Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, asa am vazut si eu, dar am retineri legate de fiabilitatea in timp... Sincer, la modelul Taffio ma atrage faptul ca este comercializat si in UE iar vanzatorul ofera factura reala, garantie 2 ani si posibilitatea de retur in 30 de zile. Primele doua modele sunt mai atractive ca pret si configuratie... dar astepti saptamani intregi pana vin, posibile taxe vamale, distanta mare intre tine si vanzator, spatiu extracomunitar...


» Post actualizat in 02 Oct 2018 05:40

@admin

 

Nu am nicio problema ca mi-ai mutat postarea, dar te rog sa dai search in forums cu cuvantul cheie gps. Daca ar fi returnat vreun rezultat as fi postat in acel topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu ca prostu': vad ca au Android si wifi, dar pt waze ai nevoie de o conexiune de date permanenta, cum rezolvi aspectul asta? Decat hotspot cu telefonul mai bine il folosesti direct in locul navigatorului. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mergi cu moto prin 40 de grade, orice telefon normal te va atentiona de supra incalzire si eventual se va inchide. Faptul ca am nevoie de hotspot nu ma deranjeaza deloc. Iar waze il folosesc doar atunci cand este musai (evitare blocaje, orase noi etc). Telefonul va sta frumos intr-un bagaj si imi va oferi internet, daca este cazul. Plus ca telefonul necesita in f multe cazuri o alimentare permanenta, iar vibratiile in mufa de incarcare nu-i prea fac bine. Pe cand gps are sistemul de incarcare incorporat in carcasa de protectie, prin pini.

Editat de R4DIKL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pipait niste GPS-uri din astea chinezesti, nu sunt de lepadat dar au o problema majora: vizibilitatea proasta spre foarte proasta la soare. Mai bine iei un telefon SH, de care vrei tu, si il folosesti in loc de aceste GPS-uri. Nu vreau sa redeschid o discutie, dar ori dedicat moto ca cele pe care le-ai eliminat, ori telefon. Nazbatiile acelea iti vor manca sufletul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu despre ce vorbești. Am versiunea anterioară din 2016 și da, in lumina puternica a soarelui se vede, nu se vede. Cei care fac fodsport se lauda cu o îmbunătățire a luminozități displayului. Din păcate, am reușit sa sparg ecranul și in zona respectiva nu mai primește comenzi touch. Asta a motivul unei alte achiziții. Și dacă tot o fac, măcar sa fie cu un upgrade de tehnologie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau un upgrade cu un garmin sh... am dat 340 ul cu 800 de lei, iar acu pe olx e un 346 cu 1100. Iar fodsport u ala iese minim 600 de lei si daca ai noroc sa mai platesti si o vama pe el ajungi la un 700 minim ... Chiar sunt preturi accesibile, nu ca si china, dar nu mai sunt de n ori mai mari.

Personal nu am vazut un android sa mearga bine si fara probleme pe o perioada mai lunga de timp. Exceptie ar fi un blackbarry, dar si din alea din vreo 3 modele doar unu e ce trebuie. Am fugit si inca fug de anroid :) Pana acum am reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ani la rand am mers in ture lungi cu telefonul pe post de gps(android)

Anul trecut am luat de la un coleg de pe forum un Garmin 390 LM

Sa-i deie Dumnezo sanatate

l-am pus pe motoreta,indicatii in intercom....daca sunt in modul intercom cu nevasta,aude si ea indicatiile in casca

Luminozitate mare,se vede din orice unghi bine

M-au prins niste ploi prin Germania...nici o problema

Hartile sunt actualizate la zi, m-a dus in Croatia la usa pensiunii

Zic de Croatia ca la ei e mai ciudat sa ajungi efectiv la adresa , avand ulitele alea stramte si pe terase muntoase.

Asa e si in Serbia si Bosnia,anii trecuti am cam ratacit cu telefonul.

Germania si Austria nu da gres,efectiv

Si n-am dat o avere pe el,cu tot cu ram mount m-a costat cam 900 lei daca imi aduc bine aminte

M-am uitat si eu inainte sa iau Garminul la astea chinezesti dar m-a convins colegul de pe forum sa il iau.

