Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mihai_prd, on 28 Apr 2013 - 19:32, said:snapback.png

 

 

Un om fericit!

attachicon.gifDSCN0914-tile.jpg

 

km453, on 30 May 2013 - 19:03, said:snapback.png

 

Chestia asta s-o publici si la topicul cu Niprele ... sa avem si noi cu ce ne mandri ...

E adevarat, uite aici Aleko cauta rulmentul ala buclucas. L-o fi gasit?

 

Esti in eroare, stai sa-ti explic desi nu sunt sigur ca vorbim aceiasi limba:

in poza cu Niprul meu eu lucrez din laterale si dau jos cilindrii pt a mari romaneste jocul de 2 sutimi!! intre piston si cilindru ce rezultase in vreo 20 de calari.

(In ciuda solicitarilor -mi-as cheltui timpul sa-ti instalez niste pistoane de 77.98 la Ural sa vezi cam cum e cu calarea- vibrochenul cu biele nu a patit nimic.) Imi ia 2-3 ore sa rezolv problema.

Rulmentul buclucas e la Ural 650, nu la Nipru, si ai acces la el desfacand capacele transversale ale motorul.

 

Daca-mi lasi o vara Uralul 750 sa-l bag pe unde mai obisnuiesc sa bag Niprul sau sa trag autoturisme e un slight chance sa imi trebuiasca multe cutii si carpe sa scot un 6 208 sau oleaca de Euroi sa schimb un ambielaj. Daca il plimbam la marea arta nu are treaba ca nici Niprul din 2005? de la Mizil nu a facut vreo boacana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alecule, mi-am luat 750 sa ma plimb si sa il plimb la marea arta. Nu mi-am propus sa trag autoturisme sau sa fac off road cu el, pentru asta s-a inventat WR250 F, SX125 si alte maimutele din astea. Iar daca am chef de confort in off road, ma dau cu Samuraiul.

Din pacate, multi nu au inteles ca plimbarea la marea arta nu dauneaza motocicletei, de asta Dneprul e pe cale de disparitie. Cu tot cu rulemtul si vibrochenul lui superb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a-ntrebat Ovidiu la vreo două zile după ce-am făcut poza asta: "Bă, de când am oglinzi?!" :D

 

Poetescu în acţiune!

 

DSC_3083_bnw.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca le spalati cum trebuie dupa ce distrati, ca altfel le ia un pic rugina.

 

In alta ordine de idei, un Ural 750 din 2001 f bine intretinut, e la licitatie si pleaca de la 2200 euro, posibil sa nu sara de 3000. Faceti-va calculele si luati-va motocicleta care trebuie.

 

http://www.ebay.de/itm/Ural-750-650-Bmw-Seitenwagen-Gespann-Oldtimer-/300913236773?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item460fd39b25

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........ ca altfel le ia un pic rugina.

...si n-o sa mai vrea nimeni sa se pozeze cu ele la targul de accesorii si ciucurasi...

Acuma o sa ne cautam toti prin buzunare , si daca nu ne ajunge , mai facem o afacere doua, ...si musai ne cumparam toti motocicleta de aia de care trebuie..

nici nu stiu cum am putut trai pana acum cu motociclete de astea de care nu trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca le spalati cum trebuie dupa ce distrati, ca altfel le ia un pic rugina.

 

In alta ordine de idei, un Ural 750 din 2001 f bine intretinut, e la licitatie si pleaca de la 2200 euro, posibil sa nu sara de 3000. Faceti-va calculele si luati-va motocicleta care trebuie.

 

http://www.ebay.de/itm/Ural-750-650-Bmw-Seitenwagen-Gespann-Oldtimer-/300913236773?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item460fd39b25

Banuesc ca proprietarul a cumparato cu 7000-10000 de epuroi lejer si vrea sa scape de ea in 3000...afacera viati lui... nu stia ce cumpara...sa fi speriat cit costa un filtru de ulei sau o spita si nui mai trebuie..

