Jump to content
Sign in to follow this  
Guest stress_L&P

incalzire si ventilatie

Recommended Posts

Guest stress_L&P

Dupa ceva ani in care am indurat caldura si frigul pe motor am decis ca nu se mai poate. o fi din cauza faptului ca am devenit mai comod? poate ca da! in fine, primul pas a fost sa-mi iau mansoane incalzite. ceva saito de pe louis. mi s-au parut foarte bune in oras unde nici vantul nu bate foarte tare, nici viteza (pe timp rece cel putin) nu e mare, deci nici "chill factor-ul" nu e prea mare. afara in schimb se schimba situatia. 2 degete pe fiecare maneta e o senzatie ciudata... podul palmei cald si 3 degete la fel, 2 nu. pentru mine unul e destul de enervant. plus ca in oras drumurile fiind scurte si consumul destul de mare (40 de w la pornire, 20 pe high, 10 pe low) combinate cu un alternator nu tocmai performant si un motor care suge mult curent la pornire (aprilia rsv) nu mi se par asa de ok. asa ca am decis sa-mi fac un costum complet cu manusi interioare, ciorapi, izmene si bluza incalzite. pentru oras pentru mine cel putin ar fi de ajuns doar manusile deci consumul mic. ma gandeam sa le leg prin mufe gen jack astfel incat la drum lung sa le leg pe toate. in plus, consumul ar fi undeva la 60 de w. avand in vedere ca la mine faza scurta e de 55 w iar cea lunga de 2x55 5 w in plus (evident, doar pe faza scurta) la un drum lung nu ar fi o problema. mai ales ca alternatorul sigur are si el o mica rezerva acolo de 15-20 de w zic eu. ultima faza n-am calculat-o inca dar sunt destul de sigur de cei 15-20 de w in plus. ma gandeam la ceva de genul:

 

http://biobug.org/had-mirror/vest/

 

dar sunt dispus la tot felul de sfaturi si idei.

 

 

despre ventilatie am o husa de scaun de masina cu un motoras de 12v care facea treaba destul de buna. ma gandesc sa o pun la spate. nu mai tin minte cat de mare era motorasul ala in schimb si cat consuma dar o sa vad zilele astea exact. doar sa ajung la garaj. la fel, si aici sunt dispus sa aud tot felul de sfaturi si idei :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca-ti spun ca pt frig cel mai bun e un MAXISCUTER crezi ca fac bascalie de tine. adauga incalzire la genunchi, un geam mare, eventual o fusta Tucano pt picioare...

Share this post


Link to post
Share on other sites
daca-ti spun ca pt frig cel mai bun e un MAXISCUTER crezi ca fac bascalie de tine. adauga incalzire la genunchi, un geam mare, eventual o fusta Tucano pt picioare...

Si cum se poarta maxiscuterul cand mergi pe motocicleta? Il cari in spate, ii pornesti motorul si te incalzeste radiatorul la ceafa? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au incercat si altii, nu este noua ideea.

Pare simplu, dar ai de surmontat o gramada de probleme, incerc sa ti le explic mai jos:

Slabe sanse sa reusesti, daca ai face ceva cu husele alea auto intampini prima mare problema..iti trebuiesc niste mufe speciale rezistente la apa pe care nu le gasesti si fara care nu faci nimic, orice picatura de apa intrata acolo iti arde sigurantele.

Este foarte mult de munca si iese tiganie, trebuie sa ai grije sa nu se rupa firele din ele daca uiti si te dai jos de pe motor fara sa scoti cablurile de alimentare din mufe(crede-ma ca mi s-a intamplat des..), astea de la klan au un sistem special de fixare a mufelor, poti trage de ele cit vrei si nu se rup.

Elementii de incalzire sunt garantati pe viata, la cele auto nu ai torsiunile si forfecarile pe care le intalnesti pe motor.

Plus ca daca improvizezi din huse auto incalzite iti va consuma foarte mult, mai mult decit duce alternatorul tau si iar nu faci nimic.

Cumpara-ti de-a gata, te costa cam 300 euro izmene+geaca electrice, pe care le iei pe sub costum si ai rezolvat treaba

Eu am luat de aici:

http://www.klansrl.ro/detalii/imbracaminte.../K-SP-0010.html

si sunt foarte multumit.

