Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Fără să insinuez nimic, dar nu ai permis moto de mult timp, nu? Și nici experiență, din descrierea ta. 

De curiozitate, ce lucruri ți-ai propus, te dai pe circuit? 

Iar băieții din service-ul ăla care îți spuneau despre Mitas sunt amuzanți, Touring Force este o anvelopă lansată la EICMA în 2018, despre care stocuri rămase discutăm? 🤭

https://www.mitas-moto.com/en/media--and--events/press--room/mitas--to--showcase--touring--force--sport--touring--tire--at--eicma--exhibition

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De 916lei iti poti lua Michelin Pilot Power, Pilot Power 2CT si la 1000 de lei chiar Pilot Power 3. Intrebare e, la aceiasi bani, Mitas-urile or fi mai bune ca astea?

Bine,daca sunt niste cauciucuri touring care tin 15,000km atunci intr-adevar singurul concurent este Pilot Road, care este un cauciuc mai scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, the mentalist a spus:

Bine,daca sunt niste cauciucuri touring care tin 15,000km atunci intr-adevar singurul concurent este Pilot Road, care este un cauciuc mai scump

Foarte corectă precizarea, datorită greutății și distribuției maselor, pentru GTR se pretează gume ranforsat, GT. Iar aici diferența de preț este semnificativă, dacă ăsta este criteriul despre care se discută. 

Nu știu pe celelalte segmente. 

Încă o chestie referitor la specificația deosebită la GTR1400, manualul cere 2.9 și pe față și pe spate!  Și se simte imediat pe față dacă are mai puțin, am mers la început cu 2.7 și abia trăgeam de ghidon! 

Eu unul nu știu alt motor care să ceară presiune atât de mare pe față. Chiar și elefantul de LT, care are cu 80 kg mai mult, cere 2.5! 

Probabil alta distribuție a maselor, motorul amplasat mai în față etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hayabusa. Tot 2.9-2.9. Dar merg pe curbe cam cu 2.5-2.5 si pe drum drept (autostrada) cu 2.6-2.7.

Daca ajunge fata mai jos de 2.5 se simte 'nămoloasă' si la mine.

La 2.9-2.9 mi se pare prea ascutita, parca 'cade' in viraj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 7 minute, the mentalist a spus:

. Dar merg pe curbe cam cu 2.5-2.5 si pe drum drept (autostrada) cu 2.6-2.7.

Pai și ce faci, te oprești și faci presiune în funcție de drum? 

De ce nu mergi cu ceva intermediar, 2.6 / 2.6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stiu ca plec spre munte, in benzinarie la plecare fac presiunea. La fel, daca stiu ca plec la mare pe autostrada iar fac presiunea inainte. M-am obisnuit sa verific mereu.

Oricum, nu e ca si cum daca ma prind ceva viraje cu presiune mai mare in ziua respectiva,gata, ma tavalesc. Ma adaptez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce verific înainte de plecare:

- nivel ulei

- frâne

- presiune pneuri

- suspensii

- stare generală

În permanență am în buzunarul pantalonilor un manometru mic, digital, nici nu-l simt.

Fața are 2,25, spatele 2,5 solo (foarte rar prind) și 2,8 cu pasager. Asta la rece, că la cald spatele sare la 3,2, mai ales vara. Într-un concediu de 5000 km o singură dată a fost nevoie de o completare pe spate (probabil o fi fost prea frig seara).

Pană o singură dată, la mine în zonă, un ditamai cuiul luat pe o cărare de lângă sat. Pus șnur, nu a pierdut aer ulterior. Cauciucul a mai rulat câteva mii de km, era un Tourance clasic, a luat cuiul fix între crampoane. Ce nu mi-a plăcut la ele: microfisuri între crampoane, pe ambele roți (fapt constatat și de alți prieteni). Next au fost mult mai bune, am trecut prin cel de pe spate în vreo 18-19k km, era aproape opincă, fața mai duce lejer vreo 7k, zic eu. Pe spate i-am pus Scorpion trail 2 pentru beamveu, meid in jermani, sunt curios cum o fi, i-am montat unui prieten pe Vstrom și omul e încântat, a trecut de la Anakee 2. Observ marginile și chiar se înclină bine (e aici pe forum, dacă vede, poate confirma).

