Powersony09 Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 (edited) Salut tuturor, sunt nou pe acest forum si deja am cateva subiecte citite pe acest forum, si decid sa ma alaturi voua! Cea ce am observat eu astazi este ca la carburatorul meu la un motor de 124cc si 4t am 2 suruburi de reglaj! Primul este cu arc care este de la relatii, si in cartea tehinca zice de el, iar al doilea este un fel de "cui ponton" care are legatura cu galeria de iesire din carburator! Ma gandesc ca poate este debitul de benzina la relanti, am rotit usor de el si nimic! Lam turat si tot asa se aude, nu mi se pare nimik diferit, asa ca lam lasat asa si va cer ajutorul vostru pentru a intelege ce face si cum as putea sal reglez ca sa nu am probleme de consum sau alte probleme cu carburatorul. Am reglat cateva carburatoare in 2t care avea doar relantiu si cam atat. Acum am dat peste ceva care eu sunt incepator. Totul a plecat de la faptul ca, atunci cand incercam sa pornest motorul nu reauseam decat dupa ceva minute de dat la automat, iar dupa ce incepea sa o ia , nu dura mult si se oprea, am zis ca este de la carburator. Am citit in cartea tehnica si zicea ca relatii sa fie reglat la 1400rpm la cald, cea ce eu la cald ajungea la 2000rpm, dar pana asa ajugn la cald dura ceva timp! Am scos carburatorul , iam facut o curatare binedefinita (motorul este second) iar atunci am observat acel surub dereglaj in plus, care se pare ca a fost umblat la el,se vad urme de patent pe el, eu presupun ca este benzina pentru relanti, dar nu stiu ce sa zic! Am ansablat totul la loc, am marit un pic relatiul ca sa ia din prima! Lam pornit la prima cheie, statea turat pe la 3500rpm, am redus reglajul la 2000rpm in mai putin de 20 sec ca sa nu apuce sa se incalzeasca motorul, lam oprit imd, am stat un pic si iam dat cheie, a pornit la prima cheie, rece avea 2000rpm iar dupa ce sa incalzit ajunsesem pe la 2200-2300 rpm, eu zic ca totusi este cam mare relatiul, dar cel putin pleaca la prima cheie! La acels surub umblasem (lam scos ca sal curat) lam montat "aproape la fel" dupa ce lam pornti la rece am miscat de el sa vad efectul la relanti, dar nimik! Lam lasat asa si acum cer parerea voastra! Este cel din poza de mai jos, dar nu si accesoriile, acel surub este pe partea cealalata! in poza nu se vede! deoarece este cu partea de admisie! Edited November 6, 2010 by Powersony09 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indian73 Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 (edited) Ia un manual de carburatoare si invata-l bine,dupa aceia daca nu ai inteles ceva mai intreaba.Ori lasate si dute la un MECANIC moto.Ah era sa uit,si cele de 2 t au acel jigleur,si camera de nivel si multe altele. http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...=1t:429,r:9,s:0 Edited November 6, 2010 by Indian73 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powersony09 Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 (edited) Sincer tot nu mati inteles! In poza postata de tine acel surub este dupa clapeta de abreaj, la mine surubul este exact inainte de a conecta carburatorul la motor, iar acel surub are legatura cu lochidul din carburator, dar nu vad traseul pe unde vine. Stiu ce este un jiglor, stiu reglajul de aer, stiu relantiul, stiu jiglorul de la relanti, dar nu stiu ce face acel surub. Am gasit poza cu carburatorul demontat si partile lui, surubul este cel cu sageata rosie! Si din poza ajung la concluzia ca am avut dreptate , este debitul de beznina la relantiu! P.S Daca sunt nou pe forum nu inseamna ca nu stiu nimik despre carburatoare, am descarcat de pe acest forum un volum intrede despre carburatoare, mi sa urat cat am citit. dar tot nu am gasit de acel surub, si nu toate carburatoarele il au! Edited November 7, 2010 by Powersony09 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indian73 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Acel surub exista la toate carburatoarele( la unele este blindat)si regleaza cantitatea de benzina (primara).De obicei are un numar de ture exact (sunt trecute in manual) iar daca nu-l stii ar fi bun un colortune,sau dupa culoarea bujiei ceea ce este mai complicat deoarece aici intervin si alti factori. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indian73 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Acel surub exista la toate carburatoarele( la unele este blindat)si regleaza cantitatea de benzina (primara).De obicei are un numar de ture exact (sunt trecute in manual) iar daca nu-l stii ar fi bun un colortune,sau dupa culoarea bujiei ceea ce este mai complicat deoarece aici intervin si alti factori. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powersony09 Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Mai multe informati nu poti da? Daca este primar de ce atunci cand il inchid imi scade turatia la relanti dar accelerat merge? Cand il deschid mult imi creste turatia de la relanti, nu mi se ineaca iar accelerat merge bine! Daca la alte carburatoare exista ascuns, la acesta de ce la pus la vedere? Nu are arc sil il invart cu mana, iar de la vibrati se poate desuruba! Daca era primarul cand il inchideam de ce imi mai mergea motorul? accelerat? Nu am zis nimic concret, doar am cerut niste explicati! Nu am zis ca nu este posibil sa fie primarul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indian73 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Acum am inteles cate stii despre carburatoare.BY-BY Mesaj completat Acum am inteles cate stii despre carburatoare.BY-BY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panterra Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Acum am inteles cate stii despre carburatoare.BY-BYMesaj completat Acum am inteles cate stii despre carburatoare.BY-BY ala e pentru amestec , imposibil sa nu aibe arc. Probabil este discomplet ,trebuie sa aibe arculetu si un oring in capat. Turatia e 2,5 ture innapoi dupa cel strangi pan la maxim. Spor la treaba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panterra Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Acum am inteles cate stii despre carburatoare.BY-BYMesaj completat Acum am inteles cate stii despre carburatoare.BY-BY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panterra Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Acum am inteles cate stii despre carburatoare.BY-BYMesaj completat Acum am inteles cate stii despre carburatoare.BY-BY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panterra Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Acum am inteles cate stii despre carburatoare.BY-BYMesaj completat Acum am inteles cate stii despre carburatoare.BY-BY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stress_L&P Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 nu spune tampenii... te rog eu frumos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi2008 Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 cauta cartea tehnica ,verifica daca jiglerele sunt cele indicate in carte ,au un nr pe fiecare reprezinta marimea jiglerului. daca nu sunt cele recomandate de carte ,comanda-ti unele noi. Ce arati in poza ,e jiglerul de amestec aer benzina, se regleaza de la o tura si jumatate pana la trei ture.vezi cat iti recomanda cartea. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powersony09 Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 (edited) Exact asta este problema ca in cartea tehnica zice doar de surubul de relanti, nu zice nimik de acel surub, carburatorul nu a fost desfacut niciodata, iar acel surub nu este jiglor, jiglorul este o teava cu gauri laterale, el nu este asa, este o tija la care in varf este mai subtire si trece printro gaura fff putin mai mare decat varful surubului, gaura este exact in "evacuarea" carburatorului! Nu este prevazut cu nici un arc si nici nu a avut asa ceva, ele este cu filetul exterior peste diametrul capului unde este taietura de surubelnita! Am gasit o poza mai detaliat! Mersi mult celor care miau dat nr de rotati la acest surub! Daca este desfacut prea mult este posibil sa imi inece motorul cand il acelerez brusc? adik sa se opreasca? sau daca este acelelerat si iau mana de pe aceleratie sa se opreasca motorul cand ajunge la relanti? Eu asta pateam! pana lam mai inchis un pic si este mai bine! Mi se opreste mai rar! O sa incerc sa vad cum se comporta la 2,5ture, iar daca se comporta bine il las asa! Ciudat este ca il pot invarti cu mana! Iar mie teama ca de la vibrati sa nu se desfaca el singur! Am uitat sa zic ca varful surubului nu este in centru carburatorului, langa clapeta de aceleratie, este in marginea acelei gauri din imagine! Edited November 9, 2010 by Powersony09 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stress_L&P Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 pine-i putina banda de teflon de instalatii sanitare pe filet, asa nu o sa se mai desfaca singur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panterra Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 nu spune tampenii... te rog eu frumos! la ce te referi de zici ca zic tampenii?! Am desfacut recent un carburator identit si avea arc etc dupa cate arata el in poza avea arc.