Sari la conținut

Postări Recomandate

Cum si la Michelin au ales PP3 in loc de Pilot SuperSport...

 

Bun review totusi, Supercorsa joaca intr-o liga unde nu avea competitor.

Mai e diferenta intre anvelopele Dunlop de strada vandute in US si cele vandute in Europa (Dunlop fabricate in Japonia de Sumitomo sunt foarte slabe). Dunlop a fost reprezentat de o anvelopa sport medie, nu topul. La fel pt Bridgestone si Metzeler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun review totusi, Supercorsa joaca intr-o liga unde nu avea competitor.

Pai sunt SPv2 nu SC-uri... e ok comparatia, pirelli au mai multe modele in acelasi segment si le-au ales pe cele mai smechere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a stiut ce a spus si a spus bine Cesar,chiar si SP'uri fiind nu au rival in comparatie cu celelalte cu care a "concurat"

pai restul producatorilor inafara de Dunlop nu au decat o guma la hypersport (ne luand in considerare modelele vechi) iar q3 e pentru america...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu nevoie de ajutorul vostru ... cei care au folosit aceste anvelope si imi pot spune parerea lor despre ele. In principiu vreau sa cumpar anvelope noi pt motor si inca nu sunt hotarat ce sa aleg.

Treburile stau cam asa :

1) motorul din dotare R6 2005

2) experienta > al doilea an pe motor

3) utilizare > oras/plimbari lungi/rare sanse sa ajung pe Adancata (desi as vrea macar o data sa ajung si acolo)

4) mod de utilizare a motocicletei cam 60% din potentialul ei ... sper sa reusesc sa progresez ceva anul asta

5) nivelul actual de inclinare in mers - cam 30-35 grade maxim ... sper sa reusesc un 40 anul acesta.

6) greutatea mea + echipament ~ 100 kg la 1.87 m inaltime.

Anul trecut am utilizat Michelin Pilot Power ... m-am inteles binisor cu ele si spun asta pentru ca atunci cand am inceput sa prind experienta mai multa gumele trebuiau schimbate de ceva vreme ... motorul a ajuns la iernat acum cu guma spate utilizata pana la maxim (pe mijloc ne mai existant acele cantur si nu cred ca mai este mult pana la plasa anvelopei). Ce nu imi placea la ele era faptul ca imi par foarte alunecoase pe portiunile de asfalt lucios si mai ales pe vopseaua alba a marcajelor .... dotul nu era unui vechi (2011) ... guma se incalzea destul de bine dar poate uzura era factorul decisiv.

Anul asta as vrea sa aleg intre Michelin Pilot Powe, Michelin PP 2CT, Michelin Power ONE si Metzeler Sportec M5 ... si cine stie ce poate imi mai puteti recomanda ... Bugetul undeva la 1000-1100 lei. Astept raspuns cat mai repede pt a profita de preturile reduse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi aici ceva teste la zi:

 

 

 

 

Pe R6 am de 1 an Dunlop Sportsmart 2 (acelasi cu Sportmax Q3 denumire pt SUA) si mi s-au parut mult mai bune decat vechile Pilot Power (cei drept cam din alta categorie pret/performanta). Le-am luat la 1100 lei aprox. Mi-am imbunatatit mersul si increderea mult dupa ce le-am pus pe moto. Perfecte pe 70% mers stradal si 20% circuit.

Chiar recomand modelul (pt SUA modelul e denumit Sportmax Q3, asa cum vei vedea si in acele teste).

 

link Sportsmart 2 > http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportsmart2.jsp

 

 

 

Toate bune si un sezon cu success maxim!! :)

Editat de JohnyGabe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aruncs o privire si la Dunlop D211. Nu tin foarte mult(cam 5-6k km cred), dar daca ti le iei cred ca vei ajunge la 40 de grade inclinatie, poate chiar mai mult.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand Michelin Pilot Power 2CT. cele mai bune cauciucuri de strada si pt iesiri pe curbe... Am avut Pirelli, Bridgestone , Dunlop si nu se compara cu 2CT. Cu Michelin te poti lasa mai tare pe curbe pt ca lateralele sunt mai moi, deci mai aderente....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sunt SPv2 nu SC-uri... e ok comparatia, pirelli au mai multe modele in acelasi segment si le-au ales pe cele mai smechere.

 

Sa stii ca n-am vazut inca pana acum o guma Dunlop de US pe vreo motoreta deci o sa fac niste presupuneri :)

In america ei vand ca gume de top D211 GP-A si D211 GP Pro.

