Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 5 minute, vis-a-vis a spus:

Și sexul tot așa ți-l programezi? Ai cumva vreo aplicație care să te ghideze?

 

Compari restul complexitatii vietii cu un dispozitiv creat special pentru a te duce din punctul a in punctul b? La nivelul ala suntem? Sau te-am atins cu "seful"?

 

Acum 5 minute, Kosh a spus:

Aici e discutabil.
Eu nu rezerv in avans

 

Toti avem motivele si felul nostru de a face lucrurile. Toti suntem indreptatiti sa alegem singuri... Ma amuza in contextul in care eu spun "asta imi place" si toti sar sa-mi dea in cap ca lor nu... Intelesesem intr-un final de ce.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suntem destui motocicliști mușcați de adventure. Nu ne programăm excursiile atât de în detaliu pentru că nu ar mai fi doză de plăcere. De multe ori am făcut dreapta pe câmp, prin pădure sau mai știu pe unde doar pentru că nici măcar nu era desenat drumul pe vreo hartă.

Una e să te ghideze GPS-ul și alta e să te plângi că te-a băgat pe nuștiu unde. Se poate da o panoramare ca să-ți faci o privire de ansamblu a localității prin care treci. Îți faci o idee care este direcția. Dacă GPS-ul are un bug în punctul ăla și tu faci de 3 ori dreapta, clar ai probleme de orientare. De aici și faza cu GPS, șeful multora...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 16 minute, vis-a-vis a spus:

Suntem destui motocicliști mușcați de adventure.

De-asta nu ne-am inteles de la inceput.

 

Eu sunt 100% doar pt asfalt. La mine un drum din A in B este doar pe asfalt, cat mai "ca in palma" daca se poate, cu cati mai multi km facuti intr-un mod cat mai lejer. De-aia imi place de "sefa", si sunt f "ascultator" cu ea... Stau doar la hotel, niciodata cu cortul (cel putin cand ma deplasez cu motocicleta), si urasc ca trebuie sa port echipamentul moto, urasc vajaitul vantului la viteza, praful, ploaia, mustele, dar nu am de ales... As prefera sa merg doar cu un card in buzunar, dar si aici mai trebuie sa fac compromisuri: car valizele laterale si topcase-ul.

 

Acum 16 minute, vis-a-vis a spus:

 Nu ne programăm excursiile atât de în detaliu

 

Tot respectul pt voi, dar ideea era ca ma amuza sa-mi spuna altii cum sa fiu eu, iar intr-un final facusem o gluma despre asa zisul motiv pentru care ar face-o (lipsa gps-ului dedicat, in cazul deplasarii pe asfalt)... Nu este vb de nimeni de aici, ci pe un alt topic

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 intrebari punctuale pt cine are zumo 396:

 

- salveaza track-ul?

- 'stie' sa navigheze dupa track-uri? adica nu turn-by-turn / on road.

 

ce zice site-ul de la garmin e contradictoriu si ce info gasesc pe net la fel.

 

la pret pare mai raison decat montana si vine si cu mounts.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm. Eu utilizez destul de des Google asistant ca sa nu folosesc mainile. Recunosc din 3 incercari, doua dau gres, de vina este probabil engleza mea cu accent de baston sau chiar Google assistant. Insa nici nu ridic mana de pe ghidon. Daca ii spun locatia imi reconfigureaza traseul: restaurante, hoteluri, puncte de interes, etc. Imi spune unde sunt (ca tot spunea cineva mai sus ca trebuie sa reconfigurezi o ora telefonul si traseul), vremea probabila si care e traficul din fata mea. Porneste muzica (ce melodie sau ce trupa vreau eu, folosesc Spotify), raspunde la telefon sau suna pe cine vrei (sotia este setata ca The One 😁, nu da gres niciodata). Cred ca din punctul acesta de vedere este mai safe si chiar mai distractiv :)

Eu cred ca traseele din gmaps nu au probleme in sine, de vina este doar faptul ca nu fac ruta in cazul in care drumurile sunt inchise in acea perioada. Incercati traseul Arefu - Cartisoara acum, nu vi-l face peste transfagarasan. Dupa ce se deschide, nici o problema.

 

Eu recunosc, am o motoreta ieftina, cele mai ieftine sidecase-uri posibile, cel mai naspa tankbag si un topcase urata de pica.

