Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

un mic update despre Zumo 396

Candva in iarna aceasta a primit un upgrade de firmware. Acum functioneaza fara  nici o problema si searchul de retele wireless. Stiam eu ca e o problema de soft nu de hardware si e bine ca nu l-am trimis inapoi la garantie.

 

Spre deosebire de 390, nu cred ca am scris la ultimul review, acum cand il bag in prinderea de motor se porneste si cand il scot se opreste. Inainte cand il scoteam trebuia sa apas butonu de power. E foarte convenabil, practic de cand il am apasat, doar prin casa jucandu ma cu el, butonul magic, in rest on off via power cable, ca i pe masina ca i pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator _Raul_

Situatia data:

* Ma pregates de concediu din nou. 

* Ce am gasit pe net (ture preplanificate) nu sunt 100% pe stilul meu. Deja editez la ele de ceva timp - adaug sau tai segmente, le compilez daca sunt mai scurte, etc. Scurt pe 2 - imi creez singur trasee in format GPX.

* Le voi importa pe un device agatat de ghidon/carenatura.

 

Acum, ca sa nu ne repetam inutil: 

* Optiunea de harti personale din Google Maps este rapida si intuitiva pentru majoritatea traseelor dar are limitari care pe mine m-au indepartat definitiv de ea (nu imi trece anumite pasuri montane pe modul autoturism iar daca o pun pe modul bicicleta, undeva aproape de capat, imi reruteaza tot traseul pentru bicicleta). Daca imi scapa ceva, sunt dispus sa "ascult" (= sa va citesc postarile) si sa o iau de la capat cu My Maps. Imi place la ea faptul ca pot da click pe diverse POI-uri si mi le deschide instant cu tot cu poze in G. Maps. Pot astfel decide daca modific usor ruta sau ba. 

* Folosesc Ride with Gps (cont cu abonament, optiuni full, deloc o avere) pentru creat trackuri dar daca stiti ceva mai bun sunt deschis la alte optiuni. Uneori ma enerveaza meniul nu f intuitiv + (2) modalitatea incalcita de a edita harti predefinite/importate (am luat niste atlase cu harti electronice de la Louis si as prefera sa pot edita mai usor hartile din ele. 

* Pentru vizualizat harti pe ghidon folosesc OSM And in Android. Este bun, plin de gizmo-uri dar este ca o nevasta. Nu se lipeste de mine interfata grafica oricat m-as da peste cap.

 

Acum, dispozitivul cu care vad hartile - vesnicul Samsung prins pe ghidon. Nu cea mai buna optiune dpmdv:

- Se incinge

- Daca ploua si il introduc in ceva husa de protectie risca sa se incinga si sa se si umezeasca si mai tare (am o carcasa faina foc de la Givi, dar sunt constient de limitele mariajului ei cu Samsungul meu)

- Se descarca prea repede (nu toate motoarele au prize usb; stiu, il pot conecta la baterie suplimentara)

- Nu il pot citi bine din cauza soarelui exact cand am nevoie mai tare

- Cea mai mare bucurie sa ma trezesc cu pop-up-uri pe tot ecranul cand imi este nevoia mai mare (stiu, pot pune aplicatiile in background) 

- Nu il pot manevra in mers, cu manusile. 

 

* Am un Garmin handheld acasa, am Garmin pe masina de la lucru (zero barat, multime vida, nada, in zona asta de lume) si am folosit Garminurile de pe motoare Bmw. 

Ca un follow up la fraza de mai sus:

- Nu, nu sunt fan handheld-uri pe motor. Stiu ce pot si la ce sunt bune dar eu pe motor vreau un ecran cat se poate de mare. Ca sa va faceti o idee, inca iau in calcul daca sa pun pe ghidon o mini tableta. 

- Dupa experienta relativ pozitiva de anul trecut cu Garmin-urile de pe Bmw-uri eram dispus sa dau banii pe un Garmin Zumo de ultima generatie (pentru ca marime ecran), pana cand am dedicat cateva ore review-urilor facute de cumparatori si mi-a cam trecut.

