Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Eu am fost un client de Crosstourer. Pierdut, insa.

Am avut 2 Varadero. Nu am asteptat pana la Crosstourer si am luat Crossrunner. Honda e honda. Prietenii stiu de ce. :)

In plus, motorul de 4 cilindri in V este o minunatie!

 

Am vrut sa dau Crossrunner pentru Crosstourer, insa vanzatorul a intarziat (mult) cu o oferta. Intre timp am realizat ca, daca voi lua Crosstourer, toate inhibitiile de pe vremea lui Varadero se vor intoarce: prea greu, prea sus...

Am mutat pe KTM Adventure, dupa care pe KTM Super Adventure.


» Post actualizat in 01 Mar 2015 18:41

In poze pare imensa, in realitate chiar micuta, comparativ cu GS, XT, Explorer.

 

Nu e imensa, pentru cine a avut Varadero. E pe-acolo. Pentru celilalti...

E o frumusete de motor. Pentru design, nota este maxima.

Pentru motor, ma tem ca nu exista comparatie. Astept sa vad 1290. Sper sa imi sterg afirmatia de mai inainte (cu temerea), intr-o luna. :)

Greutatea este o problema. Zic eu.

Inaltimea riderului trebuie sa fie peste 1.80 m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Hmmm... dupa aproape 5 ani de zile de cand a fost pornit, am descoperit si eu topicul asta.... :) E drept ca in ultimul timp "ma dau" mai rar pe aici, pe forum...

 

Am vazut multe pareri pro si contra, multe pareri avizate si mai putin avizate despre jucaria asta... Am Crosstourer cu cutie "normala" (nu este modelul DCT) de anul trecut din Iulie si pana acum am facut 20.000 km cu el... Pentru cei interesati de model, am sa incerc sa imi exprim cateva pareri despre el...

 

Inainte de Crosstourer, am avut 3 modele de Honda de care am fost foarte multumit: VT500E, Africa Twin RD04, si 2 de Varadero 1000 SD01(modelul pe carburatie)... Asta nu inseamna ca sunt neaparat "fan Honda".. Imi place orice motocicleta, de la orice producator, atata timp cat "se muleaza" pe ce imi doresc eu de la ea...

 

Cand l-am cumparat, nu eram hotarat pe ce model sa merg.. Oscilam intre 1200 GSA, Super Tenere 1200 si Crosstourer... Am zis ca imi voi cumpara cel mai ok motor dintre cele trei, care sa "se pupe" pe ceea ce imi doream eu: cat mai putini ani, cat mai putini km, cat mai multe accesorii in suma de bani pe care o aveam la dispozitie... S-a nimerit ca atunci sa gasesc acest Crosstourer in Germania, drept urmare m-am dus si l-am cumparat (in momentul ala avea 2 ani, 16.000 km si foarte multe accesorii). Din pacate "locul 2" a fost un 1200 GSA, dar care era, "in aceiasi parametri", cu 3000 EUR mai scump... O suma, din punctul meu de vedere, complet nejustificata... Super Tenere cu aceiasi ani, aceleasi accesorii si acelasi nr de km nu am gasit in perioada aia.

 

Bun... Am luat jucaria si, ca "un motociclist sarguincios", m-am apucat sa pun pe ea restul de accesorii pe care nu le avea, dar pe care eu le consideram necesare (de ex. o protectie de radiator, un rear hugger pentru roata de spate, etc) si apoi sa ma car cu el... De atunci am facut 20.000 km cu el si ma pot declara mai mult decat multumit de achizitia facuta... Este, pot spune linistit, un adevarat TOURING-Enduro! Mai mult touring decat enduro, dar nu are nicio problema cand trebuie sa intri cu el pe macadam sau pe drumuri mai proaste... Nu l-am simtit niciodata sa fie prea greu de manevrat, nici la viteze mari, nici la viteze mici, nici la miscat de pe loc, nici la impins. Pot spune chiar ca este mai manevrabil decat Varadero. Nu stiu daca este si asa in realitate, dar mie imi da impresia ca este mai scurt decat Varadero. Distanta dintre roti pare mai mica, drept urmare poti sa faci un "U-turn" cu el dintr-o bucata pe o singura banda a drumului fara probleme.

Eu m-am plimbat cu el 99% pe asfalt si doar 1% pe macadam, dar pe asfalt pot spune ca e de vis. Chiar vara asta am facut o tura de Alpi (impreuna cu un prieten cu un VFR 1200F DCT), unde am trecut 40 de pass-uri cu el si nu am avut niciun moment in care sa zic ca as fi avut nevoie de mai mult de la motorul asta... Trage cam in orice treapta de viteza, are cuplu de jos si nu am simtit niciodata nevoia de mai multa putere.

