Jump to content

Recommended Posts

Mi ar plăcea sa pun un set de karoo 3 pe un f650gs(single), dar pe fata nu cred ca produc dimensiunile de care am nevoie 100/90/19,in schimb am găsit 110/80/19...!

 

Pot merge pe 110/80,fara a simți vreo diferența sau sa schimbe ciclistica motorului?

 

Stima,

Ovidiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari dupa o perioada luuunga de inactivitate forumistica.

 

Pe kawasaki kle500, model enduro-touring (sau dual-sport?) am avut set dunlop trailmax, anvelopa spate m-a tinut peste 15.000 (excursie nordkapp intr-un an si franta - millau - in altu). Nu vreau sa zic ca de fapt am facut 18 mii pana am facut pana (intepat in padurea comana, desumflat de tot in Buc) de la cat de lins era (w-e trecut). Adevaru e ca ultima mie de km am mers cu morcovu adanc infipt :). Sincer nu prea mi-au placut foarte mult, prima jumatate s-a mancat foarte repede, cred ca nu facusem toata norvegia si deja erau consumate 50%, dupa aceea au tinut un pic mai bine (oare se adevereste legenda ca asfaltul norvegian papa cauciucu ca un grasone mecu?). Plus ca nici pe drum neasfaltat nu era cine stie ce, cu toate ca nu am ramas vreodata impotmolit din cauza ei. Anvelopa fata inca tine, n-am de ce s-o schimb, nu pare ca a trecut de jumate. Si sunt genu care franeaza fata 80-90% (pe asfalt).

 

Acu pentru noul sezon mi-am comandat o anvelopa spate DURO HF904 130/80-17 care e la discount la motodiscount.ro :crack: 290j de lei. Am citit de bine de firma si de model dar in romanica nu e prea cunoscuta (cica e firma americanski). O sa va spun eu cum e :)

post-82534-0-77352700-1488890573_thumb.jpg

post-82534-0-58532000-1488890840_thumb.jpg

Edited by shumilica

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-am comandat o anvelopa spate DURO .......................... (cica e firma americanski).

mdaaa, americana era dupa Al II-lea Razboi Mondial :)

acun se fabrica in Taiwan, Tailanda, China

 

in principiu eu zic ca sunt anvelope OK in domeniul off-road, atat la 2 roti cat si la 4 roti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci ce pot sa zic... sper SA APUC sa va spun cum e :bike-037:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu durata de viata e importanta, sau cea mai importanta, ci sa raspunda in conditiile de mers la solicitarile drumului. Adica sa fie flexibil, sa aiba o aderenta buna, sa nu crape, sa nu prezinte deformari, etc. Cu cat e mai veci cu atat e mai dur, si de aici se duce aderenta in plop si plopul in aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce te deranjeaza. Tehnic, tanti nu a mintit. :P

Poate sunt clienti care sunt mai interesati de anvelope mai tari care nu se uzeaza asa repede, decat altele proaspete care trebuie schimbate dupa un sezon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 636 meu (2002) cauciucurile astea :Sportmax Qualifier II sunt ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde pentru ce?!?

mers stradal.

uneori poate mai tare ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am o YAMAHA THUNDERCAT din 97, cumparata anul trecut in primavara. Am facut cu ea aproape 4000 km sezonul trecut.

Cand am luat-o avea cauciucurile noi noute, dar DOT-ul este 2711 fata si 1912 spate. Cauciucurile sunt DUNLOP Sportmax Qualifier II.

Sunt prea vechi? Ar trebui schimbate? :scratch: Vizual nu par imbatranite, nici uzate nu sunt, si nu pot sa imi dau seama daca sunt intarite sau nu. :what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am o YAMAHA THUNDERCAT din 97, cumparata anul trecut in primavara. Am facut cu ea aproape 4000 km sezonul trecut.

Cand am luat-o avea cauciucurile noi noute, dar DOT-ul este 2711 fata si 1912 spate. Cauciucurile sunt DUNLOP Sportmax Qualifier II.

