Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

Motor de adv??

ST pus la cura de slabire, rezervoare de aluminiu, upgrade la suspensie...zice-se la 167 kg

 

376158_216846495050334_100001749558847_486080_756496116_n.jpg

 

 

P.s: Ma bag si eu ca musca-n lapte... Din ce am citit in acest topic, 60% e orgoliu, iar restul D-zeu cu mila. De ce nu facem un test al motoarelor de ADV si un sondaj care sa defineasca acest concept??? Asteptam un Cross si il bagam in paralel cu ce ne tuna prin cap, pe un traseu care sa cuprinda tot ce ne releva sondajul. :D

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fara a avea pretentia de a fi un expert in domeniu, din ce am citit, superioritatea monocilidrului pe teren instabil este data nu de vre-un cuplu mare, ci de pauza dintre doua explozii succesive care face tractiunea pierduta in momentul exploziei sa fie recuperata in acest interval de micro pauza. Ducati a aplicat teoria pt prima data pe motoarele lor apropiind timpii de explozie si lasand apoi un interval mai mare pt recuperarea tractiunii. Yamaha pe R1 si pe ST a incercat acelasi lucru. SupreTenere 1200 este numit de unii, mai in gluma mai in serios, "cel mai monocilindric dintre bicilindrice".

 

agree.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drumuri, nu neaparat autostrazi sau sosele, s-au construit cam peste tot pe glob. Rar mai gasesti tari sau zone unde sa nu poti ajunge pe un drum. Prin drum inteleg un loc, batatorit macar, prin care trec regulat vehicule, pamant,macadam,piatra, forestier, drum de tara, asfalt explodat, etc. Pt aceasta realitate se fac acum motociclete adventure si nu pt a merge prin paduri si mlastini pe unde nu a mai calcat nimeni niciodata. Conceptul de enduroturing pt astfel de drumuri a fost creat si dezvoltat. Acum chiar avem de unde alege. Crosstourer-ul e rege si foarte greu va mai putea fi detronat. Ganditi-va ca este 4V cumintit la 129 CP tocmai pt ai creste cuplul la turatii joase si medii, plin de electronica (a se citi siguranta, performanta, fiabilitate) si la numai 16000 euro. Sunt tare curios cum va arata si ce va putea noul GS racit cu apa, dar vremurile cand era singur pe segment s-au dus. Stelvio si Multistrada cu care a coexistat un timp nu prea l-au incomodat avand fiecare hibe, primul calitatea, iar al doilea pretul. Pe de alta parte sunt convins ca in zona germana se va vinde in continuare la fel de bine, ca sange apa nu se face, iar la noi din spirit de turma. De la importator se zice ca in martie, la anu, va fi si la noi un exemplar Crosstourrer cu cutie automata.

 

:crack: :crack: :crack:

asta e ca bancu cu geoana

 

s.a culcat presedinte s.a sculat prostanac

 

:crack: "crossul" asta nici macar nu s.a vandut si deja e REGE :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua chestii... Una on si una off-topic.

1. Mie imi place. Arata bine pentru o motocicleta de drum, elegant pe sosea, cu mici iesiri de off-road, nimic serios... Putere, destul de comoda, cuplu suficient, caluti care sa nu oboseasca dupa 140 km/h, ABS, cardan deci adio curatat, intins lant, spray, mizerie... Sunt convins ca deja Touratech a facut un kit de tuning pentru ea, adica pentru cei cu bani multi si o gramada de fite... Mi-as lua asa ceva (daca as avea bani) pentru naveta Valenii de Munte-Constanta, sau pentru ture pe Cheia pana la Brasov, sau alte plimbari care nu presupun si drum forestier. Dar daca vreau noroi, forestiere, urcari pe Ciucas, drumuri spre Mongolia, Africa sau orice loc fara sosele, atunci de banii pe care i-as da pe una ca asta, mi-as prepara o Africana capabila de un raliu de Dakar, pe care stiu ca ma bazez tot drumul. Mircea a plecat in Mongolia si s-a intors, cu o pompa de benzina de scuter, reparata in graba la 4 dimineata, dupa ce a mers un an jumate de Africana lui Leo, si ca sa il citez "s-a pishat 24000 de km in carburatoare fara nici o problema si inca o face cu succes". Pentru ture serioase, prin locuri unde nu prea gasesti service sau reprezentanta Honda, de la care sa cumperi piese, Crostourer-ul asta nu prea are nici o sansa... Prea multa electronica pentru asa ceva. Prima trecere mai serioasa printr-un rau o sa te lase imediat pieton...

