Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,vreau sa cumpar un set nou de cauciucuri pentru viespe si am nevoie de avutorul vostru sa stiu spre ce sa ma indrept.Vreau ceva sa nu fie prea moale dar sa ma tina cel putin 2 sezoane.Sau un 12000 km sa zicem.Ma uitam acuma la Metzeller sportec M7 dar nu stiu ce durata de viata au.

 

Metzeller sportec M7 cred ca tin cel putin la fel de mult cat PP3, iar pe Hornet 600 spatele duce undeva la 15000km, depinde cum mergi cu motocicleta. Spatele la PP3 e mai tare pe centru decat M7-le si probabil se comporta mai bine pe ploaie avand mai multe canale de evacuare, dar cat timp mergi pe ploaie?

 

Cred ca oricare din cele doua sunt suficiente pentru strada. M7-le a aparut anul trecut si probabil e ceva mai performant decat PP3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Ce stiti despre SAVA ? Vad aici niste preturi f bune pentru anvelpoe si vreau sa stiu daca este ceva la mijloc.

 

http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT3000530399000

 

Eu cred ca pretul spune totul, nu mai ai nevoie de alte comentarii/pareri/sfaturi. Reorienteaza-te!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin PP3 am avut eu pe motoreta, foarte bune sa mergi pe strada, tin si pe uscat si pe ud. Daca incepi sa te dai tare nu mai tin si pleaca fara sa te anunte :) Repet, daca te dai tare

Michelin PR3-PR4 sunt ok, mai rotunde decat PP3, m-am dat cu un fz6 cu PP3 si imi pareau ok. Au 2 prieteni pe R1200RT, vaci d'alea mari ca la politie, si sunt amandoi cu peste 10k km si super multumiti

Bafta

 

Din pacate, iti dau dreptate. Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu Michelin Pilot Power 3: a plecat brusc de spate pe ac de par, fara nici un semn in prealabil. Nu am pretentia ca ma dau tare.

In trecut am folosit Pilot Power 2 CT si in aceleasi conditii de dat ca si Pilot Power 3 mi s-a parut mai previzibil si iti transmitea "semne" despre ce se intampla.

 

In aceeasi ordine de idei, rog recomandati-mi o guma de strada care sa se incalzeasca foarte repede si sa fie cat mai previzibila si iertatoare intr-o situatie limita, gen viraj negociat prost, etc.

Nu ma intereseaza sa tina mult sau sa fie buna pe ploaie, ci sa fie cat mai aderenta, fara uz pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, iti dau dreptate. Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu Michelin Pilot Power 3: a plecat brusc de spate pe ac de par, fara nici un semn in prealabil. Nu am pretentia ca ma dau tare.

In trecut am folosit Pilot Power 2 CT si in aceleasi conditii de dat ca si Pilot Power 3 mi s-a parut mai previzibil si iti transmitea "semne" despre ce se intampla.

 

In aceeasi ordine de idei, rog recomandati-mi o guma de strada care sa se incalzeasca foarte repede si sa fie cat mai previzibila si iertatoare intr-o situatie limita, gen viraj negociat prost, etc.

Nu ma intereseaza sa tina mult sau sa fie buna pe ploaie, ci sa fie cat mai aderenta, fara uz pe circuit.

 

Poate a fost o problema de moment - asflat prafuit, ulei pe jos, etc si nu neparat anvelopa de vina.

Ce presiune ai folosit in anvelopa spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am gresit pe partea cu presiunea: am folosit cat scria pe stickerul de pe protectia de lant, 2.9. Exista o presiune "ideala" pentru gumele astea ?

A fost un drum de vreo 300km, am plecat pe 23 grade si la destinatie erau doar vreo 15 grade. Probabil ca trebuia sa ma opresc sa mai cobor presiunea, dar m-am gandit ca guma e deja calda.

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.9 la 15 grade iti pleaca si daca e ultra racing... poate cu pasager mai ai sanse.. sau sa mergi ca un ultra incepator(90 de grade ca peretele) si sa nu conteze prea mult aderenta in curba.

 

Fara pasager, cea mai mare presiune pe spate pe care am folosit'o a fost de 2.5.. si asta ca sa ma dau in top speed pe autostrada ca altfel nu trecea de 2.3

Guma fata nu trebuie sa treaca de 2.1 in mod normal..orice guma ai avea. Cu cat e mai tare guma/frig afara cu atat poti sa scazi(desi mai jos de 1.9 nu cred ca e sanatos)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca pretul spune totul, nu mai ai nevoie de alte comentarii/pareri/sfaturi. Reorienteaza-te!