Sunt prea vechi? Ar trebui schimbate? :scratch: Vizual nu par imbatranite, nici uzate nu sunt, si nu pot sa imi dau seama daca sunt intarite sau nu. :what:

schimba opincile alea ca sunt ebonita.

vb din proprie experienta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Folositi cu incredere https://www.cauciucuridirect.ro

Sunt punct de desfacere pentru delti.com in Romania.

 

Eu sunt deja la a 3-a comanda la ei si sunt la fel de multumit.

 

Set BT 016 (super gume), DOT sfarsit 2016, pret 765 RON transport inclus.

 

Au preturi bune si sunt profesionisti in comunicarea cu clientul ( suna pentru confirmare la fiecare comanda, daca este o problema cu stocul si trebuie sa-l aduca din alt depozit te anunta, cauta solutii daca sunt lipsa stoc)

 

Recomand din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Folositi cu incredere https://www.cauciucuridirect.ro

Sunt punct de desfacere pentru delti.com in Romania.

 

Eu sunt deja la a 3-a comanda la ei si sunt la fel de multumit.

 

Set BT 016 (super gume), DOT sfarsit 2016, pret 765 RON transport inclus.

 

Au preturi bune si sunt profesionisti in comunicarea cu clientul ( suna pentru confirmare la fiecare comanda, daca este o problema cu stocul si trebuie sa-l aduca din alt depozit te anunta, cauta solutii daca sunt lipsa stoc)

 

Recomand din nou.

D212 Gp Racer aproape 1600 ron setul. Bun pret :alcy:

NOT

Share this post


Link to post
Share on other sites

D212 Gp Racer aproape 1600 ron setul. Bun pret :alcy:

NOT

 

Acum na, cauti si tu prin oferte si vezi ce te coafeaza. :D

Eu la bridgestone am gasit mereu pret bun.

 

De oriunde ar fi, luati si mergeti pe anvelope bune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Randul meu la intrebari imbecile:

 

Anvelopele pentru rotile spitate nu difera fata de cele pentru roti de aliaj / tubeless din punct de vedere al carcasei / rigiditatii? Ma uit pe siteurile comerciantilor de anvelope moto si singurele criterii de cautare sunt cele de dimensiuni si de pret, insa nimic de tipul anvelopei. Vreau sa imi cumpar niste anvelope noi pentru caprita mea si nu stiu ce sa iau, intrucat e prima oara cand detin o moto ce are roti spitate si necesita anvelopa + camera.


» Post actualizat in 23 Mar 2017 07:05

EDIT: o alta intrebare: pe roata fata am urmatoarea dimensiune: 3/18. Din ce am citit, 3 este latimea anvelopei exprimata in inch iar inaltimea este 100% din latime in cazul acestor anvelope. Exista echivalentul metric al acestor anvelope?

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

As dori sa ma ajutati si pe mine in alegerea unor cauciucuri bune.

Sunt nou pe aici si nu ma pricep la gume deloc. Gumele ar fi pentru o honda 600F4i 2001.Tin sa precizez ca mersul va fi prin oras si putin pe autostrada,nu merg foarte tare.

Asi vrea ceva cu o aderenta foarte buna pentru ca sunt incepator.

Multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bridgestone s21 , mai multa aderenta decat ai nevoie, sunt foarte ok si pe ud , au aderenta foarte ok din primul metru (alte gume sport trebuie incalzite)

 

pretul trebuie sa fie printre cele mai mici in segmentul hypersport si o sa te tina probabil peste 10k km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Randul meu la intrebari imbecile:

 

Anvelopele pentru rotile spitate nu difera fata de cele pentru roti de aliaj / tubeless din punct de vedere al carcasei / rigiditatii? Ma uit pe siteurile comerciantilor de anvelope moto si singurele criterii de cautare sunt cele de dimensiuni si de pret, insa nimic de tipul anvelopei. Vreau sa imi cumpar niste anvelope noi pentru caprita mea si nu stiu ce sa iau, intrucat e prima oara cand detin o moto ce are roti spitate si necesita anvelopa + camera.

