Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Dai o cheie de 37, cred, vezi daca nu ai joc in jug, sau chiar daca nu se observa jocul, pune cheia pe piulita jugului. Verifica si starea rotii fata, ax, piulita, sau chiar jocul telescoapelor.

ms. am sa-idau o cheie de 37 (marimea conteaza tot timpul) sa vad daca se opreste de tremurat baba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ross e foarte posibil sa nu fie nici o diferenta de constructie intre ele ( CCT de ER5 si GPZ) dar cred ca ar fi indicat sa cercetezi site-urile dinafara pentru informatii. Eu unul de fiecare data cand am cautat piesa SH am cutat sa fie de LTD/EN/GPZ/KLE si am evitat ER5 ul pentru ca nu eram sigur ca se potrivesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur pentru tine ... spor la treaba. Daca esti atent va fi usor. O sa iti vina si mai usor daca dai protectiile laterale din plastic si protectia radiatorului dar sa nu demontezi radiatorul ca muncesti aiurea degeaba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ce liniste e pe aici...

Am montat intinzatorul de care ziceam si s-a schimbat instant mersul motorului.

Au fugit tacanitii din motor. Inainte se auzea motorul peste tobe, acum se aud tobele peste motor.

Se mai aude ceva dar cred ca e de sus, tre sa fac reglajul.

Pace voua cititorilor...

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il poti desface intai si sa vezi cum stai cu garniturile . Alea se gasesc si ca set de schimb si sunt usor de montat.


» Post actualizat in 03 Aug 2015 19:38

Totusi cel mai probabil ti s-au infundat si sitele din rezervor. Ies odata cu robinetul si le poti curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-ti fie dor de el , nu trce usor , unde-l vinzi , acolo sau aici.

 

Stiu, dar ori ma bag la VN750 ori la un CBX750 pe care il tai. As vrea doar un pic mai multa putere. Aici il vind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. Sunt proaspatul posesor al unui EN 500 din 92'. Toate bune si frumoase....singura problema care am cu el ar fi gumele. Sunt in stare foarte buna. DOT de 2014, au minim 90% carne pe ele,dar la franare pe praf,pietris,sau pur si simplu putina mizerie pe carosabil mi se pare ca patineaza prea usor si nu ar fi cazul,luand in calcul ca franarea este una foarte fina, fara bruscari. Ce cauciucuri mi-ati recomanda pentru drumuri mai proaste,de fapt pentru drumuri foarte proaste, strazi decopertate, neasfaltate. Din pacate traseul zilnic pe care il voi parcurge contine cam 75% sosea praf. Astept o parere...link ceva.Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu cred ca ai probleme prea mari cu gumele. Si al meu patineaza de zici ca-i mos craciun pe ghetus. La piatra sau praf nu ai ce face. In primul rind, pe spate ai tambur la frina,nu disc. Avantaj e ca nu iti blocheaza roata, dar patinezi.

Asa am facu si eu buf-ul. 40km/h. Piatra cu nisip ( de la un camion) pe drum, in curba am patinat si dus am fost. Vulcanul de 500 e un motor f fain si ok, dar daca e de mers pe macadam, parca un bmw gs e mai ok.

Lasand gluma la o parte, singurul lucru pe care il poti face e de mers cit mai prudent. Norocul cu al nostru e ca sint joase si in caz de ceva mai pui un picior jos pt echilibru.

