Sari la conținut

Postări Recomandate

Pentru că afară folosesc doar Sygic Europe, se pot băga P.O.I. pe el? De obicei îmi scriu pe o hârtie punctele, am hărți printate, pe care le pun în tankbag, în buzunarul transparent. Licența e cumpărată, nu e varianta moca, dacă ajută în vreun fel. Dă foarte rar rateuri, îmi place în special avertizarea de curbe periculoase și îmi spune și viteza optimă cu care le pot aborda.

Hmm, cred că am găsit ceva, pe site-ul lor, voi încerca la următorul concediu să văd cum se mișcă lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 ore, Lucian_M a spus:

îmi place în special avertizarea de curbe periculoase și îmi spune și viteza optimă cu care le pot aborda

Să fim serioși... e o mizerie opțiunea asta. Că te avertizează la unele ace de păr, sunt de acord ca e util, dar viteza estimată de el e mereu în bălării...

Altfel Sygic mi se pare o opțiune bună pentru Europa. Eu aveam activ și traficul, m-a ocolit bine ca să nu intru în Stauri de multe ori.

 

Ca dispozitiv independent GPS, Garmin sau TomTom. Cu avantaj de preț la TomTom...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu ți-aș sugera la modul cel mai serios să-ți schimbi obiceiul. Sa stai cu ochii în ala în loc sa fii atent la drum te expune la un mare pericol. Viteza este în funcție de drum și este setata de creierul fiecăruia, nu de un amărât de device. Ma și mir, ai o vârstă și o experienta! 

Motociclism virtual! 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă știu traseul, nu mă complic, dar din când în când arunc un ochi la ecran, e poziționat în așa fel încât să rămână privirea pe drum. Nu e fixat pe ghidon, ci undeva sus, pe parbriz. Mă descurc destul de bine în formula asta.

Mă rog, era vorba de niște p.o.i., nu despre cum merge fiecare. Personal, mă descurc onorabil. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc un  tomtom rider, o versiune de prin 2015, luat sh. Ma uit dupa unul nou acum. Pretul garmin mi se pare aberant. Ca si trasee, le import cu https://www.myrouteapp.com/en

Asta e fostul tyre. Daca pui mai multe puncte, pe traseu, fix pe unde vrei sa ti l faca, nu risti ca atunci cand il deschizi de pe tomtom, sa ti l reconfigureze.

Varianta low cost, poate fi un device china, IP67, cu windows mobile ce 6.0, pe la 150 dolari. sau la noi, o varianta facuta de navitel:

https://www.emag.ro/sistem-de-navigatie-gps-navitel-g550-moto-ecran-4-3-cu-gps-ip-67-si-supot-pentru-casti-bt-a2dp-actualizare-lifetime-pentru-harti-suport-de-fixare-pentru-motociclete-navitel-g550-moto-eu47-lt/pd/DY912NBBM/?X-Search-Id=9d3bd47d10833234e70f&X-Product-Id=3724278&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view

pe astfel de dispozitive poti pune de exemplu, IGO PRIMO.

CU telefonul, am tot folosit/incercat. Se incinge, se descarca, distrugi telefonul/bateria(am nenorocit un telefon asa), nu se vede cand bate lumina in el, daca ploua, si nu e telefon rezistent la apa, trebuie sa l protejezi. foarte multe inconveniente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a ocolit Sygic de m-a saturat in Turcia prin orase. Ca sa nu mai zic ca m-a bagat pe interzis de nenumarate ori si-mi spunea sa fac dreapta prin blocuri.
O porcarie de aplicatie. maps.me, la fel.
Eu investesc intr-un GPS "cum trebuie" ptr ca voi face ceva plimbari pe-afara.
N-a contat ca eram pe moto sau pe jos... Sygic, pentru mine e praf pulbere fina.
Nici nu vreau sa mai aud de navigatie pe telefon. Vreau sa nu mai duc grija navigatiei GPS. Sa setez destinatia si sa-mi vad doar de drum pana acolo, fara stresuri ca nu merge X sau Y.
 

