Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai vezi, asta-i cheia de a transforma un SUV d-asta pe 2 roti in off-roader. Transmisie 2x2 si rapoarte joase.

 

da' de unde ati scos-o pe aia cu 17'' pe fata ?

e 19'' toata ziua ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi, asta-i cheia de a transforma un SUV d-asta pe 2 roti in off-roader. Transmisie 2x2 si rapoarte joase.

 

 

 

da' de unde ati scos-o pe aia cu 17'' pe fata ?

e 19'' toata ziua :goodposting:

Unde pielea mea am zis eu asta? Si de ce chilu' meu m-ai citat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai comoda pozitie pe o motoreta pt timpi mari de condus nu este nici cea de supersport nici cea de chopper, ci cea de enduro.

 

Nu sunt de acord.Pozitia enduro touring este foarte obositoare. Din experienta proprie. Aveam mereu impresia ca sport e obositor.Insa cum ma daduse cu SS cu sa normala evident ca ma durea cwrul. Insa nu aveam dureri de spate ca pe GS. Acum ca am si o sa potrivita,chiar nu mai conteaza numarul de km.Mai ales daca-i poti face si repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai comod e pe un touring :blink: Potitie dreapta neaparat, insa pt asta tre sa pui niste inaltatoare de ghidon, sau sa le aduci mai inspre tine.

 

Diferenta intre un enduro touring si un turing e si distanta intre scarite. Pe unu te poti scula in picioare si sta relaxat si pe alalalt nu. Ghici pe care stai mai rau in picioare :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt de acord.Pozitia enduro touring este foarte obositoare. Din experienta proprie. Aveam mereu impresia ca sport e obositor.Insa cum ma daduse cu SS cu sa normala evident ca ma durea cwrul. Insa nu aveam dureri de spate ca pe GS. Acum ca am si o sa potrivita,chiar nu mai conteaza numarul de km.Mai ales daca-i poti face si repede.

Depinde mult de la mobra la mobra si de la om la om.

Eu pe Suzuki DR aveam dureri de spate dar pe Transalp nu am. Merg cu orele si n-am nici pe dracu.

Depinde cum zic, de pozitia ghidonului, de cum stai incordat.. daca stai incordat normal ca te doare.

 

Eu cand ma urc pe vitezana niciodata nu nimeresc scaritele.. nu-s la locul lor :)

A sta aplecat in fata inseamna automat sa te sprijini in ghidon, lucru care nu-mi place, pun pariu ca te face sa ai umerii incrdati tot timpul.

Eu prefer sa tin de ghidon nu sa ma tin de el.. cat mai relaxat posibil.

 

La multi vitezisti am auzit ca pozitia aia aplecat in fata e ok la drum, eu pur si simplu nu cred.. pentru ca logic n-are cum.

Cea mai comoda pozitie e de enduro-touring.. si pt. rider si pt pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi vitezisti am auzit ca pozitia aia aplecat in fata e ok la drum, eu pur si simplu nu cred.. pentru ca logic n-are cum.

 

Are pentru ca in cazul ala coloana e dreapta. In cazul enduro-turing ea face un S. Nu ai decat sa incerci singur. Eu nu sunt f. inalt (1.85) deci endur turing ar fi trebuit sa fie ok dupa cum zici tu. Eh,nu e. Cat despre ghidon,da, pe franare stai in maini. D-aia imi iau risere in iarna asta. Cu astea pe mobra cred ca am calul perfect pentru sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare se simte bine pe o anumita gama de motoare. Tine de afinitati, obisnuinta, stil, varsta si multe altele. Pt mine enduro turing este perfect ca pozitie pt drum lung. Si dupa 10-12 ore de stat in sa si 1000km/zi, ma simt bine, obosit, dar nu daramat, cu crampe in muschi sau dureri de spate. Probabil si pt ca mereu am avut genul asta de motoare, grupele de muschi solicitate s-au dezvolta si-si fac treaba fara efort suplimentar. Am incercat pozitia pe vitezane, sport turing si chopere si mi s-a parut cumplit, impotriva naturii. Pt altii sigur este diferit :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde mult de la mobra la mobra si de la om la om.

Corect. Nu oricine sta bine pe orice motocicleta.

 

Eu pe Suzuki DR aveam dureri de spate dar pe Transalp nu am.

Culmea e ca pe Suzuki DR niciodata nu m-a durut spatele ci numai si numai khurul. :) Pe Transplant intr-adevar nu te doare nimic, se sta bine."