 

2. Cum se strica putin vremea, cum se aglomereaza forumul... Citi v-ati pregatit motocicleta de iarna? Adica manere incalzite, cauciucuri cu cuie, verificat baterie, antigel... Cu cine urc la Lacul Vulturilor pe zapada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crosstourer este REGE deocamdata prin ce promite si nu-mi aduc aminte ca Honda sa fi promis ceva si sa nu se adevereasca in exploatare. Nu uita ca tot Honda este singura firma ce produce in paralel motociclete si avioare cu reactie. Au standarde de calitate pe care altii producatori le-au uitat sau nu le-au avut niciodata. Si aici am in vedere fiabilitatea, unde in aer nu mai gasesti service-uri dedicate si motor la schimb ca sa iesi din impas. Baga pe google Honda Jet si minuneaza-te!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drumuri, nu neaparat autostrazi sau sosele, s-au construit cam peste tot pe glob. Rar mai gasesti tari sau zone unde sa nu poti ajunge pe un drum. Prin drum inteleg un loc, batatorit macar, prin care trec regulat vehicule, pamant,macadam,piatra, forestier, drum de tara, asfalt explodat, etc. Pt aceasta realitate se fac acum motociclete adventure si nu pt a merge prin paduri si mlastini pe unde nu a mai calcat nimeni niciodata. Conceptul de enduroturing pt astfel de drumuri a fost creat si dezvoltat.

 

Perfect adevarat, ca doar pentru astfel de drumuri au vazut lumina zilei 800-le si 990-ul cu rotile lor de 21 cu tot :) . Chiar daca ai una, cred ca si tu esti de acord cand spun ca aceste motociclete de 1200 sunt putin exagerate pentru drumurile pe care le amintesti. La ce folosesc cilindreea de 1200, cuplul de tractor si cei peste 100 de cai pentru drumuri de pamant sau cu asfalt bombardat? La nimic. Toate aceste plusuri sunt bune doar pe autostrada, acolo unde vrei sa bagi mare fara sa simti. In rest, ca-i drum asfaltat sau nu, in ochii mei acesti mastodonti nu au nicio justificare.

 

 

Daca nu ma insel LWR cu R1150 GS ADV, iar LWD cu R1200GS ADV.

 

Mai era un nene care se dadea in jurul globului cu un R1, dar asta nu inseamna ca toti cei in cauza au facut alegerea buna ;)

 

Cu cine urc la Lacul Vulturilor pe zapada?

 

Cu mine! Cand? Bagam sambata asta?

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, jos palaria. Te apreciez pentru felul in care apreciezi marca Honda. E adevarat, face motoare de motocicleta, masini, barci, avioane, masini de tuns iarba, si toate merg perfect. Nu vreau sa fiu rau, dar Yamaha s-a apucat de facut piane, chitari, fluiere, trompete, tobe (si nu de esapament)... Se vede ca iti doresti o Honda, dar nu ai facut inca pasul. Te asteptam la intrunirile noastre cu mare drag. Oricum, sa nu crezi ca esti singurul cu Yamaha care vine la intruniri de Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crosstourer este REGE deocamdata prin ce promite si nu-mi aduc aminte ca Honda sa fi promis ceva si sa nu se adevereasca in exploatare. Nu uita ca tot Honda este singura firma ce produce in paralel motociclete si avioare cu reactie. Au standarde de calitate pe care altii producatori le-au uitat sau nu le-au avut niciodata. Si aici am in vedere fiabilitatea, unde in aer nu mai gasesti service-uri dedicate si motor la schimb ca sa iesi din impas. Baga pe google Honda Jet si minuneaza-te!