Bafta mare si mergi cu grija

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc. Oricum sunt incepator si am un stil de condus mai batranesc. Ideea este ca nu prea folosesc frana spate, cam 90% folosesc fata si sunt foarte atent sa nu bruschez, mai ales ca sunt incepator si chiar nu-mi permit sa fac fac "figuri", incerc sa conduc cat mai preventiv posibil si sa anticipez ce se va intampla in trafic...presupun ca am procedat corect asteptand 10 ani sa dau cat A, experienta zilnica in trafic cu masina conteaza ENORM. Per total EN-ul mi se pare un motor ok pentru un incepator care nu este atras de SS-uri,naked,etc. Un inconvenient la scroafa mea mi se pare ghidonul(original), care ma obliga sa-mi bag coatele in burta cand fac manevre la viteze mici. Ma gandeam la un dragbar , dar nu as vrea sa-i stric aspectul si nu stiu cum i-ar sta impreuna cu parbrizul. Daca folosesc inaltatoare ma ajuta? Mentionez ca am 1.84, comenzi avansate are deja. Dansa este inculpata, are nevoie de ceva atentie pe la vopsea,inox,metal, in rest merge struna. Inca nu am apucat sa-i fac poze noi asa ca pun una ce apartine persoanei care mi-a vandut-o. Azi sau maine primeste numere noi. Nu stiu daca mai sunt posesori de EN-uri in braila, sincer nu prea am vazut. 62941690_1_644x461_vand-kawasaki-en500-a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc. Oricum sunt incepator si am un stil de condus mai batranesc. Ideea este ca nu prea folosesc frana spate, cam 90% folosesc fata si sunt foarte atent sa nu bruschez, mai ales ca sunt incepator si chiar nu-mi permit sa fac fac "figuri", incerc sa conduc cat mai preventiv posibil si sa anticipez ce se va intampla in trafic...presupun ca am procedat corect asteptand 10 ani sa dau cat A, experienta zilnica in trafic cu masina conteaza ENORM. Per total EN-ul mi se pare un motor ok pentru un incepator care nu este atras de SS-uri,naked,etc. Un inconvenient la scroafa mea mi se pare ghidonul(original), care ma obliga sa-mi bag coatele in burta cand fac manevre la viteze mici. Ma gandeam la un dragbar , dar nu as vrea sa-i stric aspectul si nu stiu cum i-ar sta impreuna cu parbrizul. Daca folosesc inaltatoare ma ajuta? Mentionez ca am 1.84, comenzi avansate are deja. Dansa este inculpata, are nevoie de ceva atentie pe la vopsea,inox,metal, in rest merge struna. Inca nu am apucat sa-i fac poze noi asa ca pun una ce apartine persoanei care mi-a vandut-o. Azi sau maine primeste numere noi. Nu stiu daca mai sunt posesori de EN-uri in braila, sincer nu prea am vazut. 62941690_1_644x461_vand-kawasaki-en500-a

 

 

Faina tare jucaria. Mai ales ca esti pe curea si roti turnate. Nu sint eu mare veteran in ale motoarelor, dar in materie de frina... tot timpul calc spatele innainte de a stringe fata. Asa am citit, asa mi s-a explicat, asa fac.

 

Faza cu spatele, daca te inveti cu el e ca te ajuta in curbe. Daca te-ai bagat prea tare in curba, si stringi fata, faci poc. Cu spatele mai redresezi.

 

EN-ul e f f ok pentru incepatori, si chiar si mai incolo. E destul de sportiva,fara sa fie Busa, e destul de joasa si are si un look fain.

Despre ghidon, nu stiu ce sa-ti zic. Nu am inaltimea ta. Eu mi-am turnat ape-urile doar pt look. Nici vorba de comoditate.

 

 

Bafta si drum bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Sunt proaspatul posesor al unui EN 500 din 92'. Toate bune si frumoase....singura problema care am cu el ar fi gumele. Sunt in stare foarte buna. DOT de 2014, au minim 90% carne pe ele,dar la franare pe praf,pietris,sau pur si simplu putina mizerie pe carosabil mi se pare ca patineaza prea usor si nu ar fi cazul,luand in calcul ca franarea este una foarte fina, fara bruscari. Ce cauciucuri mi-ati recomanda pentru drumuri mai proaste,de fapt pentru drumuri foarte proaste, strazi decopertate, neasfaltate. Din pacate traseul zilnic pe care il voi parcurge contine cam 75% sosea praf. Astept o parere...link ceva.Va multumesc

 

Salut , bine ai venit printer noi , ai facut o alegere buna privind motocicleta insa pt drumurile de care spui ti-ar fi trebuit o Africa twin sau transalp, dar nui bai. Eu am 1.85 si ma impac foarte bine cu comenzi si ghidon originale. Incearca sa lasi mai moi cauciucurile pt a avea o suprafata de contact mai mare cu asfaltul, iar ghidonul dal mai in fata, paramise cele din '92 au ghidon de 22 si mai inghesuite , ca la Virago , al meu e un Vulcan din 94 cu ghidon de 27 si deschidere de 80 si ceva. Pana la noi comentarii , astept poze. Deci gumele nu au nimic ci tre sa lucrezi cu amandoua franele odata , nu si in curbe , inaintea lor. Vezi cum reglezi si amortizoarele , conteaza.

