Sari la conținut

Postări Recomandate

Cineva care să fi folosit PIRELLI ANGEL GT?

Că tot e la modă, întreb pentru un prieten! :D

Cică sunt sport touring, iar unii ar mai intra și pe pistă cu ele, atât de grozave ar fi.

 

Folosește cineva atât cât să dea un feedback pe aici?

Am avut pe VFR un set de Angel GT, nu au vrut sa se consume nici dupa 3 sezoane :)) 20k km+ pe urma le-am dat jos, inca mai mergeau un sezon. Pe ploaie n-am avut niciodata probleme cu ele.

Acum am pus ceva mai moale si sunt mai multumit, bridgestone battlax bt 16 pro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Ma omoara d212 (la bani) as vrea sa schimb cu ceva mai ieftin dar asemanator calitativ (aderenta)

Mobra o folosesc pt mers stradal (mers, nu dormit) dar din pacate nu mai sunt in tema cu noile modele de gume

Am mers pe d211 si d212, sincer mai mult mi-a placut 211

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma omoara d212 (la bani) as vrea sa schimb cu ceva mai ieftin dar asemanator calitativ (aderenta)

Mobra o folosesc pt mers stradal (mers, nu dormit) dar din pacate nu mai sunt in tema cu noile modele de gume

Am mers pe d211 si d212, sincer mai mult mi-a placut 211

 

Avand aceeasi problema, am schimbat ultimul cauciuc spate dupa ~ 3500 km, am trecut la Sportsmart 2 MAX care zic ei ca e pozitionat ca un cauciuc foarte bun pt strada si ocazionale trackdayuri la nivel de hobby, nu sa bati recordurile pe circuit, si i-au imbunatatit durabilitatea cu 22%. Il am de putin timp, vreo 1300km, si deocamdata sunt multumit. Sper sa ma tina 5500-6000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand aceeasi problema, am schimbat ultimul cauciuc spate dupa ~ 3500 km, am trecut la Sportsmart 2 MAX care zic ei ca e pozitionat ca un cauciuc foarte bun pt strada si ocazionale trackdayuri la nivel de hobby, nu sa bati recordurile pe circuit, si i-au imbunatatit durabilitatea cu 22%. Il am de putin timp, vreo 1300km, si deocamdata sunt multumit. Sper sa ma tina 5500-6000 km.

In sfarsit paulica ti-ai luat si tu gume nu rahaturi.

 

+1 pt sportsmart2 max

Editat de Ribo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supercorsa a fost o varianta ieftina la D211/D212 pentru mine. Numai sa ai grija pe ud, parca-s mai rele decat slick-urile :))))

Cand vreodata sunt mai ieftine supercorsele ?:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat au evoluat gumele de strada acum, eu n-as mai pune D212GPRacer (inlocuitor al D211) pe motorete de viteza pe strada. SportSmart2 se apropie mai mult de adevar. Faptul ca gumele cu valente "race" tin super bine cand sunt calde, da, aia deja o stie toata lumea, problema e cum se comporta reci si cat de bine pot sa te scape de unele belele pana se incalzesc. Si uneori, mai ales vara, reci tin mai bine decat unele gume street, din cauza de compound moale. Aici iar poate porni o discutie interminabila, pt ca foarte multi au impresia ca simt guma cand ei de fapt au doar o impresie :) Iar de SF-uri cu 2.5&2.9 iarasi abandonam pt ca pe presiuni din alea n-ai ce gaz sa deschizi, ci doar te tranporti ca un carucior cu butelii.

De-aia pentru mine "d211 soft fata" a fost multi ani cred ca cea mai buna guma de mers stradal pt cineva care merge agresiv pe strada si mai ciupeste cate un trackday de hobby. Supercorsele se incalzesc si ele, dar un pt cam tarziu. Ajungeam la munca pana erau calde.
Eu am un obicei retardat dar simplu pentru a testa gumele cand temperatura de la zi la zi variaza mai mult decat 1-2-3grade. Cand plec de acasa in general (toamna, vara, ploaie), ies cu motoreta din parcare si ii trag un stoppie in primii 100m pana la colt. In cazul asta, functie de cum se comporta guma(vobleaza, nu vobleaza, vobleaza si rupe aderenta, rupe si revine, trage intr-o parte etc.), vezi cam pe unde esti cu aderenta in ziua aia. Sunt gume care se lipesc mai bine cand sunt calde, dar n-apuci sa le incalzesti in timp util si e cam degeaba.
Treaba cu stoppie in 100m se poate aplica si pt guma spate, cand pleci de acasa in prima curba de la colt deschizi gazul tare cand esti aplecat. Daca moto fuge de sub tine.. cam pe acolo ai aderenta, cel putin pentru prima jumatate din drumul tau (ma refer la oras). Poti sa mai testezi o data faza si inainte sa ajungi la destinatie sa vezi daca mai rupe aderenta la fel de repede, sau cand o rupe.
Functie de cum iti raspunde asfaltul si functie de stilul de mers iti alegi gume, pentru ca trebuie sa iei in cosiderare si faza ca le fei brusca, spre exemplu frana de urgenta. Mare atentie la faza cu "unele gume race reci pot sa tina mai bine decat unele gume street". Dar platesti pentru compoundul ala soft.


Motoretele cu ABS sunt excluse de la discutie. Cu KTM-ul merg si la 4 grade si apuc frana cu 4 degete fara nici cea mai mica greata :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incalt cu un set de sportsmart2 max in primavara sa vedem ce spune mobra, la pret vad ca este diferenta mare, sper sa nu fie la fel si diferenta de calite.

 

Diferenta se vede cind deschizi gazul rapid si maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...