Echipamentul il consider mediu spre top (am renuntat totusi la Schuberth C3 Pro pentru un Nolan N100-5).

 

Probabil ca nu are importanta, toti suntem diferiti asa ca folosim metode diferite pentru a ajunge in acelasi loc.  Loc de discutii va fi intotdeauna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, cooldeep a spus:

Sunt curios daca asa de simplu a fost cu fisierele alea sau daca chiar mai au ceva protectie la copiere. Astept sa imi spui daca a functionat sau nu.

 

Nu a mers! Nu mi le arata in info dispozitiv. Ultimele camere deblocate le am din martie 2018. I-am scris si la tipa care tot posteaza update-uri la ele pe forumul dedicat, sa mi le trimita pe mail, dar nu a raspuns de vreo 2 zile. 

Acum 1 oră, TheHuskyCrobats a spus:

Eu recunosc, am o motoreta ieftina, cele mai ieftine sidecase-uri posibile, cel mai naspa tankbag si un topcase urata de pica.

Echipamentul il consider mediu spre top (am renuntat totusi la Schuberth C3 Pro pentru un Nolan N100-5)

 

Cineva postase acum cateva zile o chestie de genul "cum ne invatam copiii ca automobilul nu este simbol al bogatiei, iar mersul pe jos al saraciei". Niciodata sa nu-ti fie rusine de lucrurile pe care le ai, insa de tine depinde ca acestea sa fie intr-o forma care sa te serveasca cat mai bine. In cazul unui scuter, pt drumuri in tara sau in localitate, eu nici nu as investi in gps dedicat, mergand pe asfalt, caci in Romania nu folosesc GPS-ul. Ma descurc la mine in tara. Cred ca in afara tarii, sau pt cei care fac trasee offroad, este cel mai indicat gps-ul dedicat moto. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre sa fie o chestie specifica de-a noastra ca pe un topic care zice 'gps moto' majoritatea discutiilor sa fie legate de gaura din covrig si de non-gps si de non-moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Kosh a spus:

Aici e discutabil.
Eu nu rezerv in avans pentru ca nu stiu daca ajung, adica poate-mi vine cheful pe drum sa ma abat, sau sa ma opresc.
N-am o zi fixa in care trebuie sa ma intorc in tara.
Poate mai vreau sa mai stau o zi in acel oras, sau... cine stie?
Desi imi planific atent ruta de acasa si punctele de interes, nu am rezervat niciodata inainte decat cand am mers pe rute mici, gen Bulgaria sau Thassos.
Dar inteleg unde bati.
 

Exact așa fac și eu, rezerv cu câteva ore înainte, nu îmi place să fiu la program. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 36 minute, b374 a spus:

tre sa fie o chestie specifica de-a noastra ca pe un topic care zice 'gps moto' majoritatea discutiilor sa fie legate de gaura din covrig si de non-gps si de non-moto

Multumesc. 

Lansez un topic in care explic ca nu dau 2 lei pe telefoane mobile fiindca le-am incercat pentru navigatie si le consider solutie de compromis (ca sa fiu fff diplomatic), cer niste sfaturi despre GPS-uri si jumatate din postatori imi explica cat de tari sunt gps-urile chinezesti sau aplicatiile de Android. Well, slava domnului ca sunt de multi ani pe aici, asa ca stiu la ce sa ma astept. Nu sunt deloc suparat pe @l.u.v. ca mi-a lipit topicul aici, dar am un feeling ca 3/4 din postatori sunt colegi care vor sa ne explice ca este cool sa stai la cort, fara rezervare, pentru ca hartile sunt mai ieftine.

Cu tot respectul, nu despre asta vorbim aici. 

Probabil ca o sa trimit cateva pm-uri unor oameni cu care sunt pe aceeasi frecventa si gata. 

Ca sa fiu on-topic totusi: 

* Ma tot joc cu Kurviger.de pt creat rute, la modul fun, si se pare ca nu alege aceleasi rute ca G. Maps sau Ride with Gps daca ii dai pct indepartate. Trebuie sa fii mai specific si sa introduci mai multe pct intermediare, dar este un soft ff intuitiv, asa, la prima strigare. 

* Stiu ca m-am jucat acum vreo 2-3 ani cu BaseCamp cand tocmai imi cumparasem Etrex-ul 30x (sa ii fie tarana usoara, o inutilitate maxima dpmdv). Nu am baut suficient incat sa platesc 90 Usd/luna pentru BaseCamp asa ca prefer sa intreb fiindca nu ma costa - BaseCamp vine gratis cu device-urile Garmin sau nu (fiindca eu nu imi mai amintesc cum a fost cu Etrex-ul) ?