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powersony09 Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 la ce te referi de zici ca zic tampenii?! Am desfacut recent un carburator identit si avea arc etc dupa cate arata el in poza avea arc.. Eu cred ca esti varza! Unde vine ercul pus? daca filetul este mai mare decat capul taiat de surubelnita? Nu mai fa afirmari proaste! Til dau jos de pe motor si ii fac poze la tot ca sa vezi cat de multe sti tu despre carburatoare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indian73 Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Nu te mai agita degeaba ,acel surub e ce ti-am spus si face ce ti-am zis ca face.In mod normal pe el trebuie sa aiba un mic arculet iar in capetele arcului niste o-ringuri si saibe din metal. citeste aici...http://www.harley-heaven.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=138 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powersony09 Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 Eu cred ca tot nu vedeti diferenta, in linkul de mai sus acel surub este inaintea clapetei de ambreaj, care este inaintea clapetei de acceleratie! La mine acel surub este dupa clapeta de acceleratie! Maine va fac poze cu el scos si bagat ca sa va convingeti ca nu avea nici un arc si nu ezista nici o posibilitate sa pui acel arc, cum arata el si unde este pozitionat. Numi dau seama cum de voi care ati umblat cu cateva sute de carburatoare, nu stiti de acel surub unde este pozitionat! Nu am zis ca nu face cea zici tu, deoarece eu am zis acelasi lucru! Dar ma mira unde este pus, adik dupa clapeta de ambreaj! Mesaj completat Mai sus am pus poza cu indicarile unde este capul surubului si filetul! Poate imi explicati si mie unde este arcul sau unde treabuia sa fie arcul! Tare curios sunt sa vad ce explicatie dati! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox200 Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Clapeta de ambreaj huh? I rest my case Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stress_L&P Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 carburator cu ambreiaj? acum nu ma mir de ce ti-ai luat chinezarie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Eu cred ca tot nu vedeti diferenta, in linkul de mai sus acel surub este inaintea clapetei de ambreaj, care este inaintea clapetei de acceleratie!La mine acel surub este dupa clapeta de acceleratie! Maine va fac poze cu el scos si bagat ca sa va convingeti ca nu avea nici un arc si nu ezista nici o posibilitate sa pui acel arc, cum arata el si unde este pozitionat. Numi dau seama cum de voi care ati umblat cu cateva sute de carburatoare, nu stiti de acel surub unde este pozitionat! Nu am zis ca nu face cea zici tu, deoarece eu am zis acelasi lucru! Dar ma mira unde este pus, adik dupa clapeta de ambreaj! Mesaj completat Mai sus am pus poza cu indicarile unde este capul surubului si filetul! Poate imi explicati si mie unde este arcul sau unde treabuia sa fie arcul! Tare curios sunt sa vad ce explicatie dati! vorbesti despre o chinezarie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stress_L&P Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 vorbesti despre o chinezarie? da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panterra Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Eu cred ca esti varza!Unde vine ercul pus? daca filetul este mai mare decat capul taiat de surubelnita? Nu mai fa afirmari proaste! Til dau jos de pe motor si ii fac poze la tot ca sa vezi cat de multe sti tu despre carburatoare! bai nenea poza aia care ai postato tu si unde este scris 1 si indicat de sageata rosie arata destul de clar un arculet o saiba si un oring. ORI ERAI BEAT CAND AI PUS POZA... interesant pui postezi o poza in care apre arculetu si tot tu zici ca nare cum... Mesaj completat bai nenea poza aia care ai postato tu si unde este scris 1 si indicat de sageata rosie arata destul de clar un arculet o saiba si un oring. ORI ERAI BEAT CAND AI PUS POZA... interesant pui postezi o poza in care apre arculetu si tot tu zici ca nare cum... si tot spre curiozitatea ta strange bine acel surub si vez ca o sa ramana arculetul si oringul pe el sau daca nu uitate bine in interior innainte sa faci afirmatii de genu..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powersony09 Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 Imi cer scuze am zis "ambreaj" in loc de "soc"! Vorbea cu cineva in acelasi timp ce scriam replay-ul pe forum si se pare ca am scris despre ce vorbeam cu el( adik vorbeam de ambreajuri). O sa scot acel surub afara sa ma uit de acel arc! Tare curios sunt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts