Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ploua la voi, sau nu aveti benzina? Ca de ocupatia clar ca nu aveti.N-am inteles nimic, nici nu ma asteptam sa inteleg ceva din gluma asta de forum.Spor la smardoiala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt niste anvelope destul de slabe

Deloc potrivite pentru o motocicleta de 600-1000

 

Nici macar nu sunt Dunlop, sunt o licenta, produse de Sumitomo Rubber Ind.

 

Ma gandeam eu ca e ceva cu pretul ala

 

Ooook. Merci!

 

Raman la PP-uri

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sumitomo fabrica gumele dunlop in asia, goodyear in europa si america. Dunlop sunt doar marca comerciala, cum e Dacia pentru renault

 

Mai zic o data, poate se pricepe, Sumitomo nu e Dunlop :)

Adica sunt slabe.

 

Cum nici Loganul nu e Megane

» Post actualizat in 06 Jun 2018 08:48

sumitomo fabrica gumele dunlop in asia, goodyear in europa si america. Dunlop sunt doar marca comerciala, cum e Dacia pentru renault

 

Daca ma iau dupa ownership, Sumitomo face un sfert de anvelopa in US.

best logic award!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba si chiar cautam asa ceva, la bun, ca acum nu mai merge cu D212 ca aici e asfaltu' rece. Are cineva sa ne dea si noua un link sa nu mai cautam? Vorbesc serios (de data asta).


» Post actualizat in 06 Jun 2018 10:43

Si Road 4 nu bag pe Daytona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa incerci si un RS sau un Road 5 daca nu vrei sa mergi ca pe circuit, mai ales ca pe acolo mai si ploua.

Am pus pe spate Road 5 , dupa un sezon de PP3 , si nu imi pare rau. Parca e cel putin la fel de aderent , si cred ca o sa si duca mai mult.La PP3 , cand mai aveam 1 mm pana la semnul de uzura, incepuse sa danseze spatele chiar si la plecari de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai merci hatere si tie nooxy. Stilul meu de mers e cam smuls, deci as tinde sa merg pe 2 max. Am combinat un r6 pe care-l bag la circuit, dar n-o sa ma abtin si o sa intru si cu Daytona, dar ma gandesc ca pana oi intra poate fac rost de niste D212 pentru R6 si le schimb de pe una pe alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut,

 

 

Ma adresez celor care au timp sa ma ajute un pic cu gasirea rotilor - inainte sa scriu aici am stat cred ca cateva ore bune sa caut pe google si youtube explicatii si tot nu prea sunt lamurit.

Daca doresc sa imi cumpar niste roti noi pentru un Honda CBR 250 RA - ce model pot alege pentru maxima aderenta ? Nu ma intereseaza performanta ci doar sa fie cat mai potrivite pentru Bucuresti, inclusiv pe timp de ploaie.

 

Practic, de unde arata ca probabil nu inteleg bine, cand spun "vreau maxima aderenta" o spun nu pentru a avea viteza ci pentru a avea control cat mai bun in situatii neplacute (praf, apa, ulei, etc...).

 

Sunt convins ca am niste concepte de calibrat si tocmai de aceea va scriu. Rotile sunt singurele lucruri pe care trebuie sa le mai bifez pentru a incepe lucrul la motor si cam stau dupa ele. Dar mai pot astepta pana strang o parere de la voi :)

 

Va multumesc anticipat si astept sa va citesc parerile si recomandarile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roti ? Huh ? Sau anvelope ?

 

"Rotile sunt singurele lucruri pe care trebuie sa le mai bifez pentru a incepe lucrul la motor si cam stau dupa ele"

 

Nu inteleg...vrei sa te apuci sa-ti faci o motocicleta custom ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu despre aderenta... Dar sigur nu vei face pana... Doar sa nu iesi la suc in Feren-Texas si sa lasi motorul nesupravegheat cu rotile astea :))

 

durability.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa - trebuia sa scriu anvelope ^^ Acum nu mai pot schimba . Nu e custom, doar ca trebuie sa schimb destule la ea si vreau sa incep cand le am pe toate (trebuie inclusiv lantul schimbat asa ca e trebuie neaparat si anvelopele ca sa nu se faca munca de doua ori) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Eu cred că nu vei face o diferență notabilă între cele două modele! În cazul de față aș fi mers pe feeling că nu dai greș cu oricare alegere ai face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu, cu gumele din aceeasi clasa e cam aceeasi poveste ca si cu uleiurile... dar cum nu am avut niciodata Metz-uri am zis totusi sa intreb. Facem atunci si un test la Metz-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SS2 prima generație sunt absolut exceptionale. Max-urile sunt ceva mai slabe că performante Dar mai durabile si mai ieftine. Dacă gasesti SS2 (nu Max) ia-le fără rezerve.

Inside info de la Dunlop: SS2 sunt gume super-hard pentru track days. Le poti folosi la orice regim de mers sportiv pe strada iar pe circuit, la nivel amator, când e rece. Când e cald nu sunt bune pe pista - "they become greasy". Ultima parte ti-o confirm din experienta proprie.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...