Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, ®azvan a spus:

si totusi... nu foloseste nimeni pe-aici S22? Merg 10k cu pasagera si valize? Sau mia sigur cu T31?

o sa-mi iau eu peste 2-3 saptamani daca se indreapta vremea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si apuci si sa faci vreo 10 k pana in iulie-august? De bune stiu ca-s bune, ca am S20 pe fata de vreo 3 ani, si e destul de aderent. 

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine este mai indicat R11. Si RS10 sunt destul de ok

...

 

 

 

 

Nu ca in momentul de fata nu folosesc combinat fata-spate (S20 fata cu BT023 spate), si mers numai cu combinate (in trecut BT023 fata cu BT021 spate)... dar cat sa fie diferenta de aderenta la S22 fata vs T31 spate? Ce parere aveti?

 

2124675662_Screenshot2019-03-0516_49_13.thumb.png.015dc30a09cb05f83e2680136a4e8339.png

(Intreb pentru un prieten...)

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! 

Detin o Yamaha Mt-03, model 2008. 

Vreau sa-i schimb gumele. Ce-mi recomandati? Si inca o intrebare, poate s-a discutat deja  fiind un topic vechi insa nu am stat sa iau la rand fiecare pagina. Cam care e limita de vechime (DOT) peste care nu ati trece chiar daca gumele sunt noi.

Ms fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PnkPanther a spus:

Cam care e limita de vechime (DOT) peste care nu ati trece chiar daca gumele sunt noi.

Ms fain!

Platite cu banii mei? Cateva luni, sub un an. Nu ca n-ar mai fi bune, dar de ce le-as lua mai vechi? Plus ca imi pot pune probleme legate de modul de pastrare.

Pe gratis sau discountate foarte mult? Depinde. Daca au fost tinute in depozit ferite de lumina solara si intemperii, cam 3 ani. Plecand de la ideea ca e o guma pe care o cunosc si stiu cum trebuie sa se simta, desigur. Tinute aiurea - probabil ca n-as pune nici gratis mai vechi de un an.

 

"Calculul" meu e relativ simplu - nu tin o guma mai mult de 2 ani. Producatorul garanteaza cam 4-5. Deci...

 

Fireste, asta e opinia mea. In apararea mea, am mers si cu vechituri tari ca ebonita si cu gume vechi de 2 luni. Nu mai pun ever vechituri pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 04.03.2019 at 16:15, Nooxy said:

Am avut  P Power 3 si am trecut la PRoad 5. Imi plac mai mult PR5, si chiar imi par mai aderente. Bine eu nici nu ma dau foarte tare, mai mult un fel de power touring.

Power RS , tinand cont ca mobra ta  e grea, mergi si cu pasager, il toci in maxim 7k , cel putin pe spate.  Nu zic ca Power  RS , nu sunt mai aderente, dar pentru touring, cu bagaje si pasager, ocazional ploaie, si temperaturi mai mici, cred ca PR5 e alegerea corecta.

 

PR5 cele mai proaste gume !

PR4 rullz.

Editat de Ribo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Ribo a spus:

PR5 cele mai proaste gume !

PR4 rullz.

 

Poti detalia putin, te rog? Chiar sunt interesat de subiect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Ribo a spus:

PR5 cele mai proaste gume !

PR4 rullz.

Nu intru in polemica cu tine.

Am avut si PR4 , dar pe Sprint ST 1050.

Acum am PR5 pe Tuono, si mi se par peste PR4 , cel putin din punct de vedere al aderentei. Nu stiu la uzura inca , cum stau.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit feedback de la mai multi prieteni care si-au pus. Pe langa faptul ca profilul de pe ele e oribil ( prea profilate) , la frane incarcate roata fata da sa fuga de pe asfalt ( ca si cum s-ar intinde guma pe asfalt).

SI vorbesc de gume montate de noi. Un prieten care a avut PR4 inainte si l-au tinut 10k km sau mai bine ( date si pe circuit la nivel de incepator) a zis ca  nu se compara si ca sunt net superioare fata de ce au scos astia la PR5 asta.

 

Eu n-am mers cu ele...dar am mers cu PR4 iar daca te plimbi linistit sunt super ok.

2 minutes ago, Nooxy said:

Nu intru in polemica cu tine.

Am avut si PR4 , dar pe Sprint ST 1050.

Acum am PR5 pe Tuono, si mi se par peste PR4 , cel putin din punct de vedere al aderentei. Nu stiu la uzura inca , cum stau.

 

Nu era vorba de polemici...incearca niste frane repetate incarcate la diferite temperaturi sa-mi zici cum se comporta....nu stiu daca pe naked se comporta la fel.