La sfarsitul turei de anul asta am zis ca cea mai buna investitie de pana acu in chestii pentru mobra , a fost gps-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ani la rand am mers in ture lungi cu telefonul pe post de gps(android)

Anul trecut am luat de la un coleg de pe forum un Garmin 390 LM

Sa-i deie Dumnezo sanatate

l-am pus pe motoreta,indicatii in intercom....daca sunt in modul intercom cu nevasta,aude si ea indicatiile in casca

Luminozitate mare,se vede din orice unghi bine

M-au prins niste ploi prin Germania...nici o problema

Hartile sunt actualizate la zi, m-a dus in Croatia la usa pensiunii

Zic de Croatia ca la ei e mai ciudat sa ajungi efectiv la adresa , avand ulitele alea stramte si pe terase muntoase.

Asa e si in Serbia si Bosnia,anii trecuti am cam ratacit cu telefonul.

Germania si Austria nu da gres,efectiv

Si n-am dat o avere pe el,cu tot cu ram mount m-a costat cam 900 lei daca imi aduc bine aminte

M-am uitat si eu inainte sa iau Garminul la astea chinezesti dar m-a convins colegul de pe forum sa il iau.

La sfarsitul turei de anul asta am zis ca cea mai buna investitie de pana acu in chestii pentru mobra , a fost gps-ul

Si sa te poarte nu sute, ci zeci de mii de kilometri cu precizie. Las'ca stam noi de vorba la un pahar cat de curand. :alcy:

» Post actualizat in 03 Oct 2018 17:43

sau un upgrade cu un garmin sh... am dat 340 ul cu 800 de lei, iar acu pe olx e un 346 cu 1100. Iar fodsport u ala iese minim 600 de lei si daca ai noroc sa mai platesti si o vama pe el ajungi la un 700 minim ... Chiar sunt preturi accesibile, nu ca si china, dar nu mai sunt de n ori mai mari.

Personal nu am vazut un android sa mearga bine si fara probleme pe o perioada mai lunga de timp. Exceptie ar fi un blackbarry, dar si din alea din vreo 3 modele doar unu e ce trebuie. Am fugit si inca fug de anroid :) Pana acum am reusit.

E foarte bun si 346, insa fata de 390 sau 395, nu ai posibilitatea sa il sincronizezi cu TPMS din pacate. Oricum arata bine, nu mai e asa oval. Sper astfel sa modifice si seria 590,595 in ceva pe stilul astuia asa mai patratos. De la baiatul asta din Craiova luasem eu un 595 sigilat pe 2000 lei pentru cineva acum 2 ani de zile. Ii merge de n-are aer si nu vrea sa auda de gps-uri noname.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau un upgrade cu un garmin sh... am dat 340 ul cu 800 de lei, iar acu pe olx e un 346 cu 1100. Iar fodsport u ala iese minim 600 de lei si daca ai noroc sa mai platesti si o vama pe el ajungi la un 700 minim ... Chiar sunt preturi accesibile, nu ca si china, dar nu mai sunt de n ori mai mari.

Personal nu am vazut un android sa mearga bine si fara probleme pe o perioada mai lunga de timp. Exceptie ar fi un blackbarry, dar si din alea din vreo 3 modele doar unu e ce trebuie. Am fugit si inca fug de anroid :) Pana acum am reusit.

EDIT: era 390ul nu 40ul, eroare de tastatura :)

 

