Sari la conținut

Honda CBR600F 2011


sp33d_fr3ak
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aici sunt deacord cu tine

 

pana si CBR250R este acum mai frumos decat asta de 600

(vorbind strict depre carenatura)

 

:) moaa... de asta nici nu stiam. E uratica foc :P Ce-or fi mancat ma designerii aia de fac tobele de esapament sa arate a vuvuzela :) ?! Ca sa nu mai vorbesc de forma de triunghi a motocicletei (vazuta din lateral)... cu cat apar mai multe modele noi de motociclete, cu atat iubesc mai mult motoarele mai vechi (2001 - 2006).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci cand a aparut 1000 RR 2008 toata lumea a injurat designul prea apropiat de varianta MotoGP, ciclistica in schimb era din alta lume. De ce oare toti cei care injura Honda au alte mobre decat Honda? Amaraciunea aia de 250 este un "entry level" deci se adreseaza cumparatorului aflat la inceput. NU e o Agusta dar fata de Ninja 250 sau Hyosung este o opera de arta.

 

Daca tot vorbeam de Honda si lipsa de importanta... Ce motoare faceau legea acum cativa ani in SBK , Isle of man si MotoGP?

 

Vfr 750 R a fost una din cele mai reusite motociclete de TT , desi au trecut 20 de ani de cand concura inca mai poate da rusine multor "competitori" de generatie noua.

 

VTR SP - una din cele mai reusite mobre de SBK si TT

 

RC211 V e mobra cu care Rossi a facut istorie.

 

1000RR este mobra cu care un nebun a castigat anul asta a 15-a cursa de TT- Isle of man... John Mcguinness parca ii spune, a auzit cineva de el? :)

 

600RR este neinvinsa la supersport.

 

Incercati sa va rezumati la argumente si nu la maini pline cu noroi gen "Honda e de rahat pt ca asa zic eu" :)

 

600F-ul nou este clar un pas inapoi fata de F4i dar dupa cum am mai spus , cati stiu la inceput de suspensii reglabile si alte trick-uri de gen? Asta e target-ul, everyday rider...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000RR este mobra cu care un nebun a castigat anul asta a 15-a cursa de TT- Isle of man... John Mcguinness parca ii spune, a auzit cineva de el? :)

 

Anul asta? Think again, anul asta John a abandonat. Ghici cine a castigat: Ian Hutchinson. Auzit de Hutchi? :) Ai nimerit-o totusi, ca e tot pe Honda. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta? Think again, anul asta John a abandonat. Ghici cine a castigat: Ian Hutchinson. Auzit de Hutchi? :) Ai nimerit-o totusi, ca e tot pe Honda. :)

 

Pardon, vroiam sa zic anu' trecut :P Oricum, 1000 RR e deja icon bike printre TT-isti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o secvență de la TT, de anul trecut sau acum doi ani, în care unu` cu un gsxr se tot ținea după altul cu 1000rr. Nu Âştiu dacă e de la pilot sau nu, dar pe linie dreaptă gsxr-ul mereu depăÂşea rr-ul, pe viraje era exact invers. În final rr-ul a câÂştigat.

O să caut secvența aia că era destul de interesantă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1)Atunci cand a aparut 1000 RR 2008 toata lumea a injurat designul prea apropiat de varianta MotoGP, ciclistica in schimb era din alta lume. De ce oare toti cei care injura Honda au alte mobre decat Honda?

 

2)Amaraciunea aia de 250 este un "entry level" deci se adreseaza cumparatorului aflat la inceput. NU e o Agusta dar fata de Ninja 250 sau Hyosung este o opera de arta.

 

3)Daca tot vorbeam de Honda si lipsa de importanta... Ce motoare faceau legea acum cativa ani in SBK , Isle of man si MotoGP?

 

4)Vfr 750 R a fost una din cele mai reusite motociclete de TT , desi au trecut 20 de ani de cand concura inca mai poate da rusine multor "competitori" de generatie noua.

 

5)VTR SP - una din cele mai reusite mobre de SBK si TT

 

6)RC211 V e mobra cu care Rossi a facut istorie.

 

7)1000RR este mobra cu care un nebun a castigat anul asta a 15-a cursa de TT- Isle of man... John Mcguinness parca ii spune, a auzit cineva de el?

 

8)600RR este neinvinsa la supersport.

 

9)Incercati sa va rezumati la argumente si nu la maini pline cu noroi gen "Honda e de rahat pt ca asa zic eu"

 

10)600F-ul nou este clar un pas inapoi fata de F4i dar dupa cum am mai spus , cati stiu la inceput de suspensii reglabile si alte trick-uri de gen? Asta e target-ul, everyday rider...

