Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sygic e cel mai bun din cate am instalat. Iti pun aici link cu sygic truck, trebuie sa iti faci cont pe rutraker ca sa il poti downloada, nu dureaza mult, folosesti translate-ul si gata. http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4942831

Din pacate pot sa-l folosesc doar trial 14 zile.. Pentru ca nu am product code.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate pot sa-l folosesc doar trial 14 zile.. Pentru ca nu am product code.

Ori l-ai luat de pe play store ori nu l-ai instalat de pe torent cum trebuie.

» Post actualizat in 03 May 2015 11:29

 

Încearcă here maps omule

încetați cu here maps și alte rahaturi lui ii trebuie un gps câte sa nul bage aiurea. nu vrei sa știi cum e sa te bage cu ditamai tirul pe străduțe înguste,pe sub poduri prea mici în înălțime, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal folosesc MapFactor Navigator

Si eu am folosit asta. Cel mai bun si in tara si in strainatate. Harti la zi, exact, offline, e ceea ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E dintr-o alta lume si nu se compara cu multitudinea de functii descrise in posturile de mai sus, dar pentru mine e o alternativa viabila - Etrex-ul 30 de la Garmin. Nu e pentru amatorii de gadget-uri cu o sumedenie de functii, insa eu merg cu el pe ghidon de cateva mii de km si si-a facut treaba cu brio atat in Romania cat si in afara ei.
Dupa mine are urmatoarele avantaje:

- un set de acumulatori tine 2 zile si nu am simtit nevoia sa il conectez la priza de pe mobra. Se poate conecta si alimenta printr-o mufa USB chiar daca nu e chiar facut pt asa ceva.

- ecranul e vizibil in orice conditii de vreme - cu cat soarele bate mai tare cu atat se vede mai bine. Noaptea are iluminare din spate cu 2 trepte de luminozitate

- nu are touch-screen. Desi e mai putin intuitiv, pt mine e un mare plus pt ca imi e mai usor sa il manipulez din mers cu manusile. Butoanele si joystick-ul sunt insa pe dreapta, ceea ce face ca manevrarea din mers sa fie incomoda.

- merge foarte bine cu hartile gratuite de la OSM ce au un nivel de detaliere bun pentru Romania, Ukraina, Serbia, Bulgaria si Polonia, tarile unde l-am testat. Merge si cu CityNavigator dar nu cred ca si cu CityExplorer. Inca nu am testat acest aspect, hartile CityExplorer sunt citite si recunoscute dar nu stiu daca poate sa imi faca o ruta pe jos in care sa includa si mijloacele de transport in comun (asa cum facea un model de Nuvi pe care l-am avut).

- e mic, il iau usor de pe ghidon, nu ocupa mult loc in buzunar si il pot folosi in diverse alte activitati (mers pe jos, bicicleta, mobra, masina).

- pot face o ruta in Google Maps pe care o convertesc si o pot incarca in Etrex si afisa pe ecran ca track. Pe drum ii dau sa ma duca in diversele puncte de interes si imi calculeaza o ruta, dar vad si compar in permanenta ruta calculata de dispozitiv cu cea de pe Google Maps. Pare complicat si inutil, dar imi da un plus de siguranta privind manevrele si traseul urmarit. Pot de asemenea face o ruta in BaseCamp si o incarca fara sa o recalculeze.

 

Functie de asteptarile fiecaruia, urmatoarele elemente ar putea fi dezavantaje:

- ecranul e mic - marea mea dilema inainte de achizitie. Desi e mic, ecranul e extrem de lizibil datorita modului de desenare si a culorilor afisate. Indicatiile de directie sint usor de citit din mers iar functia de autozoom face ca inainte de manevra sa apara clar intersectia si drumul de urmat. E dificil insa de manipulat harta din mers si de gasit un POI in ecranul hartii.