Fabio tot m-a bătut la cap să pun Scorpion. Nu cred că am să regret.

În fine, pe Er5 am avut Michelin Pilot street, cel mai slab din gamă, pe ploaie era ok, pe uscat chiar peste așteptări (având în vedere prețul). Ăla nu a văzut offroad, că nu mă pasiona pe atunci și nici mobra nu știa ce-i aia. Nici acum nu mă omor cu spălatul de după, așa că am ales gume preponderent stradale, care ocazional văd și forestiere sau noroaie (când n-am încotro, dar nu-i amuzant cu două persoane plus bagaje). 

Un set de gume pentru Vstrom ajung cca 11 mil. Nu-s ieftine, dar le prefer în loc să-mi pară rău.

Btw, voi cum procedați cu reciclarea gumelor vechi? Dacă le scot la poartă, cei cu gunoiul nu le ridică. Uneori le mai dau prietenilor să-și facă jardiniere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scorpion Trail 2 am și eu acum pe Multistrada cu 17k într-un an și as putea sa le mai țin 2000 și ceva, maxim. Fata și mai mult. Foarte, foarte bune anvelopele! Le voi schimba curând tot cu același model. 

Mai am un amic cu Vstrom, a avut tot Trail 2 și acum și-a luat alt set. Și el este la fel de mulțumit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mi-am pus pe Hornetul meu PR4. Se incalzesc relativ repede si au aderenta mult mai buna fata de Pilot Power pe care le-am avut inainte. Pe ud, nisip...au un + din partea mea.  Le-am luat anul acesta de la motoemotion. Le-am comandat, m-au sunat sa imi zica DOTul la ce aveau pe stoc, a doua mi-au sosit in BV fara batai de cap si emotii ca imi iau teapa cu DOTul sau alte probleme cu livrarea. Gumele vechi le las la vulcanizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le schimb acasă, mi-am confecționat dispozitiv pentru dejantare + montaj, nu merg la vulcanizare și nici nu le pot duce, că fac ăia figuri. Mi-au zis unii să le dau foc, le-am zis că nu m-a dus mintea așa departe. Unii gândesc degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Lucian_M a spus:

Eu le schimb acasă, mi-am confecționat dispozitiv pentru dejantare + montaj, nu merg la vulcanizare și nici nu le pot duce, că fac ăia figuri. Mi-au zis unii să le dau foc, le-am zis că nu m-a dus mintea așa departe. Unii gândesc degeaba.

Ciudat. Deseul de cauciuc are valoare, iar vulcanizarile oricum au anvelope uzate de la ce au schimbat. Eu schimb uleiul singur, iar cel vechi il duc la ce service imi iese in cale si mi-l iau fara probleme, cu tot cu filtru de ulei vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un BMW de 1200 cu greutatea de 230kg aproximativ și cu masa totala de 450kg oare ar fi mai bune GT-uri? Am înțeles ca astea ar fi recomandate la peste 250kg 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, CipRo a spus:

Ciudat. Deseul de cauciuc are valoare, iar vulcanizarile oricum au anvelope uzate de la ce au schimbat. Eu schimb uleiul singur, iar cel vechi il duc la ce service imi iese in cale si mi-l iau fara probleme, cu tot cu filtru de ulei vechi.

Vorbesc în zonă, dacă le acceptă, scap de-un portbagaj.

Uleiul îl păstrez în bidoane, am în proiect o sobă pe ulei uzat. Petrom parcă are zonă de reciclare, dacă nu mă înșel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In CIVul motocicletei scrie ce caracteristici trebuie sa aiba anvelopele montate pe motocicleta, printre care si indicele de sarcina. Indicele de sarcina are legatura cu masa max.autorizata a motocicletei. Denumirea comerciala a anvelopei care contine GT nu cred ca descrie indicele de sarcina, dar daca GT inseamna destinatia ei pt o motocicleta mai grea, acest lucru trebuie sa se reflecte in indicele de sarcina inscris pe ea. Zic si eu..

