Sari la conținut

Postări Recomandate

pilot power 2 si 3, dunlop qualifier 2, s20/evo.

 

am mers si cu d211, bune doar pe uscat si cald afara, in rest e o loterie daca ploua, daca uda astia strada, daca e frig abia se incalzeste si apoi se raceste repede, etc. pirelli nu am avut, am mers cu alte mobre echipate nu pot comenta pentru ca nu mi-am format o parere.

 

s20evo si s21 s-au comportat excelent in toate conditiile intalnite pe strada. poti face si trackday cu ele.

Editat de racheta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce gluma! Cand naiba a fost guma aia spate 13 milioane? :)))

Asa sunt intotdeauna reducerile la noi. Am cumparat un produs acum vreo 7-8 ani cu 1200 de lei, acum e 1400 de lei si pe site spune ca e redus de la 2300 lei. Pe bune, toti au impresia ca discuta numai cu imbecili trepanati.

 

Pe de alta parte gumele par a fi laudate de cei ce le-au testat.

» Post actualizat in 30 Sep 2016 12:12

P.S. Ar veni 1143lei setul la S21, ceea ce nu e rau daca e mai bun decat SportSmart II.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut cineva Metzeler M7 RR? Cati km duc in conditii de strada?

Am eu pe FZS1000. au cam 14000 km, facuti in doua sezoane. spatele e gata, nu ies atele dar trebe schimbat. cel mai tare le-a mancat autostrada, dupa 2000 km de autostrada facuti tare, ca sa ajung mai repede unde vreiam, se vedea deja dunga pe mijloc. daca le iei pentru o zona preponderent virajata merita, se comporta bine pe curbe si pe carosabil ud. sau macar cand faci km multi pe autostrada sa nu-i dai demaraje in scurt si viteza peste 200 constant.

uitasem, cu cauciucul fata se mai poate face un sezon, macar 6-7000 km.

» Post actualizat in 01 Oct 2016 16:24

acum imi dau seama ca am gresit. de 14000 km am motocicleta. vreo 2000 km am facut cu cauciucurile cu care a venit. deci am facut cu M7 doar vreo 12000 km, din care cam jumate facuti in regim de turing, anul asta am mers lejer, din motive de accidentare si recuperare. scuze pentru greseala.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu pe FZS1000. au cam 14000 km, facuti in doua sezoane. spatele e gata, nu ies atele dar trebe schimbat. cel mai tare le-a mancat autostrada, dupa 2000 km de autostrada facuti tare, ca sa ajung mai repede unde vreiam, se vedea deja dunga pe mijloc. daca le iei pentru o zona preponderent virajata merita, se comporta bine pe curbe si pe carosabil ud. sau macar cand faci km multi pe autostrada sa nu-i dai demaraje in scurt si viteza peste 200 constant.

uitasem, cu cauciucul fata se mai poate face un sezon, macar 6-7000 km.

» Post actualizat in 01 Oct 2016 16:24

acum imi dau seama ca am gresit. de 14000 km am motocicleta. vreo 2000 km am facut cu cauciucurile cu care a venit. deci am facut cu M7 doar vreo 12000 km, din care cam jumate facuti in regim de turing, anul asta am mers lejer, din motive de accidentare si recuperare. scuze pentru greseala.

Mersi ptr feedback, eu abia jumate am facut cu ele...deci ma mai tin.

Imi plac pe ploaie cum se comporta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu placere.

da, pe ploaie se comporta bine. as mai cumpara un set, am de ales intre M7 si Roadtec01.

a folosit cineva Metzeler Roadtec01 pe miar? ideal ar fi sa fi mers cineva si pe M7 si pe Roadtec01 ca sa poata face comparatia intre ele.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu placere.

da, pe ploaie se comporta bine. as mai cumpara un set, am de ales intre M7 si Roadtec01.

a folosit cineva Metzeler Roadtec01 pe miar? ideal ar fi sa fi mers cineva si pe M7 si pe Roadtec01 ca sa poata face comparatia intre ele.

Intamplarea face ca am mers sezonul asta cu ambele anvelope. Cu M7 pe al meu Z750 de la inceputul sezonului (nu stiu exact cati km am facut ..oricum peste 5000) si cu Roadtec01 (doar spatele) pe un zx10 2014 vreo 2000km. Acum nu stiu ce sa zic, nu sunt un expert al anvelopelor deci este foarte probabil ca parerea mea sa nu fie neaparat obiectiva. Intrucat anterior am avut M5 si mi-au placut, am ales M7. Per total multumit de alegere, insa desi este dual compound mi se pare ca spatele inca se uzeaza destul de repede si preconizez ca fata duce lejer doua gume spate.

Roadtec-ul 01 m-a surprins placut. Feedback destul de bun, nici o emotie. Singurele locuri unde mi-au alunecat ambele a fost prin Veliko (dar acolo cred ca aluneca orice anvelopa). Nu am mai mers cu anvelope sport touring pana acum si am fost surprins destul de placut. Inca nu sunt convins si nu stiu daca as alege un set sport touring decat pentru motociclete grele si daca as face peste 20.000 km intr-un an. Si probabil si atunci as opta pentru o anvelopa fata mai moale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu pun mereu azot in ele, Aproximativ 80%azot de fapt....

mai einstein,ai uitat ca aerul contine de fapt cam 70-75% azot? adica ti-ai pus...aer in avelope :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am tot lăudat Sportsmart 2 și pe bună dreptate. Am făcut vreo 8k km pe un GSR și s-au comportat ireproșabil. Apoi am vândut motorul și nu îmi păreau a fi încă foarte uzate.

 

Acum am puse aceleași anvelope pe k1200r sport, numai că după 5500km făcuți cu ele în aproape 3 luni am observat că sunt mult, mult mai uzate, atât fața cât mai ales spatele într-un timp parcă prea scurt.

În plus,

- anvelopa față prezintă și niște crăpături destul de lungi în interiorul canalelor și doar acolo.

- anvelopa spate are și o dungă de vreo 10 cm lățime cu uzură parcă și mai pronunțată chiar pe mijloc și de-a lungul întregii căi de rulare.

 

...am pus "și" pentru că astea sunt pe lângă uzura de-a întregul pe care o prezintă ambele anvelope.

 

Nu am mers doar "drept", ba chiar am căutat cât mai multe curbe unde am tras ceva mai tare.

Nu trag pe linie dreaptă ca maimuța.

Presiunea folosită a fost intre 2.1-2.3 fața si 2.4-2.7 spatele în funcție de traseu/ cu sau fără pasageră.

 

Acum, chiar atât de puțin să ducă Dunlop-ul sportsmart 2 pe un motor de 250kg (100+ eu :D) și cu puterea aferentă incomparabilă cu gsr-ul...!?! Ok, ele mai duc, dar să arate așa până în 6k km...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot lăudat Sportsmart 2 și pe bună dreptate. Am făcut vreo 8k km pe un GSR și s-au comportat ireproșabil. Apoi am vândut motorul și nu îmi păreau a fi încă foarte uzate.

.................

Acum, chiar atât de puțin să ducă Dunlop-ul sportsmart 2 pe un motor de 250kg (100+ eu :D) și cu puterea aferentă incomparabilă cu gsr-ul...!?! Ok, ele mai duc, dar să arate așa până în 6k km...?

Dunlop-Roadsmart-3-Tyres.jpg

 

Ai sa fii surprins ce nivel de aderenta pot avea aceste gume dedicate motocicletelor grele (touring, sport-touring).

Momentan se pare ca sunt cele mai evoluate anvelope din acest segment iar longevitatea este una excelenta.

» Post actualizat in 31 Oct 2016 08:50

Ce imi recomandati pentru un incepator? Am un GSR600 (120/70-17 & 180/55-17). Ma intereseaza sa fie ok pentru franare de urgenta si pe ploaie.

Bugetul e de ~1500 RON+-. Din cate am citit as merge pe Michelin Pilot Road 4. Ce spuneti?

 

Dunlop Sportsmart 2.

Michelin nu, sub nici o forma. Mult laudatele PR4, sunt niste ebonite sinistre cu care cazi fara sa-ti dai seama pt ca sunt supramarketate. Acum doua zile am primit o motocicleta trantita pe motiv ca riderul si-a supraevaluat anvelopele dpdv al aderentei la temperaturi de 10-15 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi nu vedeti ce s-a scris mai sus? GSR-ul nu mananca gumele asa tare, pune ceva mai moale ca sa prinzi incredere.

Bugetul pe care il ai e arhisuficient

 

Avand in vedere ca sunt incepator, n-am motocicleta nici de 2 luni, ma uit la anvelope ca mâţa-n calendar. Habar nu am care sunt moi, care sunt tari, care sunt de circuit sau care sunt de strada si cu atat mai mult care sunt potrivite pentru mine

Editat de andrei24p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai toata iarna la dispozitie sa descoperi si sa te documentezi. Din punctul meu de vedere, marja de eroare este destul de mare la inceput si ai nevoie de ceva care sa-ti ierte greselile. Mai departe vezi tu in ce regim mergi cu motoreta, la ce drumetii, durabilitate cost, pe masura ce trece timpul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca sunt incepator, n-am motocicleta nici de 2 luni, ma uit la anvelope ca mâţa-n calendar. Habar nu am care sunt moi, care sunt tari, care sunt de circuit sau care sunt de strada si cu atat mai mult care sunt potrivite pentru mine

 

Orice anvelopa din gama sport este in regula

(sortate in ordinea crescatoare a pretului, aproximativ):

 

- Dunlop Qualifier 2

- Michelin Pilot Power

- Pirelli Diablo Rosso 2

- Metzeler M5

- Michelin Pilot Power 3

- Dunlop Sportsmart 2

- Bridgestone S20

 

Evita anvelope touring (ex. Michelin Pilot Road sau Dunlop Roadsmart) pentru o motocicleta ca si GSR, acelea sunt potrivite pentru motociclete de touring, adica mult mai grele decat un naked de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...