- pare ca e mai lent in calcularea rutelor lungi sau extrem de lungi - mii de km. In general imi fac traseul pe zile, o ruta de o zi cu 500-600 de km o calculeaza si recalculeaza in timpi rezonabili. Poate fi insa o problema in orasele mari cu trafic rapid.

- are un set restrans de functii. Pentru mine e un avantaj, nu vreau sa imi distraga atentia in nici un fel. Am mers cu un zumo 450 si in permanenta aveam ceva de facut, de butonat la el. Nu pot sa imi dau seama ce, dar in permanenta imi trecea ceva prin minte legat de muzica, contacte, telefon, sunat, navigare prin meniu, volum, atentionari etc. etc. Am mers cu telefonul pe ghidon si acelasi lucru -in permanenta aparea cate ceva de facut.

- nu are alerte de viteza, cel putin nu cu hartile OSM pe care le folosesc eu. Deci atentie sporita la limitele de viteza.

- nu are indicatii vocale, nici in casca, nici pe difuzor, in nici un fel. Face doar un beep cand trebuie sa schimbi directia dar nici asta nu il auzi din mers. Inainte de achizitie am considerat acest aspect ca un mare neajuns. In mod paradoxal, pentru mine a devenit alaturi de ecran unul din marile atuuri ale acestui dipozitiv. Am terminat cu manevrele de imperechere GPS/Casca/Telefon sau cu grijile legate de bateria de la casca.

 

Cu siguranta nu e mai bun pe motocicleta decat dispozitivele din gama Zumo, insa eu gasesc Etrex-ul asta extraordinar tocmai datorita simplitatii sale.Nu imi distrage atentia de la drum, in majoritatea timpului merg dupa indicatoare dar cand sunt in dificultate m-a ajutat intotdeauna.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si eu am folosit asta. Cel mai bun si in tara si in strainatate. Harti la zi, exact, offline, e ceea ce trebuie.

Subscriu !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până acuma singurul care m-a convins e OsmAnd Maps & Navigation - https://play.google.com/store/apps/details?id=net.osmand&hl=en

Varianta gratuită îți oferă acces la vreo 10 hărți

M-a surprins să mă îndrume prin giratorii care nu erau încă finalizate, mere super ok fără net (odată setat d-acasă cu net).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, Igo are si varianta speciala pentru TIR. Gasesti pe gpszone.ro toate informatile necesare, soft, harti, consiliere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari pt cei cu tomtom.

Stie sa deosebeasca cele 2 tipuri de taxe de drum? vigneta si "portiune taxabila"

Stie sa puna ca layere sau sa afiseze pe harta informatii nu mai anumite categorii selectabile pe harta ? exemplu sa arate benzinarii parcari sau o categorie din poirile personale. Le arata si cu functia zoom, asa cam din avion ?

Are corectie automata a volumului in functie de viteza sau galagie?

Ce alte harti in afara de TomTom se mai pot pune pe deviceuri?

- nu deosebeste cele 2 tipuri de taxe

- poti selecta ce poi-uri sa-ti afiseze pe harta

- corectie automata volum doar in functie de viteza nu si zgomot ambiental

- nu am inteles intrebarea cu hartile

Una peste alta e mai bun Garmin, ai facut o alegere buna, nu te doare capul.

DIm ultimelor harti Europa sunt : Garmin are 5.9GB, Here (pt iGO) 4.9GB , Tomtom 2.8GB

iGO e cel mai customizabil ca si brizbrizuri (de exemplu pictograme diferite si scalabile pt POI - Toll Colect din DE sa aiba alta pictograma in functie de intrarea dinspre CH, A, FR, IT), Tomtom are customizabil exact ce e mai important - corectiile de harta.

Partea de hardware, de ex managementul incarcarii e mai buna la Garmin (bateria nu se defecteaza niciodata) spre deosebire de TT, la TT poti sa-i faci ce vrei, il poti formata si il refaci from scrap conectand la TT Home (MyDrive) pe cand Garmin odata sters e mult mai greu de refacut.