 

Nu traiesc in Ro, merg in concedii 1-max 2 sapt pe unde ma taie gandul si acolo inchiriez motoare. 

Nu mai am avantajul anturajelor cu care sa schimb impresii si nici pe acela al testatului pe motor propriu, vanzarii, achizitiei beta, gama + repeat. 

 

Acum, tragand linie si dorind sa folosesc platforma aceasta numita motociclism.ro pentru a nu mai pierde cateva sute de euro si sute de nervi cu testat in teren in singurul meu concediu, vin cu urmatoarele intrebari:

* Ce programe/aplicatii folositi pentru crearea de trasee?

* In ce program le importati pentru a naviga pe motocicleta?  

* In ce dispozitiv le importati (GPS, telefon, etc). 

 

Va rog sa tineti cont de faptul ca pt mine ar fi ideal sa am o aplicatie care sa contina cat mai multe alerte de camere/radare, fiindca in Europa amenzile nu sunt mici deloc (din cauza asta am inclinat spre Garmin Zumo, desi sunt constient ca este probabil cea mai scumpa si inutila optiune).

 

Va multumesc anticipat. 

(PS - Am cautat topicuri identice (imi amintesc clar un topic cu GPS-uri de acum ani buni), dar nu am dat de ele oricat am incercat. Daca cineva stie unde exista si crede ca postarea aceasta ar trebui lipita acolo, va rog, nici o problema din partea mea).

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 38 minute, megrez magic a spus:

Aruncă un ochi la ăsta: https://kurviger.de/en

Are numeroase opțiuni de export/import.

 

Multumesc mult. 

Asta folosesc acum. Gen. 

Adica am un atlas - Motorrad TourenAtlas Alpen (https://www.louis.eu/artikel/motorcycle-touring-guide-alps/10053801). Care este un fel de coproductie cu cei de la Kurviger.

Hartile prezentate in atlasul au un cod. Daca tastezi codul pe site-ul Kurviger.de iti da harta in format GPX. 

Dpmdv atlasul de mai sus este f prost structurat, dar inteleg nevoia lor de a crea 100 de pagini prin repetarea de n ori a unor harti asemanatoare.

Hartile astea in format GPX eu le import in Ride with Gps si acolo ma joc cu ele, creind ce am eu nevoie. Exact ce am scris mai sus. 

 

Ca sa trag linie - de harti/rute nu duc lipsa. 

Intrebarea este - in ce program sa le vizionez si pe ce dispozitiv. 

As inlocui OSMAnd si Samsungul folosite anul trecut. 

 

Later edit:

De fapt tu folosesti Kurviger ca program de creat ture., daca inteleg eu bine. 

Makes sense. O sa incerc si eu. Am ramas prea agatat in rutina tastarii de coduri urmata de import, etc. 

O sa ma joc si cu optiunea asta, sa vad ce iese. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ture de enduro sau "adventure" eu pornesc de la cateva idei de POI pe care vreau sa le ating si imi fac un track pe bikemap.net cu orientare in paralel pe gugal maps sau earth.

Pe Enduro folosesc un Garmin HCx. Pe "adventure" folosesc un Samsung bagat intr-un suport GiVi, alimentat permanent de la bricheta, pe care rulez waze pe asfalt si Osmand pe off sau zone rurale.

Dezavantaj Garmin : ecran mic.