» Post actualizat in 19 Aug 2015 05:51

Stiu, dar ori ma bag la VN750 ori la un CBX750 pe care il tai. As vrea doar un pic mai multa putere. Aici il vind

Cred ca 750-ul e mai bun , motor in V , un singur carburetor paramise, cardan , mai sprinten decat 800tele , si ramai chopperist. CBX-ul tre sal faci bobber , sii mai greu cu intretinutul. Orice vei allege sa fie pe gustul tau nu al comentatorilor , bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , bine ai venit printer noi , ai facut o alegere buna privind motocicleta insa pt drumurile de care spui ti-ar fi trebuit o Africa twin sau transalp, dar nui bai. Eu am 1.85 si ma impac foarte bine cu comenzi si ghidon originale. Incearca sa lasi mai moi cauciucurile pt a avea o suprafata de contact mai mare cu asfaltul, iar ghidonul dal mai in fata, paramise cele din '92 au ghidon de 22 si mai inghesuite , ca la Virago , al meu e un Vulcan din 94 cu ghidon de 27 si deschidere de 80 si ceva. Pana la noi comentarii , astept poze. Deci gumele nu au nimic ci tre sa lucrezi cu amandoua franele odata , nu si in curbe , inaintea lor. Vezi cum reglezi si amortizoarele , conteaza.

Multumesc pentru sfaturi. Ar fi fost mai bun un enduro touring dar nu ma vad pe altceva decat pe un chopper. O sa incerc sa ma joc cu unghiul ghidonului. In privinta amortizoarelor chiar nu am idee cum sa le reglez. Am 96 de kg... Si voi merge cu pasagera de 51kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea legat de franare: cu fata când ai aderenta nu prea tine, e un singur disc, când nu ai aderenta patineaza f usor (greutate pe spate). Cu spatele risti sa blochezi f usor, indiferent de aderenta, si mai ales pe ploaie!!! pt ca frana pe tambur e bruta. Solutia: incepi frânarea cu spatele fara a trage ambreiajul si in max o secunda aplici gradual si fata. Asa nu blochezi spatele si ai timp sa incarci fata. Când ajungi la viteza mica tragi si ambreiajul si bagi inferioarele de cuviinta. Pt eficienta maxima incepi frânarea cu o inferioara si apoi aplici schema de mai sus. la viteze mici pe praf ca sa nu fuga fata pui si spatele usor, cu ambreiajul tras, normal, si opresti sprijinind motorul doar pe piciorul stang. In curba decelerezi usor si apesi gradual spatele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am

Chiar iti admiram stopul si tot incerc sa il gasesc pentru cumpărare. De pe ce site ai facut achiziția? Si faina tare jucăria ta, ce ai in plan next?

Daca la stop te referi la capul de mort... nu ai cum sa-l gasesti pe nici un site. Acel cap de mort e defapt o pusculita care am gasit-o la creo 5 euro pe undeva in Viena. Prin partea de sus pe unde intra lanturile, e gaura pentru bagat monedele, iar in "git" e o gaura mai mare ( initital cu un capac )pentru scos monedele.

Am dat 2 gaurele in ochi ca sa trag firele de la led-uri ( pe alea am dat cam 3 euro intr-un magazin cu leduri) am lipit ledurile cu o pasta epoxy si gata.

 

Ms de complimente in legatura cu Shaka mea. Fiind prima mea dragoste am bagat in ea tot ce-i mai bun.... Acu e la vinzare. Ce am in plan... citeste conversatia mea cu Old John ;-)

 

Bafta

» Post actualizat in 19 Aug 2015 15:50

 

» Post actualizat in 19 Aug 2015 05:51

 

Cred ca 750-ul e mai bun , motor in V , un singur carburetor paramise, cardan , mai sprinten decat 800tele , si ramai chopperist. CBX-ul tre sal faci bobber , sii mai greu cu intretinutul. Orice vei allege sa fie pe gustul tau nu al comentatorilor , bafta.

