Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am luat si io o jucaria de asta, Garmin Zumo 390 LM, varainta PLUS pt senzorii aia si upatul hartilor din toata europa pt urmatorii cativa ani buni de zile.

 

Eu nu inteleg ce se plange lumea de el. Calitatea HW e excelenta. Ecranu il poti citi fara probleme si cand bate soarele direct pe el din spate. Prinderea e foarte tzapana. Am bagat ieri pe un drum de asta "fain" de m-am desalat tot si gpsu nu avea nimic. Senzorii care citesc presiunea in roti isi fac treaba de minune. vezi tot timpu presiunea. Am telefonu conectat la zumo, iar zumo conectat la casca midland. Poti purta o conversatie la 100 la ora fara probleme.

Are 4 profile automate de iluminare fundal, pe curent noapte/zi, pe baterie noapte/zi. Setezi in profilul automat curent luminozitatea si asa ramane. Eu am folosit iGo de prin 2006 de pe vremea palmtopurilor si inca sunt obinuit de cum gandea igoul si sunt uimit de cum gandeste garminu.

Il poti accesa de pe comp direct ca Mass Storage Device si ai acces la tot ce tre dupa o mica setare.

BaseCampul e un soft foarte decent.

Mi-am importat pana acum atat hartile de aici /index.php?/topic/706875-harta-pentru-garmin-zona-apuseni-bihorului-codru-moma/?hl=%2Bzumo+%2B390#entry3941911 cat si harta topo a austriei cat si harta Open Street Map. Nu face terrain 3D cum face 590 u sau banalu iGo, dar nu prea exista solutii in gama de pret. Iar pt cei care inteleg o harta topo face mai mult decat minuni

Cat despre sistemu de prindere antifurt bla bla, las pe ghidon doar bila aia de la RAM si restu vine cu mine in casa. Atat suportu, incarcatoru cat si senzorii. Cablu la incarcator putea sa fie linistit cu 20-40 de cm mai lung. Oricum ma gandesc sa ii pun o mufa cu 2 pini impermeabila pe cablu si atunci il voi prelungi. Cand ma opresc undeva scot gpsul din suport si il bag in buzunar mai ales ca nu e montat incarcatorul pe plusul de contact ci direct pe baterie.

Am observat ca pe trasee recalculeaza cam greu ruta si daca deviezi de pe ea si vrei (setezi automat sau manual recalcularea) recalculare ... parcurgi cateva sute de metri pana iti vine ruta noua, pare mai incet decat iGo, dar nu prea e ceva cu care nu poti traii.

Treaba cu punctele intermediare si cu traseele si cu basecampul e foarte tare. Mai mentionez ca iti face logul calatoriei care il exporti ca GPX sau KML depinde ce vrei sa faci mai departe cu el. El salveaza in etape unde vezi exact etapele pe harta si media orara si altitudinea sau ce te intereseaza de acolo dupa care poti marge ui mai multe rute intrun singur fisier. Rute de 200 de km le importa fara probleme atat mapsu de la google cat si cel de la bing cat si cel de la OSM. In BaseCamp daca deschizi trackul poti vedea pe puncte exact pe harta unde ai facut pe nebunu cu acceleratia si cam pe unde ai urcat mai aproape de nori.

Daca iti bagi degetele un pic in el, mai poti citit acasa atat ce presiune ai avut in roti, unde, si chiar si temperatura, exista o baza de date pt treaba asta. Nu ca ar conta sau ar interesa pe cineva dar roata din spate de regula e mai calda cu 10-12 grade fata de roata din fata.

Intradevar nu are functia de trafic, decat in masina si doar cu receptoru TMC care mai costa vreo 70 de euro.

590 u cu niste bani in plus la niste abonamente si un telefon de asta foarte intelgent, pt ca am un WP si un Android 4.4.2 cu care nu pot accesa aplicatiile alea de garmiin, poti in teoria sa ai radaru meteo pe harta si sa ocolesti ploile. Nu ca nu e o chestie faina, dar daca tot folosesti datele de pe mobil ..... exista aplicatii pe mobil cu care vezi ploile pe traseul tau si le poti ocoli manual :), dar cred ca e fain sa apesi pe gps ocoleste ploaia :) dar nu dau 200 de euro in plus pt functia asta plus abonamentu anual.