Dezavantaj Samsung: tre sa schimbi intre aplicatii in functie de cum/unde mergi. Se si incinge dar nu prea ma impresionează treaba asta.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
2 hours ago, _Raul_ said:

Acum, dispozitivul cu care vad hartile - vesnicul Samsung prins pe ghidon. Nu cea mai buna optiune dpmdv:

- Se incinge

- Daca ploua si il introduc in ceva husa de protectie risca sa se incinga si sa se si umezeasca si mai tare (am o carcasa faina foc de la Givi, dar sunt constient de limitele mariajului ei cu Samsungul meu)

- Se descarca prea repede (nu toate motoarele au prize usb; stiu, il pot conecta la baterie suplimentara)

- Nu il pot citi bine din cauza soarelui exact cand am nevoie mai tare

- Cea mai mare bucurie sa ma trezesc cu pop-up-uri pe tot ecranul cand imi este nevoia mai mare (stiu, pot pune aplicatiile in background) 

- Nu il pot manevra in mers, cu manusile.  

Pai cred ca iti cam dai singur raspunsul, avand in vedere cate minusuri - absolut corecte - ai gasit sistemului cu telefon mobil.

PS: Exista topic GPS la discutii generale despre echipamente, ti l-am unit eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, ianachim a spus:

Unde vrei sa pleci?

Alpi. Austria, Italia și ceva Germania + Elvetia. 

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Pai cred ca iti cam dai singur raspunsul, avand in vedere cate minusuri - absolut corecte - ai gasit sistemului cu telefon mobil.

PS: Exista topic GPS la discutii generale despre echipamente, ti l-am unit eu.

Mulțumesc maestre. Eu nu am dat de el cu funcția search (mea culpa). Maine ma pun din nou pe răsfoit. 

@alexandrur:

Mulțumesc frumos pentru postare. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca inchiriezi motociclete treaba e simpla, inchiriezi si un zumo o data cu motocicleta.
Eu folosesc renumitul si anticul Base Camp, m-am obinuit asa mult cu el incat mi ar fi foarte greu sa ma adaptez la altceva. Deviceul poate sa fie orice care stie sa urmareasca niste puncte intermediare. Am incercat kurvigeru cu mai multe optiuni de export si nenumrate puncte exportate, in principiu e cam varza, harta ne fiind in concordanta cu harta de la garmin si realitatea. Risti sa te scoata pt 300 de metrii de pe autostrada ca are un pct in afara autostrazi sau io mai stiu ce alte bazaconii sau te bag aintr-un oras fara nici un motiv anume. De asemenea are unele drumuri trecute ca asfaltate desi ele sunt drumuri de tractor pe camp, testat pe grecia, albania, macedonia. Pt mine cea mai sanatoasa optiune, primesc traseul in google maps sau in kurviger sau chiar si track gpx/kml si imi fac eu traseul si pun eu niste puncte de shaping in basecamp la care las alerta activa, ca atunci cand sunt pe teren daca e o problema sa ii pot da skip. Daca merg la offrodeala si am un track, incarc trackul in gps nu ruta si incerc sa raman pe ea.

Ca si harta strict onroad folosesc cu succes harta de la garmin city navigator europe ntu facuta de here. Testata in 17 tari din europa in ultimii 5 ani si peste 50 de mii de km de bazat pe zumo. Peste harta aceasta am un layer de pe OSM cu liniile de nivel. De asemenea de rezerva pt muntii nostrii daca cumva lipseste vreun drum folosesc harta de la osm, desi imi place mai mult cum e desenata harta de la osm cu lacuri, paduri, rauri, linii de inalta tensiune, la rutare sta foarte prost in comparatie cu harta de la garmin (here), nu zic ca e perfecta ci ca e mult mai buna.

 

Ca deviceuri poti lua un zumo chiar si second daca pretul de nou ti se pare prea mare 240 euro la louis ... sau dispozitive din china cu igo si cu riscurile de riguare. Principiul de importare al traseului este acelasi. Puncte intermediare.
Desi mi dor de interfata si desenatul hartii din igo, mai ales de cand stie sa importe kmluri, nu as mai renunta la zumo pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că afară folosesc doar Sygic Europe, se pot băga P.O.I. pe el? De obicei îmi scriu pe o hârtie punctele, am hărți printate, pe care le pun în tankbag, în buzunarul transparent. Licența e cumpărată, nu e varianta moca, dacă ajută în vreun fel. Dă foarte rar rateuri, îmi place în special avertizarea de curbe periculoase și îmi spune și viteza optimă cu care le pot aborda.