Acum seria noua este 346 si 396, diferenta de pret o face suportul de pus in masina cu incarcator de masina si teoretic acoperirea hartii, zic teoretic care stiu pe cineva cu un 340 care luat d epe louis la super oferta numai cu europa de centrala si de vest dupa primul upgrade a avut toata europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mi-a venit gps-ul fodsports (vezi aici) si sunt foarte incantat. Mi-am instalat si waze-ul si merge incredibil de smooth. Am lansat chiar si ambele aplicatii (Igo+waze) simultan si auzeam in casca moto toate indicatiile, alternand pe fiecare ca navigatie vizibila. Nu am lag absolut deloc. Sistemul de prindere pe ghidon vine cu doua kit-uri, pentru ghidon mai gros sau mai subtire, iar nuca are un strat cauciucat, astfel incat sa nu-ti cada gps in nas pe un drum mai denivelat. Are si ventuza de parbriz pt masina. Una peste alta sunt f multumit, chiar daca am pus-o si de-o vama de vreo 110 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se simte o îmbunătățire, nu spectaculoasa, dar cred ca nu asta este determinant. Oricum, pe drum contează sa privești traficul, nu un display de telefon sau GPS, oricare ar fi ele. Dacă soarele nu cade fix pe ecran se vede ok. Dacă afara este înorat sau seara/dimineața se vede perfect. Oricum facilitățile unui OS consacrat își spun cuvântul, iar IGo este f stabil.

» Post actualizat in 09 Nov 2018 16:56

O sa fac un clip mâine și îți dau linkul pe YT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

un mic update despre Zumo 396

Candva in iarna aceasta a primit un upgrade de firmware. Acum functioneaza fara  nici o problema si searchul de retele wireless. Stiam eu ca e o problema de soft nu de hardware si e bine ca nu l-am trimis inapoi la garantie.

 

Spre deosebire de 390, nu cred ca am scris la ultimul review, acum cand il bag in prinderea de motor se porneste si cand il scot se opreste. Inainte cand il scoteam trebuia sa apas butonu de power. E foarte convenabil, practic de cand il am apasat, doar prin casa jucandu ma cu el, butonul magic, in rest on off via power cable, ca i pe masina ca i pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator _Raul_

Situatia data:

* Ma pregates de concediu din nou. 

* Ce am gasit pe net (ture preplanificate) nu sunt 100% pe stilul meu. Deja editez la ele de ceva timp - adaug sau tai segmente, le compilez daca sunt mai scurte, etc. Scurt pe 2 - imi creez singur trasee in format GPX.

* Le voi importa pe un device agatat de ghidon/carenatura.

 

Acum, ca sa nu ne repetam inutil: 

* Optiunea de harti personale din Google Maps este rapida si intuitiva pentru majoritatea traseelor dar are limitari care pe mine m-au indepartat definitiv de ea (nu imi trece anumite pasuri montane pe modul autoturism iar daca o pun pe modul bicicleta, undeva aproape de capat, imi reruteaza tot traseul pentru bicicleta). Daca imi scapa ceva, sunt dispus sa "ascult" (= sa va citesc postarile) si sa o iau de la capat cu My Maps. Imi place la ea faptul ca pot da click pe diverse POI-uri si mi le deschide instant cu tot cu poze in G. Maps. Pot astfel decide daca modific usor ruta sau ba. 

* Folosesc Ride with Gps (cont cu abonament, optiuni full, deloc o avere) pentru creat trackuri dar daca stiti ceva mai bun sunt deschis la alte optiuni. Uneori ma enerveaza meniul nu f intuitiv + (2) modalitatea incalcita de a edita harti predefinite/importate (am luat niste atlase cu harti electronice de la Louis si as prefera sa pot edita mai usor hartile din ele. 

* Pentru vizualizat harti pe ghidon folosesc OSM And in Android. Este bun, plin de gizmo-uri dar este ca o nevasta. Nu se lipeste de mine interfata grafica oricat m-as da peste cap.

 

Acum, dispozitivul cu care vad hartile - vesnicul Samsung prins pe ghidon. Nu cea mai buna optiune dpmdv:

- Se incinge

- Daca ploua si il introduc in ceva husa de protectie risca sa se incinga si sa se si umezeasca si mai tare (am o carcasa faina foc de la Givi, dar sunt constient de limitele mariajului ei cu Samsungul meu)

- Se descarca prea repede (nu toate motoarele au prize usb; stiu, il pot conecta la baterie suplimentara)

- Nu il pot citi bine din cauza soarelui exact cand am nevoie mai tare

- Cea mai mare bucurie sa ma trezesc cu pop-up-uri pe tot ecranul cand imi este nevoia mai mare (stiu, pot pune aplicatiile in background) 

- Nu il pot manevra in mers, cu manusile. 

