Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Cei cu aprinderea , e de vanzare? Pret.

DA,scrie in anunt:

 

Stare perfecta,ambele. Se potriveste la modelele pana in 94.

Pret 150euro

 

Am si piese din motorul de gpz 500.Orice piesa se vinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam orice parbriz cu prindere pe ghidon si care are mai mult de 45 cm peste far.Astea,gen universal de chopper.Asa ceva am pus pe-un "C",al unui prieten.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, caut pt un EN 500A din 94 cititorii,senzorii de aprindere. As avea nevoie si de CDI. Intrun post cu vreo doua pagini inainte explicam ce are motorisca,am primit raspuns ca ar fi cititorii de pe volanta.Mai pun o intrebare, daca un motor dupa o perioada de vreo 5 km ramane intrun piston,iar dupa aia cade si al doilea,ar putea fi senzorii?, sau ar putea fi CDIul ? Care ar putea fi explicatia? A dat RA peste noi si eu nu am reusit sa fac macar 10 metri. Oricum am nevoie de piese dar care din ele. Multumesc anticipat . Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, caut pt un EN 500A din 94 cititorii,senzorii de aprindere. As avea nevoie si de CDI. Intrun post cu vreo doua pagini inainte explicam ce are motorisca,am primit raspuns ca ar fi cititorii de pe volanta.Mai pun o intrebare, daca un motor dupa o perioada de vreo 5 km ramane intrun piston,iar dupa aia cade si al doilea,ar putea fi senzorii?, sau ar putea fi CDIul ? Care ar putea fi explicatia? A dat RA peste noi si eu nu am reusit sa fac macar 10 metri. Oricum am nevoie de piese dar care din ele. Multumesc anticipat . Numa bine.

am eu piesele de care ai nevoie. contacteaza-ma pe privat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oooo ghiocelule ce bine ai venit! Noi am scos iepele deja la o tura destul de mare(300 km). Hai ca mai vedem pe unde mergem.

Bai a venit iprimavara. Nu ne vedem si noi la una mica?

 

Nu are treaba CDI.ul. Masoara compresia prima data si dupa aia mai vedem.

Salut, caut pt un EN 500A din 94 cititorii,senzorii de aprindere. As avea nevoie si de CDI. Intrun post cu vreo doua pagini inainte explicam ce are motorisca,am primit raspuns ca ar fi cititorii de pe volanta.Mai pun o intrebare, daca un motor dupa o perioada de vreo 5 km ramane intrun piston,iar dupa aia cade si al doilea,ar putea fi senzorii?, sau ar putea fi CDIul ? Care ar putea fi explicatia? A dat RA peste noi si eu nu am reusit sa fac macar 10 metri. Oricum am nevoie de piese dar care din ele. Multumesc anticipat . Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oooo ghiocelule ce bine ai venit! Noi am scos iepele deja la o tura destul de mare(300 km). Hai ca mai vedem pe unde mergem.

 

 

Nu are treaba CDI.ul. Masoara compresia prima data si dupa aia mai vedem.

Poate ai dreptate,insa nu vad nici o relatie intre compresie si lipsa efectiv a scanteii pe bujie. Poate ar trebui sa spun ca dupa ce se raceste putin(5-8 min) porneste din nou.Eu ma gandeam ca incalzinduse, bobinajul de la cei doi senzori,dau la masa. Acelasi lucru ar putea sa-l faca si CDI-ul,adica vreo dioda sau condensator lucreaza numai la temperaturi joase din cauza uzurii, iar cand se incalzesc rup circuitul curentului. Explica-mi tu cum o presiune sa zicem de 9-10 bari ar putea influenta scanteia pe bujii. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa efectiva a scanteii e indiciu clar de problema in sistemul de aprindere, dar numai daca motorul se roteste la turatia minima de lucru a CDI-ului.Primul lucru pe care tre sa-l faci dupa ce te-ai asigurat ca ai compresia necesara este sa verifici rezistentele circuitelor, cu ohmetrul, tot la cald (dupa ce ai masurat compresia).

Pick-up -urile care iti dau momentul aprinderii, bobinele de inductie, circuitul electric, trebuiesc masurate si comparate cu datele din manualul de service.