 

Sunt de aceeasi parere cu tine si cred ca pretul spune si calitatea, doar ca am avut ocazia sa ma si insel. De multe ori platesti mult brandul. Din acest motiv intreb daca stie cineva de aceasta marca sau daca a avut experiente cu modelul asta de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am gresit pe partea cu presiunea: am folosit cat scria pe stickerul de pe protectia de lant, 2.9. Exista o presiune "ideala" pentru gumele astea ?

A fost un drum de vreo 300km, am plecat pe 23 grade si la destinatie erau doar vreo 15 grade. Probabil ca trebuia sa ma opresc sa mai cobor presiunea, dar m-am gandit ca guma e deja calda.

Prea mult. Ai pata de contact prea mica. Pune presiunea pe spate intre 2.0 si 2.5 la michelin pana ai sa găsesti optimul aderenta-stabilitate. Fata 2.2-2.3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea mult. Ai pata de contact prea mica. Pune presiunea pe spate intre 2.0 si 2.5 la michelin pana ai sa găsesti optimul aderenta-stabilitate. Fata 2.2-2.3

Multumesc !

 

Mai am o intrebare: daca am guma spate 190/55/17 in loc de 190/50/17 cat scrie in CIV e iures mare la ITP ? Se uita cu aceeasi atentie ca la masini ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ,nu au grad de comparatie

am mers pe ambele cauciucuri ,qualifier 2 sunt bune pt sport-touring daca vrei

iti recomand sportsmart 2 care sunt niste gume excelente 10++

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau ca luna viitoare sa cumpar o pereche de cauciucuri pentru un gsxr srad. Sunt inca la inceput, deci nu foarte racing, nici foarte aplecat pe curbe.

 

Vad ca multi recomand Michelin pilot power 3 sau 4. Pt mine la inceput de drum, sa cumpar acest model sau sa ma gandesc si spre altceva. 120 / 70/ 17 si 180/55/17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

qualifier 2 = sportsmart2 ?

Nu, sunt anvelope diferite. Singurul aspect unde cred ca seamana este comportamentul pe ploaie.

» Post actualizat in 23 Jan 2015 09:33

Cum sunt Sportsmart2 ca numar de km parcursi?

 

Depinde de stilul de mers si drumurile pe care le faci.

Cum guma fata poti face linistit peste 15.000 de km iar spatele daca mergi pana uzura ajunge la markeri cred ca trece de 12.000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dat cineva cu Continental RaceAttack? ma tenteaza un Endurance pt spate

 

L.E. da, am mai intrebat..dar nu s'a gasit niciun posesor la vremea resp :P

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dat cineva cu Continental RaceAttack? ma tenteaza un Endurance pt spate

 

L.E. da, am mai intrebat..dar nu s'a gasit niciun posesor la vremea resp :P

 

Depinde ce vrei de la el :)

Continental nu face cauciucuri proaste dar .... culmea sunt nereusite.

Problema e profilul anvelopei (in sectiune). Asta afecteaza comportamentul - ciclistica motocicletei.

Am patit lucrul asta cu SportAttack - m-a dezamagit.

 

Daca la Dunlop/Michelin/Bridgestone/Pirelli sunt chichite pe care poti sa le sesizezi sau nu: carcasa mai rigida sau mai flexibila, grip la limita, stabilitate pe franare, etc., la Conti problema e de profil.

Cand in 2009 a aparut D211 GP racer am fost tentat si eu sa incerc RaceAttack pt ca avea pret bun dar am intrebat pe cei care l-au folosit o data si s-au reintors la Dunlop.

Astea sunt parerile mele si te rog sa le iei ca atare. Sunt subiectiv :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea nevoie de ceva pareri de la cei care au incercat fie Michelin Pilot Activ, fie Pirelli Sport Demon, fie preferabil ambele modele!

Nu gasesc foarte multe variante pe 110/80-17 si 150/70-17 si astea cred ca ar fi cele mai ok.

 

Cum stau cu aderenta pe asfalt ud/uscat?

Care sunt mai rezistente in timp?

Care fac pana mai greu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...