» Post actualizat in 23 Mar 2017 07:05

EDIT: o alta intrebare: pe roata fata am urmatoarea dimensiune: 3/18. Din ce am citit, 3 este latimea anvelopei exprimata in inch iar inaltimea este 100% din latime in cazul acestor anvelope. Exista echivalentul metric al acestor anvelope?

 

Nu are nici o treaba daca ai roata spitata sau nu.

Daca mi-ai spune despre ce motocicleta si an este vorba, mi-ar fi mai usor sa iti raspund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici o treaba daca ai roata spitata sau nu.

Daca mi-ai spune despre ce motocicleta si an este vorba, mi-ar fi mai usor sa iti raspund.

 

 

Un suzuki TU250x din 1997. Roata fata are 3/18 si spatele 120/80/17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la a mea sunt obisnuit cu indici gen 90/90 sau 100/90 pentru latime, respectiv inaltime roata fata. Diametrul fiind 21.

Cu cat ma duc mai departe de 90 (adica pun 100/90, cred ca am montat odata si 110/90) cu atat devenea mai putin manevrabila in off, din cauza latimii rotii.

La stradala, din pacate, nu ma pricep. Din cauza asta am intrebat de model.

 

Despre dimensiuni in inch aveam o idee din preumblarile anterioare pe site-uri de anvelope. Stiam ca am vazut acolo si dimensiuni dintr-o singura cifra.

Am intrat de curiozitate pe anvelopemoto.eu (aleator, ei mi-au venit primii in minte, nu am nici o legatura cu ei, nu le sunt client, etc) si am gasit acolo gume fata de 3`.

https://anvelopemoto.eu/anvelope-motocicleta-si-scuter/?features_hash=3-27_25-857

 

Gasesti mai jos si niste tabele de conversie de la inch la metric pentru anvelope moto (strada, enduro, etc):

https://www.mxenduro.ro/content/9-tabel-conversie-si-explicatie-anvelope-motociclete

 

Fiindca ai moto de strada si nu este obligatoriu sa inveti sa (de)montezi anvelope si sa ai scule aferente, iti recomand sa mergi linistit la o vulcanizare si sa nu te apuci sa cumperi camere super scumpe si mai ales heavy duty-uri de 3, 4 sau cati mm or mai fi la ora actuala.

Leviere daca iti iei totusi pentru trusa moto ia-ti de minim 20 de cm si nu mai lungi de 30. In jur de 25. Ideale. Nu sunt acasa sa le pot cauta si masura pe ale mele. Le-am luat de la Louis acum prea multi ani. Dar acelea sunt ce trebuie.

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare colegi si un nou sezon cu multi km si fara evenimente de prost gust.

Ma puteți îndruma in alegerea uni set de anvelope?Oscilează între cele 2 modele MPP 3 si PDR 3,sunt receptiv si la alte modele.Momentan am Pirelli Diablo roso 2,mulțumit asa de ele dar cred ca e loc si de mai bine.Moto un z1000.

Multumesc si asfalt uscat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

am avut PP3 pe R1 2008 si nu mi-au placut, pierdeau aderenta la capat fara nici o atentionare, alunecau brusc. Cu Pirelli DR n-am mers dar m-am dat cu Dunlop SportSmart 2 si cu Metzeler Sportec M7RR si-mi par mai ok decat Michelin. Comportament foarte bun atat pe uscat cat si pe ud. Am impresia ca dupa PP2CT Michelin nu a mai scos nimic bun pentru strada...

Bafta!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok e bine de știut,m-am uitat la pret si bu e diferența majora între ele.O zi faina si merci de info.

» Post actualizat in 30 Mar 2017 03:32

Apropo rog un admin sa mute topicul in SERVICE(sau unde ar fi cel mai corect),am postat de pe tel. si am citit greșit.Multumesc

» Post actualizat in 30 Mar 2017 03:34

 

PR4?

Ceva detali te rog,ai mers cu ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...