Uralul de750 e moto de fite si atit,daca il ia URSE(planeta v) de 2 ori la padure, reparatia dupa cursele respective sare de 5000 de epuroi lejer.Daca il iau eu la o tura in padure tre sal vind pe piese direct de acolo...ca nu mai am ce aduce acasa si ramin fara moto de fite si foto.

Saptamina trecuta am avut ocazia sa calaresc un ural 750 in ucraina,sa fiu sincer e bjuterie fara nici o discutie, dar nui moto sa tragi de ea cum tragi de un nipru sau un ural 650 ca nu mai ramine nimic din el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, sa moara Bibi, zici ca sunteti super eroi, un motor mai prost face pe dracu in 4 si asta mai nou si implicit mai bun e de rahat. Presupun ca in curand un R1200GS o sa fie denumit cruiser.

Cat o costa filtrul ala de ulei, ca eu saptamana trecuta mi-am facut schimbul de consumabile si zau ca nu am dat faliment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, sa moara Bibi, zici ca sunteti super eroi, un motor mai prost face pe dracu in 4 si asta mai nou si implicit mai bun e de rahat. Presupun ca in curand un R1200GS o sa fie denumit cruiser.

Cat o costa filtrul ala de ulei, ca eu saptamana trecuta mi-am facut schimbul de consumabile si zau ca nu am dat faliment.

Nu a spus nimeni ca nui motor bun,dar cind te uiti la ea cum arata nu te lasa inima sa tragi de ea sau so iei la un ofroud cai sare cromul si vopseaua aia impecabila si e pacat.E intadevar o motocicleta care arat super fara nici o discutie(eu personal imi doresc una)dar tinuta doar de drumuri mai lungi pline de liniste..fara ofroud sau alte minuni..dar din pacate piesele pt.ea sint scumpe rau in comparatie cu piesele la alte moto.

Dupa 20.000 de km incepe si la ea bubele ca la alte moto,nui vai de mine o minune..stiu ural 750 care dupa 2000 de km ia crapat ambreajul(nu dau nume ca sigur il stie CIOS)IL COSTA REPARATIA 800 DE EURO,eu iam trimis piesele respective cu 50 de euro,ACEIASI MARFA DOAR CA NU ERA AMBALATA CA AIA LA 800 DE EURO..tot de la mine pe vremea ai cumparase si filtre de ulei pt 10 ani la pretul care il costa unul la noi si multe alte cacaturi care se potriveau de la 650 la modelul respectiv.

Stiu si nipre sau ural 650 care au crapat si mai repede,e marfa comunista si e normal sa se mai intimple..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dany, ambreiajul nu mai e acelasi care se vinde in piata pentru 650. Stiu despre cine e vb, omul si-a cumparat motocicleta dedicata off-road, se da numai la concursuri de off-road, ori acolo stii de la inceput si iti asumi riscul ca trebuie sa schimbi piesele repede. La hard enduro de la Honda sau la KTM, daca nu ma insel, dupa 10 ore de functionare schimbi pistonul si alte acareturi in motor. Adica daca ti-ai luat motor dedicat off-road, esti pregatit sa platesti distractia. Asa si in cazul de fata. Si inca o data o spun, ambreiajul ala de 50 de euro nu se compara cu ambreiajul Cobb pe care il vinde acum Uralul.

Cat despre filtrele de ulei, eu am primit unele de 650 cadou de la Aleko pe care le-am promis donatie altor uralisti, nu au nici in clin nici in maneca cu piesele de 750 vandute de Ural (nu fac apologia motocicletei Ural, dar trebuie inteleasa diferenta totala intre motociclete). De ex, filtrul de 650 nu are insertie metalica cum are cel de 750, materialul e de departe mai prost calitativ, hartia mult mai subtire, cred ca si daca fac poze se vede diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dany, ambreiajul nu mai e acelasi care se vinde in piata pentru 650. Stiu despre cine e vb, omul si-a cumparat motocicleta dedicata off-road, se da numai la concursuri de off-road, ori acolo stii de la inceput si iti asumi riscul ca trebuie sa schimbi piesele repede. La hard enduro de la Honda sau la KTM, daca nu ma insel, dupa 10 ore de functionare schimbi pistonul si alte acareturi in motor. Adica daca ti-ai luat motor dedicat off-road, esti pregatit sa platesti distractia. Asa si in cazul de fata. Si inca o data o spun, ambreiajul ala de 50 de euro nu se compara cu ambreiajul Cobb pe care il vinde acum Uralul.

