Sari la conținut

Cumpar Moto de 125cmc sport...


Postări Recomandate

mie imi place yzf-ul si mi se pare ok....acuma na e motor in 4t e de 125cmc cat sa fuga :| nu se compara aprilia care are aproape 40cp .... oricum eu cred ca yzf-ul ramane cea mai tare motocicleta pt mn de la clasa de 125cmc insa...deoarece arata bn,consuma putin,usor de intretinut dar trage si cam incet....inschimb aprilia e cam mare consuma cam mult cerinte mari insa si trage...oricum parerile sunt impartite ....

Noul rs care o sa apara in 4T cred ca o devanseaza ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 126
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Noul rs care o sa apara in 4T cred ca o devanseaza ;)

 

O să apară aÂşa ceva ? Nu prea îmi vine a crede .

probabil ca da:D oricum r125 de la yamaha rupe :D arata cel mai bine din clasa ei...numai ca este inceata....dar oricum nu uita viteza ucide :huh: asa aveti grije ce va doriti :D eu zic ca r125 pt un incepator este mai mult decat ok....ma intreb daca power valve merge pus si pe un r125?

Pe lângă toate astea mai pune Âşi bicicleta de cacao.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are frane faine

 

In 20 de km nu-ti poti face o impresie despre nimic-parerea mea.Frana fata e buna daca tragi de ea in limite, altfel se incinge si se dilata lichidul, chiar si cu furtunase aftermarket.Ti-o spune unul care a mers pe R125 in niste alte conditii decat 20 km, discul de frana odata incins este ca un polizor pentru placutele stock, zero frane.

 

 

Intamplator m-am dat pe Rs125 full power daca nu ma insel, posibil motoreta sa fi fost rupta-n poponeata, nu stiu.Ideea e ca mie nu mi-a dat nicio senzatie buna, nici macar cu surplusul de putere cu atat mai putin franele sau ciclistica.Dar, tin sa mentionez ca am facut mai putin de 20 de km, asa ca ce am scris aici nu are relevanta pentru nimeni.

Ideea este ca daca esti incepator, ai 16 ani, bani in buzunar cat pentru o guma...R125 e una dintre cele mai bune variante.Repet, o spune unul care a facut cateva drumuri lungi pe R125 fara nicio problema, unul care a auzit de segmentari de Rs pe la 6-7k km.

Da, stiu.Au sa citeasca asta cativa care au habar de ce inseamna 2 roti, nu ridic in slavi R125, as fi ipocrit sa fac asta.

Repet, la 125cc, Yzf-ul e poate cea mai buna varianta.

 

Putem dezbate subiectul inca 3 pagini dar nu rezolvam nimic fiindca parerile sunt impartite.Dar, nu sunt singurul care stie ca Rs125-ul in varianta 11kw e un (cuvant urat) pe langa R125, si ma refer strict la putere.Oricum, nu o sa vina ziua cand o sa iasa la lumina unu sa zica "Da bilute, am fost acolo amandoi si probabil ca in 15 minute imi dadea un tur, nu m-am bagat fiindca Rs-ul meu nu rezista 15 minute la forja."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da cosmin ai dreptate...si eu sunt de aceiasi parere k r125 e mai ok...insa problema este ca sunt cam scumpe la 1000 de eruo nu cred ca o sa mai gasesc ceva...am vazut un anunt la 1000euro insa am sunat si este vanduta :D nustiu daca mai gasesc OKAZI de astea :huh: oricum r125 e cel mai bun de la aceasta clasa dar mi se pare cam mult sa dau 2000euro pe el avand in vedere ca la bani astia imi iau un motor de 600cmc care e cu mult mai bun decat r125 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
mie imi place yzf-ul si mi se pare ok....acuma na e motor in 4t e de 125cmc cat sa fuga :| nu se compara aprilia care are aproape 40cp .... oricum eu cred ca yzf-ul ramane cea mai tare motocicleta pt mn de la clasa de 125cmc insa...deoarece arata bn,consuma putin,usor de intretinut dar trage si cam incet....inschimb aprilia e cam mare consuma cam mult cerinte mari insa si trage...oricum parerile sunt impartite ....