Cat despre harta, foloseste harta HERE, fostu Navteq, evident ca pt Romania si Serbia nu sunt cele mai bune harti, dar de TopMap nu prea am mai auzit mare lucru de cativa ani, iar de hartile TomTom am auzit ca au lansat un update cu autostrada care inca nu era gata si s-au trezit niste unii pe niste drumuri spectaculoase.

Alertele de radare se intaleaza fara probleme si foarte usor de pe torenti. Evident ca dupa deviza pe bani orice, exista si provideri de camere cu cate un update pe saptamana, dar nu e gratis.

POI urile personale se importa foarte usor fata de iGo, eu avand si o masina pe gaz, imi descarc benzinariile din austria-germania-serbia-grecia etc. de pe http://gas-tankstellen.de/ si le vad vizual in BaseCamp si le pot adauga la ruta foarte usor. Avand in vedere ca austria are vreo 30 de statii acuma cu gaz cand planificam traseul acasa era un pic ciudat. Acum descarc KMLul si il import direct fara sa ii mai fac nimic pt ca la import curata garminu toate informatiile inutile din KML.

M-am jucat un pic si cu GeoCachul dar nu imi arata toata povestea cachului in descriere, e drept ca l-am importat direct din site nu ca si POI personal, urmeaza si asta dar inca nu am avut timp.

Nu are agenda de telefon manuala, deci daca atunci cand face figuri pe dintele albastru tranferu agendei din telefon nu prea vezi cine te suna si nu poti apela pe nimeni doar daca ii sti numarul din cap, dar poti apela POIuri, ma gandesc acu sa imi fac o agenda de telefon via POI si atunci pot apela eu, dar nu o sa vad cine suna. Eu sper ca la un viitor update de soft/firmare sa apara is functia asta. Idiotu nu isi face un fisier cu agenda ci o tine in memoria volatila ... asa sau gandit inginerii ca e mai bine ...

Umbland prin el am vazut ca are functional un microfon dedicat pt AGC, dar inca caut o solutie pt masina cum sa folosesc functia asta de Automatic Gain Control, deorece pe iGo foloseam asta in functie de viteza. Sper sa apara la o versiune viitoare de soft sau sa o pot hackui cumva sau poate o fi functionala in masina, urmeaza sa testez si treaba asta, dar am primit jucaria vineri abia si l-am plimbat pana azi doar pe motor.

 

De ce am ales eu Garmin si nu TomTom.

- harta. Pai la ora actuala mai exista doar cativa provideri de harti. Here care a cumaprat navtequl, TomTom ul care cica acolo de unde vinde din UK e tata lor, si googelul si proiectul OSM. Am folosit pt europa de o perioada buna Navteq ul deci nu are ce sa fie rau la Here. Am ales Here cu update pt urmatorii cativa ani buni. M-am saturat vesnic sa caut pe torente si sa pun in o mie de directoare doar ce harti imi tre sa fiu atent la poiuri la cladiri la tot. Conectezi cablu, update si nu dureaza 30-40 de minute si ai harta noua legala. Am WP si e asa de comod cand se updateaza singur hartile offline. Pt RO sunt destul de proaste, dar daca mai multi ar folosi funtiile de editare ale hartilor cum s-a intamplat cu TopMapu, intr-o perioada scurta de timp vor fi cele mai bune. Din pacate lumea lucra mai mult pe hartile google ca nah toata lumea are un andoriad in buzunar.

- softu. Garminu a cumparat Navigonul care nu era deloc rau, mai face soft dedicat pt BMW, pot importa ce harta rutabila topo vreau eu, etc.

- prinderea. Desi nu are cheie ca cel de la TomTom, iar pe forumuri la modele mai vechi am observat ca lumea nu e multumita de prinderile de la tomtom ca le cedeaza in timp cate un piciorus la alimentare. Am ales Garmin si sunt mai mult decat multumit. Pt o suma modica de nici 10 euro poti comanda separat partea electrica din prindere, daca chiar cand cedeaza.