A trebuit sa fac mici modificari la ele, la geaca am adaugat elastic lat la baza pt.ca era prea larga si pantalonii i-am inaltat putin, erau prea scurti, prea pe talie pentru gustul meu, dar acum am caldura de nu o pot suporta uneori si vorbesc serios.

Pentru maini cumpara-ti aparatori care raman atasate de ghidon, de la Tucano Urbano si asta este tot..

Poti gasi si aici, dar mai scumpe:

http://www.bizoo.ro/firma/Jetlight/vanzare

Bafta..

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si cum se poarta maxiscuterul cand mergi pe motocicleta? Il cari in spate, ii pornesti motorul si te incalzeste radiatorul la ceafa? :)

pai se poarta in loc de motocicleta. maxiscuterul e un model mai avansat de motocicleta,e ideal pe vreme rece. pornesti motorul elegant,la automat, astepti sa se incalzeasca si-i dai bataie. aerul cald vine pe la genunchi,daca nu ai mansoane incalzite mai stai cu o mana cateva secunde in jos sa simti caldura. stai linistit, nu ai nevoie de mana stanga pt ambreiaj, e automat. poti umbla si la costum, nu te stropesti. cutia din spate iti ofera loc sa cari si echipament,ai loc si sub sa, si loc de o sacosa in fata. aaa,eventual si coburi laterali...

P.s. la -12 grade se uitau oamenii dupa mine cum treceam cu mobra,le citeam in ochi uimirea, ei dardaiau asteptand autobuzul in statie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
pai se poarta in loc de motocicleta. maxiscuterul e un model mai avansat de motocicleta,e ideal pe vreme rece. pornesti motorul elegant,la automat, astepti sa se incalzeasca si-i dai bataie. aerul cald vine pe la genunchi,daca nu ai mansoane incalzite mai stai cu o mana cateva secunde in jos sa simti caldura. stai linistit, nu ai nevoie de mana stanga pt ambreiaj, e automat. poti umbla si la costum, nu te stropesti. cutia din spate iti ofera loc sa cari si echipament,ai loc si sub sa, si loc de o sacosa in fata. aaa,eventual si coburi laterali...

P.s. la -12 grade se uitau oamenii dupa mine cum treceam cu mobra,le citeam in ochi uimirea, ei dardaiau asteptand autobuzul in statie...

Adica o masina decapotabila pe doua roti... Si mobra unde e?

La mine nu se uita nimeni la -10. N-aveau timp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

haloooo

 

nu mai comentati aiurea la postul omului

 

eu mi.am luat o vesta electica

 

perfecta pentru vreme rece

 

http://www.touratech.com/shops/001/product...72b76ad2af097ee

 

user mae aduce de la touratech

 

sunt si pantaloni si brau

Edited by ianachim

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorworks.co.uk. Au pantaloni, bluza si manusi incalzite electric, cu controller separat sau toate pe acelasi controller. Paca era cam 250 eur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
pai se poarta in loc de motocicleta. maxiscuterul e un model mai avansat de motocicleta,e ideal pe vreme rece. pornesti motorul elegant,la automat, astepti sa se incalzeasca si-i dai bataie. aerul cald vine pe la genunchi,daca nu ai mansoane incalzite mai stai cu o mana cateva secunde in jos sa simti caldura. stai linistit, nu ai nevoie de mana stanga pt ambreiaj, e automat. poti umbla si la costum, nu te stropesti. cutia din spate iti ofera loc sa cari si echipament,ai loc si sub sa, si loc de o sacosa in fata. aaa,eventual si coburi laterali...

P.s. la -12 grade se uitau oamenii dupa mine cum treceam cu mobra,le citeam in ochi uimirea, ei dardaiau asteptand autobuzul in statie...

Domnu'! Aici se vorbeste despre motociclete, nu despre maxiscutere. E ca si cum ti-as spune io tie, atunci cand ceri pareri despre echipamente de ploaie, sa lasi dreacu' maxiscuterul si sa-ti iei masina. Ai inteles?