* Louis.de schimba preturile mai ceva ca in piata de masini. Ieri Zumo 435 era 200 Euro. Azi este 250. Probabil ar trebui sa imi curat compul. Deci, care dintre urmatoarele:

 gps-uri.thumb.PNG.92723b9cb56904463be4d16ee2663d0a.PNG

 

Ca sa nu mai existe loc de nici un fel de interpretare si filosofat mioritic:

- Inclinatie tehnica exista, timp pentru documentat - aproape deloc, vreau (doar) un gps dedicat moto, imi voi crea singur trackurile

- Ce model sa cumpar

- Cu softurile de creat GPX-uri m-au lamurit cativa colegi.

 

Multumesc anticipat.

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

A, da, am uitat sa mentionez un lucru si mai important - 595 LM costa 400 de euro ieri (redus de la 500), nu 500 redus de la 600 precum astazi. Tot nu se compara cu Emag si 31000 de lei (verificat ieri :))))) ).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai era si sportsbikeshop.com.uk numai ca din cate vad nu mai apare optiunea Romania la delivery in setarile de moneda si locatie.

Poate exista insa in pagina de comanda.

Pana mai ieri aparea si Romania... ciudat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, _Raul_ a spus:

Cu tot respectul, nu despre asta vorbim aici. 

 

iegzact asta explic de ceva timp. si vad ca dupa o pauza de forum tot in balarii vorbeste lumea :)

 

Acum 22 minute, _Raul_ a spus:

 

* Stiu ca m-am jucat acum vreo 2-3 ani cu BaseCamp cand tocmai imi cumparasem Etrex-ul 30x (sa ii fie tarana usoara, o inutilitate maxima dpmdv). Nu am baut suficient incat sa platesc 90 Usd/luna pentru BaseCamp asa ca prefer sa intreb fiindca nu ma costa - BaseCamp vine gratis cu device-urile Garmin sau nu (fiindca eu nu imi mai amintesc cum a fost cu Etrex-ul) ?

 

ar trebui sa fie moca. pe mac e. si s-ar putea sa-i zica altfel pt windows. adica softul sa fie moca. nu harti sau sat overviews. dar tehnic nu merita decat daca ai harti bune si / sau vrei sa-ti faci trasee pe unde nu te baga nimeni altcineva (gen poteci, macadam etc etc). pt rute pe asfalt n-am gasit utilitatea, dar pt rute pe coclau da.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ®azvan a spus:

Basecamp-ul vad ca l-au facut cu abonament, dar aici gasiti varientele care nu necesitau abonament (windows/mac)

 

mie imi zice ca-i free pt mac in app store. si pt win pe aici nu vad nimic ca ar fi pe bani https://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4435 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, _Raul_ a spus:

Deci, care dintre urmatoarele:

 gps-uri.thumb.PNG.92723b9cb56904463be4d16ee2663d0a.PNG

Dacă-ți permiți, ia-l pe cel mai scump. Garmin e miezu', iar topurile au tot felul de opțiuni. În primă fază probabil nu te vor interesa dar pofta vine mâncând...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, b374 said:

2 intrebari punctuale pt cine are zumo 396:

 

- salveaza track-ul?

- 'stie' sa navigheze dupa track-uri? adica nu turn-by-turn / on road.

 

Da salveaza trackurile dar nu prea multe. E limitat la numarul de puncte. Undeva la cateva mii de km. Daca planifici sa mergi pana in mongolia ca si colegul nostru @greenharleyd si sa nu descarci de pe gps arhiva, vei constata ca o parte din traseu lipseste. Deci e bine o data la cateva zile sa descarci din gps datele, daca "amani" trebuie sa incarci manual fisierele arhivate din directorul special. Migrarea din base camp a tututor trackurilor detinute intre un calculator in altul se face cu "backup" si restore