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, _Raul_ a spus:

* Ce programe/aplicatii folositi pentru crearea de trasee?

* In ce program le importati pentru a naviga pe motocicleta?  

* In ce dispozitiv le importati (GPS, telefon, etc). 

Eu folosesc bikemap.net dacă vreau să fur un track de bicicletă, sau mopedmap.net (e același drac pentru motociclete însă). 

Similar am făcut trackuri și pe gpsies.com 

Are mai multe hărți pentru a te edifica în zone mai putin acceasate.

 

Eu folosesc de mult timp oruxmaps, mai ales pentru bicicletă. Are cam multe setări și nu e agreat de cei care-l folosesc ocazional, însa eu nu i-am găsit rival. Îi dau follow route și dacă ma abat îl pun să mă avertizeze, inclusiv să-mi aprindă ecranul. 

Pentru motor mi-am luat acum ceva dedicat, foarte bun pentru off-road. Vreau să înlocuiesc tot bordul la xr650r cu el, dar îl port și la v-strom. Cel mai mare atu este vizibilitatea extraordinară în soare. Trackurile rezultate sunt extraordinar de precise. Are harta open maps. Poți introduce POI. Nașpa e că nu face rute.

 

Pentru rutare rămâne telefonul, ca echipament de bază. Găsești aplicații de care vrei. 

 

 

 

 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori eu am perceptia preturile schimbata ori unii nu inteleg simplitatea lucrurilor.

Tot aud ca cei de la garmin au preturi nesimtite si tom tom ul ar fi mai ieftin, cum ziceam 250 de euro este un zumo pe louis. Chiar daca este un model mai vechiut un pic face treaba de minune. Intre 120-150 de euro este un gps de china. Nu merita sub nici o forma sa iti bati capu cu china. doar daca iti place igo sau oruxu la nebunie si nu te poti desparti de ele. Tot aud varianta asta total nefezabila cu telefonul, care multe din telefoanele amintite costa 3-4-600 de euro plus pretul aplicatiilor. I afara de un "adv rider" care a facut un test cu multe echipamente si si a cumparat un telefon ip68 de china la 100 si de euro si a mers cativa zeci de mii de km, dupa cum se lauda pe blogu lui, restu solutilor dau kix. Patzanii au tot fost scrise pe aici, mai adaug eu una din miniconcediu recent in care din vreo 8 gpsuri de china unu a inceput sa faca figuri. Dar figuri de nu mai era incarcare la mototoreta, apoi a ramas fara gps in mijlocul traseului, chestii de astea, ajungi la destinatie a x a zi si te pui sa desfaci motocicleta ca sa vezi ce are... Nu spun ca la tom tom sau garmin nu se poate intampla treaba aceasta, dar sansele sunt mult mult mai mici
Frumos si voyageru, dar 500 de euro nu este chiar putin.

Eu am ales garminul pt ca se updateaza foarte usor si pot pune cam ce harta sau traseu vreau pe el. Mi ar place sa fie ca si basecampul, sa vezi toate detaliile pe el, dar la rezolutia care o are nu se poate. Nostalgic ma gandesc cum navigam pe vremuri cu laptopul in masina si cu un gps conectat pe usb :) Vedeai tot ce era de vazut pe harta, dar nu m as intoarce la vremurile alea.
Dupa o perioada partea cea mai faina la basecamp, daca ti ai pastrat logurile de calatorie, ca vezi toate drumurile pe unde ai fost. Si evident ca dupa cativa ani cand planifici o tura nu mai stii pe ce portiuni de drum ai fost, dar te uiti in arhiva si ori le reiei ori cauti alte portiuni de drumuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cooldeep Este un razboi pe care nu-l vei castiga niciodata, pentru simplul fapt ca sunt prea multi.  Eu personal as vrea sa le gasesc scuze de genul, atata timp cat nu au probat... Dar nici eu nu am "probat" cand am iesit pentru prima oara din tara cu motocicleta, si am decis ca nu ma pot incredere intr-un device care poate da rateu (ma si vedeam pe autostrada la o bifurcatie tragand pe dreapta ca trebuie restartat telefonul care s-a supraincalzit de la soare...). Pur si simplu este, cred, ca felul in care suntem construiti. Unii nu concepem sa purtam lenjerie intima cumparata de la second, altii dorm cu ursul in padure si n-au nici pe dreaqu. Sau nu le pasa. Sau pur si simplu nu cred ca pot gandi in avans un scenariu in care un lucru creat special pentru ceva anume poate face o diferenta vitala. Probabil sunt genul de oameni care se opresc in dreptul indicatorului de oprire interzisa, dand peste cap tot traficul, spunand "numai 2 minute boss". Si nici eu nu cred ca se pune problema banilor atunci cand este vorba de siguranta ta: o casca buna, un echipament adecvat, niste frane si suspensii servisate la interval (inaintea upgrade-urilor facute la caii putere), un gps la vedere, fiabil si rezistent la intemperii, daca este nevoie de el, etc. Eu unul, daca nu mi-l permit acum, aman plecarea, dar nu o fac in conditii precare, lasandu-ma la voia sortii. Este ca si cum ai trece pe trecere privind in pamant, cu castile pe urechi. Este dreptul tau, dar mori cu dreptatea!

