Sari la conținut

Accident mortal Calea Mosilor


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Pentru cei care l-au cunoscut si vor sa-l conduca pe ultimul drum,inmormantarea are loc duminica 14.11.2010 ora 12 la cimitirul berceni 2.Sa-i fie iertate pacatele si tarana usoara.

Berceni 2 nu este unul si acelasi cu Metalurgiei ? Eu acolo am inteles ca este depus.

 

Cei cu moto am inteles ca se vor intalni in jur de ora 10. Vreau si eu te rog mai multe detalii pe privat sau aici. Multumesc!

Mesaj completat

.

 

Edit: Am vb cu cativa care au fost la priveghi...

 

Motociclistii se strang in Piata Lahovari in fata la Embassy la ora 10 (acum nu stiu daca plecarea este la 10). Inmormantarea va fi la ora 12:00 la cimitirul de pe B-dul Metalurgiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 188
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu mai vorbiti de viteze astronomice, ca eu am patit-o la 30 la ora, mergand pe banda mea, un prost cu un logan pe banda din dreapta mea, a tras stanga de volan si i-am facut varza si portiera si aripa... si era un spanac de peugeot asta, care se deformeaza instant, nu zic ca n-avea viteza sau ca mergea cu 50, poate avea 60 70 dar nu mai mult... Si pe langa asta care mergeti constant cu 50 in oras ca sa dati cu pietre? Fiti seriosi. Niste camere de supraveghere macar in intersectii ar usura mult munca multor oameni, si am scapa de multe dileme ale accidentelor produse in trafic.

 

RIP Bob, odihneste-te in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este sa raspundem cu agresivitate la agresivitate.

Stiu ca nu sunt pe subiect si imi cer scuze. Imi pare tare rau de baiat. Ce a fost a fost. Nici nu conteza daca el avea viteza ori proasta avea diotrii prea multe. Chiar nu mai conteaza. In schimb ar merita sa isi gaseasca usa vosita cu cuvantul UCIGASA. Macar atat.

 

Nu ne place legea asta de rahat? OK hai sa ne facem singuri legea. Daca imi da cineva adresa maine va pun poze cu usa picatata.

 

Cand un prost nu va da prioritate va luati dupa el si ii spargeti un geam.

 

Cand am intrat in AMR am cerut unor prieteni ragaz trei ani sa incerc sa schimb lucrurile legal. Am incercat si am esuat. Acum e timpul sa ne facem auziti altfel.

 

Cam asta am putea face pentru ca pe viitor sa putem evita astfel de accidente.

 

Aucum doua zile eram cu Pepsi Man prin cartier amandoi pe motorul meu. Dau semnal si reduc viteza sa fac la dreapta. Un berbec din spate se propteste in claxon cu faruri si alte semne de nevroza. Nu am inteles care era problema lui. Probabil ca nu m-am dat destul de repede la o parte din fata lui. Probabil era un alt sef de jandarmerie ca si cel de la Braila. Evident ca am orpit sa vad care e problema lui. Daca oprea probabil se lasa cu pumni ca la Braila. Daca eram singur pe motor ma luam dupa el sa il intreb la semafor care e problema lui. E mai greu sa cobori rapid cand esti cu pasager.

Jur ca imi iau bile cu vopsea pentru geamurile jigodiilor. Sper sa gasesc cu vopsea adevarata. O sa mai rup niste oglinzi. M-am saturat.

 

Din pacate singura solutie este sa ajungem sa le fie frica de noi. Alte sanse nu avem. Ori noi ori ei.

 

 

 

Prietene NU ASTA E SOLUTIA. Vrei sa schimbi ceva? Fii tu exemplul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru administratorii acestui site. Va rog sa inchideti acest topic. Se regasesc aici multi specialisti in ale motociclismului si BARFESC un individ necunoscut pentru multi dintre ei. Acesti necunoscuti in acest moment greu pentru prietenii si familia lui Bob nu fac altceva decat sa vorbeasca... Doar atat...

 

Macar din bun simt incetati cu comentariile, cititi si bagati la cap, inchideti ochii macar pentru un minut si rugati-va pentru sufletele tuturor care s-au dus...

 

 

ALOOO!!! AVEM ADMINISTRATORI AICI???? NU VEDETI CA SUNT MAI MULTE PERSOANE CE AU CERUT INCHIDEREA ACESTUI TOPIC ???

