Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva cum dau de *Filozoful*, acum 2 ani a schimbat rotorul la EN ul lui cu unul de tip nou cumparat de la un mecanic de motociclete. Am nevoie si eu nevoie de un rotor nou pentru ca la al meu i-au sarit 3 magneti si e praf. Codul rotorului este GP 9331. I-am trimis PM Filozofului dar nu-l poate primi asa ca apelez la voi. Orice informatie e bine venita, numai bine.

E pasare rara rotorul tau, man... Am umblat dupa el de-am behait, iar pana la urma am cumparat unu' tot fara protectie la magneti, de care nu am fost deloc multumit, in sensul ca imi incarca bateria cat de cat daca merg cu faru' stins, ceea ce nu-i chiar ok...

Il gasesti in UK, nu mai stiu pe ce site, cand l-am cautat eu era vreo 120 de lire, mi s-a parut scump, da' eram sarac pe-atunci.

Daca Filozofu' l-a cumparat de la un mecanic, a fost norocos, de obicei la EN-urile din dezmembrari prima piesa care se vinde e rotoru'...

Ca un sfat "de avarie", pot sa-ti zic sa cauti alt rotor la fel de praf ca al tau (vezi ca merge si LTD 450 sau GPZ 500), sa iei cei trei magneti buni de pe el si sa-i montezi pe al tau, avand grija sa respecti polaritatea. Ii lipesti cu poxilina si te rogi sa nu se dezlipeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum merg cu un rotor care are doar 4 magneti din 6, cei 2 care lipsesc sunt pozitionati la 180 de grade deci cit de cit rotorul este echilibrat iar de incarcat ce sa zic , merg cu farul aprins si am 14,3V , la ralanti este mai puturos 12.8V.


» Post actualizat in 14 Jul 2017 18:57

S-a rezolvat, am cumparat un rotor cu codul 9310 cel cu protectie la magneti din dezmembrari ( probabil tot de EN500 dar mai nou) care avea 2 intrerupatori de semnal pe rotor dar mult mai mari si cu care motorul nu pornea. Rezolvarea , unul l-am polizat de tot iar din al doilea a mai ramas aproximativ o treime in asa fel incit a devenit identic cu al meu si surpriza, aluat-o la sfert. Ok ,a fost o incercare disperata dar a dat rezultate asa ca in lipsa de piesa originala puteti incerca asa ceva!

Editat de Gabi24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 10 months later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...

Fratilor, ma lasat cureaua la ltd 454...........stie cineva unde gasesc ceva mai subtire la pret?  Mai are cineva o baba ca asta? Ce am gasit este in UK sau SUA si ma rupe....

La 17.02.2020 la 16:45, yuky21 a spus:

Fratilor, ma lasat cureaua la ltd 454...........stie cineva unde gasesc ceva mai subtire la pret?  Mai are cineva o baba ca asta? Ce am gasit este in UK sau SUA si ma rupe....

 

Gasit pe aliexpress identica zic ei ca si originala 45$. Sper sa vina pana incepe sezonul. Tot aici am gasit si placute de frana si semeringuri la telescoape.

High Torqure Transmisson Arc tooth HTD14M Synchronous Belt Perimeter/Pitch Length=1736/1750/1764/1778/1792mm Pitch 14mm/0.551inch Teeth Number 124T 125T 126T 127T 128T  Neoprene Rubber Fiberglass in Closed-loop Width 30mm/40mm/50mm 

HTD 14M Timing Belt 1736-14M 1750-14M 1764-14M 1778-14M 1792-14M

HTD 14M Synchronous Belt in closed-loop Belt  

 

 

are pe aliexpress....https://www.aliexpress.com/item/32735073793.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.209d33875YfwRu&algo_pvid=5289d518-6af8-43d6-aef1-ef72feaa56bc&algo_expid=5289d518-6af8-43d6-aef1-ef72feaa56bc-4&btsid=0ab6f83915820544751041685e01c3&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Costa aproape 7$ :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut. Astazi am iesit cu en si depa 4 km in trafic s-a oprit. 15 min asteptare, a pornit. A facut asa de 3 ori la interval de 3-4 km. Aveti idee ce poate fi!

 Multumesc!

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil face vacuum in rezervor, din cauza busonului de alimentare cu benzina ce are supapa infundata.

Mergi pana se opreste si deschide buşonul de la rezervor. Daca face "fasss" si apoi porneste, asta e. Se sufla cu aer comprimat busonul, acasa sau la un service. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
La 02.07.2015 la 15:32, Filosofull a spus:

Pt cine vrea manualul de EN (format electronic) astept pm. Acolo ar trebui sa spuna si despre cuiul ala

Salut, eu as avea nevoie de manual.

Acum 3 minute, seven47 a spus:

 

 

La 02.07.2015 la 15:32, Filosofull a spus:

Pt cine vrea manualul de EN (format electronic) astept pm. Acolo ar trebui sa spuna si despre cuiul ala

Salut, eu as avea nevoie de el

La 24.07.2015 la 18:18, ross a spus:

Ce liniste e pe aici...

Am montat intinzatorul de care ziceam si s-a schimbat instant mersul motorului.

Au fugit tacanitii din motor. Inainte se auzea motorul peste tobe, acum se aud tobele peste motor.

Se mai aude ceva dar cred ca e de sus, tre sa fac reglajul.

Pace voua cititorilor...

:peace:

Salut, imi poti trimite si mie o poza cu locul unde se afla intinzatorul si care este surubul ce trebuie infiletat, eu nu am habar nici macar care este intinzatorul si nici unde se situeaza. Multam anticipat

Editat de seven47
Duplicat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

EN500 al meu a început sezonul destul de rău: merge sacadat și în 3 minute poți face mici pe tobe la ieșirea din cartere. Am pus bujii noi, dar acum am desfacut capacul de la magnetou și a curs ulei. Întrebare: e normal să fie ulei? E adevarat că acolo există și lanțul care plecacă de la demaror.

Dacă cineva are idee care poate fi soluția problemei.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai desfăcut dacă nu te pricepi deloc?!? Ulei e normal să fie acolo, evacuările e normal să se încălzească (în camera de ardere temperatura depășește 1000°C. Da, O MIE! Micii se prăjesc la temperatură mai mică) și ies din chiulasă nu din cartere. Mersul sacadat poate fi o problemă, dar sigur nu o să o rezolvi fără să apelezi la cineva competent! 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și mie mi s-a părut ciudat să găsesc ulei la magnetou. Galeria se înroșește doar pe pistonul din stânga și de aceea am zis că nu e ok treaba. Am eliminat bujiile, acum vreau să văd la aprindere. Relantiul e reglat spre minim, dar mersul motorului nu e rotund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...