- senezorii TPM care la garmin sunt denumiti TPMS. Nu am gasit la TomTom asaceva, sau poate nu am stiut eu sa caut : )

- pretul. Daca aveti prieteni care lucra in cluj la garmin incercati sa ii contactati. Au un program Family & Friends. Sigur au si cei de la TomTom, dar eu am avut un prieten la garmin : )))))))

 

Comparatie iGo Garmin. Detalii care pt unii nu conteaza, dar sunt bine de stiut.

-Cladirile 3D in igo aratau interesant, acolo unde erau disponibile, dar pt orientare vad mult mai practic de folosit amprenta caldirilor desenata pe harta. De ce zic practic, pai daca ai un bloc si o strada ce inconjoara acel bloc, in igo nu vedeai strada de cladire, in garmin vezi cai cladire si vezi cai strada.

-functia de luminozitate ecran e mult mai usor de setat in garmin fara sa mai cauti tu manual una alta, desi senzoru de lumina in tunele nu era rau deloc pe iGo

-imi lipseste functia de automatic volume, care pe igo o setai in functie de viteza, dar sper ca pe zumo ul meu sa devina accesibila, pt alea de masina e functionala.

- in igo puteai ocoli drumurile cu taxa si cele cu vigneta, exemplu Surile din austria. La garmin setezi sa nu te bage pe drumuri cu taxa dar pe autostrada cu vigneta tot te baga. Urmeaza sa mai ma joc cu functia asta sa vad exact ce face si ce nu face, momentan sunt dezamagit de implementarea ei la garmin, dar dupa ce o sa ii dau de cap sper ca o sa fie bine. Alt exemplu, nu imi dau seama inca cum sa strabat ungaria pe nationale (cu acele portiuni de austrada la care nu ai nevoie de vigneta)

 

Acum iau in considerare sa achizitionez un garmin de 5 sau 7 " pt masina, evident cu LMT, adica licenta pe harti si pe trafic, nu sunt foarte hotarat dar m-am cam saturat de updatatul manual al hartilor din surse nu chiar legale. Anu asta bag zumoul in masina sa vedem cum ne intelegem. Daca reusim sa ne intelegem poate poate :)

 

Miar fi placut sa vad radaru meteo pe ruta mea cum face teoretic 590u, dar peste 6-8 ani cand schimb deviceul poate va fi disponibila si functia asta. Mi-ar fi placut si terenul 3D, dar o optiune raman hartile topo sau OSM.

 

Concluzia finala, costa o caruta de bani, dar cumperi o jucarie bine construita si functionala. Am folosit iGo in carcasa apoi husa impermeabila pe motor vreo 3 ani, dar e departe rau de garmin. Pt masina nu zic ca nu e poate mai ok iGo decat Garmin, dar pe motor exista TomTom si Garmin : ) Cica va scoate Beckerul anu asta ceva la 400 de euro, dar nu le prevad un viitor prea stralucit in gama asta de pret.

 

La cat de usor am instalat alte harti pe zumo, sunt convins ca poti instala toata europa pe varianta ieftina de la louis cu europa centrala, dar daca in 2008-2009 mi-am luat un Asus cu licenta pe toata europa de ce sa nu platesc pe harti in 2015, de data asta cu titlu de "pe viata". Cel putin pe alea de navigat nu pe cele topo : )))) care pana la urma le testez doar si daca imi plac o sa le cumpar : )))))

 

Fiecare e liber sa isi cumpere ce vrea ce isi permite si ce nevoi are. Eu nu am gasit o gramada din functiile ce le-am descris in mare mai sus la tomtom. Am fost speriat de cum va arata interfata, dar am descoperit ca poti alege atat un cockpit unde iti pui ce informatii vrei tu, cat si o sumedenie de profile de culori pt harta. Ca tot vorbeam de nevoi, cica peste cateva saptamani ma duc sa ma plimb cu o barca cu vela pe un lac din austria si cu bicicleta pe langa. Nu zic ca nu pot avea functiile unei harti topo si tracking cu telefoane mobile inteligente, dar nu detin unu pe care sa il pot citi in soare sau daca se uda un pic sa nu pateasca nimic. Un prieten si-a cumparat niste aplicatii din store uri, dar cam toate sunt degeaba.