 

bogdan esti om in toata firea mai termina o data cu asocierea asta de PROST gust

 

daca face avioane insemna ca motocicletele trebuie sa ZBOARE de fiabile ce sunt

 

parca ai fi un copil :unsure:

 

ce comparatie puerila

 

" Si aici am in vedere fiabilitatea, unde in aer nu mai gasesti service-uri dedicate si motor la schimb ca sa iesi din impas. ":baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As baga, dar sunt pe mare, la munca... Am bagat o tura rapida cu Leo in jurul Valeniului acum o saptamana. E pe youtube... "Africa Twin - In cautarea toamnei"

Sustin ca si tine ca tot ce sare de 750 e prea mare si prea greu pentru off-road. Ganditi-va ce inseamna sa ridici un astfel de motor de jos, plin de bagaje, pe un drum cu noroi, si sleauri... Reusesti o data, cu greu, daca esti singur. A doua oara, trebuie macara.

Degeaba ai 120 de cai, daca nu au potcoave bune. Trebuiesc pusi foarte bine caii aia la treaba, ca sa nu pierzi aderenta, si daca ii ti in frau din ambreiaj, nu o sa reziste mult. Automat trebuiesc crampoane. Si daca pui, pierzi placerea si crampoanele pe asfalt, unde o sa vibreze ca draku, o sa se toceasca repede, aderenta mai mica, si nici nu se pune problema sa sari de 120km/h cu ele, si fara demaraje bruste. Deci e o motocicleta ideala pentru TOURING. Nu pentru ENDURO TOURING. Nu vibreaza prea tare, suspensia e numai buna pe sosea, o gramada de locuri pentru montat camere foto-video, deci e ideala pentru concediu prin Europa.

 

Bine ca nu am zis nimik de BMW, ca eram si eu luat in colimator... :hurt: :lol:

Iar deviaza discutia de la comentarii pe baza unui model anume, la comentarii de genul "a mea e cea mai buna"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect adevarat, ca doar pentru astfel de drumuri au vazut lumina zilei 800-le si 990-ul cu rotile lor de 21 cu tot :) . Chiar daca ai una, cred ca si tu esti de acord cand spun ca aceste motociclete de 1200 sunt putin exagerate pentru drumurile pe care le amintesti. La ce folosesc cilindreea de 1200, cuplul de tractor si cei peste 100 de cai pentru drumuri de pamant sau cu asfalt bombardat? La nimic. Toate aceste plusuri sunt bune doar pe autostrada, acolo unde vrei sa bagi mare fara sa simti. In rest, ca-i drum asfaltat sau nu, in ochii mei acesti mastodonti nu au nicio justificare.

Ai dreptate. Si eu sunt de parerea ca 1200 este mult prea mult. 900-1000 si max 100 CP ar fi fost arhisuficienti, dar producatorii nu ne intreaba pe noi.

 

bogdan esti om in toata firea mai termina o data cu asocierea asta de PROST gust

 

daca face avioane insemna ca motocicletele trebuie sa ZBOARE de fiabile ce sunt

 

parca ai fi un copil :unsure:

 

ce comparatie puerila

 

" Si aici am in vedere fiabilitatea, unde in aer nu mai gasesti service-uri dedicate si motor la schimb ca sa iesi din impas. ":baldy:

Ianakime erau cativa ultrasi p-aci care cautau de zor elicea in spatele siglei alb/abastru, ca argument in favoarea calitatii. Honda practica aviatia la cel mai inalt nivel si o foloseste ca banc de probe pt tehnologii viitoare si pt ind moto. Asa fac toti, pana si incultul de Ceasca a incercat extinderea tehnologiilor importate pt aviatie in alte domenii de care acum s-a ales praful. Daca esti curios cand ne intalnim la Arc iti povestesc mai multe. Nu mai departe acum cativa ani cand BMW a fost in impas cu monocilindricele a apelat la Rotax si nu s-a dus la o fabrica de masini de tuns iarba. Chiar tu, la primul tau BMW te-ai bucurat de experienta tehnologica din aviatie a Rotax-ului. CAP PATRAT! :cheers:

 

Frate, jos palaria. Te apreciez pentru felul in care apreciezi marca Honda. E adevarat, face motoare de motocicleta, masini, barci, avioane, masini de tuns iarba, si toate merg perfect. Nu vreau sa fiu rau, dar Yamaha s-a apucat de facut piane, chitari, fluiere, trompete, tobe (si nu de esapament)... Se vede ca iti doresti o Honda, dar nu ai facut inca pasul. Te asteptam la intrunirile noastre cu mare drag. Oricum, sa nu crezi ca esti singurul cu Yamaha care vine la intruniri de Honda.