Hmm, cred că am găsit ceva, pe site-ul lor, voi încerca la următorul concediu să văd cum se mișcă lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Lucian_M a spus:

îmi place în special avertizarea de curbe periculoase și îmi spune și viteza optimă cu care le pot aborda

Să fim serioși... e o mizerie opțiunea asta. Că te avertizează la unele ace de păr, sunt de acord ca e util, dar viteza estimată de el e mereu în bălării...

Altfel Sygic mi se pare o opțiune bună pentru Europa. Eu aveam activ și traficul, m-a ocolit bine ca să nu intru în Stauri de multe ori.

 

Ca dispozitiv independent GPS, Garmin sau TomTom. Cu avantaj de preț la TomTom...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu ți-aș sugera la modul cel mai serios să-ți schimbi obiceiul. Sa stai cu ochii în ala în loc sa fii atent la drum te expune la un mare pericol. Viteza este în funcție de drum și este setata de creierul fiecăruia, nu de un amărât de device. Ma și mir, ai o vârstă și o experienta! 

Motociclism virtual! 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă știu traseul, nu mă complic, dar din când în când arunc un ochi la ecran, e poziționat în așa fel încât să rămână privirea pe drum. Nu e fixat pe ghidon, ci undeva sus, pe parbriz. Mă descurc destul de bine în formula asta.

Mă rog, era vorba de niște p.o.i., nu despre cum merge fiecare. Personal, mă descurc onorabil. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc un  tomtom rider, o versiune de prin 2015, luat sh. Ma uit dupa unul nou acum. Pretul garmin mi se pare aberant. Ca si trasee, le import cu https://www.myrouteapp.com/en

Asta e fostul tyre. Daca pui mai multe puncte, pe traseu, fix pe unde vrei sa ti l faca, nu risti ca atunci cand il deschizi de pe tomtom, sa ti l reconfigureze.

Varianta low cost, poate fi un device china, IP67, cu windows mobile ce 6.0, pe la 150 dolari. sau la noi, o varianta facuta de navitel:

https://www.emag.ro/sistem-de-navigatie-gps-navitel-g550-moto-ecran-4-3-cu-gps-ip-67-si-supot-pentru-casti-bt-a2dp-actualizare-lifetime-pentru-harti-suport-de-fixare-pentru-motociclete-navitel-g550-moto-eu47-lt/pd/DY912NBBM/?X-Search-Id=9d3bd47d10833234e70f&X-Product-Id=3724278&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view

pe astfel de dispozitive poti pune de exemplu, IGO PRIMO.

CU telefonul, am tot folosit/incercat. Se incinge, se descarca, distrugi telefonul/bateria(am nenorocit un telefon asa), nu se vede cand bate lumina in el, daca ploua, si nu e telefon rezistent la apa, trebuie sa l protejezi. foarte multe inconveniente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a ocolit Sygic de m-a saturat in Turcia prin orase. Ca sa nu mai zic ca m-a bagat pe interzis de nenumarate ori si-mi spunea sa fac dreapta prin blocuri.
O porcarie de aplicatie. maps.me, la fel.
Eu investesc intr-un GPS "cum trebuie" ptr ca voi face ceva plimbari pe-afara.
N-a contat ca eram pe moto sau pe jos... Sygic, pentru mine e praf pulbere fina.
Nici nu vreau sa mai aud de navigatie pe telefon. Vreau sa nu mai duc grija navigatiei GPS. Sa setez destinatia si sa-mi vad doar de drum pana acolo, fara stresuri ca nu merge X sau Y.
 

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, _Raul_ a spus:

* Ce programe/aplicatii folositi pentru crearea de trasee?

* In ce program le importati pentru a naviga pe motocicleta?  

* In ce dispozitiv le importati (GPS, telefon, etc). 