Chiar te rog sa faci testu...de la 2 prieteni am auzit faza asta cu PR5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut colegi! Mă puteți ajuta cu o informație? Caut o anvelopă de strada, pt. spate, 110/80R18. Are cineva idee unde o pot găsi la un preț rezonabil? Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Radu_70 a spus:

Salut colegi! Mă puteți ajuta cu o informație? Caut o anvelopă de strada, pt. spate, 110/80R18. Are cineva idee unde o pot găsi la un preț rezonabil? Mulțumesc!

cauta pe anvelopemoto.eu sau pe site-ul haidenau.ro ( https://heidenau.ro/shop/?swoof=1&pa_latime=110&pa_inaltime=80&pa_diametru=18-mc )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pai ce cruiser ai? Cu ce tip de anvelope este echipat acum, cu camera, sau tubeless? Pui tot cum ai acum... 

Pentru tubeless recomand Michelin Commander 2 daca mergi minim 6-8 mii de km pe sezon, daca nu, Avon si Pirelli au cauciucuri interesante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut.

Am nevoie de niste anvelope dual sport (de preferinta 50/50, pot merge pana la 70/30 in orice directie) de dimensiunile astea:

Fata: 70/100 - 21
Spate: 100/90 - 18.

Am cautat azi in disperare. 
Pentru dimensiunea de fata, nu gasesc nimic la noi.
Pentru dimensiunea de spate gasesc in special anvelope gandite ca pentru fata, sau offroad 100% - fara toleranta la asfalt.
 

Michelin, Dunlop, Mitas, Anlas, Metzeler, Pirelli - nu fac pentru dimensiunile astea.

Stiu ca as putea pune cu ceva diferente, dar as prefera sa nu am probleme cu RAR-ul sau ITP-ul.

Ceva sugestii?

Alte mentiuni:

1. Am gasit doar Bridgestone Trail Wing TW19 pentru fata si Bridgestone Trail Wing TW18 pe spate. Nu am vazut sa le aduca cineva in Romania.


2. Iarasi din calcule si din ce am citit, in loc de standardul cu inaltime / latime metric, mai este cel exprimat in inches, care este mai vechi.
Asta s-ar traduce in:

FATA: 70/100 - 21   ----> 2.75 - 21
SPATE: 100/90 - 18 -----> 4.1 - 21
Cat de convingator ar fi la ITP / RAR daca ei vad aceste masuratori in loc de cele metrice?

Probabil as putea forta si alte dimensiuni, dar as prefera sa nu stau cu stresul neconcordantei cu CIV-ul.

3. Exista vreo chestie (cum e gandita uzura, nu stiu) pentru care ar fi nerecomandat sa pun o anvelopa prezentata ca fiind pentru fata, pe spate? Dimensiunile sunt aceleasi.

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, easy ride on! said:

4.1 - 21 nu e  100/90 - 18.

da, am gresit.

varianta corecta:
FATA: 70/100 - 21   ----> 2.75 - 21
SPATE: 100/90 - 18 -----> 4.1 - 18

 

4 hours ago, easy ride on! said:

100/90-18 pare mult cam prea subţire pentru spate (cum ai scris).

asta zice producatorul, asta zice CIV-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, easy ride on! said:

Te lămureşti aici:

pe ceva similar am gasit conversia si asa am ajuns la cifrele alea.

Evident eu as prefera sa iau ceva marcat precum e in CIV. De asta intrebam pe-aici.
Altfel, fizic, nu ar fi probleme sa pun dimensiunile alea convertite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tu te uiti la street tires si eu ma uit la knobby tires. As crede ca alea dual sport (TKC80, Mitas E09, Heidenau K60) intra la knobby.

A, trebuia sa ma uit in coloana de 4 strokes... Dar de ce spanac ar conta motorizarea in dimensiunea anvelopelor?
 

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut baieti si fete , in primavara vreau sa schimb anvelopele la motocicleta  fiind vorba despre un suzuki gsx r 2015  si nu stiu sigur pt ce sa optez  si m ar ajuta mult sfaturi de la voi  mai ales cei care le au avut si au o experienta moto vasta  am extras ceva linkuri . tin sa precizez ca merg pe strada nu pe pista dar nici batraneste nu merg si vreau sa am o siguranta pe aderenta  si optiunile care le vad eu personal ar fi :

 

1 )         Pirelli Diablo Rosso Corsa II 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Rear     https://www.anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-scuter-scooter-pirelli-diablo-rosso-corsa-ii-rear-180-55-zr-17-m-c-73w-tl/ 

2) Dunlop Sportsmart TT 180/55ZR17 73W TL Rear  https://www.anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-dunlop-180-55zr17-73w-tl-sportsmart-tt/

3) Michelin Power RS+ 180/55ZR17 73W Rear TL   https://www.anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-michelin-power-rs-180-55-zr-17-m-c-73w-power-rs-r-tl/

cam astea ar fii optiunile si as tinde catre un michelin daca tot sunt reduceri perioada asta pana in ianuarie vreau sa achizitionez un set  ramane de vazut ce 

 

Editat de KONGLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...