Apreciez adevarul. Nu-mi doresc Honda pt ca, Crosstourerul este mult peste puterile si nevoile mele. Yamaha plecand de la instrumente electronice, in care si-a facut un nume, a dezvoltat electronica pt motociclete mult peste celelalte. Chiar si Crossturerul din poze(atat cat se vede) este putin in urma. Nu spun mai multe pana nu o vom avea in fata si eventual sub c.u.r

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mnah, am rezolvat si cu vinul fiert :pow: :huh:

Ramane cum am stabilit: mie imi place Honda, mai ales noul model, Crosstourer, despre care accidental se mai vorbeste aici

Daca castig la loto vreau sa fiu primul posesor din Romania

Nu-mi trebuie BMW, nici Yamaha ST 1200

Vreau Crosstourer

E cel mai frumos de pe planeta

Si cel mai bun

Si cel mai tare

La tăți ni-i greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mnah, am rezolvat si cu vinul fiert :pow: :huh:

Ramane cum am stabilit: mie imi place Honda, mai ales noul model, Crosstourer, despre care accidental se mai vorbeste aici

Daca castig la loto vreau sa fiu primul posesor din Romania

Nu-mi trebuie BMW, nici Yamaha ST 1200

Vreau Crosstourer

E cel mai frumos de pe planeta

Si cel mai bun

Si cel mai tare

La tăți ni-i greu

 

 

BAFTA

 

ASTEPTAM SA O UZI :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si firma Rotax, care face motoare pt KTM, e implicata in aviatie. Deci....

 

 

Honda si KTM egal fiabilitate, standarde, eleganta, stil, seriozitate, rafinament, atentia pt detalii, grija pt rider,....

 

Cine se mai inscrie? BMW ca are o elice pe post de emblema?

 

 

Oops! Pana sa dau click, a mai aparut o pagina de postari. Dar am o scuza: sunt la servici, schimbul 3

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Vreau Crosstourer

E cel mai frumos de pe planeta

Si cel mai bun

Si cel mai tare

La tăți ni-i greu

cum drac sa fie frumos! da sa stii ca si mie mi-ar placea

adv-enturierii ziceau de crosstourer ca ar fi africatwin reborn dar s-or cam inselat

La tăți ni-i greu, da nu la toti la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mnah, am rezolvat si cu vinul fiert

Ramane cum am stabilit: mie imi place Honda, mai ales noul model, Crosstourer, despre care accidental se mai vorbeste aici

Daca castig la loto vreau sa fiu primul posesor din Romania

Nu-mi trebuie BMW, nici Yamaha ST 1200

Vreau Crosstourer

E cel mai frumos de pe planeta

Si cel mai bun

Si cel mai tare

La tăți ni-i greu

Bun vinul ala, te face sa visezi frumos :rolleyes: Sa mai pastrezi un pic si pentru mine, mi-l dai la intalnirea transalp :cheers:

Eu, daca castig la loto, tot monocilindre-mi iau, un garaj plin :banana: Motoarele multi le pastrez pentru batranete, atunci cand nu ma vor mai tine puterile sa merg pe coclauri si voi merge doar pe sosea :grinbandit:

 

----------------------

 

Nu-mi doresc Honda pt ca, Crosstourerul este mult peste puterile si nevoile mele.

Si la cum vorbeai despre ea, eu credeam ca ti-ai gasit urmatoarea motocicleta :)

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma repet

AVENTURA este sa te dai cu moto in romania pana la munte

AVENTURA este sa mergi ca BARBU

AVENTURA pentru mine este sa nu stiu poimaine unde voi fi

 

tot aventura a fost si pana la "MACADAM"...... nu???? doar ca nu a

pus poze si nu a scris o carte.....