 

Nu am decat cuvinte de multumire celor ca tine care sustin ideea gps-ului dedicat, si aportul pe care il aduceti pe acest topic, cu cele utile despre. (Apropos, niste cyclops safety cameras updatate nu ai cumva? Pe forumul dedicat nu le pot descarca pe cele de luna aprilie) :P

 

 

 

Acum 2 ore, Kosh a spus:

Nici nu vreau sa mai aud de navigatie pe telefon. Vreau sa nu mai duc grija navigatiei GPS. Sa setez destinatia si sa-mi vad doar de drum pana acolo, fara stresuri ca nu merge X sau Y.

 

uite ce bine le zice @Kosh aici

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preferi soluție dedicată atunci când nu te pricepi să îți setezi telefonul. Oricine are un smartphone în ziua de azi și îl poate folosi, cu minim de cunoștințe, foarte bine pentru navigație. 

Navigai cu laptopul și ți se părea empiric? Eu doar cu harta, foarte mulți ani. GPS-ul e fiță. Și acum e doar un consultant pentru mine, nu un șef. Dacă ești pierdut în spațiu te rătăcești și cu mama Garminului. 

Absolut toate soluțiile sunt bune dacă le exploatezi corespunzător. Șmecheria e să nu te bazezi pe una singură. Eu am întotdeauna 2 telefoane la mine sau un telefon și un GPS. E nașpa fără internet în ziua de azi. 

În principiu, nimeni de aici nu deține adevărul absolut. Dacă cineva face altcumva decât tine nu înseamnă că e prost. S-ar putea să fie chiar mai deștept sau doar sărac... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu 2 solutii alternative. Doar ca prima solutie, una in care te poti increde 100% si creata special pentru asta (soare, ploaie, vibratii, operare cu manusi, conectivitate ok, etc). Gasesc ca este un confort pe care ti-l dai tu tie

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut o calatorie anul trecut numai cu telefonul si cu indicatiile de rigoare de la colegii de calatorie pentru ca nu facusem eu traseele (majoritatea aveau dedicate).

Nu am avut decat o singur problema cand nu am stiut ca unul din punctele intermediare fusese scos, am mers inca 15km pana am aflat, eram in urma grupului si nu i-am vazut cand au schimbat directia.

 

In rest, fara probleme, Sygic-ul a facut fata cu succes in Serbia, Croatia, Slovenia, Italia, Elvetia, Austria si Ungaria.

 

Nu toata lumea are 150-250euro de dat pe un device ce il folosesti 2 saptamani pe an.

 

Apropo, telefonul a fost sub 100euro, mai exact 350 de lei, un ASUS cu baterie de 4100mAh si un procesor extrem de slab ins afara probleme la rutare. Fast and reliable. Il am inca, e de vanzare 😁 pentru ca nu mai plec prea curand.