 

Ontopic: Dupa cum spunea si l.u.v., pentru maini ar fi de ajuns niste asa-numite hippo hands. Pe langa cele amintite, stiu ca Oxford si Givi produc asa ceva.

 

http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&a...133&pid=177

http://www.givi.it/Accessories-for-bikes-s...cessories/TM418

 

In privinta toalelor incalzite, cred ca sunt importante doua chestii: sa stii cat te tine bateria si sa te obisnuiesti cu firele. Pentru prima vad ca s-au inventat kituri de conversie pentru alternator (destul de scumpe, pentru buzunarul meu cel putin), insa de fire nu prea vad cum poti scapa.

 

As incerca mai intai imbracaminte speciala gen "thermal underclothes" (pantalon si bluza de corp din materiale care pastreaza caldura corpului; oferta e destul de bogata la magazine de echipament sportiv/montan sau chiar magazine moto). Daca are cineva, ii rog sa-si impartaseasca experienta cu acest gen de imbracaminte. Multam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P
Au incercat si altii, nu este noua ideea.

Pare simplu, dar ai de surmontat o gramada de probleme, incerc sa ti le explic mai jos:

Slabe sanse sa reusesti, daca ai face ceva cu husele alea auto intampini prima mare problema..iti trebuiesc niste mufe speciale rezistente la apa pe care nu le gasesti si fara care nu faci nimic, orice picatura de apa intrata acolo iti arde sigurantele.

Este foarte mult de munca si iese tiganie, trebuie sa ai grije sa nu se rupa firele din ele daca uiti si te dai jos de pe motor fara sa scoti cablurile de alimentare din mufe(crede-ma ca mi s-a intamplat des..), astea de la klan au un sistem special de fixare a mufelor, poti trage de ele cit vrei si nu se rup.

Elementii de incalzire sunt garantati pe viata, la cele auto nu ai torsiunile si forfecarile pe care le intalnesti pe motor.

Plus ca daca improvizezi din huse auto incalzite iti va consuma foarte mult, mai mult decit duce alternatorul tau si iar nu faci nimic.

Cumpara-ti de-a gata, te costa cam 300 euro izmene+geaca electrice, pe care le iei pe sub costum si ai rezolvat treaba

Eu am luat de aici:

http://www.klansrl.ro/detalii/imbracaminte.../K-SP-0010.html

si sunt foarte multumit.

A trebuit sa fac mici modificari la ele, la geaca am adaugat elastic lat la baza pt.ca era prea larga si pantalonii i-am inaltat putin, erau prea scurti, prea pe talie pentru gustul meu, dar acum am caldura de nu o pot suporta uneori si vorbesc serios.

Pentru maini cumpara-ti aparatori care raman atasate de ghidon, de la Tucano Urbano si asta este tot..

Poti gasi si aici, dar mai scumpe:

http://www.bizoo.ro/firma/Jetlight/vanzare

Bafta..

 

multzam fain pentru info! nu vreau sa imi fac imbracaminte incalzita din husa pentru masina. stiu ca am si eu un stil de exprimare cateodata de te doare capul :) din husa auto ma bate gandul sa imi fac un sistem de ventilatie. am scris in primul post. de ce vreau sa-mi fac si nu sa cumpar? pentru ca imi da libertate sa pun mai mult fir unde am nevoie si in plus pot sa-mi calculez consumul de curent in functie de lungimea si grosimea firului. am pus link in primul post :D

 

Domnu'! Aici se vorbeste despre motociclete, nu despre maxiscutere. E ca si cum ti-as spune io tie, atunci cand ceri pareri despre echipamente de ploaie, sa lasi dreacu' maxiscuterul si sa-ti iei masina. Ai inteles?

 

Ontopic: Dupa cum spunea si l.u.v., pentru maini ar fi de ajuns niste asa-numite hippo hands. Pe langa cele amintite, stiu ca Oxford si Givi produc asa ceva.

 

http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&a...133&pid=177

http://www.givi.it/Accessories-for-bikes-s...cessories/TM418

 

In privinta toalelor incalzite, cred ca sunt importante doua chestii: sa stii cat te tine bateria si sa te obisnuiesti cu firele. Pentru prima vad ca s-au inventat kituri de conversie pentru alternator (destul de scumpe, pentru buzunarul meu cel putin), insa de fire nu prea vad cum poti scapa.