 

 

O doza de respect fata de acest baiat nu exista?!?!?

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unica problema este prostia din capetele voastre. Desi aveti sute sau chiar mii de exemple cu decapitati, ciuntiti, macelariti, tocati, etc., nu invatati nimic, nimic. Dati cu papagalu' pe forum si maine, poimaine, sunteti subiectul mortal al unui nou topic. Felicitari. Nu conteaza viteza, dar nu conteaza nici neatentia celorlalti. Exista o mica clauza in supravietuirea pe asfalt, se cheama conducere preventiva.

Editat de tramkar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este sa raspundem cu agresivitate la agresivitate.

Stiu ca nu sunt pe subiect si imi cer scuze. Imi pare tare rau de baiat. Ce a fost a fost. Nici nu conteza daca el avea viteza ori proasta avea diotrii prea multe. Chiar nu mai conteaza. In schimb ar merita sa isi gaseasca usa vosita cu cuvantul UCIGASA. Macar atat.

 

Nu ne place legea asta de rahat? OK hai sa ne facem singuri legea. Daca imi da cineva adresa maine va pun poze cu usa picatata.

 

Cand un prost nu va da prioritate va luati dupa el si ii spargeti un geam.

 

Cand am intrat in AMR am cerut unor prieteni ragaz trei ani sa incerc sa schimb lucrurile legal. Am incercat si am esuat. Acum e timpul sa ne facem auziti altfel.

 

Cam asta am putea face pentru ca pe viitor sa putem evita astfel de accidente.

 

Aucum doua zile eram cu Pepsi Man prin cartier amandoi pe motorul meu. Dau semnal si reduc viteza sa fac la dreapta. Un berbec din spate se propteste in claxon cu faruri si alte semne de nevroza. Nu am inteles care era problema lui. Probabil ca nu m-am dat destul de repede la o parte din fata lui. Probabil era un alt sef de jandarmerie ca si cel de la Braila. Evident ca am orpit sa vad care e problema lui. Daca oprea probabil se lasa cu pumni ca la Braila. Daca eram singur pe motor ma luam dupa el sa il intreb la semafor care e problema lui. E mai greu sa cobori rapid cand esti cu pasager.

Jur ca imi iau bile cu vopsea pentru geamurile jigodiilor. Sper sa gasesc cu vopsea adevarata. O sa mai rup niste oglinzi. M-am saturat.

 

Din pacate singura solutie este sa ajungem sa le fie frica de noi. Alte sanse nu avem. Ori noi ori ei.

True! Oricat de prudent as merge tot se gaseste cate unu sa faca o magarie in trafic in fiecare zi... Daca as putea mi-as face jalba din oglinzile rupte pana acum. Eu cum ii prind ii pedepsesc si cand sunt cu masina si cand sunt cu mobra.

 

Dzeu s-l odihneasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai ca ghinionul a facut ca un ciob din parbrizul masinii sa-i intre exact intre casca si gulerul de la geaca,acesta provocandu-i decesul instantaneu.

Parbrizele masinilor nu fac cioburi.

Io am inteles din acest topic ca s-a taiat in propriul parbriz, nu stie numeni daca era omologat (ceea cear putea insemna un scandal enorm pentru producator) sau homemade, caz in care aia e.

Si mai inteleg ca baiatul a stat pe Mosilor ... nasol.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urat,urat, ma tot uit si cred ca totul s-a intamplat prea in scurt si n-a avut mari sanse. Pe langa idioata care i-a pecetluit soarta si doza de ghinion in a da cu gatul in parbriz, cred ca daca ar fi franat (desi Nightwolf zice ca nu sunt urme de frana, foarte ciudat!) s-ar fi putut tine cont de urmatoarele:

 

- desi a fost cald in timpul zilei , dimineata la ora aia nu cred ca erau mai mult de 7-8 grade;

- desi se zice ca nu a franat cauciucul spate arata ca in urma unei franari...la cum arata pe margine parca nu-mi vine sa cred ca era atat de tocit pe mijloc; dupa model as zice ca e un Pilot Power 2CT, care nu are mare aderenta pe franare cu banda aia din mijloc mai tare;

- CB1000R avea ABS? Parca au introdus ABS doar in 2010 pe modelul asta;

- noapte, intuneric, poate viziera aburita, conditii de vizibilitate redusa;

 

Asta in incercarea disperata de a invata ceva si din accidentul asta...desi s-ar putea rezuma: "beliti ochii ca altfel beliti ....!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unica problema este prostia din capetele voastre. Desi aveti sute sau chiar mii de exemple cu decapitati, ciuntiti, macelariti, tocati, etc., nu invatati nimic, nimic. Dati cu papagalu' pe forum si maine, poimaine, sunteti subiectul mortal al unui nou topic. Felicitari. Nu conteaza viteza, dar nu conteaza nici neatentia celorlalti. Exista o mica clauza in supravietuirea pe asfalt, se cheama conducere preventiva.