Editat de TheHuskyCrobats
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi mergem cu două telefoane. Dacă totuși crapă amândouă, merg și cumpăr altul. Ambele au aceleași softuri, ba chiar sunt aceeași marcă și model. Asta de câteva luni. În anii trecuți nu au fost probleme cu ele. Când plouă, le bag în pungă și merg mai departe. Pentru mine e ok soluția asta. Traseul oricum se face cel mai devreme dimineața, înainte de plecare. Pentru noi e amuzant să nu am traseu prestabilit, cu anumite excepții (punctele de interes). Afară merg cu Sygic, în țară cu Waze. Mai multe crashuri a dat waze. Nefolosind net, Sygic nu înfierbântă așa tare telefonul. M-am obișnuit cu telefonul și deocamdată nu renunț la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici nu cred ca vorbind de renuntat aici.

Ne spunem parerile si pataniile ptr ca cei noi sa poata alege in functie de asta.

Oricum, cea mai buna lectie este cea din care inveti din propria experienta.

Pe alta parte, asa cum s-a spus mai sus, oamenii sunt diferiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine chiar a fost horror in Turcia fara GPS, avand doar telefonul, dar fara prindere/suport de ghidon.
L-am tinut in tankbag si a fost chinul draq. Se vedea prost, se oprea tel de la caldura (a fost tinut in buzunarul transparent si va dati seama ce caldura se facea acolo avand si soarele direct, mai ales ca se ducea repede bateria si-l mai tineam conectat la powerbank care si ala emite caldura). Mergeam cu buzunarul ala pe un sfert deschis sa mai intre aer acolo... Chinue-te sa-l pui pe ceva care sa-l tina in modul wide un pic ridicat ptr ca altfel nu vedeai nimic.
Pus pachet de servetele, powerbank sub el... Aluneca, cadea intr-o parte si tot felul de astfel de patanii.
In timpul asta mergi pe bulevarde cu 4 sau 5 benzi, viteze mari (peste 80) si uita-te la rezervor sa vezi ce si cum. Plus trafic de turcia. Daca te pui pe ultima banda evident era ulterior nevoie sa faci dreapta, daca ma puneam pe prima banda, al dreaq trebuia sa fac stanga...
Este o experienta pe care sincer nu mi-o mai doresc.
Prefer sa aman plecarea de acum decat sa mai repet experienta.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@®azvan Eu nu stiu despre ce vb tu acolo ;) . Dar gpsul meu are ceva subscritie ca se tot updateaza singur in garmin expres. Am gasit niste fisiere directorul poi. Habar nu am  ce o fi  cu ele, dar daca sunt cea ce cauti da mi un semn la fel de subtil :)

 

Am mai scris aici, am mers 7 ani cu igo. Am avut cutie de la pelicase modificata in care tineam gpsul de masina. Veriga slaba a fost tipul de alimentare prin bricheta care de la vibratii chiar si lipit cu banda se oprea din a mai face contact. Am rezolvat si problema aia, am avut probleme cu caldura bateria si incarcarea. Am reparat si bateria inlocuind o cu una din telefon mobil, am schimbat cutia cu husa, am inceput sa am probleme cu mufa de incarcare. In toata surubaraia asta improvizationala am cheltuit aproape 100 de euro fara pretul deviceului si tot am ramas in camp in ungaria in drum spre casa pe o banca asteptand sa se raceasca si sa imi spuna naibii pe unde sa ma duc. Am studiat piata un pic si cu greu cu foarte mult greu m-am decis sa achizitionez ceva dedicat, aveam de ales intre tom tom destul de empric acum 5 ani si garmin, aplicatiile de pe smartfonuri erau si ele la inceput ne avand posibilitatea sa incarci un traseu, in cel mai bun caz puteai folosi puncte intermediare bagate manual. Cine isi mai aduce aminte de primele versiuni de igo pt android nici macar puncte intermediare nu avea. Iarun telefon bunicel era de 2 ori cat un gps dedicat. Am ales garmin doar pt ca puteai pune si alte harti si pt ca here achizitionase deja navtequl si puteai deja sa modifici mult mai usor hartile unde aveai nevoie. La inceput aveam zeci de variante de harti, de la cele rutiere pana la cele de outdoor. Am renuntat. Am avut si harti de alea speciale de motociclisti cica, niste porcarii. Acum am harta garminului si de rezerva harta osmului rutabila, in rest pt ca sunt sarac si nu mi am permis nici o data gpsul mare de la garmin, pt a imi da seama cum stam cu terenu folosesc liniile de nivel sub forma de alta harta de la osm. Am folosit zumoul inclusiv pe o barca cu vela pe niste ape, dar asta asa nu de nevoie ci pt ca de ce nu. Inainte aveam descarcate pe 2 telefoane harti offline si vreo 2 aplicatii minim pe telefon ca sa am backup la backup la backup. Am renuntat si la acest obicei, pur si simplu garminul este un device pe care te poti baza, asta daca nu il pierzi prin sant :) unii poate isi mai aduc aminte povestea.

