Jump to content
Sign in to follow this  
grumpy

Cineva a luat (in sfarsit) problema in maini.

Recommended Posts

nu ma pot abtine sa nu o zic si pe asta

 

cand imi faceau radiografii, atunci inainte de operatie cand eram in stare de soc si nu mai puteam de durere, chiar daca stateam nemiscat, ii rugam pe toti din jurul meu sa ma ridice cu grija, niste doctori sau ce mortii lor erau in camera aia unde mi au facut radiografia spuneau citez! " sa ii vezi cum pleaca de la semafor' si radeau asa usor ! si mai vorbeau ei dar nu am mai auzit..

 

eu personal nu cred ca puteti face absolut nimic in tara asta ! (nu cred asta pt ca am fsot eu accidentat , cred de ceva ani ,chiar daca am doar 22, tara asta este un jeg , de mult am in cap sa plec de aici si o voi face, asta e singura solutie supa parerea mea ).

 

 

daca voi mai avea curaj sa merg pe strada cu motoru la cea mai mica greseala din partea `conducatorilor auto` le voi rupe fetele , sa vezi respect atunci !

Edited by gabi88

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu ma pot abtine sa nu o zic si pe asta

 

cand imi faceau radiografii, atunci inainte de operatie cand eram in stare de soc si nu mai puteam de durere, chiar daca stateam nemiscat, ii rugam pe toti din jurul meu sa ma ridice cu grija, niste doctori sau ce mortii lor erau in camera aia unde mi au facut radiografia spuneau citez! " sa ii vezi cum pleaca de la semafor' si radeau asa usor ! si mai vorbeau ei dar nu am mai auzit..

 

eu personal nu cred ca puteti face absolut nimic in tara asta ! (nu cred asta pt ca am fsot eu accidentat , cred de ceva ani ,chiar daca am doar 22, tara asta este un jeg , de mult am in cap sa plec de aici si o voi face, asta e singura solutie supa parerea mea ).

 

 

daca voi mai avea curaj sa merg pe strada cu motoru la cea mai mica greseala din partea `conducatorilor auto` le voi rupe fetele , sa vezi respect atunci !

.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu ma pot abtine sa nu o zic si pe asta

 

cand imi faceau radiografii, atunci inainte de operatie cand eram in stare de soc si nu mai puteam de durere, chiar daca stateam nemiscat, ii rugam pe toti din jurul meu sa ma ridice cu grija, niste doctori sau ce mortii lor erau in camera aia unde mi au facut radiografia spuneau citez! " sa ii vezi cum pleaca de la semafor' si radeau asa usor ! si mai vorbeau ei dar nu am mai auzit..

 

eu personal nu cred ca puteti face absolut nimic in tara asta ! (nu cred asta pt ca am fsot eu accidentat , cred de ceva ani ,chiar daca am doar 22, tara asta este un jeg , de mult am in cap sa plec de aici si o voi face, asta e singura solutie supa parerea mea ).

 

 

daca voi mai avea curaj sa merg pe strada cu motoru la cea mai mica greseala din partea `conducatorilor auto` le voi rupe fetele , sa vezi respect atunci !

 

Frate cum poti sa zici asa ceva? Vezi ca acum vin propovaduitorii iubirii si te pun pe cruce.

Acu serios reactia ta e normala si e reactia pe care orice om ar trebui s-o aiba cand este trantit, busit, calcat de niste dobitoci care n-au nici o treaba cu, condusul unei masini.

Si care scapa cu o simpla amenda, cand tie iti rup oasele. Asta vad ca nu inteleg moralistii de pe aici.

Bafta si insanatosire 100%.

Share this post


Link to post
Share on other sites
daca voi mai avea curaj sa merg pe strada cu motoru la cea mai mica greseala din partea `conducatorilor auto` le voi rupe fetele , sa vezi respect atunci !

Good point, cum ar zice un fost ministru de externe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest M.O.T.O.

Ca si societatea romanesca , "comunitatea moto" (ce caterinca de expresie) , se imparte in buni si rai , lachiosi si curajosi , cu coloana sau fara. Este o oglinda a societatii si a noastra , ca si indivizi. Deci , despre ce este vorba in propozitie ? Un nefericit pateste ce o sa patim toti (sa fie de capu' la dusmanii mei) , daca ne mai dam pe strada. Niste baieti zic "sa-mi bag , ne-am saturat" si vacsesc ceva pe masina agresoare. Dupa aia posteaza pe acest nemaivazut forum , poate de fala , poate ca sa vada lumea ca se poate , poate jumi'-juma'. Jos palaria , faceam la fel , daca se ivea ocazia.

Reactie. Pe linga cei care ii aproba , apar moralistii. Asta ma face pe mine , personal , sa ma feresc sa opresc vreodata mobra , daca vad un motociclist la ananghie (am oprit deja , deci pot). Ma face sa ma intreb daca gisca care isi ia flegme in gura de la niste cocalari , care e aproape pus jos de o "masina corporatista" nu-si merita soarta. Daca fraeru' care o incaseaza merita sa fie fratele meu si eu sa sar pt. el , doar fiindca are si el o mobra.

E bine asa ? Pt. mine este , ma scuteste de haiducisme , de arfe de Robin Hood in trafic. Imi vad de drumul meu , ma bag doar pt....... mine.