 

lasa lasa ca la tine definitia aventurii vine din semnatura. Si pentru tine si pentru aia pe care-i lasi cu sechele dupa ce ii panichezi prin curbe :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun vinul ala, te face sa visezi frumos Sa mai pastrezi un pic si pentru mine, mi-l dai la intalnirea transalp

Eu, daca castig la loto, tot monocilindre-mi iau, un garaj plin :banana: Motoarele multi le pastrez pentru batranete, atunci cand nu ma vor mai tine puterile sa merg pe coclauri si voi merge doar pe sosea

 

Ah, m-ai prins la faza asta, dar sa stii ca nu e neaparat legat de varsta, mai degraba de comoditate (ca sa nu zic lene)

Desi daca e musai fac si offroad salbatic (am avut "placerea" anul asta cand m-am dus la intrunirea africanilor de la Bâsca Chiojdului - offroad noaptea, căutam Tabla Buții :baldy: )

In rest, imi plac muntii, curbele stranse, serpentinele, padurile si macadamul

Dar ca sa ajung la ele trebuie sa merg pe asfalt, si nu putin, ci sute de km

Deci vreau Crosstourer

Acum! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la cum vorbeai despre ea, eu credeam ca ti-ai gasit urmatoarea motocicleta :)

Nu nici pomeneala. Yamaha este foarte potrivita pt mine si mi-ajunge. Crosstourer-ul este curajos construita, cu multe noutati, dar si posesorului ii trebuie curaj si abilitati, pt a o stapani, mai ales pe drumuri proaste, pt ca de off nu poate fi vorba pt oameni obisnuiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi se pare ca au inceput toti sa exagereze cu cilindreele si dimensiunile motoarelor.

Parce le fac pentru snobi care se lauda ca a lor e mai mare. genul de oameni care isi iau suv-uri desi merg mai mult prin oras unde se desurca tare greu cu ele, genul de oameni care trebuie sa aiba musai motociclete de 1000 cu taote ca nu stiu sa merga cu ele.

Dar daca asta cere piata asta se fabrica. Cati oameni noormali si modesti au bani de asemenea mastodonti? De obicei snobii chiar daca nu au bani fac un credit si tot isi cumpara ceva MARE ca sa epateze cu avutia lor. Asa ca se fabrica pentru ei.

 

Motocicleta e frumoasa dar ma sperie gabaritul. In plus nu imi place treaba cu cutia automata. Chiar o fi capabila sa se descurce pe nitel namol? Categoric nu e pentru mers prin padure dar macar ceva drum forestier ar putea sa faca?

 

Stilul adventure din zilele noastre e clar ca se refera sa pleci pe un drum cu putin asfalt pana la o cabana. Acum fiecare pleca la drum cu ce i se potriveste. Eu am 1,80 si 80 kg. Mie Afircana mi se pare cam grea. Transalpul e cam la limita. Perfect ar fi un BMW F650. Noua honda ma depaseste. Ma refer aici la putin off road. Adica un drum forestier cu cateva balti. Daca e namol pana si cu F-ul mi-ar fi greu.

Dar aici vorbesc despre capacitatile mele. Am prieteni pentru care Africana e lejera si s-ar simti bine pe vaca asta de 1200 ori pe BMW 1200 chiar si pe drumuri mai naspa decat inghit eu cu Transalpul.

 

Deci depinde de fiecare om. Si eu sunt frustrat ca nu au facut ceva mai mic si pentru oameni ca mine. Eu speram sa bage motorul de 4V de 750 de pe VFR pe ceva cam de dimensiunile Transalpului.

Dar asta e. Poate in realitate nu sunt chiar asa de masive.

 

Un alt handicap al marimii este mersul prin oras. Stiu ca este un touring dar nu toti ne permitem 5 motociclete. Toti vrem o motocicleta care sa le faca pe toate.

 

Ma mai intreb la cate trante rezista electronica aia complicata? Ca pe coclauri oricat de usoare ar fi tot o dai pe jos chiar si de pe loc ca nu toti suntem piloti de raly-raid.

 

Am observat ca nu se lega nimeni de centrul de greutate. Asta fiind unul din motivele pentru care pe BMW pot merge si oameni mai scunzi. V-urile au centrul de greutate destul de sus. 4 in V are o greutate dubla cam unde nu trebuie.