 

Probleme pe care le-am avut cu el in acesti 20.000 km:

- suspensia de fata lasa putin de dorit... A trebuit ca dupa cateva mii de km sa ii schimb semeringurile si uleiul, pentru ca un telescop incepuse sa curga.

- Pe langa asta, imi pare ca suspensia de fata este putin cam "saritoare".. Adica partea de rebound lasa putin de dorit, chiar si dupa ce am reglat suspensiile dupa niste setari oferite de baieti mult mai experimentati decat mine pe forumul de Crosstourer.

- Honda a dat-o in bara cu cardanul acestui model (si cu cel al VFR 1200 F).. In sensul ca a aparut ceva problema (nu stiu daca de design sau de productie) in care crucea cardanica nu se ungea suficient de bine si in timp se uza urat si exista riscul sa se rupa in mers.. Honda totusi si-a reparat problema si a facut recall la toate modelele astea pentru schimb de cardan gratuit. Aici, trebuie sa recunosc ca vecinii nostri unguri ne cam bat la curu' gol cand vine vorba de seriozitate a dealerului... Dealerul nostru din Romania s-a facut ca ploua in momentul in care am anuntat ca am un Crosstourer la care trebuie schimbat cardanul, pe cand cei de la Szeged au rezolvat problema rapid si gratis, chiar daca nu era chiar problema lor.

- accesoriile pentru Crosstourer sunt, din pacate, destul de scumpe.. As putea spune ca se apropie ca pret de cele pentru BMW.

 

Avantaje ale Crosstourerului fata de BMW (daca tot le compara lumea atat pe acest topic). Din pacate nu pot sa-l compar si cu Super Tenere pentru ca nu am deloc experienta cu modelul ala:

- se simte mai "sportiv"... BMW-ul este mult mai masiv si pare a fi mai greoi.. (pentru unii asta de fapt poate fi un avantaj al BMW-ului)

- are ceva cai si cuplu in plus, iar asta se simte pe drum.

- cutia de viteze pare mai silentioasa. Vitezele se schimba mai usor.

- motorul este mai silentios si are vibratii mult mai putine ca un GS.

- din punctul meu de vedere, ca si design este mai frumos (dar asta este, clar, doar o parere personala)

 

Cam atat am eu de spus momentan despre el... Daca mai aveti careva intrebari, just ask.. :)

 

Cristi

 

PS: am pus si cateva poze cu jucaria.. :D

 

 

post-3067-0-70680800-1475237462_thumb.jpg

post-3067-0-69260200-1475237463_thumb.jpg

post-3067-0-75811100-1475237464_thumb.jpg

post-3067-0-76621300-1475237465_thumb.jpg

post-3067-0-78517900-1475237466_thumb.jpg

post-3067-0-29334400-1475237468_thumb.jpg

post-3067-0-29572300-1475237469_thumb.jpg

post-3067-0-33498300-1475237470_thumb.jpg

post-3067-0-35002200-1475237471_thumb.jpg

post-3067-0-06850400-1475237473_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salutare , pe viitor ma bate gandu sa incerc un model pe 2012 ... singura problema , din cate am auzit , este un motor pt persoane inalte. Credeti ca eu la 1,79 - 1,80 voi avea probleme ?? Fiind un motor greu ar fi necesar sa ajung cat de cat cu picioarele jos . Ce parere aveti ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare ... voi detine un VFR 1200 x 2012 in urmatorul sezon. Pana acum am avut un naked hornet 2007 care l-am incaltat cu michelin pilot road 4 ( foarte multumit de ele) . Intrebarea mea , voi cam ce ati pus pe vfr ??? nu prea caut sa ma dau prin paduri cu el , tot majoritatea pe asfalt va fi ... poate putin cat sa intru pe un forestier gen. Cam ce aveti gume pe ele ? Ce recomandati ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Chiar conteaza? Avand in vedere ca e oricum "ABS", nu se va bloca niciuna. Iar frana spate va actiona preponderent spatele si partial fata. E un motor de strada sau drum relativ compact, are ABS, asadar detalii precum proportiile nu mai conteaza asa mult. Stai linistit: oricum daca apesi frana spate vei simti ca franze cu spatele, nu cu ambele frane - "combinatia" din C-ABS e ca e mult mai eficienta frana spate decat la o motocicleta cu circuite independente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 23.01.2019 la 12:38, Nightsighter a spus:

Salut din nou. Intreb si eu , Am inteles modelu acesta are C-ABS . Ce inseamna asta ?? Am inteles ca cand apesi levieru fata , franeaza si fata si spate . Dar cand apesi pedala spate ?? Franeaza si fata ?? Ce proportii ?? 