Ce vroiam sa zic ? Nici nu mai conteaza. Dar ma intreb cum pot fi unii asa de viermi. Over and out.

Parerea mea.

Edited by M.O.T.O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e o oglindă a societății. Se văd aici cei care gândesc îngust, doar din punctul lor de vedere, ca pe vremea triburilor - Noi suntem bikeri, miezu', aleșii divinității, ăilalți sunt "conservarii", care, mai toți, se gândesc zi și noapte cum să ne-o coacă. Tribul rival. Tre' să facem ceva, să luăm atitudine, că ne omoară ăștia pe capete. Noi, nevinovați, desigur. Mai depășim viteza, pe ici pe colo. Dar ăia, ai dracu', răi de tot. Fac manevre, întorc pe linii continue, îi doare la bască de noi. Vor să ne omoare. Să facem ceva, să ne unim, să le producem "damage". Aaa, știu, să facem un stencil pe o mașină! Da, bună idee, bravo, o să se învețe ei minte, ucigașii dreacu'!

 

Reality check.

 

"Conservari" (măcar part-time) suntem și mulți dintre noi. Cu conservele respective, mai facem și noi câte o ilegalitate (ca și cu motocicletele). Unii sunt mai atenți, alții mai puțin. Unii greșesc. Majoritatea "conservarilor" o comit doar cu alte mașini. Unii dintre ei o comit cu bikeri. E imposibil să nu se întâmple. Nimeni nu vrea să omoare bikeri.

 

Majoritatea motocicliștilor pe care îi văd în trafic merg prost. Sunt convins că aproape toți bikerii exclusiv stradali nu ar putea să facă o frânare de urgență eficientă nici pentru un milion de dolari. De ce? Pentru că singurele momente când o exersează sunt în situații extreme, care se întâmplă destul de rar. Mulți merg prea agresiv, mulți nu se orientează eficient și se bagă singuri în tot felul de situații delicate, mulți merg prea încet și prea "legal", expunându-se unui alt gen de pericol. Mulți târăsc picioarele pe jos încontinuu la viteze mici. Majoritatea bikerilor se expun, într-un fel, accidentelor.

 

Există puține excepții de la accidentele... să le zicem "normale": bețivani sau drogați la volan, cei care conduc periculos de repede, care fac accidente intenționat etc. Ăia da, ar trebui închiși, sau, dacă legea nu permite, "corectați" de partea vătămată, dacă aceasta din urmă consideră că e cazul.

 

În rest, legea, așa cum e, funcționează într-o anumită măsură. Dacă ne apucăm cu toții să ne facem dreptate, se ajunge la haos. Spre exemplu: "conservar" taie fața unui biker, din greșeală. Nu îl vede. Bikerul, ofensat, îi face praf mașina într-o noapte, cu prietenii lui. Nu vopsită, ci hăcuită, daună totală. Conservarul, furios, nu consideră că pedeapsa a fost corectă, deși știe că a greșit. Până la urmă, pierde și permisul, ia și amendă, poate și-un cazier și, pe lângă asta, își pierde și mașina?! Moare de nervi, vine într-o noapte cu niște băieți acasă la biker și îi rupe picioarele și lui și familiei. Să se învețe minte să-și facă singur dreptate. Și tot așa... Țineți minte că nu sunteți singurii care puteți face acțiuni băiețești. Și conservarii pot face la fel. După un accident, la fel cum bikerul știe numele și adresa șoferului vinovat, și acesta din urmă știe cum îl cheamă pe biker și unde stă. Și poate că nu stă degeaba după ce își ia bătaie, sau își vede mașina făcută praf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zum zum zum

 

Ce vroiam sa zic ? Nici nu mai conteaza. Dar ma intreb cum pot fi unii asa de viermi. Over and out.

Parerea mea.

 

Unii sunt si CUCULETI!

Parerea mea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da, e o oglindă a societății. Se văd aici cei care gândesc îngust, doar din punctul lor de vedere, ca pe vremea triburilor - Noi suntem bikeri, miezu', aleșii divinității, ăilalți sunt "conservarii", care, mai toți, se gândesc zi și noapte cum să ne-o coacă. Tribul rival. Tre' să facem ceva, să luăm atitudine, că ne omoară ăștia pe capete. Noi, nevinovați, desigur. Mai depășim viteza, pe ici pe colo. Dar ăia, ai dracu', răi de tot. Fac manevre, întorc pe linii continue, îi doare la bască de noi. Vor să ne omoare. Să facem ceva, să ne unim, să le producem "damage". Aaa, știu, să facem un stencil pe o mașină! Da, bună idee, bravo, o să se învețe ei minte, ucigașii dreacu'!

 

Reality check.

 

"Conservari" (măcar part-time) suntem și mulți dintre noi. Cu conservele respective, mai facem și noi câte o ilegalitate (ca și cu motocicletele). Unii sunt mai atenți, alții mai puțin. Unii greșesc. Majoritatea "conservarilor" o comit doar cu alte mașini. Unii dintre ei o comit cu bikeri. E imposibil să nu se întâmple. Nimeni nu vrea să omoare bikeri.