 

* Am un Garmin handheld acasa, am Garmin pe masina de la lucru (zero barat, multime vida, nada, in zona asta de lume) si am folosit Garminurile de pe motoare Bmw. 

Ca un follow up la fraza de mai sus:

- Nu, nu sunt fan handheld-uri pe motor. Stiu ce pot si la ce sunt bune dar eu pe motor vreau un ecran cat se poate de mare. Ca sa va faceti o idee, inca iau in calcul daca sa pun pe ghidon o mini tableta. 

- Dupa experienta relativ pozitiva de anul trecut cu Garmin-urile de pe Bmw-uri eram dispus sa dau banii pe un Garmin Zumo de ultima generatie (pentru ca marime ecran), pana cand am dedicat cateva ore review-urilor facute de cumparatori si mi-a cam trecut.

 

Nu traiesc in Ro, merg in concedii 1-max 2 sapt pe unde ma taie gandul si acolo inchiriez motoare. 

Nu mai am avantajul anturajelor cu care sa schimb impresii si nici pe acela al testatului pe motor propriu, vanzarii, achizitiei beta, gama + repeat. 

 

Acum, tragand linie si dorind sa folosesc platforma aceasta numita motociclism.ro pentru a nu mai pierde cateva sute de euro si sute de nervi cu testat in teren in singurul meu concediu, vin cu urmatoarele intrebari:

* Ce programe/aplicatii folositi pentru crearea de trasee?

* In ce program le importati pentru a naviga pe motocicleta?  

* In ce dispozitiv le importati (GPS, telefon, etc). 

 

Va rog sa tineti cont de faptul ca pt mine ar fi ideal sa am o aplicatie care sa contina cat mai multe alerte de camere/radare, fiindca in Europa amenzile nu sunt mici deloc (din cauza asta am inclinat spre Garmin Zumo, desi sunt constient ca este probabil cea mai scumpa si inutila optiune).

 

Va multumesc anticipat. 

(PS - Am cautat topicuri identice (imi amintesc clar un topic cu GPS-uri de acum ani buni), dar nu am dat de ele oricat am incercat. Daca cineva stie unde exista si crede ca postarea aceasta ar trebui lipita acolo, va rog, nici o problema din partea mea).

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 38 minute, megrez magic a spus:

Aruncă un ochi la ăsta: https://kurviger.de/en

Are numeroase opțiuni de export/import.

 

Multumesc mult. 

Asta folosesc acum. Gen. 

Adica am un atlas - Motorrad TourenAtlas Alpen (https://www.louis.eu/artikel/motorcycle-touring-guide-alps/10053801). Care este un fel de coproductie cu cei de la Kurviger.

Hartile prezentate in atlasul au un cod. Daca tastezi codul pe site-ul Kurviger.de iti da harta in format GPX. 

Dpmdv atlasul de mai sus este f prost structurat, dar inteleg nevoia lor de a crea 100 de pagini prin repetarea de n ori a unor harti asemanatoare.

Hartile astea in format GPX eu le import in Ride with Gps si acolo ma joc cu ele, creind ce am eu nevoie. Exact ce am scris mai sus. 

 

Ca sa trag linie - de harti/rute nu duc lipsa. 

Intrebarea este - in ce program sa le vizionez si pe ce dispozitiv. 

As inlocui OSMAnd si Samsungul folosite anul trecut. 

 

Later edit:

De fapt tu folosesti Kurviger ca program de creat ture., daca inteleg eu bine. 

Makes sense. O sa incerc si eu. Am ramas prea agatat in rutina tastarii de coduri urmata de import, etc. 

O sa ma joc si cu optiunea asta, sa vad ce iese. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ture de enduro sau "adventure" eu pornesc de la cateva idei de POI pe care vreau sa le ating si imi fac un track pe bikemap.net cu orientare in paralel pe gugal maps sau earth.

Pe Enduro folosesc un Garmin HCx. Pe "adventure" folosesc un Samsung bagat intr-un suport GiVi, alimentat permanent de la bricheta, pe care rulez waze pe asfalt si Osmand pe off sau zone rurale.

Dezavantaj Garmin : ecran mic.