Du-te frate si lasa-ne , nu ai mers in viata ta cu yzf si cred ca nici nu ai vazut de aproape ( e suuuuuuuuper urat si ciudat ) . Rs are ciclistica , frane , pozitie , putere , aspect peste tot ce inseamna 125 . Daca tu te plangi la un consum de 4-6 mergi cu bicicleta si gata. Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Iar tu cosmin esti pe afara in ceea ce privesc franele de rs , toti care au yamaha r6 si s-au urcat pe rs mi-au spus ai frane mai bune ca ale mele :D ;) .Franele de rs sunt la fel de bune ca cele de pe honde si kawe de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
In 20 de km nu-ti poti face o impresie despre nimic-parerea mea.Frana fata e buna daca tragi de ea in limite, altfel se incinge si se dilata lichidul, chiar si cu furtunase aftermarket.Ti-o spune unul care a mers pe R125 in niste alte conditii decat 20 km, discul de frana odata incins este ca un polizor pentru placutele stock, zero frane.

 

 

Intamplator m-am dat pe Rs125 full power daca nu ma insel, posibil motoreta sa fi fost rupta-n poponeata, nu stiu.Ideea e ca mie nu mi-a dat nicio senzatie buna, nici macar cu surplusul de putere cu atat mai putin franele sau ciclistica.Dar, tin sa mentionez ca am facut mai putin de 20 de km, asa ca ce am scris aici nu are relevanta pentru nimeni.

Ideea este ca daca esti incepator, ai 16 ani, bani in buzunar cat pentru o guma...R125 e una dintre cele mai bune variante.Repet, o spune unul care a facut cateva drumuri lungi pe R125 fara nicio problema, unul care a auzit de segmentari de Rs pe la 6-7k km.

Da, stiu.Au sa citeasca asta cativa care au habar de ce inseamna 2 roti, nu ridic in slavi R125, as fi ipocrit sa fac asta.

Repet, la 125cc, Yzf-ul e poate cea mai buna varianta.

 

Putem dezbate subiectul inca 3 pagini dar nu rezolvam nimic fiindca parerile sunt impartite.Dar, nu sunt singurul care stie ca Rs125-ul in varianta 11kw e un (cuvant urat) pe langa R125, si ma refer strict la putere.Oricum, nu o sa vina ziua cand o sa iasa la lumina unu sa zica "Da bilute, am fost acolo amandoi si probabil ca in 15 minute imi dadea un tur, nu m-am bagat fiindca Rs-ul meu nu rezista 15 minute la forja."

 

 

am uitat sa spun ca acei 20 de km au fost pe selena. vreo 16 ture :D placutele de frana erau brembo sinterizate furtunul (ma rog, furtunele ca avea si pe spate) ceva metalic si lichidul de frana motul rbf 600, toate schimbate de mine pentru proprietar. nu avea problema cu fading-ul franelor. si crede-ma ca au fost destul sa imi dau seama de motor. conduc de 14 ani si de 10 legal, am ceva peste 300.000 de km...

 

despre segmentari la 6-7.000 de km sa stii ca-s probleme reale. dar nu din cauza motorului rotax saracul, ci din cauza proprietarilor care predominant sunt copii care in loc sa aiba grija de motorul ala si sa il lase sa se incalzeasca cum trebuie, sa ii faca rodaj cum trebuie si sa ii puna ulei IN benzina (pompa la 2t are sanse sa se buleasca. si asta nu e treaba specifica rotax/aprilia. ci toate. citeste mai ales la enduristi sa vezi honde/yamaha/kawa/suzuki cu motoare busite din cauza pompei de amestec). daca vrei dam la vara o tura pe selena/amckart. tu cu r125 si eu fac rost de un rs. poate vorbesc cu alinu chiar :huh:

 

@chivu: da, din pacate a aparut rs125 4t. mi se pare ca n-o sa se mai faca 2t-ul ;) deci aprilia nu o sa mai ruleze la 125... nu-i nimic, ramane mito care e un motor foarte fain chiar daca din punctul meu de vedere e urat cu spume! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
aa e interesant...dar e o dilema cu benzina in ulei....cam cat ulei trebuie sa pun?si daca baga si pompa pun si eu nu este prea mult?ca stiu k in general se pune si ulei in bezina la moto in 2t....as vrea sa stiu si eu ca imi place sa am grije de lucruri.