Eu am avut pe un scuter honda sistemul CBS si e foarte ok. Am testat pe drum cu nisip si a blocat roata spate deci probabil nu e un procent minim/maxim de dozaj. Daca ar fi fost asa probabil s-ar fi blocat si fata. Oricum e foarte util! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
Vizitator _Raul_

Salutare!

Somebody, anybody ? 

 

11.thumb.jpg.89d896c4fc8d28af779dcd02ef5be2d0.jpg

 

Ps 1:

Cele mai bune preturi la LeoVince si Givi sunt pe Ebay Italia. 

Orice alt revanzator nici macar nu se apropie.

Cel putin pentru reperele ce le-am comandat eu. 

 

Ps 2:

Cel mai de la Palilula motor pe care l-am condus si detinut.

Nu e cu love in the air si, fuck, nu e o ea.

E cu bromance din ala cu glume proaste da` bune si alcoale scumpe. 

La cat de bizar sunt gandite unele chestii, trebuie sa fie cu tovarasie si cu experienta ca sa il poti intelege. 

 

L-am adus de la Marea Neagra si i-am promis ca il duc la Mediterana si Atlantic vara asta. Actele au iesit, astept un concediu acasa ca sa pot aranja ultimele detalii legate de transport. 

 

 

Aaa, da, bine v-am gasit 😊 😉.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 42 minute, raikk a spus:

Fuck, ca bine arata. Crosstourer imi luam si eu daca nu aparea tenere-ul din dotare.. Distractie faina 

 

Multumesc frumos.

Kilometri si momente faine si tie, cu a ta. Sau al tau :) ? Tu stii ;)

 

Intr-o alta ordine de idei: 

Acum cateva minute ma intreaba cineva cum sunt. 

I-am zis ca la fel de tensionat ca asta:

 13-gameri.thumb.jpg.7b69a3aa4605ee2a352fd7bd971a83cc.jpg

 

De trei zile profit de izolare si lucrez mai abitir ca la o unitate de achizitii si licitatii.

Excel-uri, calcule (Uk, Usa, Au, Eu sau Ro?), munca de detectiv in identificat produse dupa poze, dupa care identificate preturi mai bune (care de multe ori sunt extrem de diferite in functie de sursa; 350 vs 500 aceeasi toba), samd, samd.

 

Dupa ce termin cu astea, ori ii fac un topic in care sa explic plusuri, minusuri si ce trebuie imbunatatit la ea imediat dupa achizitie (lista e pomana indiana, nu gluma) ori revin aici. 

Cele cateva saptamani petrecute pe internet inainte de achizitie si concluziile lor au fost aproape zero barat.

Plin de posesori care probabil se pregatesc sa le vanda sau vand piese aftermarket, altfel nu imi explic lipsa de adancime. 

Mai nici o taina ce am lecturat, ascultat si vizionat cu realitatea. 

 

Ca sa trag si o linie (dooh) - important e sa fie cu chimie. Plusuri si minusuri au toate. 

Pe mine m-a pocnit ca o palma prin somn franarea de urgenta cu DCT-ul, la o viteza serioasa pe langa Ovidiu.

Din momentul ala a fost ceva de genul "Gata, hai, povesti, putem sa ne intoarcem, restul nu mai conteaza". 

Plus DCT (nu ma asteptam deloc, din contra) si 4V-ul care suna cat se poate de gentlemen like comparativ cu sangvinicul Ducati.

 

Ps - Ce mai fac pocaitii din Suceava? Se mai aduna la autogara langa Kaufland?

Ce desteptare mi-am luat anul trecut de la ei 😂, m-as fi putut lipsi. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti dubiosii pe forumul asta, care aparent o ard cu pocaitii, noaptea, prin parcari; in fine.

Sunt curios de lopata de zapada aka parbrizul ala de la Givi, face minuni sau vrajeala? La un moment dat ma uitam sa pun pe a mea, desi arata ridicol ma gandeam ca o sa ma rezolve de probleme, dedicat doar drumurilor lungi.