 

Permite-mi sa iti raspund in ordine la "raspunsurile" tale

 

1) Design-ul la 1000RR 2008-prezent, nu mi se pare nici acum prea reusit. Nu ma atrage absolut deloc, pur si simplu eu nu o vad motocicleta sport. Nu stiu de ce, dar asa o vad eu. La performante nu am nimic de zis, ba chiar in 2009-2010 o consider cea mai reusita . Spre deosebire de posesorii de alte japoneze, posesorii de Honda sunt singurii care NU isi injura utilajul. Eu injur Yamaha, si va pot da o lista intreaga de defecte si lucruri care nu imi plac la modelele lor, dar posesorii de Honda considera ca Honda e perfecta din toate punctele de vedere - FALS.

2) Fata de Ninja 250, e chiar nereusita! Aia are 2 pistoane paralele, asta de la honda e monocilindru :) . Ca sa nu mai vorbesc de design-ul facut la misto, doar "futuristic" dar fara niciun pic de frumusete. Cea mai urata fiind vuvuzela de evacuare (ca toba nu se poate numi).

3) Honda e foarte performanta si astazi, nu a fost numai acum cativa ani... asta totusi nu-i un argument potrivit pentru a sustine motocicletele facute de ei si nu are nicio legatura cu CBR 600 F

4) O fi fost acum 20 de ani, dar nu se compara cu un motor de generatie noua, oricat de buna si renumita o fi ea...

5) Adevarat!

6) Mda... Rossi a facut istorie cu toate motocicletele pe care a mers :duel:

7) Nu cunosc, nu am urmarit, nu comentez

8) :) glumesti sau ai vorbit serios? modelele 2003-2006 pot fi invinse chiar si de un F4I daca e pe mana cui trebuie :P

9) Ai dreptate aici, nu se poate vorbi de rau o motocicleta, fara sa argumentezi.

10) 600F asta , desi poate ma insel, mie mi se pare scos asa, fiindca e criza . In primul rand stiind de renumele si fiabilitatea F-urilor anterioare, s-a gandit Honda ca or sa rupa gura targului cu un nou F, dupa ce in 2006 au avut proasta idee de a o scoate din productie. In al doilea rand, investitia pentru acest nou F este minima... un Hornet deja in fabricatie, pe care l-au imbracat in plastic. Repet, mi se parea mult mai interesant sa dezvolte un model cu totul nou, pe care sa il numeasca CBR F, cu care sa ne uimeasca, iar ulterior se puteau "dona" anumite componente pentru un viitor model de Hornet... era mult mai interesant si cred eu ca si succesul era altul.

 

Cam atat am avut de zis, daca aveti ceva de adaugat astept cu mare placere. O seara buna! (hmm.. o noapte buna ca e tarziu )

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Marketing, nimeni nu e perfect.

 

NIci acum nu inteleg ura fata de posesorii de Honda, Ducati, etc. Sunt genu care injura orice mobra daca nu merge si am suficient de multi prieteni care au Honda si care fac la fel. Faptul ca tu ai vazut un astfel de specimen nu inseamna nimic. Am vazut noul trend, n-ai Honda, Ducati sau HD esti un erou iar daca ai sigur esti un fraier care nu stie ce e bun si merge batraneste :)

 

Acum sincer, majoritatea celor care injura Honda nu au avut nici macar una in garaj. Am avut 3 Honda si am fost multumit peste masura de toate. Asta nu inseamna ca n-am fost multumit si de Yamaha sau de Ducati. :)

 

Noul F este asemeni celui de 250, un motor de nisa. Vrei pasiune ia-ti o italianca, dar ai grija ca pasiunea costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca posesor de F4i ma asteptam ca noul model (F5 sau cum o fi) sa fie un progres nu un regres. Nu ma asteptam sa scoata ceva care sa merga pe circuit dar totusi...

 

Sunt foarte multumit de ce am acum, si daca as vrea sa il schimb nu as avea idee cu ce sa il schimb. Cand a aparut noul model, pana sa vad foto si caracteristici tehnice m-am bucurat, uite acum o sa pot sa schimb in sfarsit, dar apoi m-am razgandit. Nu e exact ceea ce speram.

 

Asa ca merg in continuare pe F4i, chiar daca in curand o sa faca 10 ani, pentru ca asta noua (din motivele enumerate de altii mai sus) nu ma atrage.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Marketing, nimeni nu e perfect.