Da stie sa navigheze atat dupa trackuri cat si dupa rute. Trackurile in apps le gasesti la "trasee" iar in "planificatorul de calatorii" gasesti traseele importate, care atentie pot suferi modficari in teren fata de basecamp. Cand incarci traseul pe gps el este 100% identic, daca dai skip la un punct, daca gresesti o intersectie, daca mai adaugi un punct, orice abatere se soldeaza cu "reconfigurare traseu" dupa algoritmul gpsului, deci mare grija ce e setat, caci te poti trezi pe cu totul alte drumuri fata de ce ai setat. Adica profilul de motor din gps sa fie identic in basecamp cu profilul de motor cand calculezi ruta. De accea este important cand iti stabilesti punctele intermediare sa nu fie prea putine, sa fie clare si sa nu fie nici prea multe, am descoperit ca are o limita la multe. Ori 25 ori 30. La fel gandea si 390ul, e o hiba a garminului nu e model specific. Zic limita ca daca importi un 100+ puncte intermediare o sa iti splituie traseul in 3 4 bucati, dupa ce termini prima bucata in mers trebuie sa incarci a doua bucata, lucru oarecum enervant mai ales ca trackul va fi splituit si el si trebuie sa ii dai join track daca iti place sa ai un track pe zi. Cand fac eu ruta manual de regula folosesc vreo 10 puncte intermediare si iese bine, neaparat la shaping pointuri "alert on arivel". Am patito in albania prin munti ca receptia gps sa fie decalata fata de harta unde exista un punct intermediar de tip shaping point cu alert on arivel. Cand am "revenit" pe drumul de pe harta au reinceput calculele pe unde sa ma intoarca, iar butonul magic skip a facut minuni. Spun de treaba asta ca am uitat o data la un traseu mai complex sa dau alert si nu a fost bine.

 

4 hours ago, _Raul_ said:

* Stiu ca m-am jucat acum vreo 2-3 ani cu BaseCamp cand tocmai imi cumparasem Etrex-ul 30x (sa ii fie tarana usoara, o inutilitate maxima dpmdv). Nu am baut suficient incat sa platesc 90 Usd/luna pentru BaseCamp asa ca prefer sa intreb fiindca nu ma costa - BaseCamp vine gratis cu device-urile Garmin sau nu (fiindca eu nu imi mai amintesc cum a fost cu Etrex-ul) ? 

 

Base campul este absulut gratuit. Hartile in schimb e alta poveste. Cum conectezi gpsul vei folosi harta de pe gps. Dar la primul update de harta facut prin garmin express vei avea ocazia si optiunea sa salvezi harta local. Din acel moment nu mai ai nevoie de gps ca sa iti calculezi rutele. Daca mai ai o tableta de calatorii cu windows sau chiar si un alt laptop sau un alt comp unde vrei sa te mai joci, cu ajutorul celor de la http://www.javawa.nl/gmtk_en.html  reusesti sa faci backup si restore la harta :) Eu asa imi mut harta intre laptopul de zi cu zi si tableta de calatorii. Harta de baza cu care vine este inutilizabila, dar noroc ca exista solutii. Daca doresti sa experimentezi cu harti si basecamp inainte sa cumperi zumoul, descarci un exe de la o tara de aici http://garmin.opentopomap.org/ si te poti juca cu ea. Atentie in basecamp exista un toolbar la view "detail level" care nu este vizibil by default. Tot acolo exista si magicul "map product" De asemenea se pot converti in ruta din track sau in track din ruta.

 

4 hours ago, _Raul_ said:

- Ce model sa cumpar

Seria 595 e cel mai potent, diferenta fata de 3xx este ca iti deseneaza harta 3d. Este acelasi device care echipeaza bmwurile si rebranduit cu un soft mai specific. Din punctul meu de vedere pretul este nejustificat si este un model vechi. Are deja 3 ani, nu stiu de ce nu a fost updatat. Speculez ca nu au concurenta in acest segment si e foarte bun asa cum e. R&Dul la un asemenea produs este foarte costisitor si nu se prea pot lauda cu vanzari enorme, produsul fiind unul de nisa. La atatia bani eu as astepta inlocuitorul totusi.