 

As incerca mai intai imbracaminte speciala gen "thermal underclothes" (pantalon si bluza de corp din materiale care pastreaza caldura corpului; oferta e destul de bogata la magazine de echipament sportiv/montan sau chiar magazine moto). Daca are cineva, ii rog sa-si impartaseasca experienta cu acest gen de imbracaminte. Multam!

 

am vazut kiturile alea de conversie dar n-am bembeu! :) oricum, am vazut ca sunt de 450 de w, in manual aprilia spune ca am alternator de 420 w. deci diferenta mare nu e.

 

cat despre hippo hands sunt foarte faine dar e totusi un speed, ar arata... ciudat sa spun asa :D despre thermal underclothes am si de alea, luate de pe louis. sunt foarte faine pana-n 10 grade, in oras sa zic pana-n 5. inca un iepure impuscat cu hainele incalzite ar fi faptul ca as merge mai lejer imbracat. mereu am urat iarna pe motor din cauza toalelor multe. imi ia o groaza sa ma imbrac :D

 

@motoreta: te cred ca e asa si pe dincolo un maxiscuter, daca vroiam crede-ma ca imi luam. dar uite ca nu mi-am luat. e lat, mai lat decat vreuna din motocicletele mele, n-are cutie de viteze, chestie care ia din factorul "fun", are rotile destul de mici, n-are ambreiaj chestie care iarasi imi displace, n-o sa aiba niciodata demarajul vreunei motociclete de-a mele si per total din punctul meu de vedere factorul "smiles per miles" este scazut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doctorx, de'astea thermale am si eu si inca scumpe, m-au costat 200 euro pantaloni+tricou maneca lunga.

In plus mi-am luat si sosete din acelasi material.

Sunt foarte bune, pastreaza caldura corpului foarte bine si mentine musculatura calda, insa foarte important este costumul de moto.

Eu am si un Vanucci pe care am dat vreo 450 euro si nu am fost multumit, acum mi-am luat un Befast efectiv pentru sezonul rece care este senzational, mereg doar cu termale pe dedesubt si la 4/5 grade am fost Bucuresti/Brasov si retur fara probleme.

Probabil ca la -2/-3 grade am sa folosesc imbracamintea electrica.

In primul rand costumul sa fie foarte bun si dupa urmeaza celelalte.

@stress..

Nu inteleg la ce sistem de ventilatie cu motoras te referi, dezlolta putin mai explicit subiectul, nu fii sarac in detalii :)

Am citit printre randuri linkul ala al tau..dar se pare ca autorul a terminat cerneala cind era mai important.

Nu spune nimic despre partea practica, ca in teorie..

Ramane problema fiabilitatii, a mufelor waterproof si rezistente la rupere..

Din poze ai sa-ti dai seama despre ce vorbesc.

Nu inteleg ce vrei sa imbunatatesti tu adaugand mai multe rezistente, astia au experienta si pun exact cite sunt necesare.

Incalzesc foarte bine pulpele picioarelor, fesele si bustul cu tot cu maini.

Uitasem de gat, geaca are un guler care este si ala foarte bine incalzit.

Despre manusile care raman atasate de ghidon, dau rau pe sport doar in aparenta, dar daca vrei sa mergi cu manusi perforate de vara iarna la -5 grade incearca-le si pe urma discutam.

Mansoanele incalzite sunt un fas, sunt bune toamna/primavara cu manusi subtiri, iarna cu manusi groase nu simti nimic, astea-s asa, de marketing.

Am avut si eu la BMW din fabrica, dar nu le-am folosit niciodata.

De fapt te-ai lamurit si singur..

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P
@stress..

Nu inteleg la ce sistem de ventilatie cu motoras te referi, dezlolta putin mai explicit subiectul, nu fii sarac in detalii :lol:

Am citit printre randuri linkul ala al tau..dar se pare ca autorul a terminat cerneala cind era mai important.

Nu spune nimic despre partea practica, ca in teorie..

Ramane problema fiabilitatii, a mufelor waterproof si rezistente la rupere..

Din poze ai sa-ti dai seama despre ce vorbesc.