 

Alt caz concret de acum o saptamana. Eu garmin, ceilalti gps china cu igo. Incarc de pe kurviger si vad ca nu ma ruteaza pe autostrada unde am fi economisit timp, in basecamp evident. Pun un pct intermediar. Ajunsi la fata locului toate gpsuri hăis io cha. Pai nu am zis ca mergem pe traseul de kurviger? ba da dar mie asa imi arata ca e pe aici... Dat skip cu o atingere de manusa la pct intermediar, reconfigurat traseu automat si aia a fost. Cazul nr 2. Se cam termina ziua, drum fain la stanga dar mai rapid la dreapta plus o mica neatentie de la conducatorul de grup care a ratat intersectia la stanga. Opresc toti sa reconfigureze gpsuri, sa verifice daca o fi bine, daca i pe acolo, eu apas cu degetul butonul magic de skip si merg mai departe pe drumul principal. Caz 3, dat in freza pe autostrada, consumat prea mult carburant, fara nici un stres dupa niste calcule mentale, la intrebarea "incotro" de pe gps ii zic benzinarie "pe traseu" si ma asigur ca in urmatorul oras mare gasesc benzinarie mai mare, evident ca din mers si fara sa opresc.
 

As fi ipocrit sa nu recunosc ca pe telefoane se vede harta mult mai intuitiv, e mult mai simplu de utilizat, e mult mai fain cum arata, cum se misca etc cate detalii ai. Dar pt moto cand esti in mers si vibreaza totul si ba e soare ba ploua, ba ai trafic, simplitatea zumoului sau a tomtom ului devinde ceva de apreciat. Nu voi recomanda nici o data deviceurile de china pt ca ei doar copiaza lucruri facute de altii. Unele copii sunt reusite altele nu. Cat despre waze, l-am incercat, il folosesc pe post de detector de radar, dar cam atat. Mai e bun in capitala ca te baga prin tot felu de stradute si ajungi cu cateva minute mai repede la destinatie. Iar cand e sa ai ghinion, m-am trezit in stau cu tot cu waze garmin cu tmc radio cu rds/tmc etc. S-a intamplat cu 2 minute in fata mea, informatiile au ajuns la mine la alte 2 minute dupa ce eram deja oprit, eram in masina si am avut timp sa golesc bateria la laptop asteptand.

Am fost si cu bicicleta cu telefonu prin capitale si metropole din europa. E fain ce iti ofera dar e oribil de utilizat, mai ales daca si incepe sa picure 2 3 stropi. Drept urmare mi am luat un gps dedicat si la bicicleta. L-am folosit cu succes. Garmin Edge Explore 1000. Din pacate datorita unor schimbari nu l-am mai folosit din iunie anul trecut si nici nu il mai voi folosi in urmatorul an sau 2. Deci pt ca sta degeaba este de vanzare, daca stiti pe cineva, la un pret bun, info in privat. Nu, nu se poate folosi pe motor. Displayul e prea mic si viteza e prea mare pt el.