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Eu le schimb acasă, mi-am confecționat dispozitiv pentru dejantare + montaj, nu merg la vulcanizare și nici nu le pot duce, că fac ăia figuri. Mi-au zis unii să le dau foc, le-am zis că nu m-a dus mintea așa departe. Unii gândesc degeaba.

Atunci iti mai ramane asta :

20200510_184646.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, CipRo a spus:

Atunci iti mai ramane asta :

20200510_184646.jpg

Fix alea mai lipsesc prin curte... :D S-a gospodarit madam cu diverse, nu-i mai fac mobilier din cauciuc.

Gata, nu mai fac offtopic . Cu toate ca despre cauciucuri e vorba. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, kenedmoto a spus:

Asta scrie in carte. 

156F4E2A-08FB-49D2-9EA0-B630426AEF20.jpeg

58-236 kg, 73-365 kg, W-270 km/h. La fel am si eu pe Hornet. Ce scrie dupa W/....e alt tip de marcaj la care nu ma pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza sa schimb si eu gumele. Am avut sportsmart 2 care s-au comportat foarte bine. As merge pe sportsmart 2 max. Mk3 sau TT sunt semnificativ mai bune? Pana la urma nu-i o mare diferenta de pret, dar nu stiu cat de mari sunt diferentele intre ele.

O vulcanizare in Bucuresti unde mai gasesc si eu? Preferabil sector 1 sau 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

As dori sa schimb anvelopele stock la un Versys 650 si as alege intre :

Pirelli Angel ST                  

Mitas Touring Force         

Michelin Road 5               

(diferenta de pret intre ele fiind de 200 lei in ordinea de mai sus ).

 

Care este experiența voastra cu aceste anvelope pe drumurile in orașe și drumuri naționale asfaltate sau autostrăzi ? Ma intereseaza aderenta pe asfalt ud sau uscat la temperaturi exterioare de peste 8 grade Celsius, precum si distanta parcursa cu ele in siguranta.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Va salut,
As dori sa schimb anvelopele stock la un Versys 650 si as alege intre :
Pirelli Angel ST                  
Mitas Touring Force         
Michelin Road 5               
(diferenta de pret intre ele fiind de 200 lei in ordinea de mai sus ).
 
Care este experiența voastra cu aceste anvelope pe drumurile in orașe și drumuri naționale asfaltate sau autostrăzi ? Ma intereseaza aderenta pe asfalt ud sau uscat la temperaturi exterioare de peste 8 grade Celsius, precum si distanta parcursa cu ele in siguranta.
 
Multumesc.

Astăzi a sosit și perechea ( o eroare de expediere rezolvată prompt de vanzator).
După ce voi înregistra ceva km cu ele revin cu păreri.
Deocamdată așa arată Mitas Touring Force.
Aveți recomandări pt vulcanizări in sectorul 1 sau cât mai aproape de sect.1? IMG_0851.jpgIMG_0852.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Se apropie un nou schimb de anvelope. Pentru că am o motocicletă destul de mare și de grea (K1200r sport) am ales anvelopele sport touring in ultima vreme.

 

Sportsmart 2 excelente, dar s-au dus incredibil de repede pe motoreta mea. Pe un naked înainte au fost ireproșabile. Dar m-au făcut să trec la sport touring cum am spus mai sus.

 

Pirelli Angel GT au fost de asemenea absolut superbe. Pe final de viață (10k km) parcă începuseră să patineze un pic. Design superb. 

Au mers pe ploaie, pe uscat, la viteze mari. Bune rău.

 

Pilot Road 5, pfff, doar look-ul pentru cei care adoră un aspect sport are de suferit. În rest? Nu cred că am avut anvelope mai bune. Longevitate, aderență în orice condiții de stradă. Pe ud îți oferă efectiv încredere. Jos pălăria! 

 

Acum aș fi vrut să încerc Pirelli Angel GT 2, dar au câteva review-uri proaste pe revzilla lucru pe care nu l-am întâlnit la celelalte de mai sus.

Bine, sunt puține comentariile proaste, în rest numai de bine ca și versiunea precedentă de exemplu.

 

Deci, întrebarea este, folosește cineva acest Angel GT 2? Pe ce motor și care e feedback-ul?

 

 

 

Nimeni cu Angel GT 2....!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...