Nu inteleg ce vrei sa imbunatatesti tu adaugand mai multe rezistente, astia au experienta si pun exact cite sunt necesare.

Incalzesc foarte bine pulpele picioarelor, fesele si bustul cu tot cu maini.

Uitasem de gat, geaca are un guler care este si ala foarte bine incalzit.

Despre manusile care raman atasate de ghidon, dau rau pe sport doar in aparenta, dar daca vrei sa mergi cu manusi perforate de vara iarna la -5 grade incearca-le si pe urma discutam.

Mansoanele incalzite sunt un fas, sunt bune toamna/primavara cu manusi subtiri, iarna cu manusi groase nu simti nimic, astea-s asa, de marketing.

Am avut si eu la BMW din fabrica, dar nu le-am folosit niciodata.

De fapt te-ai lamurit si singur..

 

e vorba de o husa pentru scaunele de masina care are un motoras ceva mai puternic (o mica pompa de fapt) care aeriseste fundul si spatele omului care sta pe ea :cheers: nu mai tin minte exact cat de mare e motorasul ala, o sa ma uit la el cand o sa ajung la garaj. a costat vreo 100 de lei. e buna vara daca ai scaune de piele fara ventilatie. mi-am luat masina "full options" si a venit cu scaune imbracate in piele. bine ca sunt incalzite scaunele ca o dadeam in fericire iarna. in fine...

 

in legatura cu incalzirea m-ai convins si o sa investesc intr-un kit complet. in schimb "minitehnicus" din mine :D o sa incerce si ceva diy. nu vreau sa pun mai multe rezistente ci doar pe unde ma intereseaza pe mine. la cabluri ma gandeam la unele spiralate si la mufe priza si mufa waterproof gen bricheta. exista, o sa caut si link sa pun aici. despre "tesatura" de fire exista cablu multifilar (parca 29 de fire) subtire, de 0.25 sau 0.30 imbracat in teflon si care rezista la 200 de grade celsius. adica mult peste ce am nevoie.

 

despre lenjeria thermo a mea de pe louis nu e tocmai stralucita. face treaba dar nu cam cat m-as fi asteptat eu. sigur si faptul ca e mai ieftina de 200 de euro are un cuvant de spus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pentru ca tot cautam, uite peste ce-am dat: veste si geci incalzite cu acumulatori Li-ion si telecomanda wireless. Problema e ca tin doar intre 2 si 6 ore, in functie de intensitatea incalzirii, dar daca iti iei si unul-doi acumulatori de rezerva poti merge o zi fara griji.

 

http://www.polartecstore.com/technology.asp

http://www.polartecstore.com/product-categ...sp?category=Men

Edited by Doctor X

Share this post


Link to post
Share on other sites

mansoanele incalzite fara protectii paravant de la manere nu sunt prea eficiente

am avut si fara,dar din momentul in care am montat protectiile s a simtit cu adevarat efectul manerelor calde

doar ca pe unele motoare nu prea merg,depinde de categorie

post-10515-1293797434_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P

am fost si pe la garaj. husa are un motor de 12v (evident) si 0.8 amperi ceea ce inseamna 9.6 w la 12 v sau la 14.2 cat incarca a mea cu farul pornit 11.36 w. adica pentru vara m-am scos. nu pentru ca o sa fie mai racoare (ca nah, aerul tot fierbinte e) dar macar nu o sa mai transpir (la fel de mult cel putin). husa este ingusta iar eu am un combinezon dainese dintr-o bucata cu un fel de captuseala de plasa care se da jos. chiar acum ma apuc sa vad daca merge bagata husa intre captuseala si combinezon si daca nu ma deranjeaza. motorasul este intr-un buzunar separat care poate sa iasa prin cocoasa. am protectie normala de coloana plus cocoasa care are 2 fermoare pentru aerisire. cred ca alea au fost puse de fostul proprietar ca n-am mai vazut asa ceva pana acum. urati-mi succes! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

este un proiect in israel de vesta cu aer conditionat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P