 

Am o rugaminte la cei care nu prea va pricepeti, nu mai blamati sculele degeaba. Atat tomtom cat si garmin sunt niste scule scumpe si foarte bune. Unele au unele functii altele au altele. Daca voua nu vi-au fost sarisfacute nevoile de la scula X nu inseamna ca e o scula proasta, scula aia in alta mana poate face minuni. Numai in romania am gasit o comunitate de hateri Garmin si orientata pro TomTom. Si in germania exista nepriceputi care nu s in stare sa se descurce cu garminu sau basecampul si s-au trasnformat in niste hateri notorici, dar acolo si-o mai primesc si peste nas. Strict pt navigat pe motor ma declar foarte multumit de garmin, iar de utilitatea senzorilor de aer la roti nu prea avem ce discuta. Eu era sa ma duc indarat intr-o curba dupa ce am facut pana pe spate si nu mi-am dat seama, sper sa nu mai simt vreodata acea senzatie, iar bani de BMW cu TPM nu o sa am curand, iar alta solutie de TPM functional la un pret decent nu am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la ce ai spus.

 

Un minus care este usor enervant pe care nu l-ai amintit tu, in cazul unui traseu cu waypoint-uri exportat din google maps (ca sa nu ma bage nici macar pe autostrazi cu vigneta), este faptul ca acel waypoint nu-l "nimeresti de fiecare data". Neatins, el ramane activ... si nu ar fi nici asta o problema, caci are functia skip waypoint sau ceva asemanator... Dar daca ai 5 waypoint-uri intr-o curba... este foarte incomod sa tot apesi settings... skip last waypoint... pana ajungi la cel actual.

 

Ar fi fost un mare plus daca prin acel skip... ar fi anulat toate waypointurile pierdute pana in acel punct (coordonatele tale in acea secunda)

 

Deci traseul trebuie gandit cu waypointurile principale si cam atat.


» Post actualizat in 14 Apr 2015 13:14


- in igo puteai ocoli drumurile cu taxa si cele cu vigneta, exemplu Surile din austria. La garmin setezi sa nu te bage pe drumuri cu taxa dar pe autostrada cu vigneta tot te baga. Urmeaza sa mai ma joc cu functia asta sa vad exact ce face si ce nu face, momentan sunt dezamagit de implementarea ei la garmin, dar dupa ce o sa ii dau de cap sper ca o sa fie bine. Alt exemplu, nu imi dau seama inca cum sa strabat ungaria pe nationale (cu acele portiuni de austrada la care nu ai nevoie de vigneta)

 

daca-i dai de cap, let us know :)


» Post actualizat in 14 Apr 2015 13:24

Cat despre sistemu de prindere antifurt bla bla, las pe ghidon doar bila aia de la RAM si restu vine cu mine in casa. Atat suportu, incarcatoru cat si senzorii. Cablu la incarcator putea sa fie linistit cu 20-40 de cm mai lung. Oricum ma gandesc sa ii pun o mufa cu 2 pini impermeabila pe cablu si atunci il voi prelungi. Cand ma opresc undeva scot gpsul din suport si il bag in buzunar mai ales ca nu e montat incarcatorul pe plusul de contact ci direct pe baterie.

 

eu am rezolvat problema inlocuind piulita fluture de la nuca cu 2 piulite clasice, stranse pe pozitie... Astfel suportul poate ramane linistit afara (are si protectia de cauciuc pt priza)

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la ce ai spus.

 

Un minus care este usor enervant pe care nu l-ai amintit tu, in cazul unui traseu cu waypoint-uri exportat din google maps (ca sa nu ma bage nici macar pe autostrazi cu vigneta), este faptul ca acel waypoint nu-l "nimeresti de fiecare data". Neatins, el ramane activ... si nu ar fi nici asta o problema, caci are functia skip waypoint sau ceva asemanator... Dar daca ai 5 waypoint-uri intr-o curba... este foarte incomod sa tot apesi settings... skip last waypoint... pana ajungi la cel actual.

 

Vezi ca poti sa pui butonul "skip" direct pe ecranul principal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ecranul principal, ala de-l vezi cind mergi, ai doua butoane in partea dreapta, implicit parca e volum si ... inca ceva. Poti selecta ce butoane vrei, unul din ele este skip.