In fine, daca luati aparate mai noi, cautati cu LM pt ca TT dupa 2010 (navcore > v10) si Garmin dupa 2014 nu se mai pot cr@.ck

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe garminu meu am pus in afara de harta de la Garmin(here) si harta de la OSM(open street map) ceva harta topo cu trasee offroad de prin apuseni, harta topo a austriei, si o harta generala topo recreational map din pacate nerutabila. Ideea e ca pe langa aceste harti mai se gasesc variante de harti cu trasee de bicicleta de exemplu facute de unii si altii pasionati.

 

Din pacate pt romania/serbia harta de la here e varza. Harta de la TomTom e lux, deoarece au cumparat TopMap ul care avea cele mai bune harti. Spre norocul detinatoriilor de Garmin, cu harta de la OSM e destul de ok si pe romania.

TrafficTrends din Garmin e ok sa fie dezactivat, deorece calculeaza niste trasee tare ciudate cu el activat. Exemplu pe harta Garmin cu traffictrends activat ca ruta cea mai rapida, timisoara-sibiu o calculeaza prin hateg in loc sa o calculeze prin lugoj-ilia-deva, cea ce conform realitatii nu e chiar mai rapid si e si mai lung cu vreo 20 de km :) Degeaba e mai rapida ruta cu 3 minute caci cei 20 de km nu se justifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IQRoutes de la Tomtom (rutare in functie de valorile istorice de trafic), funcționează doar în vest și doar pe străzile principale. TrafficTrends este echivalentul Garmin al lui TT dar informațiile despre cum funcționează sunt f confuze.

Ba zice că vine odată cu harta (trimestrial), ba zice că vine de la providerul RDS, sau chiar că le actualizează via update (periodic). Eu pe asta ultima n-o cred pt că la update vine doar fișierul de conectare la provideri RDS nu și "content". La capitolul ăsta e mai tare Tomtom cu corecțiile de hartă (ale tale sau colectate via TT Home) însă pt mine e de neacceptat lipsa aproape completă a POI în Europa de Est (și multe altele dar care nu se referă la moto).

"harta de la Tomtom e lux"

Apropo de hărți:providerii fac hărți "cum vrea clientul" . În Eastern Eu harta de la Tomtom (pt dispozitive TomTom) are cea mai proastă acoperire dintre toate, mult sub Garmin cu harta Here. Dacă vorbim de hărțile pt iGO atunci da, hărțile Here Maps sunt cu mai puține detalii (lipsesc unele nr de stradă ) decât Tomtom (fostul Tele Atlas) însă partea de rutare (restricții, dimensiuni) e mai bună tot la Here Maps. Sunt convins însă că dacă le comandă Becker pt uzul lor, le vor face complete și unii și alții. Here cu numere, Tele Atlas cu restricții.

 

 

TrafficTrends is a feature that improves recommended routes on your device by providing more accurate time of arrival expectations as well as alternative routes to your destination depending on the time of day and the day of the week. Garmin has managed to improve this feature by constantly collecting historical traffic data which is delivered to the device via map updates up to four time per year.

* Traffic trend data is only available in areas covered by your particular traffic provider.

http://www.navteq.com/rdstraffic/
"

"Register your device and connect to myGarmin regularly to receive updates for the trafficTrends information."

. . . your device records traffic data that is used to improve the trafficTrends historic traffic information".

"This information is uploaded automatically to Garmin thru your nuLink subscription"

All in all, confusing information.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in meniul de trafic de la garmin, poti activa fie TMC ul care vine pe FM via RDS, dar nu e cazul la mine, fie acea optiune TrafficTrends, care e disponibila in RO, care nu stie nimeni pe ce se bazeaza si care mai mult ca sigur vine in updateul trimestrial de harti. Cel mai enervant e cand pe un drum principal, considera el ca e mai bine sa te devieze pe un drum de exemplu neasfaltat. Nu pot intelege ce e in capu lui:), dar sunt sigur ca daca ar fi muuult mai multi utilizatori care cum vad o eroare la harta sa o raporteze, atunci lucruruile s-ar misca mult mai repede spre bine.