 

Majoritatea motocicliștilor pe care îi văd în trafic merg prost. Sunt convins că aproape toți bikerii exclusiv stradali nu ar putea să facă o frânare de urgență eficientă nici pentru un milion de dolari. De ce? Pentru că singurele momente când o exersează sunt în situații extreme, care se întâmplă destul de rar. Mulți merg prea agresiv, mulți nu se orientează eficient și se bagă singuri în tot felul de situații delicate, mulți merg prea încet și prea "legal", expunându-se unui alt gen de pericol. Mulți târăsc picioarele pe jos încontinuu la viteze mici. Majoritatea bikerilor se expun, într-un fel, accidentelor.

 

Există puține excepții de la accidentele... să le zicem "normale": bețivani sau drogați la volan, cei care conduc periculos de repede, care fac accidente intenționat etc. Ăia da, ar trebui închiși, sau, dacă legea nu permite, "corectați" de partea vătămată, dacă aceasta din urmă consideră că e cazul.

 

În rest, legea, așa cum e, funcționează într-o anumită măsură. Dacă ne apucăm cu toții să ne facem dreptate, se ajunge la haos. Spre exemplu: "conservar" taie fața unui biker, din greșeală. Nu îl vede. Bikerul, ofensat, îi face praf mașina într-o noapte, cu prietenii lui. Nu vopsită, ci hăcuită, daună totală. Conservarul, furios, nu consideră că pedeapsa a fost corectă, deși știe că a greșit. Până la urmă, pierde și permisul, ia și amendă, poate și-un cazier și, pe lângă asta, își pierde și mașina?! Moare de nervi, vine într-o noapte cu niște băieți acasă la biker și îi rupe picioarele și lui și familiei. Să se învețe minte să-și facă singur dreptate. Și tot așa... Țineți minte că nu sunteți singurii care puteți face acțiuni băiețești. Și conservarii pot face la fel. După un accident, la fel cum bikerul știe numele și adresa șoferului vinovat, și acesta din urmă știe cum îl cheamă pe biker și unde stă. Și poate că nu stă degeaba după ce își ia bătaie, sau își vede mașina făcută praf.

 

Pai daca am vazut multe filme,sa continuam :,,dupa 45 de zile picioarele sunt ok...iar se face ,,grup de prieteni" si iar se da omor la sofer...+ un ,,gresat" si luisi familiei ...CINE CEDEAZA PRIMUL??? Stii cum este asta ?? Ceva de genul:,,ti-am rupt doua picioare ..data viitoare ti-l rup si pe al treilea ".. Prea mult privit la TV pe canale cu filme inarcate cu violenta. :) Am mai spus si ma repet " Legea aplicata sau ..motociclisti uniti. Prima cade.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest M.O.T.O.

@Kriminal , inainte sa spui ca majoritatea motociclistilor vazuti de tine in trafic conduc prost , nu pot face frinare de urgenta , etc , poate ar trebui sa ne explici de pe ce pozitie faci aceste afirmatii. Esti instructor , esti gabor la rutiera , esti campion de motociclism ? Ca asa , de dat din gura , pot sa dau si eu .

Cuculet e om mare.

Mesaj completat

Din 2006 ai avut atitea mobre ???? Macar cu una te-ai dat ca lumea , sau ai magazin moto ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Conservari" (măcar part-time) suntem și mulți dintre noi. Cu conservele respective, mai facem și noi câte o ilegalitate (ca și cu motocicletele). Unii sunt mai atenți, alții mai puțin. Unii greșesc. Majoritatea "conservarilor" o comit doar cu alte mașini. Unii dintre ei o comit cu bikeri. E imposibil să nu se întâmple. Nimeni nu vrea să omoare bikeri.

Majoritatea motocicliștilor pe care îi văd în trafic merg prost. Sunt convins că aproape toți bikerii exclusiv stradali nu ar putea să facă o frânare de urgență eficientă nici pentru un milion de dolari. De ce? Pentru că singurele momente când o exersează sunt în situații extreme, care se întâmplă destul de rar. Mulți merg prea agresiv, mulți nu se orientează eficient și se bagă singuri în tot felul de situații delicate, mulți merg prea încet și prea "legal", expunându-se unui alt gen de pericol. Mulți târăsc picioarele pe jos încontinuu la viteze mici. Majoritatea bikerilor se expun, într-un fel, accidentelor.

 

:)

Edited by 2.02

Share this post


Link to post
Share on other sites
My bad ca m-am bagat in seama aiurea. Nah... mai greseste omu'

 

@Baiazid: Ia zi man .. acolo la voi nu se intampla accidente ? Dar povesteste-ne si cum se ia permisul.

 

Nu prea sunt accidente pentru ca se circula super ok.

 

Dar permisul se da prea usor din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Kriminal , inainte sa spui ca majoritatea motociclistilor vazuti de tine in trafic conduc prost , nu pot face frinare de urgenta , etc , poate ar trebui sa ne explici de pe ce pozitie faci aceste afirmatii. Esti instructor , esti gabor la rutiera , esti campion de motociclism ? Ca asa , de dat din gura , pot sa dau si eu .

Cuculet e om mare.

Mesaj completat

Din 2006 ai avut atitea mobre ???? Macar cu una te-ai dat ca lumea , sau ai magazin moto ?

 

 

Ma alatur si eu la "datul din gura" a lui Kriminal. Pozitia de pe care fac aceste afirmatii este timp de clasa C <slab> (1:42) in campionatul RoSBK pe circuitul de la Serres-Grecia.

Eu am avut sansa sa merg acolo de cateva ori si sa vad ce inseamna niste lucruri foarte importante in mersul cu motocicleta.Nu sa fac performanta pentru ca nu am puterea financiara.