Eu folosesc bikemap.net dacă vreau să fur un track de bicicletă, sau mopedmap.net (e același drac pentru motociclete însă). 

Similar am făcut trackuri și pe gpsies.com 

Are mai multe hărți pentru a te edifica în zone mai putin acceasate.

 

Eu folosesc de mult timp oruxmaps, mai ales pentru bicicletă. Are cam multe setări și nu e agreat de cei care-l folosesc ocazional, însa eu nu i-am găsit rival. Îi dau follow route și dacă ma abat îl pun să mă avertizeze, inclusiv să-mi aprindă ecranul. 

Pentru motor mi-am luat acum ceva dedicat, foarte bun pentru off-road. Vreau să înlocuiesc tot bordul la xr650r cu el, dar îl port și la v-strom. Cel mai mare atu este vizibilitatea extraordinară în soare. Trackurile rezultate sunt extraordinar de precise. Are harta open maps. Poți introduce POI. Nașpa e că nu face rute.

 

Pentru rutare rămâne telefonul, ca echipament de bază. Găsești aplicații de care vrei. 

 

 

 

 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori eu am perceptia preturile schimbata ori unii nu inteleg simplitatea lucrurilor.

Tot aud ca cei de la garmin au preturi nesimtite si tom tom ul ar fi mai ieftin, cum ziceam 250 de euro este un zumo pe louis. Chiar daca este un model mai vechiut un pic face treaba de minune. Intre 120-150 de euro este un gps de china. Nu merita sub nici o forma sa iti bati capu cu china. doar daca iti place igo sau oruxu la nebunie si nu te poti desparti de ele. Tot aud varianta asta total nefezabila cu telefonul, care multe din telefoanele amintite costa 3-4-600 de euro plus pretul aplicatiilor. I afara de un "adv rider" care a facut un test cu multe echipamente si si a cumparat un telefon ip68 de china la 100 si de euro si a mers cativa zeci de mii de km, dupa cum se lauda pe blogu lui, restu solutilor dau kix. Patzanii au tot fost scrise pe aici, mai adaug eu una din miniconcediu recent in care din vreo 8 gpsuri de china unu a inceput sa faca figuri. Dar figuri de nu mai era incarcare la mototoreta, apoi a ramas fara gps in mijlocul traseului, chestii de astea, ajungi la destinatie a x a zi si te pui sa desfaci motocicleta ca sa vezi ce are... Nu spun ca la tom tom sau garmin nu se poate intampla treaba aceasta, dar sansele sunt mult mult mai mici
Frumos si voyageru, dar 500 de euro nu este chiar putin.

Eu am ales garminul pt ca se updateaza foarte usor si pot pune cam ce harta sau traseu vreau pe el. Mi ar place sa fie ca si basecampul, sa vezi toate detaliile pe el, dar la rezolutia care o are nu se poate. Nostalgic ma gandesc cum navigam pe vremuri cu laptopul in masina si cu un gps conectat pe usb :) Vedeai tot ce era de vazut pe harta, dar nu m as intoarce la vremurile alea.
Dupa o perioada partea cea mai faina la basecamp, daca ti ai pastrat logurile de calatorie, ca vezi toate drumurile pe unde ai fost. Si evident ca dupa cativa ani cand planifici o tura nu mai stii pe ce portiuni de drum ai fost, dar te uiti in arhiva si ori le reiei ori cauti alte portiuni de drumuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cooldeep Este un razboi pe care nu-l vei castiga niciodata, pentru simplul fapt ca sunt prea multi.  Eu personal as vrea sa le gasesc scuze de genul, atata timp cat nu au probat... Dar nici eu nu am "probat" cand am iesit pentru prima oara din tara cu motocicleta, si am decis ca nu ma pot incredere intr-un device care poate da rateu (ma si vedeam pe autostrada la o bifurcatie tragand pe dreapta ca trebuie restartat telefonul care s-a supraincalzit de la soare...). Pur si simplu este, cred, ca felul in care suntem construiti. Unii nu concepem sa purtam lenjerie intima cumparata de la second, altii dorm cu ursul in padure si n-au nici pe dreaqu. Sau nu le pasa. Sau pur si simplu nu cred ca pot gandi in avans un scenariu in care un lucru creat special pentru ceva anume poate face o diferenta vitala. Probabil sunt genul de oameni care se opresc in dreptul indicatorului de oprire interzisa, dand peste cap tot traficul, spunand "numai 2 minute boss". Si nici eu nu cred ca se pune problema banilor atunci cand este vorba de siguranta ta: o casca buna, un echipament adecvat, niste frane si suspensii servisate la interval (inaintea upgrade-urilor facute la caii putere), un gps la vedere, fiabil si rezistent la intemperii, daca este nevoie de el, etc. Eu unul, daca nu mi-l permit acum, aman plecarea, dar nu o fac in conditii precare, lasandu-ma la voia sortii. Este ca si cum ai trece pe trecere privind in pamant, cu castile pe urechi. Este dreptul tau, dar mori cu dreptatea!