 

auzi mestere

cam cat de preventiv sa conduci cand se urca vaca cu gipul pe tine

sau masina de pe contra sens sare peste 4 benzi si te omara?

 

...unde.i prostia?

 

o conducere preventiva zilnica sa ai

iti doresc

Mesaj completat

DA...AVEA ABS...dar, din pacate, nu ia folosit :goodposting:

 

 

si mai prost ca avea "abes"

 

a lungit si mai mult distanta de franare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam cat de preventiv sa conduci cand se urca vaca cu gipul pe tine

sau masina de pe contra sens sare peste 4 benzi si te omara?

Niciunul din cele doua exemple nu sunt valide in cazul de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciunul din cele doua exemple nu sunt valide in cazul de fata.

 

 

nu am timp de polemici

 

se referea

ce am scris strict la cuvintele personajului

care ne explica cat de fraieri suntem

si cum ne indeamna el sa conducem preventiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ne explica cat de fraieri suntem

si cum ne indeamna el sa conducem preventiv

A conduce preventiv nu inseamna nici pe departe a fi fraier. Dar asta vedem fiecare pe pielea proprie mai devreme sau mai tarziu. :goodposting:

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impactul a fost in lateralul masinii, daca a fost un ciob cel mai probabil a fost de la geamul lateral al masinii (care face cioburi).

Of, nu si tu ...

Parbrizul masiniii e duplex (folie intre 2 geamuri securizate - se sparge dar nu pleaca din rama la impact mediu), celelalte geamuri sint securit, se fac farimite la soc. Nu pot provoca rani de natura celor de aici.

Scopul pentru care sint facute asa e tocmai spre a nu deveni ghilotine in public in caz de accident.

Deci omul s-a taiat in propriul parbriz, nu stiu daca omologat sau homemade. Citi mai au parbrize de-astea smechere pe aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc adm/mod care mi-a validat contul si va salut pe toti.

De 3 zile stau si va citesc mesajele postate pe acest topic. Citind mesajele, am constatat ca prea putini sunt oamenii carora chiar le pasa ca a murit un baiat deosebit, pentru unii fiind si un prieten minunat.

Dovada si faptul ca v-ati mutat cu discutia in clipa in care s-a facut apel la voi sa incetati cu discutiile alea aberante. Din clipa aia nu a mai aparut nimic aici. Pacat!

Va certati, va dati in spectacol, faceti pe zmeii, vreti sa faceti rascoala, faceti calcule aberante si trageti concluzii care n-au nicio legatura cu blestematul asta de accident.

Dupa ce am citit toate astea, nu pot sa nu ma intreb "Acestor oameni oare le pasa de bietul baiat?"

Stiti voi ca bietul de el a mers cu super viteza, stiti voi pe unde a mers (cineva zicea ca a mers pe linia de tramvai) stiti voi ce a fost acolo, specialistilor!

Le cer mii de scuze celor care chiar au postat mesaje de regret, celor cu adevarat afectati de moartea bietului baiat. Aceste randuri cu siguranta nu sunt pentru ei.

 

Hai sa luam mersul pe linia de tramvai.

1. accidentul a avut loc la ora 3:30, ora la care pe toata calea mosilor cu greu gasesti 3-5 masini in trafic, prin urmare strada era foarte libera.

2. linia de tramvai este delimitata cu un lung rand de bumpere din alea de plastic, pe toata lungimea ei.

 

intrebare. cati dintre voi, avand strada libera, ar prefera sa sara in viteza peste cacaturile alea, numai ca sa mearga el pe linia de tramvai?

 

Nu stiu daca are vreo legatura cu accidentul, dar astazi au inceput sa monteze niste stalpi mai rezistenti pe sirul ala de bumpere (au fost si in vara niste asa zisi stalpi, insa au fost facuti praf ... erau f fragili si se rupeau in clipa in care trecea o roata peste ei).