Dezavantaj Samsung: tre sa schimbi intre aplicatii in functie de cum/unde mergi. Se si incinge dar nu prea ma impresionează treaba asta.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
2 hours ago, _Raul_ said:

Acum, dispozitivul cu care vad hartile - vesnicul Samsung prins pe ghidon. Nu cea mai buna optiune dpmdv:

- Se incinge

- Daca ploua si il introduc in ceva husa de protectie risca sa se incinga si sa se si umezeasca si mai tare (am o carcasa faina foc de la Givi, dar sunt constient de limitele mariajului ei cu Samsungul meu)

- Se descarca prea repede (nu toate motoarele au prize usb; stiu, il pot conecta la baterie suplimentara)

- Nu il pot citi bine din cauza soarelui exact cand am nevoie mai tare

- Cea mai mare bucurie sa ma trezesc cu pop-up-uri pe tot ecranul cand imi este nevoia mai mare (stiu, pot pune aplicatiile in background) 

- Nu il pot manevra in mers, cu manusile.  

Pai cred ca iti cam dai singur raspunsul, avand in vedere cate minusuri - absolut corecte - ai gasit sistemului cu telefon mobil.

PS: Exista topic GPS la discutii generale despre echipamente, ti l-am unit eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, ianachim a spus:

Unde vrei sa pleci?

Alpi. Austria, Italia și ceva Germania + Elvetia. 

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Pai cred ca iti cam dai singur raspunsul, avand in vedere cate minusuri - absolut corecte - ai gasit sistemului cu telefon mobil.

PS: Exista topic GPS la discutii generale despre echipamente, ti l-am unit eu.

Mulțumesc maestre. Eu nu am dat de el cu funcția search (mea culpa). Maine ma pun din nou pe răsfoit. 

@alexandrur:

Mulțumesc frumos pentru postare. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca inchiriezi motociclete treaba e simpla, inchiriezi si un zumo o data cu motocicleta.
Eu folosesc renumitul si anticul Base Camp, m-am obinuit asa mult cu el incat mi ar fi foarte greu sa ma adaptez la altceva. Deviceul poate sa fie orice care stie sa urmareasca niste puncte intermediare. Am incercat kurvigeru cu mai multe optiuni de export si nenumrate puncte exportate, in principiu e cam varza, harta ne fiind in concordanta cu harta de la garmin si realitatea. Risti sa te scoata pt 300 de metrii de pe autostrada ca are un pct in afara autostrazi sau io mai stiu ce alte bazaconii sau te bag aintr-un oras fara nici un motiv anume. De asemenea are unele drumuri trecute ca asfaltate desi ele sunt drumuri de tractor pe camp, testat pe grecia, albania, macedonia. Pt mine cea mai sanatoasa optiune, primesc traseul in google maps sau in kurviger sau chiar si track gpx/kml si imi fac eu traseul si pun eu niste puncte de shaping in basecamp la care las alerta activa, ca atunci cand sunt pe teren daca e o problema sa ii pot da skip. Daca merg la offrodeala si am un track, incarc trackul in gps nu ruta si incerc sa raman pe ea.

Ca si harta strict onroad folosesc cu succes harta de la garmin city navigator europe ntu facuta de here. Testata in 17 tari din europa in ultimii 5 ani si peste 50 de mii de km de bazat pe zumo. Peste harta aceasta am un layer de pe OSM cu liniile de nivel. De asemenea de rezerva pt muntii nostrii daca cumva lipseste vreun drum folosesc harta de la osm, desi imi place mai mult cum e desenata harta de la osm cu lacuri, paduri, rauri, linii de inalta tensiune, la rutare sta foarte prost in comparatie cu harta de la garmin (here), nu zic ca e perfecta ci ca e mult mai buna.

 

Ca deviceuri poti lua un zumo chiar si second daca pretul de nou ti se pare prea mare 240 euro la louis ... sau dispozitive din china cu igo si cu riscurile de riguare. Principiul de importare al traseului este acelasi. Puncte intermediare.
Desi mi dor de interfata si desenatul hartii din igo, mai ales de cand stie sa importe kmluri, nu as mai renunta la zumo pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...