aia si pretul foarte mic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un set de Diablo strada costa cat un spate de PR3, nu-s fantastice dar daca nu ai ambitii de racer poti merge foarte bine cu ele, le schimbi dupa 2 sezoane.

 

Parca ieri ziceai ca doar la piata te-ai da cu Diablo Strada, ca sunt execrabile, niste gunoaie, ca ai montat zeci de astfel de gume la motoristi ignoranti ce le cumpara pt ca sunt ieftine.. etc

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca ieri ziceai ca doar la piata te-ai da cu Diablo Strada, ca sunt execrabile, niste gunoaie, ca ai montat zeci de astfel de gume la motoristi ignoranti ce le cumpara pt ca sunt ieftine.. etc

intelegi greu si pricepi anevoie,

 

da eu nu mi-as pune pe motocicleta , dar pe un 600 naked daca mergi linistit sunt ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intelegi greu si pricepi anevoie,

 

da eu nu mi-as pune pe motocicleta , dar pe un 600 naked daca mergi linistit sunt ok..

 

Ce surpriza, exact asta am intrebat si eu de la bun inceput. Hmm, oare cine pricepe NU?

 

Totusi observ o schimbare in bine pe acest topic, atat timp cat se recomanda o anvelopa portivita pt nevoile fiecaruia si nu povesti nemuritoare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PR2 PR3... nu cred sa fie diferenta ca de la cer la pamant. Spatele nu se compara cu fata, ci cu alt spate. Fata nu-ti derapeaza pt ca e oricum mai moale decat spatele in compusi si de-aia ti se pare ca e mai bun PR3ul. Probabil ca PR2 are si niste ani si e copt. Realitatea e ca daca o sa-ti iei PR3 si pe spate o sa fii in continuare dezamagit.

 

La orice gume daca iei compusii 1 2 3 de la soft la hard, intotdeauna vei avea pe fata 2 mijloc, 1 margini si pe spate 3 mijloc 2 margini.


» Post actualizat in 01 Oct 2014 08:13

L.E. eu unul am observat ca gama hypersport devine din ce in ce mai touring. Tocmai de aceea recomand pilot power 1-2-3 sau qualifier. Se schimba compusii de la model la model incat sunt din ce in ce mai tari pe mijloc, se adopta profiluri din ce in ce mai aderente pe ploaie. Clasa de touring ramane practica doar pt americanii care vor multi km prin deserturi gen route 66 si unde se mai plimba ei.. iar din moment ce un PR2-3-4 ii tine pe aia 20.000 de MILE, nu inteleg cum poate fi util unuia care "vrea touring" dar face sub 10.000km pe sezon


» Post actualizat in 01 Oct 2014 08:16

*gama sport, nu hypersport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...