 

Viteza poate ca a avut, asta nu stie nimeni deocamdata. Eu pot doar sa trag o concluzie din ceea ce stiu si sa astept parerea specialistilor.

Concluzia mea se bazeaza pe urmatoarele locruri.

Masina nu a fost nici pe departe asa distrusa cum s-a spus aici. Voi ati vazut poze dupa descarcerare.

Motocicleta, dupa impact, a ramas exact in locul ala. Nu e zburat, nu s-a dat peste cap, nu este nici pe departe distrusa la modul la care spunea cineva aici iar bietul baiat a fost aruncat 5-6 metri mai incolo.

Din ce am aflat, NU A AVUT NICIO FRACTURA. Mergand ca o racheta, asa cum iarasi spunea un inteligent mai sus, poti sa scapi fara fracturi dupa un impact ca asta?

Bietul baiat a murit pentru ca a nimerit cu gatul in muchia parbrizului masinii, parbriz care a sarit din cheder in urma impactului. Putea sa nimereasca mai jos ori mai sus, in locuri care erau protejate, insa a avut ghinionul sa nimereasca exact cu gatul acolo si sa moara in cateva secunde. Pe filmul de la realitatea, undeva la inceput, inregistrarea nu este color. Asta pentru ca imaginea respectiva este horror daca este color, parbrizul fiind plin de sange.

 

Asa s-a stins bietul BOB. Va rog din suflet sa nu-l mai judecati, numai Dumnezeu are dreptul sa faca asta.

Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-i ierte pacatele.

AI FOST UN PRIETEN MINUNAT SI NU TE VOM UITA NICIODATA!

 

Iar voi, ceilalti, aveti grija cum mergeti. Daca sunteti genul mai kamikaze, poate va ganditi macar la cei din jurul vostru si la ce durere lasati in urma daca se intampla ceva.

Va salut cu respect si va doresc numai bine.

Sanatate!

 

P.S. cei care aveti drum prin zona mosilor, poate va opriti cateva secunde si la poza prietenului nostru sa-i aprindeti o lumanare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urat,urat, ma tot uit si cred ca totul s-a intamplat prea in scurt si n-a avut mari sanse. Pe langa idioata care i-a pecetluit soarta si doza de ghinion in a da cu gatul in parbriz, cred ca daca ar fi franat (desi Nightwolf zice ca nu sunt urme de frana, foarte ciudat!) s-ar fi putut tine cont de urmatoarele:

 

- desi a fost cald in timpul zilei , dimineata la ora aia nu cred ca erau mai mult de 7-8 grade;

- desi se zice ca nu a franat cauciucul spate arata ca in urma unei franari...la cum arata pe margine parca nu-mi vine sa cred ca era atat de tocit pe mijloc; dupa model as zice ca e un Pilot Power 2CT, care nu are mare aderenta pe franare cu banda aia din mijloc mai tare;

- CB1000R avea ABS? Parca au introdus ABS doar in 2010 pe modelul asta;

- noapte, intuneric, poate viziera aburita, conditii de vizibilitate redusa;

 

Asta in incercarea disperata de a invata ceva si din accidentul asta...desi s-ar putea rezuma: "beliti ochii ca altfel beliti ....!"

 

Neah... crede-ma ca nu am mai vazut ceva atat de sangeros de fff mult timp... oricum pe mine ma "distreaza" in continuare ce se debiteaza aici si stau si ma intreb pana unde poate duce ipocrizia ... v-a murit un confrate oamenilor daca voi stati sa calculati din povesti si din reportaje tv blurate viteza motocicletei inseamna ca schimbam toate legile fizicii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai.................. concluzia e una "POARTA-TI SINGUR DE GRIJA" iar pentru cei carora le place mai mult in engleza " KEEP YOUR SELF"

De catva ani va tot spun despre asta, sa-ti porti singur de grija cand esti pe doua roti. Unii au inteles, drept pentru care scriu in continuare pe acest forum, altii au parte de pomeniri, lumanari, marsuri comemorative si bineinteles colive. Accidente de genul asta vor exista si in sezonul asta (ca doar e cald afara) si in sezoanele urmatoare. Intrebarea e usturatoare: CINE URMEAZA? poate esti TU, poate e prietenul tau cel mai bun, poate vecinul tau.

Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei decedati in toate accidentele si purtati-va de grija!

Editat de carpanosul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...