Si da, arata bine, Hondele mari tot timpu au parut si fost serioase si robuste.
Curios de automata pe motor, o fi treaba, nu zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 3 ore, raikk a spus:

Autogara langa Kaufland nu prea e in Sv, nici Kaufland langa autogara. Nu stiu cum ai petrecut cu pocaitii si in ce oras crezi ca erai man 😅

 

Eeh, Radauti, ai dreptate 😅.

 

Acum 34 minute, hora09 a spus:

Toti dubiosii pe forumul asta, care aparent o ard cu pocaitii, noaptea, prin parcari; in fine.

 

Da, da, claar😅.

 

Era pandemie (chiar si anul trecut :) ), era liber la adunari doar in aer liber si erau cel putin 100 de insi pe scaune, scena, tot tacamul, in parcarea unei firme de transport din Radauti, destul de central, vizavi de Kaufland.

Eu doar alesesem, neinspirat, o cazare in zona si o ora de trezire nu ca a lor.

Sa vezi ce pilde, ce cantari. 

 

Acum 35 minute, hora09 a spus:

Sunt curios de lopata de zapada aka parbrizul ala de la Givi, face minuni sau vrajeala? La un moment dat ma uitam sa pun pe a mea, desi arata ridicol ma gandeam ca o sa ma rezolve de probleme, dedicat doar drumurilor lungi.

 

Este ok, dar atat. Daca l-as fi testat la cineva inainte, nu l-as fi cumparat ulterior.

Este mult prea ingust.

Intentionez doar sa il folosesc ca baza pentru atasat pe(ste) el unul mai lat. 

Pana la sf-uri din astea de care cel mai probabil nu o sa am timp (fiindca ar implica un drum de Belgrad, la un nene ce facea parbrize prin 2010 - noaptea mintii deja), cred ca o sa optez pentru un Puig touring + deflector lat de pe AliBaba. 

Cel mai mare parbriz construit pt ea vine din UsofA de la CalSci, dar are un design atat de american si un pret de 200 USD de mi-a trecut instant.

 

Din pacate MadStad (US of A din ce stiu eu) nu au fost interesati de Crosstourer.

 

Pe modelul 2016-2020 au pus un sistem de ajustare a parbrizului in doua trepte (?) la fel ca la XR1000.

Cei mai multi clienti si se pare ca(,)cam singurele piete serioase pt ea au fost Anglia si Germania. 

Forumul de Germania este chiar chiar mai bun decat cel global, unde e multa vorbarie si lalaiala. 

Multe produse gandite si manufacturate in Anglia sunt insa ori inestetice, ori chinezarii, ori ff scumpe. 

 

Cele mai bune sei pt ea vin de la Russel si Corbin dar au preturi de cocaina inainte de transport si (probabil si) taxe. 6-700 Usd bucata. 

In Europa cei mai multi posesori merg pe TopSellerie (~ 300 Eu sau 500 daca pui si gel si incalzire) sau Touratech (500 din start, pentru ca TT). 

 

 

 

 

Acum 59 minute, hora09 a spus:

Curios de automata pe motor, o fi treaba, nu zic.

 

In modul Drive risti sa strici motorul si transmisia. Ma trezeam in a 5a pe la 50 kmh. Bizar rau. 

In modul Sport as zice ca maxim 10% este diferit de cum merg eu. 🤓,  

Singura chestie la care transmisia automata nu o sa bata curand omul este reactia in avans. 

Daca eu vad un deal inainte, ii dau de pe acum o treapta in jos. Electronica de pe ea coboara treapta doar in momentul in care simte ca incepe sa traga mai greu. 

Anyway, irelevant dpmdv, comparativ cu avantajele - schimbari mai rapide si mai line decat as putea eu. 

In modul automat, daca vine brusc o curba sau vrei sa traga mai sustinut cateva secunde poti apasa direct padelele, fara ca ea sa fie in mod manual. 

Pe serpentine (testat la nivel de idee pe segmentul Orsova - Piatra Scrisa) am optat exclusiv pt modul manual, fiindca prefer turatiile sustinute si frana de motor. 

 

Dupa ce am experimentat DCT-ul pe a mea, inclin sa cred ca NC-ul cu DCT este genial pt oras si commuting. 

In off-road (Africa Twin) nu stiu cum se simte dar cred ca la AT as sta numai in mod manual dupa ce as iesi de pe sosea. 

__________________________________________________________________________________

 

Mi-a placut f mult la DCT faptul ca franele actioneaza implicit si cutia de viteze. 