Cat despre filtrele de ulei, eu am primit unele de 650 cadou de la Aleko pe care le-am promis donatie altor uralisti, nu au nici in clin nici in maneca cu piesele de 750 vandute de Ural (nu fac apologia motocicletei Ural, dar trebuie inteleasa diferenta totala intre motociclete). De ex, filtrul de 650 nu are insertie metalica cum are cel de 750, materialul e de departe mai prost calitativ, hartia mult mai subtire, cred ca si daca fac poze se vede diferenta.

Ai perfecta dreptate ce ai scris mai sus,legat de fitru de ulei cai cu hrtie subtire sau groasa e tot aia..difera doar suma de bani pe care o dai ca uleiul tot asa il scoti din motor indiferent de filtru.Schibul de ulei il faci orcum cu cel de ulei sau schimbi mai multe filtre pina la schimbul de ulei.

Legat de unele piese care cica sint mult mai calitativ nui chiar asa..toate crapa indiferent prin ce tara e facuta(nici nu mai sti exact unde este facut acuma uralul)se aduna piesele din 4 tari ca sa se justifice pretul probabil...sau sint plimbate prin 2 tari pina ajung la proprietar ca sa justifice pretul..tot de pret ne legam la naiba..cu cine am discutat care detine URAL 750 MAJORITATEA SAU PLINS DE PRETURILE MARI LA PIESELE DE SCHIMB.

Legat de ambreajul ala de care zici tu nu cred cal bate pe ala original sigur,eventual viata lui e mai lunga ca si cel original(cind spun original nu ma refer la discurile care le vinde gaspar nici cum)sa nu le amestecam piesele originale cu cele ce se comercializeaza la gramada si pretu de nimic acum.

Discurile din tirg la 30 de lei setul tine cit tine..ce pretenti ai de la 30 de lei..cind dai 100/150 lei pe cele care trebuie, deja e alta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi exemplu de piese de la Ural care sunt exagerat de scumpe fata de piese de la alte motociclete. Compara-mi de ex cu BMW-ul, e tot boxer. Sau cu Moto Guzzi, e pe acolo.

Nu pot sa-ti dau exemple ca de aproximativ 1 an nu mai comercializez piese de schimb,cumpar doar pt.mine si eventual pt.obligatiile care mi le-am facut.

Piesele sint scumpe din cauza monopolului facut, nu ca vai de mine sint super calitativ..au inchis tot sa poate vinde ei piesele la preturile dorite de ei.Ca sa justifice cei 12.000 de euro cit ajunge un URAL e normal sa coste si piesele destul de mult(de asta se pling ucrainieni/ rusi)si nu inteleg cum de au fost prostiti sa se ajunga aici...costa 12000 de euro cai moto cica FACUTA DE URSS(vestita motocicleta cu atas comunista)daca era vorba de alt model sau tara nu depasea 5000/6000 de euproi nici daca avea si rulota de 5 stele la ea.