 

Nu am decat cuvinte de multumire celor ca tine care sustin ideea gps-ului dedicat, si aportul pe care il aduceti pe acest topic, cu cele utile despre. (Apropos, niste cyclops safety cameras updatate nu ai cumva? Pe forumul dedicat nu le pot descarca pe cele de luna aprilie) :P

 

 

 

Acum 2 ore, Kosh a spus:

Nici nu vreau sa mai aud de navigatie pe telefon. Vreau sa nu mai duc grija navigatiei GPS. Sa setez destinatia si sa-mi vad doar de drum pana acolo, fara stresuri ca nu merge X sau Y.

 

uite ce bine le zice @Kosh aici

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preferi soluție dedicată atunci când nu te pricepi să îți setezi telefonul. Oricine are un smartphone în ziua de azi și îl poate folosi, cu minim de cunoștințe, foarte bine pentru navigație. 

Navigai cu laptopul și ți se părea empiric? Eu doar cu harta, foarte mulți ani. GPS-ul e fiță. Și acum e doar un consultant pentru mine, nu un șef. Dacă ești pierdut în spațiu te rătăcești și cu mama Garminului. 

Absolut toate soluțiile sunt bune dacă le exploatezi corespunzător. Șmecheria e să nu te bazezi pe una singură. Eu am întotdeauna 2 telefoane la mine sau un telefon și un GPS. E nașpa fără internet în ziua de azi. 

În principiu, nimeni de aici nu deține adevărul absolut. Dacă cineva face altcumva decât tine nu înseamnă că e prost. S-ar putea să fie chiar mai deștept sau doar sărac... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu 2 solutii alternative. Doar ca prima solutie, una in care te poti increde 100% si creata special pentru asta (soare, ploaie, vibratii, operare cu manusi, conectivitate ok, etc). Gasesc ca este un confort pe care ti-l dai tu tie

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut o calatorie anul trecut numai cu telefonul si cu indicatiile de rigoare de la colegii de calatorie pentru ca nu facusem eu traseele (majoritatea aveau dedicate).

Nu am avut decat o singur problema cand nu am stiut ca unul din punctele intermediare fusese scos, am mers inca 15km pana am aflat, eram in urma grupului si nu i-am vazut cand au schimbat directia.

 

In rest, fara probleme, Sygic-ul a facut fata cu succes in Serbia, Croatia, Slovenia, Italia, Elvetia, Austria si Ungaria.

 

Nu toata lumea are 150-250euro de dat pe un device ce il folosesti 2 saptamani pe an.

 

Apropo, telefonul a fost sub 100euro, mai exact 350 de lei, un ASUS cu baterie de 4100mAh si un procesor extrem de slab ins afara probleme la rutare. Fast and reliable. Il am inca, e de vanzare 😁 pentru ca nu mai plec prea curand.

Editat de TheHuskyCrobats
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...