 

daca stai incordat normal ca te doare.

Foarte corect! Mai ales la inceput cand nu esti obisnuit cu pozitia, te doare, intepenesti, auch!

 

La multi vitezisti am auzit ca pozitia aia aplecat in fata e ok la drum, eu pur si simplu nu cred.. pentru ca logic n-are cum.

E corect ce ai auzit de la vitezisti. Si iti spun ca nici eu nu intelegeam. Am plecat anu' asta la mare de 1 mai cu gashca. Astia numai enduro si touringuri (DR, KTM, STenere, TDM), eu cu pseudo-sport-touring Suzuki GSXF (ca tocmai ce vandusem DR-u). Am mers ce am mers cu astia la 100 - 120, era decent dar parca incepeam sa marai, nu prea era chiar cum vroiam, dupa 20 de km de autostrada deja imi faceam probleme ce fac peste inca 100. Asta pana "i-am dat perversa ca pe Targu Ocna" :laugh: si am tinut-o 170 km/h constant vreo 40 de km. Superb era faptul ca o perna de aer formata de curent de la viteza imi tinea pieptul intr-o pozitie naturala, fara sa tin greutatea corpului in maini. Eh cum scadeai sub 150 incepeai iar sa "muncesti" un pic la pozitie.

Treaba e ca GSX-F-u era si un pic lunga si ma intindeam cam mult. De exemplu pe ligheanul actual (YZF) stau - surprinzator - mult mai bine. M-am plimat o zi intreaga cu viteze de 60 - 80 km/h si a fost foarte ok, spre surprinderea mea nu m-a durut nimic si tind sa cred ca e pozitia mai buna ca pe GSX-F si de-asta.

 

Cea mai comoda pozitie e de enduro-touring.. si pt. rider si pt pasager.

Asta clar. In 90% din cazuri e cea mai comoda pozitie. Pentru ca in 90% din cazuri un om (normal) merge cu viteze decente, admira peisajul, cara si ceva bagaje, etc. Pentru chestiile astea enduro-touringurile au cea mai "naturala" pozitie.

Daca vrei sa ii dai tare in gushe se mai schimba datele problemei dar poriztia de pe ele este totusi cel mai bun compromis.

Super Tenere e fara indoiala cea mai comoda motocicleta pe care am avut-o. :laugh:

 

Ontopic: imi place ca are roti cu spite. Le-a venit mintea la cap!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Astept un enduro-tourer din Honda Gold Wing, sa-l ridici cu macaraua dupa ce-l pui pe o parte...

Chiar sunt curios daca in viitorul apropiat enduro turing va trece pragul 1200, care si acum mi se pare mare. Prima miscare ar trebui s-o faca BMW ca la GS 1200 nu prea mai au ce-i face si s-a cam uzat, cel putin moral. Varianta actuala Turing+Enduro si cea Adventuring. :)

post-8769-1291454703_thumb.jpg

post-8769-1291454732_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

:D

Este un Goldwing functional. Vine perfect in intampinarea conceptiei de touring. Pana acum, motocicletele touring erau fie supersport adaptate pt touring, fie choppere adaptate pt touring (Goldwing). Iar pt touring, cu cat mai multi cilindrii, cu atat mai bine. Touring inseamna distante imense parcurse pe asfalt impecabil (de ex. Europa de Vest, America de Nord), asfalt spart ( de ex. Europa de Est, URSS) si, ocazional, macadam (de ex. restul lumii). Atentie: touring, nu adventure! Pt adventure raman monocilindrele sau, maxim, bicilindrele. Cea mai comoda pozitie pe o motoreta pt timpi mari de condus nu este nici cea de supersport nici cea de chopper, ci cea de enduro. Asa ca, pt touring, motocicleta trebuie sa-ti ofere o pozitie comoda, cilindri cat mai multi (lipsa vibratii, liniaritate, consum de combustibil si ulei mic) si suspensii cat de cat lungi. iar arhitecura in V este mult mai compacta decat cea in linie (transversal sau longitudinal) sau decat cea boxer. Sunt sigur ca acest concept (Honda Crosstourer) va prinde si vor urma motociclete touring V6, V8 de peste 2000 cc. La pariu :cheers:

Mesaj completat

 

 

 

 

 

Oricum nu esti la formula 1 sa schimbi rapid roata. Oricum dai telefon la tractari sau service. Oricum bascula monobrat este o idiotenie in general.