Asta inseamna ca in timp ce posesorul franeaza panicat, motocicleta isi vede linistita de treaba si schimba + elibereaza trepte in timpul acesta, folosind masiv in ecuatie si frana de motor. 

Eu nu am reusit sa opresc atatea sute de kg atat de rapid ever. 

 

Franele fiind combinate, nu prea conteaza daca alegi maneta sau pedala.

Nu, nu baleiaza, nu sunt desincronizate fata si spatele sau alte probleme. Se aseaza/coboara perfect la orizontala.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am suportul asta dedicat de navi

image.thumb.png.a6e8a75e739b0eb4580bbbfb08af0470.png

 

image.thumb.png.2f2f6d201b4c7f5a2a2ed4e8c495ca15.png

image.thumb.png.066353555fc30171142403b092b5013f.png

 

 

 

Stainless still vopsit electro - 120euro cu transport inclus

 

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.04.2021 la 16:14, _Raul_ a spus:

Este ok, dar atat. Daca l-as fi testat la cineva inainte, nu l-as fi cumparat ulterior.

Este mult prea ingust.

Intentionez doar sa il folosesc ca baza pentru atasat pe(ste) el unul mai lat. 

Pana la sf-uri din astea de care cel mai probabil nu o sa am timp (fiindca ar implica un drum de Belgrad, la un nene ce facea parbrize prin 2010 - noaptea mintii deja), cred ca o sa optez pentru un Puig touring + deflector lat de pe AliBaba. 

 

Cele mai bune sei pt ea vin de la Russel si Corbin dar au preturi de cocaina inainte de transport si (probabil si) taxe. 6-700 Usd bucata. 

In Europa cei mai multi posesori merg pe TopSellerie (~ 300 Eu sau 500 daca pui si gel si incalzire) sau Touratech (500 din start, pentru ca TT). 

 

Pentru parbrize la comanda, discuti cu dl Bogdan Harea pe FB-Bucuresti. Face crashbarsh, side uri, si parbrize.  Pentru modiicarea sa, nu as da 300 euro pe ce fac cei de la Topsellerie, never ever. Cu 600 lei o modifici la noi. Vrei si incalzire, se face, inca vreo 150 lei. Gel, iar nu as pune, ci spuma memory-confort. Avem si pentru asta mester ok, Motovis.

La 26.04.2021 la 0:01, _Raul_ a spus:

L-am adus de la Marea Neagra si i-am promis ca il duc la Mediterana si Atlantic vara asta. Actele au iesit, astept un concediu acasa ca sa pot aranja ultimele detalii legate de transport. 

Sa te bucuri de motoret :D

I-ai promis tu, dar greu cu pandemia vietii momentan :(  Ce planuri de tura ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

Sa te bucuri de motoret :D

I-ai promis tu, dar greu cu pandemia vietii momentan :(  Ce planuri de tura ai?

 Multumesc mult pentru urări, @Adrian M.

 

Sunt la cules de căpșuni în Spania și am vorbit deja cu cineva sa mi-o aducă aici. 

 

Pe de alta parte, de când a început pandemia, am călătorit mult mai în liniste decât înainte. Totul este mai gol și, cu atitudinea necesara, poți merge cam oriunde. 

 

Pana una alta am cumpărat atlasul rutier al Spaniei și Portugaliei de la Michelin.  Este f asemănător atlasului României de la Cartographia ca nivel al detaliilor (nu știu dacă la aceeași scara). 

Partea super faina este ca are marcate cu verde foarte multe drumuri cu peisaje faine - scenic routes.

Am bifat deja câteva prin zona mea și este ce trebuie. 

Am mai găsit pe net niște idei de rute moto în Spania (RideMagazine și încă o sursa, nu mai știu sigur). 

Pana una alta bananaiesc cu mașina și trebuie musai sa iau echipamente mesh albe. Căldură și ariditatea din Grecia sunt o gluma fata de ce experimentez pe aici. 

 

După ce termin norma de lădițe și de udat porțiunea mea revin și cu câteva rânduri despre șei și componente aftermarket. 

Am avut norocul sa o gasesc la 1h condus de mine. 

Aluminiu super usor si carbon.

Pozele sunt ale vanzatorului.

In realitate arata mai nasol. Atat de nasol ca am adormit cu ea pe masa si a ramas tot acolo, pe post de bibelou :) .