GP-A este un fel de GP Racer, decupajul fiind asemanator. Diferent notabila: nu exista dimensiunile 180/55 si nici 200/55. Exista doar 190/55 si 190/60. La 190/60 mi se pare mai fair din partea Dunlop avand in vedere ca GP Racer pe 200 e aproape fix la fel de lat ca 190/55 dar e mai inalt.

GP Pro posibil sa fie asemanator cu D212 pe Europa dar nu avem de unde sa stim sigur. La dimensiuni e aceeasi poveste.

Cred ca ar fi fost o disputa mai echilibrata cu Pirelli daca aveau in teste GP-A de la Dunlop.

 

Bridgestone de exemplu nu are guma asta "intermediara". De la S20 la R10 e o diferenta destul de mare.

 

Dunlop America

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand Michelin Pilot Power 2CT. cele mai bune cauciucuri de strada si pt iesiri pe curbe... Am avut Pirelli, Bridgestone , Dunlop si nu se compara cu 2CT. Cu Michelin te poti lasa mai tare pe curbe pt ca lateralele sunt mai moi, deci mai aderente....

 

Depinde ce modele de anvelope compari cu 2CT. Marcile enumerate de tine au mai multe modele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bugetul (1000-1100) nu permite ceva mai bun decat dunlop sportsmart 2 ,cauciucul este unul mult peste media celorlalte.Cauciucul de fata are profilul d212`lui are aderenta,handling foarte bun,spatele e genial, pune dimensiunea din talon fata 120/spatele 180,raport calitate/pret/skill`ul tau /valentele sportive nu ai cum sa alegi altul.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca n-am vazut inca pana acum o guma Dunlop de US pe vreo motoreta deci o sa fac niste presupuneri :)

In america ei vand ca gume de top D211 GP-A si D211 GP Pro.

GP-A este un fel de GP Racer, decupajul fiind asemanator. Diferent notabila: nu exista dimensiunile 180/55 si nici 200/55. Exista doar 190/55 si 190/60. La 190/60 mi se pare mai fair din partea Dunlop avand in vedere ca GP Racer pe 200 e aproape fix la fel de lat ca 190/55 dar e mai inalt.

GP Pro posibil sa fie asemanator cu D212 pe Europa dar nu avem de unde sa stim sigur. La dimensiuni e aceeasi poveste.

Cred ca ar fi fost o disputa mai echilibrata cu Pirelli daca aveau in teste GP-A de la Dunlop.

 

Bridgestone de exemplu nu are guma asta "intermediara". De la S20 la R10 e o diferenta destul de mare.

 

Dunlop America

eu doar ziceam ca pirelli vinde guma asta in clasa hypersport si s-a facut testul cu gume din aceiasi clasa de la alti producatori

 

o smecherie italiana :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai cauta 100-200 lei si pune-ti supercorsa sp.La stilul tau de utilizare o sa te tina mult si o sa fi incantat de aderenta ...

Sp urile nu sunt bune pe ploaie , se uzeaza foarte repede , iar la stilul de mers prin oras nu le vad rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sp urile nu sunt bune pe ploaie , se uzeaza foarte repede , iar la stilul de mers prin oras nu le vad rostul.

cati km de posturi va trebuie sa va dati seama ca fiecare trebuie sa-si aleaga singur cauciucurile in functie de modul de utilizare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sp urile nu sunt bune pe ploaie , se uzeaza foarte repede , iar la stilul de mers prin oras nu le vad rostul.

 

Eu le vad rostul ,baiatul vorbeste despre inclinari ,adancata etc ....in plus a scris mai sus ,foloseste doar 60% din potentialul unui R6 ,cum sa se uzeze repede ?

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le vad rostul ,baiatul vorbeste despre inclinari ,adancata etc ....in plus a scris mai sus ,foloseste doar 60% din potentialul unui R6 ,cum sa se uzeze repede ?

Din ce am citit spune ca ar vrea sa incerce, nu ca va merge pe track saptamanal.Si cu 2ct,m5,pp poti sa te inclini pana la capat nu iti trebuie pirelli, sunt cauciucuri foarte bune dar nu pentru ce vrea sa faca cu ele (mers in oras + drumuri lungi) nu vor avea viata multa, sunt si scumpe iar daca este ud/umed/asfalt neted fara rugozitati te duci ca sania.

Este al 3lea set la mine iar din vara voi trece si eu pe 2ct/m3/m5 sau altele ce gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...