Salut, ai dreptate cu vulcan vs cbx. Nici eu nu stiu ce vreau. Faza e ca aici, e versiunea de cbx750p. E o versiune mai speciala avind in vedere ca e motocicleta oficiala a politiei, ( acu recent eu trecut pe vfr800). Deci tot cu cardan, dublu disc pe fata si tambur pe spate. Si totusi 4 in linie bate cam oricind un V. Si "honda e honda"..

Lasind gluma la o parte, faza e ca nici eu nu stiu ce vreau.. In afara de un pic mai multa putere decit en-ul meu.. Eu clararesc mult mobra pe aici ( nu am sezoane ) si merg si distante mari. Daca bati 5-600km pe zi, pe autostrada parca nu iti convine sa fii cam la max rpm doar la 110--115km/h. Un pic mai mult umpf parca nu ar strica.

 

VN-ul e fain ca deja are baza de chopper. cbx-ul are potential. Acu daca stau si ma gindesc bine, nici nu stiu sigur daca maai merg pe idee de chopper.Din cbx as face o strut-camila. Ma bate gindul la ceva gen Mad Max in combinatie cu motociclete de armata. Un fel de post apocaliptic-survival-zombiekiller-army bike. Ceva pe acolo ;-)

Dar mai intii sa-mi vind eu Shaka mea, caci timp de vise la urmatorul proiect este berechet.

 

Bafta

» Post actualizat in 19 Aug 2015 15:52

Din experienta mea legat de franare: cu fata când ai aderenta nu prea tine, e un singur disc, când nu ai aderenta patineaza f usor (greutate pe spate). Cu spatele risti sa blochezi f usor, indiferent de aderenta, si mai ales pe ploaie!!! pt ca frana pe tambur e bruta. Solutia: incepi frânarea cu spatele fara a trage ambreiajul si in max o secunda aplici gradual si fata. Asa nu blochezi spatele si ai timp sa incarci fata. Când ajungi la viteza mica tragi si ambreiajul si bagi inferioarele de cuviinta. Pt eficienta maxima incepi frânarea cu o inferioara si apoi aplici schema de mai sus. la viteze mici pe praf ca sa nu fuga fata pui si spatele usor, cu ambreiajul tras, normal, si opresti sprijinind motorul doar pe piciorul stang. In curba decelerezi usor si apesi gradual spatele

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 19 Aug 2015 15:50

 

Salut, ai dreptate cu vulcan vs cbx. Nici eu nu stiu ce vreau. Faza e ca aici, e versiunea de cbx750p. E o versiune mai speciala avind in vedere ca e motocicleta oficiala a politiei, ( acu recent eu trecut pe vfr800). Deci tot cu cardan, dublu disc pe fata si tambur pe spate. Si totusi 4 in linie bate cam oricind un V. Si "honda e honda"..

Lasind gluma la o parte, faza e ca nici eu nu stiu ce vreau.. In afara de un pic mai multa putere decit en-ul meu.. Eu clararesc mult mobra pe aici ( nu am sezoane ) si merg si distante mari. Daca bati 5-600km pe zi, pe autostrada parca nu iti convine sa fii cam la max rpm doar la 110--115km/h. Un pic mai mult umpf parca nu ar strica.

 

VN-ul e fain ca deja are baza de chopper. cbx-ul are potential. Acu daca stau si ma gindesc bine, nici nu stiu sigur daca maai merg pe idee de chopper.Din cbx as face o strut-camila. Ma bate gindul la ceva gen Mad Max in combinatie cu motociclete de armata. Un fel de post apocaliptic-survival-zombiekiller-army bike. Ceva pe acolo ;-)

Dar mai intii sa-mi vind eu Shaka mea, caci timp de vise la urmatorul proiect este berechet.

 

Bafta

» Post actualizat in 19 Aug 2015 15:52

:10:

VN-ul poti sa-l mai costumizezi, sal faci mai agresiv , mai dark , sau de dor de duca , insa CBX-ul trebuie neaparat schimbat , ori café , ori bobber ori , vorba ta , struto-camila. Eu l-as vedea cu o singura sea bobber cu amortizor central de bicicleta , un rezervor ca de Jawa-CZ 1.75/2.50/ 1960 , ghidon Z sport, far-proiector , nr lateral, aripa rotunda simpla spate , ehehei ar mai fi . Nu stiu cum ar arata struto-camila-crocodilul cu motorul ala lat intre picioare , iar restul , restructurat. In fine sunt doar pareri . Bafta la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...