am pus husa in doua si a intrat perfect! :D yey! am ventilatie! :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La SuperTenere 1200 prezenta radiatorului pe laterala stanga mi s-a parut la inceput un inconvenient, dar s-a dovedit a fi un avantaj. Stresat de nevasta, care este foarte friguroasa, intr-o dimineata rece cand ne pregateam sa plecam la un drum mai lung am improvizat dintr-o bucata de plastic si doua furtune de aspirator o priza de aer cald care vine de la radiator si il directioneaza sub geaca fiecaruia. Am probat-o o singura data la temperaturi de 3-6 grade si merge nesperat de bine. Aerul cald are viteza, debitul si temperatura similara celei furnizata de un uscator de par dat la max. Evident, desi este usor si ieftin, arata ca porcu, dar scapi de frig pe motor fara consum sau cheltuieli suplimentare. Cand ma intorc in Buc am sa pun si poze. Din pacate sistemul nu poate fi folosit decat la motoarele care au radiatoarele pe laterala gen ST 1200, VFR, etc.

Edited by bogdan_harea

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P

uite ca mi-ai dat o idee! nu am radiatoarele laterale, le am in fata pe toate 3 dar la rsv sunt niste gauri in carene care dau direct in radiatoare! cu ele acoperite jumate sau chiar mai mult (nu "fierbe" ca japonezele nici vara, rar porneste ventilatorul in oras si porneste bine, la 92 de grade) s-ar putea sa fie o treaba faina. acum ma duc sa petrec si eu revelionul dar maine cand ma trezesc aprofundez problema. am mai vazut si aeroterme pe 12 v. sa ma interesez si de ele. oricum, cel putin la vara o sa am spatele uscat! sunt foarte bucuros ca am rezolvat macar atat deocamdata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba cu furtunele este o solutie ieftina si simpla, dar are un mare inconvenient, distribuie caldura doar pe o suprafata mica din bust, dai in fata si-ti ingheata spatele si invers.

La echipamentul electric caldura se distribuie uniform.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P

dupa betia din seara asta care se pare ca inca mai continua (nu faceti revelionul la voi acasa cu betivi ca nu e bine :D) am decis sa renunt la hainele diy in schimb o sa fac incalzire la sei care combinate cu mansoanele incalzite o sa faca echipa buna in zilele de primavara si toamna cand dimineata e frig si ziua cald si evident n-o sa-mi iau tot felul de toale incalzite dupa mine sa ma dezbrac prin oras :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost astazi Bucuresti/Ploiesti si retur.

-4/-5 grade, drum uscat, nu am depasit 130 km/ora.

Am facut proba la aparatorile de ghidon, sunt foarte bune, mergi cu manusi normale.

Mi-am luat hainele incalzite pe sub costum, nicio grija.

La picioare simti gerul la degete, desi am cizme inalte izolate Daytona+ciorapi thermo.

Data viitoare imi iau ciorapi lungi de ski+cei thermo si fac traseul mai lung.

Singura problema ramane la viziera, care desi are pinlock in timp se abureste usor.

Din cand in cand trebuie intredeschisa si este ok.

Am noroc ca am parbriz mare la Burgman.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Treaba cu furtunele este o solutie ieftina si simpla, dar are un mare inconvenient, distribuie caldura doar pe o suprafata mica din bust, dai in fata si-ti ingheata spatele si invers.

La echipamentul electric caldura se distribuie uniform.

Daca hainele nu sunt foarte stranse pe corp aerul circula destul de bine. Cel putin in cazul meu jetul de aer cald este destul de puternic fiind cu atat mai mare cu cat se merge mai repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu mi-am luat jucarii de la tucano urbano.

Am dat azi o tura de vre-o 2 ore - fiteza pana in jurul a 100km/h cu draciile montate pe ghidon. jumate din timp nu am pornit manerele. sunt sub 200 ron asta dar se pot improviza acasa (am avut facute din pres de pus la usa ) Fara astea nici mama manusilor nu ajuta la drum lung

 

mai am si un thermoscud pe care o sa il montez in zilele urmatoare sa vedem ce efect are pe partea inferioara a corpului.

 

in rest ca echipament - sus o geaca speedlevel cu mesada pusa (da, aia veche de 4 - 5 ani de pe louis) + un polar gros; jos suprapantaloni outdoor - din aia cu fermoar lateral - direct peste blugi.

 

singura problema ramasa sunt degetele de la picioare- unde e inca frig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...