15 ml la litra de benzina pe langa pompa ;)

Editat de ALINU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
nu e cam mult?:| apoi daca ii dau prea mult ulei sarputea sa nu prea ii convina si sa se strice :D) sa traga pe dreapta.....

;) nu are ce sa se strice , singurul lucru care se poate intampla e sa nu traga la fel de bine dar nu e cazul la 15 ml

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
aaa deci nu sunt probleme........ar fi asta o solutie...atunci o sa bag daca nu se strica nimic ...asa prevenit....dar app ai de unde sa iti dai seama daca se strica pompa de ulei?dupa fum cumva?nu de alta dar na e mai bn sa fie si pompa

Iti dai seama daca scoate mai putin fum dar o poti verifica ...sau iti dai seama cand nu se mai duce uleiul din rezervorul de ulei ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
ai dreptate cu vazutu uleiului ;)) nu te poti bucura k ai scapat de dat un ban....si de verificat e cam greu?adica trebuie sa ai ceva experienta in mecanica...nu foarte multa :D) dar trebuie sa sti un minim...nu?

Un minim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee acuma o sa invat si mecanica ;) o sa trec prin multe :D dar asa e cand n-ai ajutor...inveti singur...si de nevoie...deci un lucru bun...motor in 2t ulei in benzina...eu ma gandeam sa pun 10ml la litra sa fie mai ok :huh:

Mesaj completat

Stie careva pe aici prin bucuresti unde as putea gasi motoare de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RS-urile de 50 (nu stiu intre ce ani , eu am avut un af1 cu motor de rs50) in mod SIIIIIIGURRR au protectie la alimentarea cu ulei .

(am patit-o de 2 ori , odata am ramas fara ulei [chiar cand mergeam sa cumpar ] iar alta data s-a rupt sufa de acceleratie care actiona pompa )

 

in ambele dati , mi-a spus in acelasi fel ca n-are ceva - nu se mai accelera , iar la relanti mergea .. iar becul la ulei clipocea alternativ

 

la cele de 125 nu stiu daca au asa ceva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu prea e motocicleta yzf-ul... ca si cbr-ul... e un fel de ceva care nu prea are rost. n-are nimic. pardon, are frane faine dar sunt degeaba ca nu au ce sa opreasca, la viteza yzf-ului poti pune si piciorul jos. nu incerca sa imi faci polologhia yzf-ului ca n-are rost, il stiu bine, e un gunoi...

Mesaj completat

nu, nu prea e motocicleta yzf-ul... ca si cbr-ul... e un fel de ceva care nu prea are rost. n-are nimic. pardon, are frane faine dar sunt degeaba ca nu au ce sa opreasca, la viteza yzf-ului poti pune si piciorul jos. nu incerca sa imi faci polologhia yzf-ului ca n-are rost, il stiu bine, e un gunoi...

merge sau nu? daca tie nu iti place asta nu inseamna ca "nu e motocicleta" bine ca ai u hayabusha si zbori,putere putere 135km/h e deajuns pentru un incepator , daca sari de pe r6 pe r125 e normal sa zici ca vai nu trage nare rost, nuti convine iati hayabusha si zbori si lasa "gunoiul" pentru incepatori si pentru cui ii place

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam are dreptate Nate4u...r125 na e aproape ok pt clasa ei....e mai mult decat suficient 130km/h pt un incepator....din cate stiu eu incepatori nu prea le sunt indicate depasirile si excesul de viteza.....dar ma rog ;) fiecare cu parerile lui...

130 in câte hectare ?

Să vezi ce iți bagi toate plulile când o să încerci să depăÂşeÂşti un camion. Dacă îți mai bate Âşi vântul din față e adrenalină maximă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...