Cunosc persoane care merg exclusiv pe strada, de ani buni, si stiu ce inseamna lucrurile astea. Dar majoritatea au bine peste 30 de ani si merg de cel putin 10 ani, iar despre numarul de km facuti...nu mai vb.

Dar au prins momentele cand reparai la mobra toata saptamana ca sa te plimbi 4-5 ore in we, cand isi cumpara un prieten "japoneza" era GOD....au experimentat, au cazut, au invatat si nici unul nu a avut 120cp+ de SS sub poponeata la inceput.

 

Strangeti cureaua si cand aveti ocazia faceti niste cursuri de pilotaj. Va ajuta mult in mers si va maresc sansele de a scapa dintr-o situatie dificila. (pozitia in sa, pozitia picioarelor in scarite, abordarea virajelor, franarea cu ceea ce inseamna dozarea ei fata spate + pozitia pe motor cand faci treaba asta...etc ... ) . Macar sa ai habar de niste lucruri de astea si apoi incet-incet le si poti aplica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Kriminal , inainte sa spui ca majoritatea motociclistilor vazuti de tine in trafic conduc prost , nu pot face frinare de urgenta , etc , poate ar trebui sa ne explici de pe ce pozitie faci aceste afirmatii. Esti instructor , esti gabor la rutiera , esti campion de motociclism ? Ca asa , de dat din gura , pot sa dau si eu .

Cuculet e om mare.

Mesaj completat

Din 2006 ai avut atitea mobre ???? Macar cu una te-ai dat ca lumea , sau ai magazin moto ?

 

"An ad hominem (Latin: "to the man"), also known as argumentum ad hominem, is an attempt to link the validity of a premise to a characteristic or belief of the person advocating the premise.[1] The ad hominem is a classic logical fallacy,[2] but it is not always fallacious. For in some instances, questions of personal conduct, character, motives, etc., are legitimate and relevant to the issue.

[...]

Ad hominem abuse

Ad hominem abuse (also called personal abuse or personal attacks) usually involves insulting or belittling one's opponent in order to invalidate his or her argument, but can also involve pointing out factual but ostensible character flaws or actions which are irrelevant to the opponent's argument. This tactic is logically fallacious because insults and even true negative facts about the opponent's personal character have nothing to do with the logical merits of the opponent's arguments or assertions.

 

sursa: wikipedia.org

Edited by Thorald

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Kriminal , inainte sa spui ca majoritatea motociclistilor vazuti de tine in trafic conduc prost , nu pot face frinare de urgenta , etc , poate ar trebui sa ne explici de pe ce pozitie faci aceste afirmatii. Esti instructor , esti gabor la rutiera , esti campion de motociclism ? Ca asa , de dat din gura , pot sa dau si eu .

Cuculet e om mare.

Mesaj completat

Din 2006 ai avut atitea mobre ???? Macar cu una te-ai dat ca lumea , sau ai magazin moto ?

 

 

Nu ca ar fi neaparat relevant in contextul discutiei, dar da, am mers cu toate mobrele alea destul de multisor si cu inca cateva zeci. Lucrez in domeniu (revista moto) si asa am avut ocazia. Mai flirtez un pic si cu off-road-ul, si cu circuitul (@2.02, si eu tot 1.42 :) ). Dar eu nu zic neaparat ca sunt eu miezul, mai bun decat restul. Pot sa imi dau seama de greselile celorlalti pentru ca stiu ce inseamna mers corect de la altii, mai buni, care chiar sunt instructori, piloti etc. Si diferenta intre un motociclist care stie "meserie" si unul care nu are nicio legatura se vede imediat. Din nou, nu zic ca sunt eu foarte bun, dar (prea) multi sunt foarte slabi. Si foarte putini recunosc acest handicap serios si incearca sa il remedieze. Majoritatea continua sa mearga "dupa ureche" si, dupa parerea mea, asta e principala cauza a majoritatii accidentelor. Nu conservarii ucigasi, nu gropile din asfalt, nu ingerul care zboara mai repede sau mai incet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu ca ar fi neaparat relevant in contextul discutiei, dar da, am mers cu toate mobrele alea destul de multisor si cu inca cateva zeci. Lucrez in domeniu (revista moto) si asa am avut ocazia. Mai flirtez un pic si cu off-road-ul, si cu circuitul (@2.02, si eu tot 1.42 :) ). Dar eu nu zic neaparat ca sunt eu miezul, mai bun decat restul. Pot sa imi dau seama de greselile celorlalti pentru ca stiu ce inseamna mers corect de la altii, mai buni, care chiar sunt instructori, piloti etc. Si diferenta intre un motociclist care stie "meserie" si unul care nu are nicio legatura se vede imediat. Din nou, nu zic ca sunt eu foarte bun, dar (prea) multi sunt foarte slabi. Si foarte putini recunosc acest handicap serios si incearca sa il remedieze. Majoritatea continua sa mearga "dupa ureche" si, dupa parerea mea, asta e principala cauza a majoritatii accidentelor. Nu conservarii ucigasi, nu gropile din asfalt, nu ingerul care zboara mai repede sau mai incet.

 

Imi place cum generalizezi. Iti bazezi pe ceva date observatiile tale?