 

1.thumb.PNG.34b2e1aece96fb1b3e94156165b0a49d.PNG 2.thumb.png.5f2f82674fba67645f21bd43884c3544.png 3.thumb.png.3ab14bcdfb598cf4d5993fb822d9b94d.png 4.thumb.PNG.e24266503dcd645e46cbf64344f7017d.PNG 5.thumb.PNG.8abf7d93e56a3fec4757507943de0fa6.PNG

 

 

 

 

Si fiindca dimineata asta finalmente lejera, postarea despre sei: 

* SUA sunt singurii jucatori relevanti si inovativi (Russell & Corbin, Sargent nu produc pt Crosstourer), dar cu preturi pe masura (600 USD si peste).

Daca peste pret poti trece (ca la orice achizitie de suflet, pe termen lung si care aduce o mare plus valoare), mai greu sa treci peste timpii de asteptare (Russell sunt cu programarile in Oct 2021), la care trebuie sa mai adaugi si transportul + taxele. Daca mai trebuie sa si trimiti saua ta pentru lucrare, deja te intrebi daca cumva ai toate tiglele pe casa ca sa te bagi la asa ceva. 

* Europa (continentala) este pe nicaieri si nicaieriul este in vid.

Preturi imense, design neschimbat de 15 ani, inovatie zero (poate in design pe la italieni).

Toti fabricantii din Europa analizati de mine adauga material in partea frontala a seii (acolo unde are loc contactul cu rezervorul, intre picioare/unde simti cel mai bine motorul). Materialul extra acolo mi se pare noaptea mintii si indicele nr. 1 ca sa iti dai seama ca ai de-a face cu habarnisti in materie. 

TopSellerie (FR) fac gafa asta doar cand pun gel - il duc pana in varful seii. 

* Tommot Ungaria erau din alta lume acum 12-13 ani (vazuti la salon la Budapesta). Partea proasta este ca nu au evoluat deloc de atunci.  

* Engezii sunt la nivel MotoVis sau invers. Producator rural, ateliere de familie gen. 

* Romania - fabricantii se copiaza intre ei si evolueaza subtil de la un an la altul, prin adaugarea elementelor existente de dinainte de 2000 - chedere de plastic, cusatura dubla, gel, incalzire, samd. Avantaje - pretul si faptul ca poti dialoga mai usor cu ei si poti sa iti customizezi produsul in detaliu, dupa nevoile tale. Dezavantaj - producatori "rurali", dupa cum spuneam, cu design pe masura. Daca vrai ceva special, poti sa iti bagi doleantele in unghere in care soarele nu va intra vreodata. 

 

Tragand linie:

* mumu cu vanilie.

* TopSellerie fiindca majoritatea posesorilor de pe forumul international zic ca is bune. Nu ma intereseaza gel si nici incalzire (nu face deloc casa buna pe ploaie cu pantaloni gtx, testat pe Triumph)

* MotoVis daca ajung eu prin regat in iarna asta

* Cumparat sa sh, trimisa in state, spart o avere si asteptat pasarile calatoare cu ea inapoi. 

* MotoHawk la 100eu ca sa am ce vinde sh dupa un sezon nu ma prea tenteaza, mai ales ca eu vreau saua mai scobita si cu zona lombara mai inalta.

 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_

 

 

Later edit 2 - 18.05.2021

 

Turcii au fost mai rapizi decat nemtii.

Deflectoare de aer si radiator.

(Mniam, mniam / hand rubbing, daydreaming la comanda aia de la nemti/mniam/mniam x 3).

 

20210517_165444.thumb.jpg.8898ee5156cf888154fdfb1fa1b4e9f4.jpg  20210517_164552.thumb.jpg.ac794f8f39ce9583965f8802734108dc.jpg

 

Lipseste doar motorul 😂 (AMR 2 zile + deja peste 1000 km de scouting cu masina prin vecinatati, zilnic dupa plivit buruieni)

Intre timp, l-am gasit si pe Marquez la Sevilla  (groparul celor de la TopSelllerie FR, oricat de dragi mi-ar fi francezii)

https://www.facebook.com/tapiceriadelamotomarquez

 

Ca sa ii raspund si lui @Adrian M. (la postarea din topicul despre Z1000SX)

O sa fie Puig. 

Ermax:

* Au urechile laterale de deasupra semnalizarilor prea mici pentru ce caut eu

* Este mult mai ingust decat Puig, per ansamblu. Ca sa nu mai spun in partea superioara. 

* Probabil ca va concubina cu asta (palmerproducts.co.uk)

183982403_4180080002037184_2566856954028183578_n.thumb.jpg.b32bbe4ba6dfbc28d67ac95e061b44c7.jpg

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...