Compresia poate sa "stinga" o scanteiei slaba, drept pentru care si scanteia trebuie masurata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorii sunt niste mici bobine prin dreputul carora trece un mic magnet, (tine loc de platina) e greu de crezut ca acestia ar putea fi defecti, in schimb, CDI-ul, fiind tranzistorizat si avand multi CONDENSATORI ELECTROLITICI, unii s-ar putea sa nu mai functioneze la anumite tensiuni si/ sau temperaturi. Daca dupa putini Km se intreupe aprinderea, verifica CDI-ul (daca pleaca tensiune spre bobinele de inductie), impuls alternativ aprox. 12 volti, daca pleaca, verifica bobinele de inductie, daca nu, CDI-ul are probleme. Fiind tranzistorizat. De multe ori cedeaza CONDENSATORII ELECTROLITICI. Vizual ii vezi ca sunt umflati, in partea de deasupra. Practic trebuie schimbati toti. A, era sa uit, sa stii ca si bujiile la o anumita temperatura iti pot face necazuri. Niciodata un motor care pleaca normal nu cedeaza din cauza compresiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nciodata sa nu spui niciodata! LTD cu motor de EN 500 pornit dimineata si dupa 5 minute de mers moare si nu mai porneste. Verdict compresie varza...refacut set motor.

EN 500 al meu pornit normal si dupa o orade mers prin oras il opresc sa cumpar ceva si nu mai porneste.Verdict compresie varza...refacut scaune supape si tot taamul.

Deci compresia te poate lasa cand vrea ea nu cand vrei tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat nr de tel pt cei care nu stiu: 0729.376.147

 

In caz ca e vorba de o bere ceva....

 

Alex n-am uitat ca tre sa-ti dau banii pe filtrul ala de ulei.

 

M-am intalnit din intamplare la teatru cu tipul ala cu EN model C pe care l-am ajutat noi sub pod Grant; cica nu mai are motorul dar o sa intre pe aici sa dea un semn, sa ne vedem si cu el. Am uitat cum il cheama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Din cind in cind mai bag un ochi pe piata de aici sa vad ce oferte mai sint la motoarele noastre..

 

Mai uit si azi asa din plictis si curiozitate si ce imi e dat sa vad?

post-45131-0-25444000-1363100908_thumb.jpg

post-45131-0-83729500-1363100951_thumb.jpg

 

De ce ai pune dubla suspensie pe spate... Beats me. Chestia ca vospesti taburul pe spate si discul pe fata intr-un fel de auriu cacaniu asta e ok. Pura stupiditate.

Faza simpatica e asta numesc astia aici "custom chopper".... Si baga si un pret pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. mergeam zilele trecute cu al meu en si vad ca nu imi indica km/h. daca tot eram in oras am si tras la un nene mecanic si concluzia evidenta: s-a rupt cablul de kilometraj. intrebare: de unde cumpar altul? este standard de en sau se potriveste si de la alte motoare? aprox cum se inlocuieste, desi sunt putin cam paralel cu mecanica as vrea sa incep sa mi le repar si singur. multumesc :) si asfalt uscat, oameni buni si caldura afara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. mergeam zilele trecute cu al meu en si vad ca nu imi indica km/h. daca tot eram in oras am si tras la un nene mecanic si concluzia evidenta: s-a rupt cablul de kilometraj. intrebare: de unde cumpar altul? este standard de en sau se potriveste si de la alte motoare? aprox cum se inlocuieste, desi sunt putin cam paralel cu mecanica as vrea sa incep sa mi le repar si singur. multumesc :) si asfalt uscat, oameni buni si caldura afara :P

am eu de gpz 500
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. mergeam zilele trecute cu al meu en si vad ca nu imi indica km/h. daca tot eram in oras am si tras la un nene mecanic si concluzia evidenta: s-a rupt cablul de kilometraj. intrebare: de unde cumpar altul? este standard de en sau se potriveste si de la alte motoare? aprox cum se inlocuieste, desi sunt putin cam paralel cu mecanica as vrea sa incep sa mi le repar si singur. multumesc :) si asfalt uscat, oameni buni si caldura afara :P

 

Cablul ala se schimba f usor, prin infiletare la ambele capete, trebuie doar sa ai grija sa il bagi exact pe urmele celui vechi, sa nu se frece sau sa te incurce cand misti ghidonul. Ia-ti unul exact pt mobra ta, pt ca dimensiunile difera, de ex cel de GPZ sigur e prea scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne spui rogu-te cat te-a costat.