Sa lasam bmw sau moto guzzi ca nu le putem compara cu un ural niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dani rau faci ca nu compari. E posibil sa ai surpriza ca Ural sa fie peste. Poti sta linistit cu piesele, piesele de origine acum in majoritate nu se mai fac in Rusia din cauza cantitatii mari de rebuturi la receptie, (care probabil ajung sub forma de piese"originale" prin bazaruri), si a problemelor de garantie ulterioare. Pur si simplu o piesa buna costa cat o piesa buna, nu esti obligat s-o iei de la Ural, o gasesti aftermarket de la producator, dar producatorul nu-i in Rusia. Nu stiu exact ce i-ai trimis de 50 euro omului cu ambreiajul, dar daca e acelasi cu cel de care stiu eu a cumparat piese originale atunci, si merge si in ziua de azi cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dani rau faci ca nu compari. E posibil sa ai surpriza ca Ural sa fie peste. Poti sta linistit cu piesele, piesele de origine acum in majoritate nu se mai fac in Rusia din cauza cantitatii mari de rebuturi la receptie, (care probabil ajung sub forma de piese"originale" prin bazaruri), si a problemelor de garantie ulterioare. Pur si simplu o piesa buna costa cat o piesa buna, nu esti obligat s-o iei de la Ural, o gasesti aftermarket de la producator, dar producatorul nu-i in Rusia. Nu stiu exact ce i-ai trimis de 50 euro omului cu ambreiajul, dar daca e acelasi cu cel de care stiu eu a cumparat piese originale atunci, si merge si in ziua de azi cu ele.

Din experienta mea lagate de moto sovietice URALUL bate toate modelele cu mult peste.Ucrainien/Rusi le lauda si ii cred ca stiu de ce sint laudate.Majoritatea strainilor cu care lucrez vorbesc doar de URAL, e o motocicleta cunoscuta in toata lumea si multa lume o doreste.(ca si mine)sa fiu sincer si eu stau la pina sa iau un model de 750/ turist daca voi fi norocos.

Legata de calitate si garantie ai 100% dreptate,din 10 piese 4/5 daca au viata lunga,dar nui de vina materialul..felul cum erau facute(cum era si a noi pe vremuri)

Piesele originale nu le gasesti la bazar niciodata,rar sa intimplat sa gasesc o piesa originala la bazar.Majoritatea le am de la oameni de acasa sau fosti magazioneri de la diferite magazine de specialitate de pe vremuri.

Sa nu fiu inteles gresit lagat de URAL, dar nu toata lumea isi permite intretinerea unul ural 750,cind cumperi un ural 750 tre sa te si gindesti cam ce vrei sa faci cu el..si cam ce buget ai pt.el.Dai un ban intradevar, dar ai si avantaje:unde il parchezi nu lasa urme.nu ai nevoie neaparat de tot felul de scule la tine si minuni,nu mai puti a benzina si ulei ars pe jumate..haine murdare,palme de tractorist si lista poate continua.Cind iesi la o mica plimbare nui nevoie sa ai prin buzunare 15 buji si suribelnita..acuma totul depinde de cine si cum il calareste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca vrei si tu Ural, hai cu asta. Nu cred sa-l gasesti nicaieri mai ieftin, plus ca daca ai lua unul sa zicem ajuns prin Ucraina, cu vama ai ajunge mai scump decat asta. Minusul pe care l-as putea puncta la ex de fata ar fi doar ca are distributie ruseasca, dar si aia te duce. Cios cred ca avea undeva la 40.000 cand a schimbat-o si a pus Hertzog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mihai_prd Minusurile pe care le vezi la piesele rusesti Ural sau Nipru 60 precum distributia si ambreiajul sunt vorbe neacoperite.

@cios cea ,mai de precizie piesa este carterul motor, a se face in Irbit inca parca.

Daca o parte a pieselor de precizie se fac in Vest este din calcul economic, .

Noi care avem industria constructoare de masini demult exportata ca deseu ar trebui sa intelegem problemele de aprovizionare pentru o mcia fabrica din Urali care ar trebui sa se bizuie pe livrari de materii prime interne de caliate exacta, problemele de mentinere a ciclurilor tehnologice in lipsa posibilitatilor de investitie mentenanta retehnologizare, a personalului pregatit: muncitori, maistri, ingineri tehnologi, costurile energiei,
Hai sa ne apucam iar sa facem Mobra sau IAR 93-uri cat ne costa si cat timp ne ia?

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...