Ai dreptate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu roata fixata pe o parte si prinsa in cateva suruburi dpdv practic nu are nici o relevanta. Fac pariu cu orice posesor de BMW sau Stelvio ca si eu o dau jos la fel de repede la ST 1200. Am umblat de curiozitate o singura data la roata spate si a durat cateva zeci de sec pana a fost jos cu sculele din trusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am umblat de curiozitate o singura data la roata spate si a durat cateva zeci de sec pana a fost jos cu sculele din trusa.

 

La BMW nu trebe sa cauti scule. Cand te hotarasti sa dai jos roata spate sculele deja sunt pe suruburi.

PS: cum iti mai merge Yamaha? Tot asa? Incetisor-incetisor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica au cheia sudata de suruburi? Yamaha merge perfect si nu chiar incetisor! Cand era inca vremea frumoasa i-am decuplat ABS-ul, TC-ul si am dat-o pe Sport. E fiara. Pare domoala pt ca nu te lasa sa gresesti, dar cad o eliberezi de electronica trebuie sa te tii zdravan de ea, sa nu o pierzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica au cheia sudata de suruburi?

Ei nici chiar asa. BMW are un sistem care-l pui pe casca si asta comunica prin unde electromagnetice cu CANBUSul. Daca vrei sa schimbi cauciucul tot ce trebuie sa faci e sa te gandesti la roata spate. Cheia sare direct din trusa pe primul surub in ordine inversa a acelor de ceasornic. Nu functioneaza mereu dar daca stai sa te gandesti cand a functionat ceva vreodata la BMW?

Yamaha merge perfect si nu chiar incetisor!

Ma bucur dom'le ca merge bine.Masina adevarata.

Cand era inca vremea frumoasa i-am decuplat ABS-ul, TC-ul si am dat-o pe Sport. E fiara. Pare domoala pt ca nu te lasa sa gresesti, dar cad o eliberezi de electronica trebuie sa te tii zdravan de ea, sa nu o pierzi.

Living on the edge.Cool shit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parcă se discuta despre Crosstourerul de 1200 de la Honda... :D

În fine, este oarecum distractivă ciocnirea ideilor despre GS-uri, ST-uri Âşi V-Strom-uri pe topicul ăsta, dar nu-i niciun bai, că de aia e forum, să discutăm discuții

Zic Âşi eu ca să nu tac:

Au existat voci care au afirmat pe un ton oarecum acuzativ că s-a luat motorul de pe VFR-ul de 1200 Âşi că s-a pus pe Crosstourer..

No offense, dar BMW a pus boxerul la toate (toate care au boxer) Âşi nu au sărit hondiÂştii sau yamahiÂştii să arate cu degetul

Personal, îmi place Âşi GS-ul de 1200 (BMW), Âşi ST-ul nou de la Yamaha, Âşi îmi place Âşi nou-născutul de la Honda

Nu cred că este una mai bună decât cealaltă, sunt convins că diferențele le aduc piloții

Ce văd eu:

Honda a "împrumutat" aripa aia față (ciocul) Âşi roțile cu spițe laterale de la BMW, plus farurile suplimentare montate pe crashbar

Toba de eÂşapament cu două ieÂşiri mici evidențiază descendența din Transalp, dar Âşi destinația motocicletei

Sunt oarecum surprins de absența furcii upside-down, dar am vazut că nu toți constructorii se dau în vânt după ea la modelele touring/rallye-touring

Un plus incontestabil (dar Âşi o necesitate) este răcirea cu lichid, pe care cei de la BMW se încăpățânează să nu o implementeze pe motoarele boxer

Parbrizul aduce clar cu cel de pe GS-ul de 1200, dar este o alegere bună, îÂşi face treaba cu prisosință

Concluzia mea:

Cei din urmă vor fi cei dintâi, cred ca legendara (Âşi plictisitoarea :cheers: ) fiabilitate Honda va fi factorul decisiv în succesul Âşi longevitatea acestui model

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au existat voci care au afirmat pe un ton oarecum acuzativ că s-a luat motorul de pe VFR-ul de 1200 Âşi că s-a pus pe Crosstourer..

Unde? Foarte bine ca au facut asta. Saab avea motorul de Fiat Croma pana mai de curand. Daca se poate,de ce nu? V8 clasic e pe sute de marci/modele. Pentru ca se poate. Daca ai un bloc motor castigator de ce sa nu-l folosesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...