Eu am rupt de vreun an cablul de la turometru. Inca nu m-am interesat sa iau altul nou.

 

Mersi.

am vorbit cu tipul din reghin si azi il trimite spre mine. pretul e de 45 lei+transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu de unde am luat cablul, vezi pe forum la sectiunea cu vanzari, sunt firme care aduc. E in jur de 50 lei. Si eu am mers vreo 2000km fara cablu, s-a desfacut de jos si vazand eu in mers ca nu se mai misca kilometrajul, am zis ca s-a rupt. Dupa 50 km cand am oprit era prea tarziu pt ca s-a frect de asfalt si s-a tocit, nu mai putea fi insurubat la loc. Deci atentie sa strangeti bine la capete si sa verificati din cand in cand,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu de unde am luat cablul, vezi pe forum la sectiunea cu vanzari, sunt firme care aduc. E in jur de 50 lei. Si eu am mers vreo 2000km fara cablu, s-a desfacut de jos si vazand eu in mers ca nu se mai misca kilometrajul, am zis ca s-a rupt. Dupa 50 km cand am oprit era prea tarziu pt ca s-a frect de asfalt si s-a tocit, nu mai putea fi insurubat la loc. Deci atentie sa strangeti bine la capete si sa verificati din cand in cand,

 

eu nu pot merge fara cablu de km. ma enerveaza la culme cand merg si nu stiu cu ce viteza circul, eu sunt tot cu ochii pe viteza, pana strang experienta necesara sa imi dau seama din mers cu ce viteza ma deplasez, fara ceas :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit cu tipul din reghin si azi il trimite spre mine. pretul e de 45 lei+transportul.

Nu e mult. O sa vad si eu.

Sper numai sa fie si pentru EN450...

 

Serbus. Ieri impreuna cu un amic am reparar filetul busonului de la baia de ulei.

Am folosit un kit de reparatie pentru filete. In poza sunt descrisi pasii ce trebuie urmati.

 

Noul filet tine mai bine decat cel vechi.

post-68581-0-67279100-1363763108_thumb.jpg

Editat de sagrath
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat nr de tel pt cei care nu stiu: 0729.376.147

 

In caz ca e vorba de o bere ceva....

 

Alex n-am uitat ca tre sa-ti dau banii pe filtrul ala de ulei.

 

M-am intalnit din intamplare la teatru cu tipul ala cu EN model C pe care l-am ajutat noi sub pod Grant; cica nu mai are motorul dar o sa intre pe aici sa dea un semn, sa ne vedem si cu el. Am uitat cum il cheama.

Pt cei care nu stiu... Bine ca ne-ai anuntat si pe noi... :-L

 

Tipu' ala nu zicea ca si-a vandut motoru' ca sa plece printr-o tara straineza, gen?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei care nu stiu... Bine ca ne-ai anuntat si pe noi... :-L

 

Tipu' ala nu zicea ca si-a vandut motoru' ca sa plece printr-o tara straineza, gen?

 

Piticule eu am trimis mesaj la toata agenda dar mi-au mai spus cativa ca nu au primit nimic, nu stiu ce s-a intamplat. Cu tipul ala nu am apucat sa vb prea mult, nici macar nu l-am recunoscut, noroc ca a venit el la mine. Mi-a spus ca nu mai are motorul, l-a vandut. Sper sa intre si sa dea un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

iar vin cu o intrebare. Ma bate gindul sa fac ceva pt motorasul meu si innainte de a comite crima as vrea sa va intreb de un sfat.

 

Treaba care vreau sa o fac e sa schimb pinionul ( daca asa se zice) de pe spate. Nu numai sa-l schimb ci sa-l schimb cu unul cu un dinte sau max doi mai putini. A facut un amic de-al meu exact aceeas treaba la motorul lui ( complet alt motor) si mi-a zis ca a cistigat un pic de putere. Nu ma refer la CP ci la o cursa mai lunga a vitezelor. Ex dat de el: innainte de modificare schimba a 5a deja pe la 90 acum ajunge lejer la 100 intra 4a.

 

A facut cineva chestia asta? pareri pro/contra? daca schimb pinionul tre sa mai schimb si altceva ( amicul meu si-a schimbat si cdi-ul)

 

Ms anticipat.

Editat de reverend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...