 

NIci acum nu inteleg ura fata de posesorii de Honda, Ducati, etc. Sunt genu care injura orice mobra daca nu merge si am suficient de multi prieteni care au Honda si care fac la fel. Faptul ca tu ai vazut un astfel de specimen nu inseamna nimic. Am vazut noul trend, n-ai Honda, Ducati sau HD esti un erou iar daca ai sigur esti un fraier care nu stie ce e bun si merge batraneste :)

 

Acum sincer, majoritatea celor care injura Honda nu au avut nici macar una in garaj. Am avut 3 Honda si am fost multumit peste masura de toate. Asta nu inseamna ca n-am fost multumit si de Yamaha sau de Ducati.

Noul F este asemeni celui de 250, un motor de nisa. Vrei pasiune ia-ti o italianca, dar ai grija ca pasiunea costa.

 

 

nu te inteleg. ai avut ducati din cate stiu eu. cu ce e mai scumpa intretinerea la o motocicleta (italiana, nu numai ducati) fata de japoneze? eu doar la aprilia am ceva in plus: 4 bujii desi e v2. in rest... acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca privim CBR600F asta ca pe o motocicleta de utilizare cotidiana, s-ar putea sa aiba o imagine buna.

Daca o privim ca pe un sport-touring, in comparatie cu VFR800, cbr600f ne va parea o prastie, dar probabil o sa fie o prastie ceva mai accesibila

Daca ne incapatanam sa o privim ca pe un SuperSport... ne lasam de meserie...

 

zicea cineva ca RR e mai slab decat F4i ?!? in ce tip de competitie? poate doar la anduranta 24+H.... pe un circuit cu viraje largi si linii drepte nu foarte lungi, altfel nu imi imaginez cum ar putea un F4i sa bata un RR in competitii...

Furca inversata este in principiu mai buna decat cea normala dar asta nu este 100% adevarat pt ca o furca nu inseamna doar doua tuburi coaxiale cu un arc pe mijolc ci implica si un sistem de amortizare mai mult sau mai putin complex

Nu cred ca furca de la Hornet este superioara celei de la VFR...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba s-ar numi Hornet S

Pe mine nu prea ma incanta, in afara ca are furca aia USD.... mi se pare mult mai misto F4i-ul Sport care face maine poimaine 10 ani de cand a aparut

Imi place motocicleta insa daca se cheama Honda Hornet S, nu CBR 600 F. Un urmas demn de luat in seama al celebrei serii F trebuia sa fie bazat pe modelul 600 RR, avand practic acelasi cadru si motor.

De acord cu dvs, domnilor.

Intr-adevar eu am zis ca imi place (si continua sa imi placa) strict ca un urmas a Hornetului S (model pe care il posed, de altfel).

Daca e sa luam sincer, carena la CBR-F 2011 nici macar nu ajunge aproape de scarite ca sa protejeze de vant cum e la SS-uri, nu e tocmai semicarenata, dar nici full, e un fel de 3/4 carenta ;)

 

Eu analizand fata de Hornetul din 2000, vad multe imbunatatri (95-102hp, furca USD, carena mai sanatoasa, parbriz mai normal, injectie), dar cum ati zis si voi, fata de un CBR F4i, ramane in urma la capitole precum, putere, carena, sasiu (totusi la mono-backbone, centrul de greutate e mai sus), frane (acelasi 296 pe care il am si eu...),etc

 

Fiabilitatea presupune raport putere/cilindree mai mic, si probabil s-a mers pe ideea asta.

Ce ma dearanjeaza la Honda, e ca din cauza renumelui sunt destul de zgarciti la a pune lucruri noi pe motocicleta, astfel din SS-uri de 600, cred RR-ul a fost ultimul cu furca USD, la fel, acum, motor din 2011, de 8.000 de euro, si ambreiajul e tot pe cablu... franele, tot 2 pistoane (versiunea fara cABS), tot 296mm...

Cum s-ar zice "Honda'i Honda da' branza'i cu bani"

 

PS Ca tot va plangeti de toba, ideea e ca asa se tine centrul de greutate mai jos si mai aproape de mijlocul distantei intre roti, precum si greutatea totala a tobei cred ca e mai mica, cat despre aspect, e chestie de gust, mie de exemplu imi place :angryfire:

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica LEGENDA REVINE =))

asta a fost tare...

legende la honda sunt vreo 4-5

o sa ti le enumar.

...rc30...rc45...rc51....nsr500...RC211V

nu e nimic legendar intr-un motor care se vinde bine.

asa si loganul e o legenda...ca s-au vandut zeci de milioane in intreaga lume.

sa nu exageram cu epitetele.

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahahahhaha

si spitele de otel ca si la rotile de bicicleta erau mai bune decat astea de acum :rolleyes:)

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...