Pagina 15 din manual, Customizing the Device. Nu am cum sa fac copy/paste ca e protejat pdf-ul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intri in setari harta si vehicul butoane harta stergi cele 2 default volume mute si stop si pui ce vrei tu cum ar fi "omitere"

 

Butoanele harta se configureaza in fiecare profil in parte masina/moto/offroad. Deci in masina poti avea asistenta la iesirea de pe autostrada si omitere, pe cand in offroad poti avea busola si stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind in familia Zumo cu reviewul.

 

Drumuri cu sau fara taxa. Raman la idea ca e un dobitoc :) Pur si simplu are functia cu taxa si atat. Nu stie sa deosebeasca taxele normale de drum gen vignete fata de taxele cu portiuni de drum exemplu tunele sau poduri. Deci nu il poti seta ca pe iGO sa te duca de exemplu in austria pe autostrazi platite dar sa ocoleasca podurile si tunelurile cu extra taxa.

Deasemenea nu stie portiunile de autostrada din ungaria pe care nu e nevoie de vigneta, drept urmare nu stie sa ruteze eficient un drum szeged-graz pe nationale cu cele cateva portiuni de autostrada libere de taxa. Aceasta limitare vine cred de la harta din pacate, harta topmap pe iGO stia sigur si chiar nu mai imi aduc aminte daca pe harta navteq/here am rutat vreodata iniGO un traseu de genul acesta. Pt cine nu intelege despre ce naiba vorbesc :)) http://www.toll-charge.hu/Toll-tariffs/Toll-free-sections-2015/

 

Functia "incotro?" e gandita un pic altfel de garmin fata de iGO. Prima oara selectezi "unde vrei sa caute" adica "pe traseu" "in jurul detinatiei" "in jurul locatiei gps" etc. dupa care cauti POIul sau rapid un nume de strada. La igo orice cauti "adresa" sau "poi" trebuia sa selectezi "ce cauti" si apoi "unde". Chiar mi se pare un pic mai logic "unde cauti" si apoi "ce cauti"

 

Mai e o mica problema ce nu iam gasit solutie. La layere daca pun "locatii de pe harta" apar ce categorii vor ele. Nu stiu si nu gasesc cum naiba modific categoriile alea. Pe mine ma intereseaza sa vad desenat pe harta benzinariile, punctele poi personale care le vreau eu, si parcarile. Printre benzinarii si parcari el imi arata ce vrea, ATMuri, restaurante, si alte balarii pe care nu ma intereseaza. Din filme pe youtube si manual am vazut ca o chestie oarecum interesanta pe zumo ul 590 functia "up ahead", dar nici aia nu cred ca se poate customiza in totalitate.

 

 

Intrebari pt cei cu tomtom.

Stie sa deosebeasca cele 2 tipuri de taxe de drum? vigneta si "portiune taxabila"

Stie sa puna ca layere sau sa afiseze pe harta informatii nu mai anumite categorii selectabile pe harta ? exemplu sa arate benzinarii parcari sau o categorie din poirile personale. Le arata si cu functia zoom, asa cam din avion ?

Are corectie automata a volumului in functie de viteza sau galagie?

Ce alte harti in afara de TomTom se mai pot pune pe deviceuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 590, conform instructiunilor, face diferenta intre vigneta si taxa pe km.

Am schimbat comanda de pe Rider 400 pe zumo 590, pentru ca Tomtom-ul a intrat de vreo 2 saptamani in piata si are probleme cu carul. Utilizatorii gasesc probleme majore pe zi ce trece. Gandirea e noua, nu are legatura cu vechea generatie si, din pacate, anumite aspecte merg groaznic: actionarea cu manusi (proasta sensibilitate si zone de selectie prea mici), conectivitatea cu casca si telefonul, reflexia ecranului etc etc. Probabil ca softul se va remedia, dar cine are rabdare sa fie cobai?

Pana la urma la Garmin, 2 probleme sunt: pretul (pe care l-am digerat) si solutia antifurt inexistenta (dar am zis ca decat sa ma enervez cu altele, pot sa fac efortul sa-l scot din suport si sa-l bag in buzunar de fiecare data).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu o intrebare idioata... prin conexiunea bluetooth cu telefonul, nu fac decat sa pot apela? Pe tanti care-mi spune pe unde s-o iau nu mi-o reda prin telefon?

 

Intreb pentru ca ieri, pt prima data interesandu-ma acest subiect, am incercat sa conectez telefonul (un samsung young, android 4.3, cu castile standard de 3.5 conectate) cu garmin-ul. Dupa ceva mesaj de genul "casca neinstalata" (nu mai tin minte exact)... am reusit sa apelez prin garmin. Puteam folosi deci telefonul, da pe tanti centralista (aia cu ia-o la stanga)... n-o auzeam decat prin difuzorul garmin-ului.

 

Pareri, sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu o intrebare idioata... prin conexiunea bluetooth cu telefonul, nu fac decat sa pot apela? Pe tanti care-mi spune pe unde s-o iau nu mi-o reda prin telefon?

 

Intreb pentru ca ieri, pt prima data interesandu-ma acest subiect, am incercat sa conectez telefonul (un samsung young, android 4.3, cu castile standard de 3.5 conectate) cu garmin-ul. Dupa ceva mesaj de genul "casca neinstalata" (nu mai tin minte exact)... am reusit sa apelez prin garmin. Puteam folosi deci telefonul, da pe tanti centralista (aia cu ia-o la stanga)... n-o auzeam decat prin difuzorul garmin-ului.

 

Pareri, sugestii?

nu functioneaza asa bt , daca ai casca cu bt legi garminu la casca si telefonu la garmin , atunci o auzi pe tanti de la gps chiar si in timpul convorbirii telefonice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu functioneaza asa bt , daca ai casca cu bt legi garminu la casca si telefonu la garmin , atunci o auzi pe tanti de la gps chiar si in timpul convorbirii telefonice

 

fackin life. Pai eu credeam... :))

 

Merci superbec de lamurire. Deci cu telefonu, garminu se conecteaza numa ca sa nu mai scot telefonu din buzunar pt a tasta numarul, si cam atata. Bleah!

» Post actualizat in 17 Apr 2015 09:36

.

 

 

 

 

Da apropos... in timp ce vorbeam la telefon (in timpul conversatiei)... nu mai stiu ce apasasem si am auzit in casca peste convorbire, bipul de apasare al tastelor gps-ului (cum tot butonam). Deci o urma de ceva e pe undeva...

 

Ei becule? Ce zici?

 

nu functioneaza asa bt , daca ai casca cu bt legi garminu la casca si telefonu la garmin , atunci o auzi pe tanti de la gps chiar si in timpul convorbirii telefonice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e cea mai tare replica.... " e mizerabil, dar ..a fost primul ".

 

pai .. in pana mea, aici discutam despre ce e mai bun nu de cine a inventat mersul pe jos..

 

ma rog, si bmm ul avea motoarea misto in ww2 ( prin '44 ) si acum vad ca toata lumea se inchina la acceasi tehnologie ( de acum 60 de ani ) bine impachetata in marketing...

 

 

eu stiam ca nu conteza cine e primul ci conteaza cel cu care ramai ( sa zicem..ultimul ) .

 

ma rog, daca esti atat de tont incat sa te insori cu prima fata din viata..aia e..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mi-am cumpart un Garmin Zumo 590lm (vineri), sambata l-am folosit in masina si astazi pe motor cam 190km. In acest putin timp folosit va pot spune ce mi-a placut. Indiferent de cum batea soarele(a fost senin) se vedea perfect. La sfarsitul calatoriei am intrat pe aplicatia Trasee - Active si apoi am salvat traseul. Il poti salva in doua moduri. 1. Ca "planificator de calatorii". Daca in alta zii vrei sa mai faci o data traseul iti spune pe unde sa o iei, sau daca nu esti in zona traseului te duce la acel traseu. 2. Il poti salva ca "Traseu" , dar aici iti indica traseul pe harta (cu o alta culoare )si atat. Nu iti mai spune pe unde sa o iei.

Pe harta imi arata mereu unde se afla benzinariile, parcarile si radarele fixe. Imi mai spune si arata unele zone unde ar putea fii radare mobile.

In rest cam atat, nu l-am folosit prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Personal folosesc MapFactor Navigator, Navmii si Sygic. MapNavigator fiind cel mai ok. Imi lipseste iGo, care dupa ce il instalez, imi da eroare ca lipsesc hartile.
Waze e ok, dar fara net esti mort.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...