Spunea cineva ca pe vremuri folosea harta. Tot o harta e si in gpsuri si telefone, doar ca i digitala si esti localizat pe ea :) .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-acum @Kosh, da-mi voie, in antiteza, sa spun si eu parerea unui gps dedicat: din prima clipa, plus cateva zeci de mii de km mai tarziu: doar aruncat in soclul lui, dat click pe destinatie incarcata in prealabil prin basecamp, setat daca am chef de autostrazi sau nu si ajuns la destinatie. Fara nicio alta aventura. Atat de sec! Vezi ca treci pe rezerva la benzina, intri din mers la cautat benzinarii in apropiere (asta daca nu ai resetat in prealabil si iti afiseaza el scurtatura direct cand faci numarul de km), cu manusi pe maini bineinteles, setat benzinaria care iti convine si mers la alimentat. Vrei ceva de mancare, intri pe supermarketuri sau restaurante... ete restaurantul cel mai apropiat! Nici macar nu e nevoie de oprire si stat in soare/ploaie.

 

Pe românește: ață!

 

Merci @cooldeep Si eu il updatez, da nu stiam ca face update si la cyclops...

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, ®azvan said:

nu stiam ca face update si la cyclops

pai 390 ul nu facea, doar 396 le vad ca face. Cam o data pe luna sau la 2 apare in expres ca exista update, cand deschid e cyclopsul. Chiar nu stiu cat timp va dura treaba asta. Sunt curios daca asa de simplu a fost cu fisierele alea sau daca chiar mai au ceva protectie la copiere. Astept sa imi spui daca a functionat sau nu.

Stie cineva niste POIuri cu toate trecerile de frontiera de prin europa, chiar si cu orarul lor :)  ?
 

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot vis a vis de subiectul gps-ului, ma mai amuza un aspect: cazarile rezervate cu zile/ luni inainte. 

 

Toti sar in cap celor care isi rezerva cazari dinainte, invocand motive de genul "pierzi esentialul / nu mai traiesti in clipa / esti constant pe fuga... etc". Pai cred si eu, in cazul hartilor de mana sau al telefoanelor (in mare parte), ca pierzi ore bune cautand unde vrei sa ajungi. Nu este ca si cum te urci pe motocicleta si singura ta grija este sa fii atent la drum, ca oricum iti spune "seful/sefa" pe unde sa o apuci; tu esti ocupat cu cautatul unui loc unde sa te adapostesti de ploaie, ca sa-ti dai tot harnasamentul jos, sa scoti harta si sa te apuci sa-ti dai seama 1.unde esti, 2.unde vrei sa ajungi. Cred si eu ca este complicat, si astfel, o rezervare in avans aflata la 400 km departare, tu mergand pe drumuri nationale sau judetene, ajunge sa fie un calvar. Cred ca de-acum incolo ii voi intreba pe cei care ma sfatuiesc sa nu rezerv in avans daca folosesc gps dedicat sau harta... Pt ca eu nu am avut niciodata probleme de genul celor amintite mai sus. Și totul a mers ață.

 

Acum, pe bune, ca e o cazare undeva, adica niste coordonate gps sau ca este un loc unde oricum vrei sa ajungi, orientativ, care este importanta? Banii platiti in plus la o cazare de ultim moment, la disperare, ca nu ai unde dormi, in conditii mai slabe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, ®azvan a spus:

Pt ca eu nu am avut niciodata probleme de genul celor amintite mai sus. Și totul a mers ață.

 

Și sexul tot așa ți-l programezi? Ai cumva vreo aplicație care să te ghideze?

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e discutabil.
Eu nu rezerv in avans pentru ca nu stiu daca ajung, adica poate-mi vine cheful pe drum sa ma abat, sau sa ma opresc.
N-am o zi fixa in care trebuie sa ma intorc in tara.
Poate mai vreau sa mai stau o zi in acel oras, sau... cine stie?
Desi imi planific atent ruta de acasa si punctele de interes, nu am rezervat niciodata inainte decat cand am mers pe rute mici, gen Bulgaria sau Thassos.
Dar inteleg unde bati.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...