Cica si garminu are un fel de corectii de harta, in functie de cum conduci si pe unde, dar e atata de "inteligent" in cat atunci cand resetezi trackurile se reseteaza si aceste statistici. Cica garminu e facut de motociclisti pt motociclisti, tare as vrea sa vb cu un inginer de asta care a gandit asa resetu ala :) Culmea e ca nu poti sterge trackurile din basecamp, deci singura optiune ramane de pe aparat care se soldeaza si cu stergerea istoricului de parcurgeri si locuri parcurse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ca tot " e " vremuri grele.

 

pe un vechi iphone 4 , cu un IOS7, merge de zbarnaie navigatia. deunazi mi-am amintit de el prin sertar. e misto ca are mufa aia de incarcare/date foarte mare deci nu microshiturile de la smartfone-urile actuale.

 

acum am asa- Garmin cu 2015.40 Europa Full si IGO Primo editia 3 may 2015 .

 

doar pe baterie merge cu ecranul pornit permanent cam 2 ore pe maxim, vreo 3 si ceva pe minimic ( seara ), si peste 10 cu ecranul stins dar navigatia pornita ( util cand n ai nevoie de " vazut" ci doar de unele "vocale".

 

Pentru o solutie " fara buget ", bate seriile 550.660 la c..r de departe. asta daca e si intr-o husa de silicon cum are Ianachim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De câteva zile au apărut noile hărți Tomtom 9.50 și Garmin 2016.10.

Pentru cine vrea să facă experimente cu Garmin aveți noile hărți OnRoute pt motocicliști - discuția este aici (hărți Benelux-DACH-DEN, FR-IT, SP-PT, GB-IE-FI-NO-SE ):

http://www.gpspower.net/garmin-maps/334592-onroute-motoreurope-2015-a.html

Sunt multe soluții moto cu buget mic - ex Garmin Nuvi 215, 265, 275 (W), 1210 (50 lei pe OLX) + husă (5$ pe aliexpress ) .

Ultimele două au pe lângă BT și TTS.

Modelele 1310, 1370 au în plus Lane Assist și Junction View.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tyre to travel (basic). Il foloseste cineva?

 

Mie, la "Import from website", unde introduci link-ul de google maps si dai "import"... imi da un mesaj ciudat de genul "invalid or no data error"

 

L-am instalat si reinstalat pe toate pc-urile din dotare, am folosit IE asa cum recomanda ei, ba chiar am folosit si ceva programel creat de ei pt curatat versiunea instalata... acelasi mesaj, (care a venit o data cu update-ul, se pare.)

 

Este ceva in neregula cu aceasta versiune 6.43?


» Post actualizat in 10 Jun 2015 09:25

post-70685-0-65213300-1433928346_thumb.jpg

 

nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

garmin (basecamp)

 

traseu google maps - importat in tyre si exportat catre garmin ca GPX

 

motivul: am mai multa incredere in drumurile fara taxe ale googlemaps-ului decat in optimizarea garminului. Altfel as folosi direct Garmin, fara a crea un traseu in prealabil

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

traseu google maps - importat in tyre si exportat catre garmin ca GPX

 

motivul: am mai multa incredere in drumurile fara taxe ale googlemaps-ului decat in optimizarea garminului. Altfel as folosi direct Garmin, fara a crea un traseu in prealabil

 

Nu inteleg... tu te "complici" cu alte programe numai din cauza drumurilor cu sau fara taxa? Unde ai de gand sa mergi?

 

Intreb doar ca eu prin Europa folosesc Garmin-ul asa cum este el (evident, stiu de pe harta pe/unde vreau sa ajung), fara computer, Basecamp sau alte programe. Imi fac ruta spontan pe navigator si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...