 

In schimb cardanul face banii.

 

Sincer as cumpara o asemenea motocicleta. In fond la cat enduro apuc eu sa fac ma descurc eu cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parce le fac pentru snobi care se lauda ca a lor e mai mare. genul de oameni care isi iau suv-uri desi merg mai mult prin oras unde se desurca tare greu cu ele, genul de oameni care trebuie sa aiba musai motociclete de 1000 cu taote ca nu stiu sa merga cu ele.

 

Iti dau perfecta dreptate. As indrazni sa spun ca e paralela motociclistica a celor care-si cumpara Q7, X5/6 si alte manelisme d-astea.

Pe de alta parte, mai sunt unii care spun ca majoritatea celor care-si cumpara mono-uri de fapt nu-si permit altceva :blink: Deci, daca sunt oameni care stiu sa foloseasca mono-ul si merg in general pe drumuri unde se preteaza acest tip de motor, probabil ca ei de fapt nu au bani de alta motocicleta :blink: Asta da "gandire"! :baldy: Mergand pe acest tip de judecata, nu te mira sa se gaseasca vreun "inteligent" care sa-ti spuna ca tu nu gasesti rostul acestor motoare pentru ca de fapt nu-ti permiti.

Una peste alta, lumea e mare si plina de.......... (te las pe tine sa completezi punctele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este doar un dual sport orientat mai mult catre touring decat enduro, pana la urma nu au facut decat sa adapteze putin ciclistica si sa schimbe designul, rotile si cursa suspensiilor, in rest e un VFR.

In opinia mea, pentru genul asta de motor patru cilindrii sunt prea multi, dar macar o fac diferita de balaurii de la BMW, Yamaha si Triumph.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau perfecta dreptate. As indrazni sa spun ca e paralela motociclistica a celor care-si cumpara Q7, X5/6 si alte manelisme d-astea.

Pe de alta parte, mai sunt unii care spun ca majoritatea celor care-si cumpara mono-uri de fapt nu-si permit altceva :blink: Deci, daca sunt oameni care stiu sa foloseasca mono-ul si merg in general pe drumuri unde se preteaza acest tip de motor, probabil ca ei de fapt nu au bani de alta motocicleta :blink: Asta da "gandire"! :baldy: Mergand pe acest tip de judecata, nu te mira sa se gaseasca vreun "inteligent" care sa-ti spuna ca tu nu gasesti rostul acestor motoare pentru ca de fapt nu-ti permiti.

Una peste alta, lumea e mare si plina de.......... (te las pe tine sa completezi punctele)

 

mi am asociat r ul cu un hummer si k ul cu un "porcsi"

 

asa ca, cu 30000 euro. am senzatii de la pret de 130000 euro

 

deci clar restul ii bag in benzina

 

hihihi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum doi ani as fi fost de acord ca mersul prin oras cu un monstru de motocicleta de peste 230 de kile e cam anevoios prin oras. Dupa ce te-nveti cu gabaritul totul devine o joaca. Matahalele astea sunt inalte si "baleteaza" foarte frumos printre masini. Eu ma strecor foarte usor la semafor chiar si de pe o banda pe alta. M-am inspirat putin de la motopolitistii japonezi si cei americani. Sunt multe mobre care-si conduc proprietarii si nu invers. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi am asociat r ul cu un hummer si k ul cu un "porcsi"

 

K-ul hai sa zicem ca ar putea merge asociat cu un "porcsi", dar hummer-ul (cel putin primul model) face treaba destul de buna off road, ceea ce nu se poate spune despre GSA :blbl:

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat vad ca marea majoritate au ajuns la concluzia ca acest model nu are nici o legatura cu ENDURO concluzionez ca am avut dreptate ca nu se inscrie la ENDUROturing fapta pt care daca s-ar gasi un moderator de treaba si motivat l-as ruga sa mute topicul la motociclete de strada sau unde crede el de cuviinta avand in vedere ca in mod evident a fost incadrat gresit.

 

@ZIGZAG ce s-a intamplat cu Angi i-ai luat matricea energetica si l-ai eliminat ? :blink: :what: :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...