seria 3x6 difera fata de 595 doar prin desenatul 3d, in rest stie mp3 player conectivitate cu appul pt trafic, sharing pt trackuri/rute si alte bazdaganii. Cumva acum pare ca au acelasi soft, singura limitare pe care o vad eu este desenatul 3d.
seria 3x0 sau 3x5 nu are app de conectare cu smartfonul si nu stie nimic din toate astea
seria 34x difera fata de 39x doar cu ce vine in pachet, adica are in plus baza cu ventuza pt geamul de masina si incarcatorul de masina.
Cel mai important lucru intre 3xx si 5xx ecranul e cu un inch mai mare pe diagonala, lucru ce poate fi de mare ajutor.
Am un prieten ce a luat un 345 de la louis cu europa centrala, dupa primul update i s a activat harta de pe toata europa si din "louis edition" a devenit un simplu garmin. Nu inseamna ca e o regula asta, eu spun doar ce a patit el singura persoana pe care o stiu cu garmin luat de la louis. El luase si senzorii de roti care mergeau cand a luat deviceul, iar dupa primul update nu i au mai mers, de atunci nu a mai updatat, deci nu stie nici el daca s-a rezolvat sau nu problema.
Daca vrei cat mai ieftin 345 e cel mai ieftin si isi face treaba fara nici o problema, daca ai mai multi bani 396 ori daca chiar nu sunt banii o problema, 595 ul, dar repet 3 ani fata de 1 vechime la model.

Atentie la suporti de inchidere gen turatech si alti producatori. 3x0 si 3x5 sunt la fel ca si carcasa, iar 3x6 desi are aceasi prindere este rotita cu 90 de grade. Prinderea aceasta http://zumoaccessories.com/zumo3xx.html am adaptat o la 396 cu ajutorul unui flex in schimb prinderea asta https://www.zumolock.com/index.php/nl/bestellen/zumolock/zumolock-3x0-detail nu pare sa sufere de acesta schimbare de design.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, cooldeep said:

 

Da salveaza trackurile dar nu prea multe. E limitat la numarul de puncte. Undeva la cateva mii de km. Daca planifici sa mergi pana in mongolia ca si colegul nostru @greenharleyd si sa nu descarci de pe gps arhiva, vei constata ca o parte din traseu lipseste. Deci e bine o data la cateva zile sa descarci din gps datele, daca "amani" trebuie sa incarci manual fisierele arhivate din directorul special. Migrarea din base camp a tututor trackurilor detinute intre un calculator in altul se face cu "backup" si restore

Da stie sa navigheze atat dupa trackuri cat si dupa rute. Trackurile in apps le gasesti la "trasee" iar in "planificatorul de calatorii" gasesti traseele importate, care atentie pot suferi modficari in teren fata de basecamp. Cand incarci traseul pe gps el este 100% identic, daca dai skip la un punct, daca gresesti o intersectie, daca mai adaugi un punct, orice abatere se soldeaza cu "reconfigurare traseu" dupa algoritmul gpsului, deci mare grija ce e setat, caci te poti trezi pe cu totul alte drumuri fata de ce ai setat. Adica profilul de motor din gps sa fie identic in basecamp cu profilul de motor cand calculezi ruta. De accea este important cand iti stabilesti punctele intermediare sa nu fie prea putine, sa fie clare si sa nu fie nici prea multe, am descoperit ca are o limita la multe. Ori 25 ori 30. La fel gandea si 390ul, e o hiba a garminului nu e model specific. Zic limita ca daca importi un 100+ puncte intermediare o sa iti splituie traseul in 3 4 bucati, dupa ce termini prima bucata in mers trebuie sa incarci a doua bucata, lucru oarecum enervant mai ales ca trackul va fi splituit si el si trebuie sa ii dai join track daca iti place sa ai un track pe zi. Cand fac eu ruta manual de regula folosesc vreo 10 puncte intermediare si iese bine, neaparat la shaping pointuri "alert on arivel". Am patito in albania prin munti ca receptia gps sa fie decalata fata de harta unde exista un punct intermediar de tip shaping point cu alert on arivel. Cand am "revenit" pe drumul de pe harta au reinceput calculele pe unde sa ma intoarca, iar butonul magic skip a facut minuni. Spun de treaba asta ca am uitat o data la un traseu mai complex sa dau alert si nu a fost bine.