In afara de faptul ca tu stii cum se merge corect. Cam cati motociclisti vezi tu zilnic mergand prin oras, cam cati sunt astia procentual vorbind din numarul total de motociclisti?

Sau te-ai trezit azi mai posomorat si ai concluzionat ca majoritatea motociclistilor din Bucuresti conduc prost?

Eu intalnesc soferi dobitoci si cand sunt cu masina, doar ca atunci imi permit sa-i blochez, sa-i atentionez, sa nu-i las sa se bage cu japca peste mine, sa-i sperii ca intru in ei cand nu opresc la intersectii venind fara prioritate. Daca sunt cu motorul nu pot face asta pentru ca dau intentionat peste mine si la politie zic ca nu m-au vazut.

Si am si patit chestiile astea, asa ca sunt destul de scarbit de soferii romani incat sa-i dau lu unu in cap cand calca urat pe bec si mai si face figuri si imi asum si reversul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da, e o oglindă a societății. Se văd aici cei care gândesc îngust, doar din punctul lor de vedere, ca pe vremea triburilor - Noi suntem bikeri, miezu', aleșii divinității, ăilalți sunt "conservarii", care, mai toți, se gândesc zi și noapte cum să ne-o coacă. Tribul rival. Tre' să facem ceva, să luăm atitudine, că ne omoară ăștia pe capete. Noi, nevinovați, desigur. Mai depășim viteza, pe ici pe colo. Dar ăia, ai dracu', răi de tot. Fac manevre, întorc pe linii continue, îi doare la bască de noi. Vor să ne omoare. Să facem ceva, să ne unim, să le producem "damage". Aaa, știu, să facem un stencil pe o mașină! Da, bună idee, bravo, o să se învețe ei minte, ucigașii dreacu'!

:) Lol ... cat sarcasm ... mi te imaginez deja cum gesticulezi ca Vadim cand spui asmenea ineptii.

In primul rand nu sunt sigur ca ai inteles despre ce e vorba ... cred ca te agatzi de un post anume, al cuiva ... dintre zecile care au scris aici ... si ne expui, generalizand tot topicul, ce ai inteles tu din postul ala si anume laitmotivul "binele si raul" , motociclistii si conservarii, hotii si vardistii, tom si jerry ... bla-bla ... bla-bla ... fix pix.

 

 

 

"Conservari" (măcar part-time) suntem și mulți dintre noi. Cu conservele respective, mai facem și noi câte o ilegalitate (ca și cu motocicletele). Unii sunt mai atenți, alții mai puțin. Unii greșesc. Majoritatea "conservarilor" o comit doar cu alte mașini. Unii dintre ei o comit cu bikeri. E imposibil să nu se întâmple. Nimeni nu vrea să omoare bikeri.

 

Majoritatea motocicliștilor pe care îi văd în trafic merg prost. Sunt convins că aproape toți bikerii exclusiv stradali nu ar putea să facă o frânare de urgență eficientă nici pentru un milion de dolari. De ce? Pentru că singurele momente când o exersează sunt în situații extreme, care se întâmplă destul de rar. Mulți merg prea agresiv, mulți nu se orientează eficient și se bagă singuri în tot felul de situații delicate, mulți merg prea încet și prea "legal", expunându-se unui alt gen de pericol. Mulți târăsc picioarele pe jos încontinuu la viteze mici. Majoritatea bikerilor se expun, într-un fel, accidentelor.

Bun, deci aici imi dai si mie impresia ca esti cel putin Keith Code si ai scris twist of the wrist 6, pe care prostii aia de motociclisti de pe strada care merg precum adjectivul lor ... nu l-au citit inca.

Eu, unul, ma bucur ca esti un motociclist experimentat, si pun pariu ca si justitarii sunt fericiti ca nu mai trbuie sa iasa noaptea sa vopseasca vreo masina care te-ar fi lasat in scaun cu rotile :D

 

Există puține excepții de la accidentele... să le zicem "normale": bețivani sau drogați la volan, cei care conduc periculos de repede, care fac accidente intenționat etc. Ăia da, ar trebui închiși, sau, dacă legea nu permite, "corectați" de partea vătămată, dacă aceasta din urmă consideră că e cazul.

Deci esti ipocrit ... legea merge peste tot, mai putin cazurile descrise de tine mai sus :(

Pornind de la faptul ca nu urmezi principiile pe care crezi tu ca le ai ... denota faptul ca ce zici tu aici ... e pierdere de timp si floodare de servere.

 

În rest, legea, așa cum e, funcționează într-o anumită măsură. Dacă ne apucăm cu toții să ne facem dreptate, se ajunge la haos. Spre exemplu: "conservar" taie fața unui biker, din greșeală. Nu îl vede. Bikerul, ofensat, îi face praf mașina într-o noapte, cu prietenii lui. Nu vopsită, ci hăcuită, daună totală. Conservarul, furios, nu consideră că pedeapsa a fost corectă, deși știe că a greșit. Până la urmă, pierde și permisul, ia și amendă, poate și-un cazier și, pe lângă asta, își pierde și mașina?! Moare de nervi, vine într-o noapte cu niște băieți acasă la biker și îi rupe picioarele și lui și familiei. Să se învețe minte să-și facă singur dreptate. Și tot așa... Țineți minte că nu sunteți singurii care puteți face acțiuni băiețești. Și conservarii pot face la fel. După un accident, la fel cum bikerul știe numele și adresa șoferului vinovat, și acesta din urmă știe cum îl cheamă pe biker și unde stă. Și poate că nu stă degeaba după ce își ia bătaie, sau își vede mașina făcută praf.

 

Ai incercat macar sa faci un film dupa scenariul asta? ... Cred ca bate Mad Max ...

 

Mesaj completat

 

 

Ideea de baza, cum nici 2.02 si nici killer n-a inteles-o ... nu e sa comentam cat de bun sau prost, cat de profesionist sau neprofesionist a fost Gabi la evitarea accidentului, sau Bob care a fost decapitat in parprizul masinii, sau altii ... ci sa comentam ce atitudine au luat niste oameni pentru a pedepsi un om care a incalcat legea cu buna stiinta.

E o linie destul de groasa si rosie fosforescenta, zic eu, intre greseala si buna stiinta. A gresii, cred eu, inseamna ca te-ai oprit la semnul de stop, ai intors capul in ambele parti, dar nu ai fost prea atent ... si ai trecut, provocand probabil un accident ... Dar sa intorci pe banda dubla continua si peste sinele de tramvai ... nu se mai pune "greseala" ... se pune sfidare. Si asta e vorba in ambele cazuri de accident care s-au petrecut in saptamana aia.

Oricum ... felicitari pentru timpii vostri de pe circuit. Sa inteleg ca sunt buni ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest M.O.T.O.

Ce marfa e sa ai niste timpi pe circuit si nici aia performanti si dupa aia sa judeci situatiile intilnite in trafic. E ca si cum ai circula toata viata in poligon si dupa aia te-ai da mare motociclist.

Nu uitati , accidentul nu s-a intimplat... INCA. Subtire cu tupeul , ca nu se stie cind ne vedem la "Accidente" (eu , tu , el ei , oricare dintre noi). Hai , care ai tupeu sa ridici piatra ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că nu m-am făcut înțeles.

Eu vorbeam despre accidente la modul general, nu despre cel de acum. Adică nu am zis că Gabi nu a fost suficient de experimentat/atent etc. Am zis că, după părerea mea, majoritatea accidentelor pot fi evitate de către biker, dacă e suficient de pregătit/atent/antrenat etc. "După părerea mea" însemnând că nu, nu am date statistice, e o concluzie la care am ajuns mergând mult prin oraș, cunoscând mulți bikeri de toate felurile, mergând alături de mulți bikeri în diferite direcții, cu diferite ocazii. Și, repet, nu am zis că eu sunt miezul. Nu există doar keithcozi și neștiutori, există enorm de multe niveluri între cele două extreme. Nu trebuie să fii dumnezeul motociclismului ca să îți dai seama că cineva face ceva greșit. Nu comenta Țopescu bine la gimnastică, fără să fi fost gimnast?

 

Evident că accidentele se pot întâmpla oricui, oricât de bine ar merge. De-aia am zis majoritatea, nu toate. Și tocmai pentru că i se pot întâmpla oricui, atâta timp cât nu există circumstanțe agravante (bețivăneală, droguri, condus periculos intenționat), cel vinovat nu ar trebui să înfunde pușcăria. Spre exemplu, eu am grijă să nu încurc pe nimeni în trafic, în general. Nu tai fața, am grijă unde și când mă bag etc. Dar, din (probabil) milioanele de schimbări de benzi pe care le-am făcut, cu motoreta și cu mașina, de câteva ori nu m-am uitat. Din greșeală, prostie, spuneți-i cum vreți voi. Din cele câteva, de două sau trei ori era o mașină acolo și șoferul respectiv m-a evitat, m-a înjurat și a trecut mai departe. Putea foarte bine să fie un biker, eventual unul care nu prea știe cu ghidonul și nu putea să evite, și îl dădeam pe jos. Eram vinovat? Da. Mă simțeam vinovat? Clar. Aș fi făcut tot posibilul să îndrept situația (reparat motoretă, biker etc)? Fără îndoială. Mi-ar fi convenit să fac un an de pârnaie, să îmi păzesc colonul de vizitele nocturne ale unui băiat fin de 130 de kile pe care-l cheamă Gigi Satâr, pentru acea greșeală? În niciun caz. Și, oricât ați urla voi că voi nu faceți niciodată greșeli, nu vă cred.

 

Orice biker de pe forumul ăsta, dacă merge și cu mașina, ar putea, la un moment dat, să accidenteze alt biker. Șansele sunt mici, dar e posibil. Și nu i-ar conveni nimănui să facă pușcărie sau să fie linșat de o bandă de prieteni furioși ai bikerului lovit pentru o greșeală. De-aia există lege. Altfel ne-am linșa toți între noi.

 

Excepțiile justificabile de care ziceam se referă la circumstanțe agravante. Adică: șofer întoarce unde nu trebuie și lovește biker, dar își recunoaște greșeala, ajută, etc? Se ocupă legea. Șofer beat merge cu 200 prin centru și dă peste biker, apoi încearcă să fugă/face pe interesantul/e agresiv etc? Dacă legea nu îl arde suficient pentru gustul victimei, se face o poteră de băieți hotărâți și e "corectat" vinovatul. Dar asta numai cu consimțământul victimei, că ăla poate și el să riposteze ulterior și va lovi în cine e mai la îndemână, adică în bikerul cu pricina.

 

 

Să mergi pe motoretă prin trafic și să te plângi că e periculos și că dau conservarii peste tine e ca și cum te-ai arunca de bunăvoie în groapa cu lei și te-ai plânge că mușcă. Ori nu te bagi, ori te faci dresor cât mai repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius,dupa cum i-am spus si lu' Bogdan, iti racesti gura de pomana . O data cu cresterea numarului de permise ,asistam si la o balcanizare a "fenomenului" moto. Ca sa te "corectez" , in Bucuresti nu exista rideri prosti iar daca ar exista macar un circuit de viteza Rossi ar avea serioase probleme in MGp :) .

 

In momentul in care ti-ai luat motor toata viata ti se schimba, baietii de la bloc te considera un erou,fetele se uita lung dupa "fierul" tau, ai voie sa te imbraci ca Ironman fara sa arati stupid si in cazul in care arati ca un tocilar batut de mama, casca si o viziera fumurie iti vor spori increderea. Statisticile spun ca sunt sanse mari sa-ti gasesti si o tipa care sa vina voluntar la tine acasa, fara s-o platesti ( :D ) iar daca inveti repede sa faci o lumanare, esti un star pe strada ta. Adio conserva, adio WoW , adio mama...sunt Biker!

 

Si ne mai miram cum de s-au inmultit atat de tare numarul de posesori de mobre. Partea buna este ca intr-o zi mobra va fi atat de banala incat nu va mai prezenta o posibila garantie in indeplinirea celor de mai sus si va reveni la scopul initial .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marius,dupa cum i-am spus si lu' Bogdan, iti racesti gura de pomana . O data cu cresterea numarului de permise ,asistam si la o balcanizare a "fenomenului" moto. Ca sa te "corectez" , in Bucuresti nu exista rideri prosti iar daca ar exista macar un circuit de viteza Rossi ar avea serioase probleme in MGp :angryfire: .

 

In momentul in care ti-ai luat motor toata viata ti se schimba, baietii de la bloc te considera un erou,fetele se uita lung dupa "fierul" tau, ai voie sa te imbraci ca Ironman fara sa arati stupid si in cazul in care arati ca un tocilar batut de mama, casca si o viziera fumurie iti vor spori increderea. Statisticile spun ca sunt sanse mari sa-ti gasesti si o tipa care sa vina voluntar la tine acasa, fara s-o platesti ( ;) ) iar daca inveti repede sa faci o lumanare, esti un star pe strada ta. Adio conserva, adio WoW , adio mama...sunt Biker!

 

Si ne mai miram cum de s-au inmultit atat de tare numarul de posesori de mobre. Partea buna este ca intr-o zi mobra va fi atat de banala incat nu va mai prezenta o posibila garantie in indeplinirea celor de mai sus si va reveni la scopul initial .

 

 

Zi-le "Loredana" ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Orice biker de pe forumul ăsta, dacă merge și cu mașina, ar putea, la un moment dat, să accidenteze alt biker. Șansele sunt mici, dar e posibil. Și nu i-ar conveni nimănui să facă pușcărie sau să fie linșat de o bandă de prieteni furioși ai bikerului lovit pentru o greșeală. De-aia există lege. Altfel ne-am linșa toți între noi.

 

Acuma chiar sa nu exageram.

Lege exista din mai multe motive, dar niciunul din ele nu ar fi protejarea cetateanului.... serios... crezi ca-l doare pe vreunu' care are dintii-nfipti in ciolanul puterii (adica cei care dau legi) de omul de pe strada? vax... un mic interes are cand e sa-l prosteasca sa voteze...

 

Legea exista din motive economice (legile fac mai multi bani decat industria in tara asta si nu numai), sa ia ochii volgului (uite ca avem legi ne preocupam de voi), din traditie (vai de la romani sunt legi, acuma tree sa avem si noi ca deh...) si multe alte motive stupide sau extrem de logice ("logice" a se citi interese, economie etc).

 

Legea apara banul si invers. Orice lege este in favoarea celui care are bani/putere.

Legiferantului putin ii pasa ca o persoana exista sau nu ca acea persoana e tratata ok sau nu, etc.

Legea este o extensie a STATULUI deci automat e ceva negativ, ceva rau care limiteaza gradul omului de libertate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acuma chiar sa nu exageram.

Lege exista din mai multe motive, dar niciunul din ele nu ar fi protejarea cetateanului.... serios... crezi ca-l doare pe vreunu' care are dintii-nfipti in ciolanul puterii (adica cei care dau legi) de omul de pe strada? vax... un mic interes are cand e sa-l prosteasca sa voteze...

 

Legea exista din motive economice (legile fac mai multi bani decat industria in tara asta si nu numai), sa ia ochii volgului (uite ca avem legi ne preocupam de voi), din traditie (vai de la romani sunt legi, acuma tree sa avem si noi ca deh...) si multe alte motive stupide sau extrem de logice ("logice" a se citi interese, economie etc).

 

Legea apara banul si invers. Orice lege este in favoarea celui care are bani/putere.

Legiferantului putin ii pasa ca o persoana exista sau nu ca acea persoana e tratata ok sau nu, etc.

Legea este o extensie a STATULUI deci automat e ceva negativ, ceva rau care limiteaza gradul omului de libertate.

 

Cititi asta .. si minunati-va ... http://stirileprotv.ro/exclusiv/exclusiv-o...i-cu-legea.html

 

Pe scurt:

1. Iustin Covei ? la 25 de ani are 8 dosare penale la activ

Iustin, insa, la numai 25 de ani, are in total opt dosare penale la activ. Primul a fost dechis in 2003, cand tanarul avea numai 18 ani. Motivul: a condus un BMW fara permis.

 

In ianuarie 2004, a ajuns din nou la sectie, dupa ce a fost implicat intr-un scandal cu bate si cutite. Acolo a bifat si o acuzatie de ultraj, dupa ce l-a lovit pe politistul care l-a retinut. Iar in februarie 2004, a ranit intr-un accident de masina trei oameni, dupa ce a apasat prea tare acceleratia si a ajuns pe contrasens.

 

In ianuarie 2006, a ranit o fata dupa ce, la o petrecere, a lasat pe un fotoliu un cutit cu lama in sus, iar in luna iulie a aceluiasi an a lovit un tanar cu o rozeta.

 

Insa, de departe cel mai mare scandal in care a fost implicat Iustin Covei a avut loc in toamna lui 2009. Alaturi de alti 13 suspecti, Iustin Covei a fost arestat in cazul unei fraude bancare de proportii. Nu mai putin de 29 de descinderi au fost organizate de autoritati pana sa ii prinda pe toti.

 

La un an de la arestare, in toamna lui 2010, Iustin Covei a fost eliberat din arest, magistratii fiind de parere ca poate fi judecat in libertate.

Dupa doua zile de la eliberarea din Penitenciarul Rahova, a fost amendat cu 900 de lei dupa ce a fost prins la volan fara acte.

 

2.Cristian Ungur, in varsta de 25 de ani, fiul unui cunoscut doctor si politician local.

Scena ? Aeroportul Caransebes (Nu are rost sa mai scriu despre ce e vorba, ca stiti cu totii)

 

Doua dintre cele patru victime au fost grav ranite si au petrecut cateva saptamani pe patul de spital. Una dintre ele s-a ales cu fata zdrobita.

 

Cristian Ungur a petrecut 60 de zile in arest inainte sa fie eliberat sub control judiciar.

 

Si acum revin la prima pagina a acestui topic ... si citez intrebarea:

"Sunteti de acord cu ce s-a intreprins?"

Edited by nervOptik

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai hai sa-l futem pe Covei :angryfire:

 

voi chiar nu intelegeti ca pana nu fac statul/politia/procuratura/judecatorii ceva noi nu avem cum sa indreptam ceva ?

acum ma aflu in statele unite si va zic cu mana pe inima ca aici doar frica de politie/parnaie ii tine pe astia in viata. altfel s-ar omora pe strazi !

limita de viteza pe autostrada ajunge la maxim 65mile/h si surpriza lumea cam respecta limita asta.

deci pana nu se fac legi dure care sa fie si aplicate nu o sa vedem nici un rezultat oricate masini am vopsi sau cate capete vom sparge.

normal ca tre' sa le mai aplicam cate o corectie "gresitilor nostri"....dar asta nu rezolva decat frustarea noastra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pai hai sa-l futem pe Covei :angryfire:

 

voi chiar nu intelegeti ca pana nu fac statul/politia/procuratura/judecatorii ceva noi nu avem cum sa indreptam ceva ?

acum ma aflu in statele unite si va zic cu mana pe inima ca aici doar frica de politie/parnaie ii tine pe astia in viata. altfel s-ar omora pe strazi !

limita de viteza pe autostrada ajunge la maxim 65mile/h si surpriza lumea cam respecta limita asta.

deci pana nu se fac legi dure care sa fie si aplicate nu o sa vedem nici un rezultat oricate masini am vopsi sau cate capete vom sparge.

normal ca tre' sa le mai aplicam cate o corectie "gresitilor nostri"....dar asta nu rezolva decat frustarea noastra.

 

Invidiosule ;)) .. ai vrea sa vii inapoi in Romanica sa dai si tu un pumn in freza cuiva ;)

Man .. de ce compari politia din US cu politia romana ?

De ce compari o societate matematica cu una filozofica ?

Pai aia daca ai schitzat o bashina cand a zis "freez" a scos pistolul si direct in cap ti-o da. Aici, priveste POLITIA ROMANA:

 

Mai vrei filme d-astea?

Ce incredere sa am eu ca Politia face ceva pentru mine ?

Prietene ... lasa-ne ... zi sarumana ca esti in state, sa fi sanatos!

Edited by nervOptik

Share this post


Link to post
Share on other sites
pai hai sa-l futem pe Covei :D

 

voi chiar nu intelegeti ca pana nu fac statul/politia/procuratura/judecatorii ceva noi nu avem cum sa indreptam ceva ?

acum ma aflu in statele unite si va zic cu mana pe inima ca aici doar frica de politie/parnaie ii tine pe astia in viata. altfel s-ar omora pe strazi !

limita de viteza pe autostrada ajunge la maxim 65mile/h si surpriza lumea cam respecta limita asta.

deci pana nu se fac legi dure care sa fie si aplicate nu o sa vedem nici un rezultat oricate masini am vopsi sau cate capete vom sparge.

normal ca tre' sa le mai aplicam cate o corectie "gresitilor nostri"....dar asta nu rezolva decat frustarea noastra.

:angryfire: ;) ;)

Foarte tare.... De cand esti in State?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...