 

 

Base campul este absulut gratuit. Hartile in schimb e alta poveste. Cum conectezi gpsul vei folosi harta de pe gps. Dar la primul update de harta facut prin garmin express vei avea ocazia si optiunea sa salvezi harta local. Din acel moment nu mai ai nevoie de gps ca sa iti calculezi rutele. Daca mai ai o tableta de calatorii cu windows sau chiar si un alt laptop sau un alt comp unde vrei sa te mai joci, cu ajutorul celor de la http://www.javawa.nl/gmtk_en.html  reusesti sa faci backup si restore la harta :) Eu asa imi mut harta intre laptopul de zi cu zi si tableta de calatorii. Harta de baza cu care vine este inutilizabila, dar noroc ca exista solutii. Daca doresti sa experimentezi cu harti si basecamp inainte sa cumperi zumoul, descarci un exe de la o tara de aici http://garmin.opentopomap.org/ si te poti juca cu ea. Atentie in basecamp exista un toolbar la view "detail level" care nu este vizibil by default. Tot acolo exista si magicul "map product" De asemenea se pot converti in ruta din track sau in track din ruta.

 

Seria 595 e cel mai potent, diferenta fata de 3xx este ca iti deseneaza harta 3d. Este acelasi device care echipeaza bmwurile si rebranduit cu un soft mai specific. Din punctul meu de vedere pretul este nejustificat si este un model vechi. Are deja 3 ani, nu stiu de ce nu a fost updatat. Speculez ca nu au concurenta in acest segment si e foarte bun asa cum e. R&Dul la un asemenea produs este foarte costisitor si nu se prea pot lauda cu vanzari enorme, produsul fiind unul de nisa. La atatia bani eu as astepta inlocuitorul totusi.

seria 3x6 difera fata de 595 doar prin desenatul 3d, in rest stie mp3 player conectivitate cu appul pt trafic, sharing pt trackuri/rute si alte bazdaganii. Cumva acum pare ca au acelasi soft, singura limitare pe care o vad eu este desenatul 3d.
seria 3x0 sau 3x5 nu are app de conectare cu smartfonul si nu stie nimic din toate astea
seria 34x difera fata de 39x doar cu ce vine in pachet, adica are in plus baza cu ventuza pt geamul de masina si incarcatorul de masina.
Cel mai important lucru intre 3xx si 5xx ecranul e cu un inch mai mare pe diagonala, lucru ce poate fi de mare ajutor.
Am un prieten ce a luat un 345 de la louis cu europa centrala, dupa primul update i s a activat harta de pe toata europa si din "louis edition" a devenit un simplu garmin. Nu inseamna ca e o regula asta, eu spun doar ce a patit el singura persoana pe care o stiu cu garmin luat de la louis. El luase si senzorii de roti care mergeau cand a luat deviceul, iar dupa primul update nu i au mai mers, de atunci nu a mai updatat, deci nu stie nici el daca s-a rezolvat sau nu problema.
Daca vrei cat mai ieftin 345 e cel mai ieftin si isi face treaba fara nici o problema, daca ai mai multi bani 396 ori daca chiar nu sunt banii o problema, 595 ul, dar repet 3 ani fata de 1 vechime la model.

Atentie la suporti de inchidere gen turatech si alti producatori. 3x0 si 3x5 sunt la fel ca si carcasa, iar 3x6 desi are aceasi prindere este rotita cu 90 de grade. Prinderea aceasta http://zumoaccessories.com/zumo3xx.html am adaptat o la 396 cu ajutorul unui flex in schimb prinderea asta https://www.zumolock.com/index.php/nl/bestellen/zumolock/zumolock-3x0-detail nu pare sa sufere de acesta schimbare de design.

 

 

 

Am un 396 si faptul ca are aplicatia de telefon este foarte misto...poti face share la orice poi din google maps catre gps si la orice traseu din gps catre telefon. Am avut o plimbare in croatia si am facut traseul in gps apoi am dat share la traseu pe telefon si trimits pe wasap catre grup... easy peasy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, cooldeep a spus:

Cel mai important lucru intre 3xx si 5xx ecranul e cu un inch mai mare pe diagonala, lucru ce poate fi de mare ajutor.

Nici rezoluția ecranului nu-i de neglijat...

 

garmin01.PNG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vazand tabelu mi-am adus aminte de ce acum 5 ani am ales garmin. Era din cauza senzorilor de presiune de la roti, care au devenit inutilizabili cu noul 396.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, cooldeep said:

Acum vazand tabelu mi-am adus aminte de ce acum 5 ani am ales garmin. Era din cauza senzorilor de presiune de la roti, care au devenit inutilizabili cu noul 396.

 

eu am asa https://www.fobo-ro.com/produs/fobo-bike/ si primesc alerte pe telefon care imi urla in intercom...a fost bun acum in serbia 

IMG_20190503_100308.jpg

IMG_20190503_100540.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...